Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

Διαβάσατε κάτι ενδιαφέρον για το υγραέριο; Μοιραστείτε το!

H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

Δημοσίευσηαπό dathens » Σάβ 14 Ιαν, 2012 06:00

Απο το γκρουπ στο Facebook των υγραεριοκινητων μελων Αθηνών https://www.facebook.com/groups/172633742806080/
Η Toyota Hellas σε συμφωνία με την vialle για παροχή συστημάτων υγραεριου , σε συμφωνία 3 εκατομυριων ευρώ το χρόνο ....

http://www.vialle.nl/fileadmin/user_upl ... _GR_NL.pdf
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

Δημοσίευσηαπό dti » Σάβ 14 Ιαν, 2012 15:40

Κι εδώ στα αγγλικά.
Η Toyota λέει είναι τόσο σίγουρη που δίνει 5 χρόνια εγγύηση! :thumbup:
Πάντως θυμάμαι οτι όταν ψάχνανε στο RAV Club και είχανε στείλει επιστολές στην Toyota τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, οι απαντήσεις που είχαν πάρει σχετικά με την ανθεκτικότητα των κινητήρων για χρήση με υγραέριο δεν ήταν καθόλου ενθαρρυντικές. Τώρα τι άλλαξε;
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

Δημοσίευσηαπό GREGORI » Σάβ 14 Ιαν, 2012 15:53

dti έγραψε:Κι εδώ στα αγγλικά.
Η Toyota λέει είναι τόσο σίγουρη που δίνει 5 χρόνια εγγύηση! :thumbup:
Πάντως θυμάμαι οτι όταν ψάχνανε στο RAV Club και είχανε στείλει επιστολές στην Toyota τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, οι απαντήσεις που είχαν πάρει σχετικά με την ανθεκτικότητα των κινητήρων για χρήση με υγραέριο δεν ήταν καθόλου ενθαρρυντικές. Τώρα τι άλλαξε;


η οικονομική κρίση τίποτε αλλο μεχρι τα 5 χρόνια έχουμε ισως φανεί φώς στο βάθος.
Jetta 1.6 mpi Ζavoli άνευ λαδιέρας - 55000 ++χλμ -1200 hour LPG/215 hour βενζινη/
GREGORI
 
Δημοσιευσεις: 263
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ, 2010 23:36

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

Δημοσίευσηαπό dathens » Σάβ 14 Ιαν, 2012 23:42

dti έγραψε:Κι εδώ στα αγγλικά.
Η Toyota λέει είναι τόσο σίγουρη που δίνει 5 χρόνια εγγύηση! :thumbup:
Πάντως θυμάμαι οτι όταν ψάχνανε στο RAV Club και είχανε στείλει επιστολές στην Toyota τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, οι απαντήσεις που είχαν πάρει σχετικά με την ανθεκτικότητα των κινητήρων για χρήση με υγραέριο δεν ήταν καθόλου ενθαρρυντικές. Τώρα τι άλλαξε;


Μύριζε ο λύκος τα πρόβατα.... πάντως δεν χρειάζεται vialle για τα περισσότερα μοντέλα της Toyota και με ένα καλο αέριο ψεκασμο μια χαρα τα πανε ειδικά τα rav έχουν γνωστοί με αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα.... έτσι λέγαμε και για την kosmocar αλλα δεν βλέπω να προχωράει η συμφωνία φίλος μου με q5 αφού τον ταλαιπωρήσαν κανά τρίμηνο του είπαν και 2700 όπου έφυγε τρέχοντας ... Εκτός αν πιάνουν πόρτα για το χειμώνα με τα νέα μοντέλα αμμεσου ψεκασμου αλλα δεν έχει νόημα σιγά μην αγοράσει κάποιος βενζίνη ξανα θα παει στο πετρέλαιο !!!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

Δημοσίευσηαπό dti » Κυρ 29 Ιαν, 2012 11:44

dathens έγραψε: πάντως δεν χρειάζεται vialle για τα περισσότερα μοντέλα της Toyota και με ένα καλο αέριο ψεκασμο μια χαρα τα πανε ειδικά τα rav έχουν γνωστοί με αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα...


Αντιγράφω από σχετικό θέμα στο RAV4club.gr
Χρήσιμες πληροφορίες:

- το ένα από τα Τοyota που έλεγξε η Toyota Hellas κάτω στην Αθήνα ήταν ένα Auris. Είχε κινητήρα Toyota Optimal Drive (σαν τα Mk3 μετά το facelift του 2009) με προσαρμοσμένο το σύστημα υγρού ψεκασμού της Vialle. Μετά από 90+ χιλιάδες χιλιόμετρα το άνοιξαν, κοίταξαν τις βαλβίδες εξαγωγής και δεν παρατήρησαν παρά τη φυσιολογική φθορά, σαν να έκαιγε βενζίνη. Τα άλλα αμάξια που δοκίμασαν είχαν μια από τα ίδια, αλλά έκαναν λιγότερα χιλιόμετρα. Ακόμα και οι πιο καχύποπτοι τεχνικοί -μου είπε αυτός με τον οποίο μίλησα- πείστηκαν μετά από αυτό, στα σεμινάρια εκπαίδευσης τα οποία παρακολούθησαν.

