Σελίδα 3 από 4

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 08 Φεβ, 2012 21:37
από tsopirs
Δεν με πειραζει αν καψω και 3ντεποζιτα σιγα το πραγμα....το κεφαλι μου να εχω υσηχω!!! Ειναι να παω για αλλαγη φίλτρου και να βαλουμε ενα παλιο backup που καίει λιγοτερη βενζινη αλλα εδω και 550χιλιομετρα που ειχα βαλει βενζίνη ο δείκτης φαίνεται να κουνηθηκε ελάχιστα, οσο και στο μικρο αμαξι λογω του οτι το πρωι το βαζω 5λεπτα πριν ξεκινησω να δουλεύει και καίει βενζίνη μόνο... σημερα κιόλας ανεβηκα ενα βουνα με τα ηλεκτρονικά off και το αμαξι κοφταρε ολες της σχέσεις μονιμα... τωρα τι έγινε??

Sent from my W6HD ICS using Tapatalk

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Φεβ, 2012 12:22
από antonis8via
tsopirs έγραψε:Δεν με πειραζει αν καψω και 3ντεποζιτα σιγα το πραγμα....το κεφαλι μου να εχω υσηχω!!! Ειναι να παω για αλλαγη φίλτρου και να βαλουμε ενα παλιο backup που καίει λιγοτερη βενζινη αλλα εδω και 550χιλιομετρα που ειχα βαλει βενζίνη ο δείκτης φαίνεται να κουνηθηκε ελάχιστα, οσο και στο μικρο αμαξι λογω του οτι το πρωι το βαζω 5λεπτα πριν ξεκινησω να δουλεύει και καίει βενζίνη μόνο... σημερα κιόλας ανεβηκα ενα βουνα με τα ηλεκτρονικά off και το αμαξι κοφταρε ολες της σχέσεις μονιμα... τωρα τι έγινε??

Sent from my W6HD ICS using Tapatalk



παίζει τεράστιο ρόλο πόσο το πατάς και σε ποιες στροφές ψεκάζει (και με τι φορτίο).
Εγώ με το πνεύμονα, στην αρχή νόμιζα ότι δε καίω πολύ βενζίνη, μόλις άρχισα απανωτά πλακώματα, σε απόσταση 70 χλμ. τσουπ ο δείκτης βενζίνης είχε κατέβει 2 βελονιες.
Εκει που σου ρίχνει πχ. 30% έγχυση σημαίνει ότι στιγμιαία καις περίπου 3lt/100 χλμ βενζίνα (αν. πχ έχεις συνολική κατανάλωση 9lt/100).

Για να κάνεις 550 χλμ και ο δείκτης να κουνήθηκε ελάχιστα σημαίνει ότι ήσουν εκτός φάσματος παράλληλου ψεκασμού (πχ. όχι απότομες επιταχύνσεις, σχετικά χαμηλές στροφές με λίγο φορτίο κλπ)


Πάνω απο όλα, αν εσυ είσαι ευχαριστημένος, σε εμένα περισσευει, αν νιώθεις ότι το αμάξι δουλεύει άψογα, τότε είσαι οκ και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα... :thumbup:


Aλλωστε και εγώ με πνεύμονα ξεκίνησα αλλα στη πορεία τη πάτησα.

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Φεβ, 2012 12:34
από fokion
ποσο παραλογος ειμαι να θεωρω λογικό οτι οταν θες απλή μετακινηση σε ενα φτιαγμενο πολυ ή λιγο αυτοκινητο να χρησιμοποιεις το αεριο, και οταν θες να το "ξεζουμισεις" να δουλευει οντως με βενζινα??

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Μαρ, 2012 12:43
από antonis8via
όπως είπα ήδη φίλε μου,
αφου εσύ είσαι ευχαριστημένος εμένα μου περισσεύει. ;)

το τι είναι λογικό και τι παράλογο, μη προσπαθείς να το αναλύσεις και πολύ γιατι τέτοιες συζητήσεις δε τελειώνουν ποτέ, πίστεψέ με. ;)

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Μαρ, 2012 15:36
από tsopirs
το αμάξι κινείται πολλές φορές σε πολύ οριακό ρυθμούς, συνήθως το αμάξι ανεβάζει μέχρι τον κόφτη στις 6900 η έστω αν δεν το πλακώσω από χαμηλές σαλ έως της 6500(αναλόγως πως πατάς το αμάξι ο κόφτη ενεργοποιητε η στις 6500η στις 6900). φυσικά στο ταξίδι στην Αττική η επιταχυνσεις ήταν μόνο μετά από διόδια και μόνο όταν ήθελα να ανεβάσω ρυθμό μιας και ο δρόμος ήταν άδειος σχετικα.. και ανεβάζει και πάνω από 230km/h με αερίο στιγμιαία βέβαια γιατί θα περνουσα έναν πολωνο από επάνω.

