Σελίδα 1 από 1

Ενδιαφέρον site και συνέντευξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Νοέμ, 2011 20:34
από maevius

Re: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ SITE KAI ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Νοέμ, 2011 21:47
από astragjtg
Μου αρεσει το κομματι που λεει: <<Είναι αλήθεια, ότι πολλά πράγματα έχουν αναπροσαρμοστεί. Λυπάμαι που αναγκαστήκαμε να μειώσουμε, στο ελάχιστο, την τιμή του συστήματος που δουλεύουμε. Πρέπει να σας πω ότι το συγκεκριμένο κιτ της Zavoli, στη Γερμανία κοστίζει 1.900 ευρώ. Η δική μας τιμή ήταν 1.500 ευρώ και τη ρίξαμε κι άλλο, στα 1.200 ευρώ, γιατί πρέπει να προσαρμόζεσαι στις οικονομικές συνθήκες.>>

Και εγω λυπαμαι που μου εκοψαν και τον αερα που αναπνεω και οτι η χωρα παει κατα διαολου αλλα τι να κανουμε...shit happens
Μα και φυσικα, αν ηθελε να επιβιωσει η επιχειρηση επρεπε να μειώσει το κοστος εγκαταστασης, δεν ειμαστε γερμανια με μεσο μισθο 3000 ...( http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5935330,00.html ).

Re: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ SITE KAI ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Νοέμ, 2011 21:56
από dti
Θα διαφωνήσω και με το χαρακτηρισμό του site και με το περιεχόμενο της συνέντευξης.
Για το site να πω οτι το παρακολουθώ τουλάχιστον 1 μήνα και δεν μου έχει προσφέρει τίποτε απολύτως, παρά μόνο κάποιες φωτογραφίες.
Η συνέντευξη δεν προσθέτει τίποτε απολύτως σε οτι γνωρίζουμε για τη συγκεκριμένη εταιρεία.
μπλα μπλα μπλα μπλα και πάλι μπλα μπλα "εμείς είμαστε και άλλοι δεν υπάρχουν"... αλλά για τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί από αρκετούς με σύστημα που αποκλειστικά αντιπροσωπεύουν και έχει εγκατασταθεί από τους ίδιους ή από τους άριστα εκπαιδευμένους συνεργάτες τους (που επιλέγονται αυστηρά) ούτε λόγος...
Φυσικά υπάρχουν και απόλυτα ευχαριστημένοι πελάτες.
Αλλά... τόσο καιρό που ήταν από τους ακριβότερους στην αγορά, τώρα ξύπνησε και χαμήλωσε τις τιμές;
Άρα εκμετάλλευση 100%...
Για δε το πρατήριο συμφερόντων του στη Θεσσαλονίκη (ή και αλλού) έχουν γράψει επανειλημένα όσοι εφοδιάστηκαν από εκεί...
1000% αντιπροσωπεύει το κατεστημένο στο χώρο της υγραεριοκίνησης στη Βόρεια Ελλάδα με ότι αυτό σημαίνει.

Re: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ SITE KAI ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Νοέμ, 2011 22:23
από maevius
θα συμφωνήσω με τους παραπάνω με αλλά φίλε dti όλοι τα ίδια σκ...τα είναι και όλοι έχουν παραπονούμενους από την vialle και icom μέχρι την prins και μάλιστα η λίστα αυξάνεται ανάλογα με τον αριθμό των εγκαταστάσεων ανα εγκαταστάτη. όσο για το ενδιαφέρον που έγραψα εννοώ από όλες τις απόψεις θετικές ή αρνητικές.
Άσχετο: Ο Ιταλός που λέει είναι κορυφή (έχω προσωπική άποψη αφού μου ρύθμισε το δικό μου) αλλά αν οι ''μαθητες'' είναι στουρνάρια τι να κάνει........ :lol:

Re: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ SITE KAI ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Νοέμ, 2011 23:16
από dathens
Τα περισσότερα συστηματα είναι δοκιμασμενα σε πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα αυτο που δημιουργεί το πρόβλημα είναι οι εγκαταστατες και οι κακές συντηρήσεις των αυτοκινήτων δεν μπορούμε λοιπόν να βάζουμε στο ιδιο τσουβάλι τα πάντα ειδικά για τα vialle και prins αμφιβαλω αν έχουν σοβαρά πρόβληματα πλην μικρορυθμισεων αν η εγκατάσταση είναι σωστή !!

Re: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ SITE KAI ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Νοέμ, 2011 00:32
από gakost
dathens έγραψε:Τα περισσότερα συστηματα είναι δοκιμασμενα σε πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα αυτο που δημιουργεί το πρόβλημα είναι οι εγκαταστατες και οι κακές συντηρήσεις των αυτοκινήτων δεν μπορούμε λοιπόν να βάζουμε στο ιδιο τσουβάλι τα πάντα ειδικά για τα vialle και prins αμφιβαλω αν έχουν σοβαρά πρόβληματα πλην μικρορυθμισεων αν η εγκατάσταση είναι σωστή !!


Πέστα μεγάλε. ΅Αν διαβάσει κανείς τα προβλήματα των χρηστών θα διαπιστώσει πως η πλειοψηφία προβλημάτων είναι θέματα εγκατάστασης παρά θέματος αστοχίας υλικού. Μεγάλη εξαίρεση το ICOM που μάλλον ισχύει ακριβώς το αντίθετο.

Re: Ενδιαφέρον site και συνέντευξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Μάιος, 2012 06:24
από MeddlingMageGR
Εγώ πάντως μετά από 1,5 χρόνο με την καινούργια τρόμπα δεν εχω απολύτως κανένα πρόβλημα. Σαν να μην υπάρχει το κιτ.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2