- πριν κάνουν την κίνηση για LPG, η Toyota Hellas πήρε τις ευλογίες της TMC (Toyota Motor Corporation, τα κεντρικά της πολυεθνικής). Αυτό σημαίνει ότι άλλαξαν τη στάση τους TMC και της Toyota Europe από τότε που επικοινώνησε μαζί τους ο evankouros. Μάλιστα υπάρχει και τρόπος να ενημερωθούν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες σε περίπτωση που τους έρθει ελληνικό ή ιταλικό Toyota με LPG και χρειάζεται service ή επισκευή, ακόμα και αν σε εκείνη τη χώρα δεν το εγκαθιστούν επίσημα.

- το σύστημα έρχεται ρυθμισμένο από Ολλανδία για το συγκεκριμένο αμάξι (άρα αυτό απαντάει στο παραπάνω ερώτημα για ποιό από τα μοντέλα της Vialle εγκαθιστούν, είναι μάλλον το LPi), με μικρορυθμίσεις μόνον που μπορούν να κάνουν κατά την εγκατάσταση. Ξεκινά με βενζίνη και γυρίζει μόνο του στο υγραέριο μετά από 45 δευτερόλεπτα. Ακόμα και όταν είναι γυρισμένο σε λειτουργία υγραερίου, πάλι 1 στους 8 κύκλους καύσης του κινητήρα γίνεται με βενζίνη, για προστασία της μηχανής από υπερθέρμανση και εν συνεχεία πρόωρη φθορά των βαλβίδων εξαγωγής.

- η εισαγωγή είναι δίπλα στην τάπα της βενζίνης, το ντεπόζιτο κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών. Το πάτωμα σηκώνεται από καθόλου ως ελάχιστο και δεν αφήνει αντιαισθητικό κενό. Ο τεχνικός με τον οποίο μίλησα δεν ήξερε καν για προσθήκη για να κλείσει τυχόν κενό που δημιουργείται, είδα είπε τροποποιημένο Mk3 και δεν προέκυψε τέτοιο θέμα.

- στα κεντρικά της Toyota Hellas κάτω στην Αθήνα έχουν -λέει- γνώση ότι χρονοτριβώντας χάσαν ίσως τη μερίδα του λέοντος των μετατροπών, αλλά ανησυχούσαν για τυχόν προβλήματα και προτίμησαν να παν αργά αλλά πιο αξιόπιστα με τη λύση που τελικά θα προτείναν.

- η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία (Toyota Κιλκίς) εκπαίδευσε τους τεχνικούς της, περιμένει τα κιτ την επόμενη εβδομάδα και από την παρεπόμενη περιμένει έμπειρους τεχνικούς της Toyota Hellas να έρθουν από Αθήνα για να επιβλέψουν τις πρώτες μετατροπές (μεταξύ των οποίων και το δικό μου Cityscape!)

Ακούγοντας τα παραπάνω πριν από λίγο στο τηλέφωνο, είμαι μάλλον ανακουφισμένος. Η τεράστια (και ήσυχη) αναμονή δεν ήταν η κλασσική ελληναράδικη χρονοτριβή, καθ' όσον όλα δείχνουν. Την έψαξαν τη δουλειά στην Αθήνα, πειραματιζόμενοι και ανοίγοντας κινητήρες για να παρακολουθούν για τυχόν φθορά στις βαλβίδες εξαγωγής. Οφείλαν βέβαια να είναι πιο επικοινωνιακοί αντί να μας έχουν να μαντεύουμε στα σκοτεινά για μήνες και να αναρωτιόμαστε αν αξίζει να τους περιμένουμε, αλλά τέλος πάντων.

Επίσης φαίνεται πως η Vialle αφού παρακολούθησε πως πήγαιναν τα πράγματα με τα RAV, προγραμμάτισε τελικά μεγαλύτερο λόγο κύκλων ψεκασμού βενζίνης προς ψεκασμό αερίου (αν ισχύει το 1:20 που γράφτηκε σε αυτό το φόρουμ, τώρα το έκαναν 1:8), ενδεχομένως για να προστατεύσει τις βαλβίδες εξαγωγής από φθορά. Είναι ωραίος και κομψός τρόπος για να λύσεις το πρόβλημα, αλλάζεις το λόγο αναλογικά με την ανθεκτικότητα των μετάλλων του κινητήρα σε κάθε αμάξι (των βαλβίδων εξαγωγής βασικά, που είναι το πιο ευαίσθητο εξάρτημα μέσα στο θάλαμο καύσης). Μειώνεται έτσι βέβαια η οικονομία καυσίμου, αλλά προσωπικά προτιμώ τον κινητήρα-διαμάντι του Cityscape μου τζάμι κι ας μη γλιτώνω τόσο σε καύσιμα: υπολόγισα ότι σε σχέση με καθαρό αέριο θα μου μένουν στην τσέπη 160 αντί για 200 ευρώ κάθε μήνα (στο περίπου και υπολογίζοντας απαισιόδοξα, συνυπολογίζοντας και το ξεκίνημα με βενζίνη για 45 δευτερόλεπτα, όπου η κρύα μηχανή καίει βενζίνη με μη αποδοτικό τρόπο). Για όσους ενδιαφέρονται, καίω περίπου 250 λίτρα βενζίνης το μήνα με το Mk3 Cityscape μου του 2009, και υπολόγισα τιμή βενζίνης 1,65 ευρώ και τιμή LPG 0,85 ευρώ. Εκτιμούμενος χρόνος απόσβεσης: 14-15 μήνες, με τα πρόσθετα έξοδα συντήρησης, κτλ.