Sent from my W6HD ICS using Tapatalk

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Απρ, 2012 00:23
από j0hnkyr
http://www.toyota.gr/innovation/toyota_ ... l_new.aspx

Multifuel Drive LPG για 40% περισσότερη οικονομία στο κόστος καυσίμου!
Μία νέα τεχνολογία κινητήρων υγραερίου προστίθεται στην ήδη επιτυχημένη γκάμα καινοτόμων κινητήρων Toyota και σας χαρίζει:

Οικονομία από την πρώτη σταγόνα, με άμεση εξοικονόμηση 40% στο κόστος κίνησης
Αξιοπιστία και ασφάλεια, αφού ήδη κυκλοφορούν περισσότερα από 10.000.000 υγραεριοκίνητα οχήματα παγκοσμίως και πάνω από 5.500.000 στην Ευρώπη
Κορυφαία εγγύηση Toyota 6 ετών/180.000χλμ, την πληρέστερη στην κατηγορία της
Μεγαλύτερη αυτονομία καυσίμων έως και 1.540χλμ, χάρη στα δύο άμεσα διαθέσιμα ρεζερβουάρ βενζίνης και υγραερίου
Εξαιρετικές επιδόσεις, λόγω της προηγμένης τεχνολογίας υγρής έγχυσης
Καθαρή ενέργεια, χάρη στην τελειότερη καύση καυσίμου εξασφαλίζοντας χαμηλότερες εκπομπές ρύπων
Μακροζωία στον κινητήρα σας, χάρη στη τελειότερη καύση του υγραερίου που αποτρέπει τη δημιουργία υπολειμμάτων καύσης και την εμφάνιση φθορών


Επισκεφθείτε το Εξουσιοδοτημένο δίκτυο εμπόρων Toyota για να μάθετε τα οφέλη της πρωτοποριακής αυτής τεχνολογίας!

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Απρ, 2012 16:22
από LPGas
40% οικονομία δεν προκύπτει σε καμία περίπτωση.
Αν συνυπολογιστεί η αρκετή ποσότητα βενζίνης που καίνε τα Toyota λόγω ρύθμισης του εγκεφάλου της Vialle τότε η πραγματική οικονομία δεν ξεπερνά το 30%

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Απρ, 2012 18:19
από j0hnkyr
καλά ας μην μείνουμε στο -40% ... όπως πχ δεν ισχύει και το -50% -60% που βλέπουμε σε διαφημίσεις
από τους περισσότερους...

εγώ μένω στο ότι κρατάς την εργοστασιακή εγγύηση 6 χρόνων ... νομίζω ότι είναι ένας σημαντικός λόγος
να βγάλω το καπέλο στην toyota hellas

φαντάζομαι, ότι τα toyota LPG, δεν είναι αυτοκίνητα που βγάζει η μαμα toyota, αλλά είναι μοντέλα
που μετατρέπονται στην ελλάδα σε υγραέριο... σωστά ?

Στο δικό μου vialle bifuel volvo v50 1.8, η πραγματική μείωση σε € είναι -35% καίγοντας, μαζί με
το υγραέριο +0,7λτ έως +1λτ βενζίνης / 100χλμ

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Απρ, 2012 22:20
από dathens
Διαφωνω φίλε μου στα γιαννενα σήμερα τιμη υγραεριου 0,85 τιμη βενζίνης 1.85 ακριβώς 50% με τη διάφορα της κατανάλωσης !! Δεν είναι μόνο το καρτέλ των Αθηνών και Θεσσαλονίκης

Re: H TOYOTA HELLAS συμφωνία με την VIALLE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Απρ, 2012 23:32
από j0hnkyr
Αθήνα lpg 0.936 βενζίνη 1.76 (και έκπτωση -3% με πιστωτική κάρτα επιστροφής)

όπως και να έχει ... αν τώρα η έκπτωση σε €/χλμ παίζει στο -35 έως -50%, σημαντικότερη
θεωρώ την κίνηση της toyota να δώσει εγγύηση 6ετών και 180.000χλμ και μάλιστα σε έναν
κινητήρα με ευαίσθητες βαλβίδες