Τέλος, να προσθέσω οτι η επίσημη τιμή για την μετατροπή είναι 2200 ευρώ, αλλά ήδη κάποιες αντιπροσωπείες έριξαν την τιμή οριακά κάτω από τα 2000 ευρώ.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

Δημοσίευσηαπό dathens » Τετ 01 Φεβ, 2012 17:57

να μην τρελαθούμε τελιώς τα rav δουλεύουν μια χαρά και με αέριο ψεκασμό χωρίς προβλήματα με τιμή από 1200-1500 ευρώ
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

Δημοσίευσηαπό dti » Τετ 01 Φεβ, 2012 22:51

Ε, προφανώς κάποιοι ξέρουν καλύτερα από τη Vialle...
Και γιατί 1200, κι όχι με 600 ή 700 ευρώ; Αυτοί που θέλουν τα 1200 τι γνωρίζουν που δεν γνωρίζουν οι άλλοι με τα 700;
Μήπως αυτοί έχουν ακόμη μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους, ακόμη κι από τη Vialle;

Ως γνωστόν, σε κάποια πράγματα ισχύει το ότι πληρώσεις, παίρνεις! Κι ο νοών νοήτω...
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

Δημοσίευσηαπό nikoathsun » Πέμ 02 Φεβ, 2012 00:30

Γεια χαρά,εγώ έχω βάλει βάλλει LPi αλλά το Θάρρος για να κάνω την κίνηση να βάλω lpg,το πήρα από μετατροπή αεριού ψεκασμού σε CITROEN C5 το οποίο κυριολεκτικά Ο τύπος το έχει καιρό και το έχει λιώσει σε χιλιόμετρα(Αθηνά-Γιάννενα κάθε ΣK) Απροβλημάτιστα (Ο τσιφούτης μια φορά έμεινε από βενζίνη και δεν είχε ούτε για μίζα).Αλήθεια σκεφτόμουν ότι ημουν άτυχος που είχα τούρμπο και όχι CITROEN ...ώσπου όλα καλά
nikoathsun
 
Δημοσιευσεις: 34
Εγγραφή: Τετ 21 Σεπ, 2011 20:53

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

Δημοσίευσηαπό dathens » Παρ 03 Φεβ, 2012 22:11

dti έγραψε:Ε, προφανώς κάποιοι ξέρουν καλύτερα από τη Vialle...
Και γιατί 1200, κι όχι με 600 ή 700 ευρώ; Αυτοί που θέλουν τα 1200 τι γνωρίζουν που δεν γνωρίζουν οι άλλοι με τα 700;
Μήπως αυτοί έχουν ακόμη μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους, ακόμη κι από τη Vialle;

Ως γνωστόν, σε κάποια πράγματα ισχύει το ότι πληρώσεις, παίρνεις! Κι ο νοών νοήτω...



Συμφωνώ αλλα να μην γίνεις κσι μακακας βάζοντας ένα σύστημα που δεν σου προσφέρει κάτι παραπάνω απο τον αέριο ψεκασμό, οκ για τον άμεσο ψεκασμο αλλα σε ένα rav του 2006 ένας φίλος έχει 280.000 χιλ με 80.000 με αέριο με σύστημα των 1300 ευρω γιατί να δωσει 2200 ; Μόνο σε αμεσσο ψεκασμός υπερτερεί υγρός χωρίς να υστερεί ο αερίου και γλυτωνεις το γκρανκα γκρουνκα της αντλίας !!!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

Δημοσίευσηαπό dathens » Παρ 03 Φεβ, 2012 22:15

nikoathsun έγραψε:Γεια χαρά,εγώ έχω βάλει βάλλει LPi αλλά το Θάρρος για να κάνω την κίνηση να βάλω lpg,το πήρα από μετατροπή αεριού ψεκασμού σε CITROEN C5 το οποίο κυριολεκτικά Ο τύπος το έχει καιρό και το έχει λιώσει σε χιλιόμετρα(Αθηνά-Γιάννενα κάθε ΣK) Απροβλημάτιστα (Ο τσιφούτης μια φορά έμεινε από βενζίνη και δεν είχε ούτε για μίζα).Αλήθεια σκεφτόμουν ότι ημουν άτυχος που είχα τούρμπο και όχι CITROEN ...ώσπου όλα καλά



Πάντα υπάρχει η εκκίνηση ανάγκης κλειδί άνοιγμα διακόπτη πάτημα εναλλαγής υγραεριου μέχρι το μπιπ ξεκίνημα !!!!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Επόμενο

Επιστροφή στο Άρθρα στον τύπο

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες