Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Volvo V50 1800. LPG θέλω! Μπορώ?

Volvo V50 1800. LPG θέλω! Μπορώ?

Δημοσίευσηαπό kbitsik » Πέμ 17 Νοέμ, 2011 17:19

Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα την βοήθεια σας για να παρω μια απόφαση επιτέλους!

Έχω ενα Volvo V50 1800 cc του 2006. Εδω και αρκετούς μήνες ψάχνομαι για να τοποθετήσω υγραέριο. Η κατανάλωση μου είναι κατα μέσο όρο 9.5 λτ/100 χλμ σε βενζίνη και κάνω περίπου 18.000 χλμ το χρόνο. Το γεγονός οτι το κόστος τοποθέτησης έχει πέσει αισθητά, κάνει ακόμα πιο δελεαστική την λύση του lpg εφόσον σύμφωνα με τους υπολογισμούς που έκανα, θα κανω απόσβεση τα περίπου 1200-1300 € που θα μου κοστίσει η εγκατάσταση (για σχετικά επώνυμο συστημα Zavolli - Tartarini - BRC klp) σε ενα χρόνο και κάτι περίπου.

Υπολογισμοί
Βενζίνη Κατανάλωση 9.5λτ/100χλμ , σε 18000χλμ θέλω 1710 λτ Με τρέχουσα αξία βενζίνης (16/11/11) 1,60 θέλω 2736 € το χρόνο.
Αέριο Κατανάλωση +15% (Υποθετικά) 11λτ/100χλμ σε 18000 θέλω 1980 λτ . Με τρέχουσα αξία υγραερίου 0,85 θέλω 1683 € το χρόνο.

Διαφορά 1053 € κέρδος το χρόνο (αν ισχύουν τα παραπάνω)

Bλέπω καλή επιλογή την εγκατάσταση ενος συστήματος lpg. Μετά το χρόνο που θα έχω κάνει απόσβεση, όλες μου οι μετακινήσεις θα έχουν το μισό πλέον κόστος, σωστά?
:thumbup:
Σωστά, θα μου πείτε όλοι που έχετε βάλει lpg στο τουτού σας και απολαμβάνετε οικονομία. Γιατί σε 4 π.χ χρονάκια, θα έχω κάνει απόσβεση το σύστημα και λογικά θα έχω γλυτώσει και 3000 χιλιαρικάκια ασπούμε.
ΟΜΩΣ:
Σε όλα τα παραπάνω, για να συμφέρει τελικά το ολο εγχείρημα πιστεύω πως πρέπει να διατηρηθουν δυο βασικες παράμετροι:
1) να μήν πάρουμε τον κινητήρα στο χέρι, γιατί τοτε θα δώσουμε ολα τα λεφτα που γλιτώσαμε, για επισκεύη (μπορεί και περισσότερα) και θα αποκτήσουμε απειρα νεύρα και στενοχωριες.
2) Να μην κάνουμε το συνεργείο δεύτερο σπίτι μας. Οι επισκέψεις για εγκατάσταση και για ρυθμίσεις να μην υπερβούν τις 3-4, αλλιως αρχιζει να γινεται χασούρα και όχι οφελος. (εχουμε και οικογένεια, περάσαν τα χρόνια που γουσταραμε να ξημεροβραδιαζομαστε στα συνεργεία και να συζηταμε με τα μαστορια. τωρα πεφτει παντοφλα)

Εχοντας μελετήσει αρκετά το υλικό του forum, οπου πραγματικά βρίσκεις πολλή και χρησιμη πληροφορια, μπορώ να πώ οτι έχω μπερδευτεί επίσης πολυ. Βρήκα πολλές αναφορές για κινητήρες που έχουν πιθανότητες να παρουσιάσουν εκτεταμένες φθορές στις βαλβίδες.
Συγκεκριμένα για το αυτοκίνητο μου, βρήκα τις εξής επίσημες "black list" προειδοποιήσεις απο διάφορους κατασκευαστές:

PRINS: σε πίνακα που παρουσιάζει τα αυτοκίνητα που έχουν παρουσιάσει βλάβη σε λιγοτερα απο 100.000 χλμ (με χρηση Lpg φαντάζομαι).

http://www.ibadesign.info/LPG/Prins%20ValveSeat%20Stand%20017%20Maerz%202009.pdf

Volvo v50 - s40 1800: Excessive wear of valves/seats Problems even with flash lube
Δηλαδή θα συμβούν εκτεταμένες φθορές στις έδρες των βαλβίδων, ακόμα και με τη χρήση λαδιέρας...

BRC:

http://www.brc-lpg.gr/compatible.html

Volvo : Issues have been reported on the 1800cc engine
Δηλαδή έχουν αναφερθεί προβλήματα στον κινητήρα 1800.

VIALLE :

H Vialle εχει στο site της ενα κατάλογο που αναφέρει τις εγγυήσεις που παρέχει ανα μάρκα και κινητήρα.

http://www.vialle.nl/fileadmin/user_upload/Consument_Catalogus_NL.pdf

Βρίσκοντας εκει τον κινητήρα μου (1.8i 16V 92kW), βλέπω στη δίπλα στήλη ενα πολυ ωραίο Nee!! :lol: NAI λεω! με καλύπτει,σώθηκα!! :P

Αλλα το ολλανδικό Nee δεν ειναι το δικό μας Ναι φυσικα, αλλα είναι ενα μεγαλοπρεπέστατο ΟΧΙ!!! :-o


Και η λίστα μπορεί να συνεχιστεί αν ψάξω και άλλο...


Βεβαια επειδή είπα να μην το βάλω ευκολα κάτω, πηγα στην Εκθεση υγραεριοκίνηση που γινόταν αυτες τις μέρες, μπάς και μου λυθούν τελικα οι απορίες και αποφασίσω τι θα κάνω.

Ε, εκει ηταν που έχασα εντελώς την μπάλα... ολοι οι φίλοι στα περίπτερα ήταν πολύ εξυπηρετικοί και επεξηγηματικοί αλλά:

Πάω στον πρώτο (ATIKER) τον ρωτάω αν εχει υπόψιν του για το πρόβλημα που βγαζουν οι βαλβίδες στο συγκεκριμένο αμάξι, μου λέει οτι δε θα έχω κανένα πρόβλημα. Θα πρέπει να βάλουμε λαδιέρα του λεω; - Λαδιέρα; Αυτά ειναι Κωλοκοτρωναίικα του 1821 μου απαντά.

Παω παρακάτω, VIALLE. Ωραια λεω, εδω θα θέσω τις αντιρρήσεις μου, αφου εχω και τα στοιχεια απο το site. - Κανένα προβλημα δε θα εχεις, με ενημερώνει ο εκπρόσωπος. - Θα βάλουμε λαδιέρα ρωτάω; - Απαραίτητα! παιρνω απάντηση. (αρχίζω να τα χανω)

Πάω παρακάτω, Zavolli. -Παιδιά τι γινεται με την ευαισθησία στις βαλβίδες που διαβάζω οτι εχει ο κινητήρας μου, ρωτάω. - Αυτά ειναι φήμες και αποτελέσματα απο κακές εγκαταστάσεις και κακές ρυθμίσεις, μου λένε. - ΟΚ, θα βάλουμε λαδιέρα και δε θα εχουμε προβλημα ρωταω; - Λαδιέρα, ΟΧΙ μου λενε, δε χρειάζεται, ασε που θα χαλάσεις και τον καταλύτη (??)


ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΥΓΡΑΕΡΙΟ Η ΟΧΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ??? ΒΟΗΘΗΣΤΕ!

Αν κάποιος έχει εμπειρία ας μου πεί ή να το βγάλω απο το μυαλό μου, ή αν υπάρχει κάποια λύση που δε με βάζει σε μεγάλα ρίσκα (και δε κοστίζει οσο το αμαξι φυσικα).

Γιατί με ολα αυτά που εχω διαβάσει μεχρι τώρα, μάλλον καταλαβαίνω οτι περιέχει μεγάλο ρίσκο η τοποθέτηση στο δικό μου αυτοκίνητο, και μάλλον δεν αξίζει τον κόπο.

Ευχαριστώ και συγγνώμη αν σας κούρασα!
VOLVO V50 1.8 συστημα LPG: Tartarini 4ης γενιάς με Λαδιέρα, λαδάκι ελιάς και Μπαλσάμικο
kbitsik
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Δευτ 14 Νοέμ, 2011 12:23

Re: Volvo V50 1800. LPG θέλω! Μπορώ?

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Πέμ 17 Νοέμ, 2011 18:10

Ο μονος τροπος να εχεις το κεφάλι σου ''ήσυχο''(οσο το δυνατον γινεται..) ειναι μαζι με την εγκατασταση να σου ασφαλιζουν και τον κινητηρα(οχι με κανα κολοχαρτο αλλα με κανονικη ασφαλεια).
Απο κει και περα οσες διαβεβαιωσεις και να σου δωσουν-οτι αλλο και αν ειπωθεί ειναι λογια του αερα. Ετσι το μονο που μετρά(οποιο συστημα και να βαλεις) ειναι το ποσο τυχερος-ατυχος εισαι...

Πραγματικο ασφαλιστηριο για τον κινητηρα, δεν ξερω αν δινει κανενας στην Ελλαδα.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Volvo V50 1800. LPG θέλω! Μπορώ?

Δημοσίευσηαπό kbitsik » Πέμ 17 Νοέμ, 2011 18:57

astragjtg έγραψε:Ο μονος τροπος να εχεις το κεφάλι σου ''ήσυχο''(οσο το δυνατον γινεται..) ειναι μαζι με την εγκατασταση να σου ασφαλιζουν και τον κινητηρα(οχι με κανα κολοχαρτο αλλα με κανονικη ασφαλεια).
Απο κει και περα οσες διαβεβαιωσεις και να σου δωσουν-οτι αλλο και αν ειπωθεί ειναι λογια του αερα. Ετσι το μονο που μετρά(οποιο συστημα και να βαλεις) ειναι το ποσο τυχερος-ατυχος εισαι...

Πραγματικο ασφαλιστηριο για τον κινητηρα, δεν ξερω αν δινει κανενας στην Ελλαδα.



Καλή η συμβουλή σου για ασφαλιστήριο, το έψαξα λιγο και βρήκα κατι:
[url]
http://www.tsopelogiannis.gr/index.php? ... Itemid=442[/url]

Δηλαδή λες αυτο να με καλύπτει σε περίπτωση βλάβης των βαλβίδων? 'Η θα αρχίσουμε να ψειριζουμε την μαιμου, να περασει το αμαξι πραγματογνωμονα, ιατροδικαστη, να παρουμε καταθέσεις απο τους μαρτυρες, κλπ κλπ??? Φιλολογικά ρωτάω, δε περιμένω να μου απαντησεις απλά με πονηρέυουν λίγο ολα αυτά να σου πω την αλήθεια...

Για να καταλάβεις τί εννοώ, απο οτι ξέρω η ζημιά εντοπίζεται στις βαλβίδες εξαγωγης (διορθωστε με αν κάνω λάθος). Στη συγκεκριμένη προσφορα όμως, βλέπω να περιλαμβάνονται μόνο οι βαλβίδες εισαγωγής... Υποπτο? :think:
VOLVO V50 1.8 συστημα LPG: Tartarini 4ης γενιάς με Λαδιέρα, λαδάκι ελιάς και Μπαλσάμικο
kbitsik
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Δευτ 14 Νοέμ, 2011 12:23

Re: Volvo V50 1800. LPG θέλω! Μπορώ?

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Πέμ 17 Νοέμ, 2011 19:33

Υπαρχει αντιστοιχο θεμα που εχει συζητηθει αντιστοιχη 15ετης εγγυηση και θα σε διαφωτίσει viewtopic.php?f=15&t=249&start=0&hilit=15+%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%85%CE%B7%CF%83%CE%B7 . Δεν ξερω αν διδεται οπως ειπα και πριν, σε ασφαλιστηριο συσμβολαιο ή ενα χαρτι απο την εταιρια.

Οπως ειπες, ειναι ρητορική ερώτηση και δυστυχώς το ερωτημα σου λύνεται κατόπιν εορτής και αφου την πατησεις...
Παντως οσοι εχουν μπλεξει με ασφαλειες δεν εχουν και τις καλυτερες εμπειριες :think: :crazy: Τα αναφερεις και συ ποιο πανω.

Για τις βαλβιδες δεν κανεις λαθος. Τις περισσοτερες φορες οι βαλβιδες εξαγωγης την παθαίνουν και αυτο που εντοπισες(αν ειναι μονο εισαγωγης..)ειναι οντως υποπτο.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Volvo V50 1800. LPG θέλω! Μπορώ?

Δημοσίευσηαπό tsopirs » Πέμ 17 Νοέμ, 2011 19:45

Ο κινητηρας σου ειναι ο 1.8 της Ford;;;Υπαρχει μια ευαισθησια αλλα εχω συναδερφο που εχει με το mondeo 70.000km νομιζω..Λαδοξυδιερα μην βαλεις..Πες του στις ψηλες να γυρναει σε βενζινη και να το ρυθμισει προς το πλουσιο και φυσικα στον Δρομο,ψαξε βρες εναν καλο εγκαταστατη και προχωρα...Τωρα αν σε 80.000km σου καψει βαλβιδες με ενα χιλιαρικο εχεις καινουργιο κεφαλαρι..
Το δικο μου το μοτερ δεν το βλεπω..Ξερω οτι ειμαι ο μονος που φοραω στην Ελλαδα αλλα πιστευω οχι και σε ολο τον κοσμο
Άβαταρ μέλους
tsopirs
 
Δημοσιευσεις: 513
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 16:50

Re: Volvo V50 1800. LPG θέλω! Μπορώ?

Δημοσίευσηαπό dti » Πέμ 17 Νοέμ, 2011 20:35

kbitsik έγραψε:...

Παω παρακάτω, VIALLE. Ωραια λεω, εδω θα θέσω τις αντιρρήσεις μου, αφου εχω και τα στοιχεια απο το site. - Κανένα προβλημα δε θα εχεις, με ενημερώνει ο εκπρόσωπος. - Θα βάλουμε λαδιέρα ρωτάω; - Απαραίτητα! παιρνω απάντηση. (αρχίζω να τα χανω)


Από τη στιγμή που ο κινητήρας σου έχει μια κάποια ευαισθησία, με σύστημα υγρού ψεκασμού έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες να μην παρουσιαστεί πρόβλημα.
Θα βάλεις Vialle LPi (όχι LPfi) ώστε να έλθει προρυθμισμένο το σύστημα από την Ολλανδία και μαζί το Vialle Valve Protector kit (που ψεκάζει σε κάθε κύλινδρο ακριβώς την ποσότητα λιπαντικού που απαιτείται ανάλογα το φορτίο, τις στροφές του κινητήρα, κλπ.). Το κόστος θα είναι ανεβασμένο τουλάχιστον 400-500 ευρώ σε σχέση με σύστημα χωρίς το VVP, αλλά θα είσαι σε πολύ μεγάλο βαθμό καλυμένος.
Το "Nee" αναφέρεται στη δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης που προσφέρει η Vialle (με συγκεκριμένες προϋποθέσεις). Στη δική σου περίπτωση δεν υπάρχει κάτι τέτοιο για δύο λόγους:
- Ο κινητήρας σου έχει ευαισθησία
- Είμαστε στην Ελλάδα και δεν ισχύουν τέτοιες πολυτέλειες (πλην της περίπτωσης του προγράμματος της Kosmocar σε αυτοκίνητα με κινητήρα άμεσου ψεκασμού της VW).


kbitsik έγραψε:ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΥΓΡΑΕΡΙΟ Η ΟΧΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ??? ΒΟΗΘΗΣΤΕ!



Να βάλεις, αν πιστεύεις οτι θα κρατήσεις το αυτοκίνητό σου τουλάχιστον 2-3 χρόνια. Μέσα στο διάστημα αυτό τίποτε δεν αποκλείεται είτε με τη διαμόρφωση της τιμής του υγραερίου, είτε με πάρα πολύ αυξημένα τέλη κυκλοφορίας (και κάθε λογής χαράτσια) για τα αυτοκίνητα που δεν είναι προδιαγραφών Euro5.
Δες και την περίπτωση να το πουλήσεις αν γίνεται και να πάρεις είτε κάποιο πετρελαιοκίνητο (μοντέλο χωρίς τέλη κυκλοφορίας) είτε γενικά κάποιο πολύ πιο οικονομικό αυτοκίνητο. Οι καιροί που έρχονται θα είναι ακόμη δυσκολότεροι...

astragjtg έγραψε:Υπαρχει αντιστοιχο θεμα που εχει συζητηθει αντιστοιχη 15ετης εγγυηση και θα σε διαφωτίσει viewtopic.php?f=15&t=249&start=0&hilit=15+%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%85%CE%B7%CF%83%CE%B7 . Δεν ξερω αν διδεται οπως ειπα και πριν, σε ασφαλιστηριο συμβολαιο ή ενα χαρτι απο την εταιρια.


Δίνεται με αυτό ακριβώς που έγραψες:
astragjtg έγραψε:... με κανα κολοχαρτο


Και πρέπει να είναι κανείς τουλάχιστον αφελής για να πάει εκεί, όταν είναι γνωστό πλέον οτι ο συγκεκριμένος "όμιλος επιχειρήσεων" κατήργησε ετσιθελικά πολύ πρόσφατα το "εφ' όρου ζωής" δωρεάν service (εργασία και ανταλλακτικά) που έδινε ως δώρο (με ιδιωτικό συμφωνητικό) σε όσους αγόραζαν καινούργιο αυτοκίνητο από αυτούς πριν 2-3 χρόνια... Υπάρχει πολύς δυσαρεστημένος κόσμος από το clubford.gr ...και έπεται συνέχεια...
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Volvo V50 1800. LPG θέλω! Μπορώ?

Δημοσίευσηαπό kbitsik » Παρ 18 Νοέμ, 2011 03:48

tsopirs έγραψε:Ο κινητηρας σου ειναι ο 1.8 της Ford;;;Υπαρχει μια ευαισθησια αλλα εχω συναδερφο που εχει με το mondeo 70.000km νομιζω..Λαδοξυδιερα μην βαλεις..Πες του στις ψηλες να γυρναει σε βενζινη και να το ρυθμισει προς το πλουσιο και φυσικα στον Δρομο,ψαξε βρες εναν καλο εγκαταστατη και προχωρα...Τωρα αν σε 80.000km σου καψει βαλβιδες με ενα χιλιαρικο εχεις καινουργιο κεφαλαρι..
Το δικο μου το μοτερ δεν το βλεπω..Ξερω οτι ειμαι ο μονος που φοραω στην Ελλαδα αλλα πιστευω οχι και σε ολο τον κοσμο

Ναι tsopirs, αυτον τον κινητηρα εχω... αυτο τον γιωτά... :thumbdown: ειναι ευαισθητούλι το κακομοιρο.. Ξέρεις τι συστημα εχει ο γνωστος σου με το Mondeo?
Αναφορικά με τη λύση που προτείνεις, αν μου γυρνάει σε βενζίνη στις υψηλές, απο που και μετα εννοείς; Γιατί αν είναι να γυρνάει σε βενζίνη οταν τρέχω π.χ με 140 εθνική, τοτε δε κανουμε τιποτα.. Επίσης, οταν λέμε για πλούσιο μίγμα, εννούμε οτι θα έχουμε μία αύξηση της κατανάλωσης κατα πόσο περίπου; 30%;
Αν ισχύουν ολα αυτά, βγαινει πολυ μικρο όφελος τελικα.

dti έγραψε:Από τη στιγμή που ο κινητήρας σου έχει μια κάποια ευαισθησία, με σύστημα υγρού ψεκασμού έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες να μην παρουσιαστεί πρόβλημα.
Θα βάλεις Vialle LPi (όχι LPfi) ώστε να έλθει προρυθμισμένο το σύστημα από την Ολλανδία και μαζί το Vialle Valve Protector kit (που ψεκάζει σε κάθε κύλινδρο ακριβώς την ποσότητα λιπαντικού που απαιτείται ανάλογα το φορτίο, τις στροφές του κινητήρα, κλπ.). Το κόστος θα είναι ανεβασμένο τουλάχιστον 400-500 ευρώ σε σχέση με σύστημα χωρίς το VVP, αλλά θα είσαι σε πολύ μεγάλο βαθμό καλυμένος.

Σίγουρα dti αυτό που προτείνεις είναι το καλύτερο και το πιο ασφαλές. Απο ότι βλέπω εσυ με το S-max 2.5T αυτο έχεις, και καλά κανεις, εφοσον εχεις αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση και θα κάνεις σχετικα γρήγορα απόσβεση.
Στη δική μου περίπτωση ομως δε βγαινουν τα νούμερα.. Αν το σύστημα αυτό κοστίζει 2300 + (αν γνωρίζεις το ακριβές κόστος, πες μου), τοτε θα κάνω πάνω απο 2 χρονια να το αποσβέσω, με τα χιλιομετρα που κανω και την καταναλωση που εχω. Οπότε, αν κρατήσω το αυτοκίνητο αυτο (ειναι ηδη 5αετιας) αλλα 4 χρόνια, βγαίνει μικρό οφελος, και δεν ξερω αν αξίζει τον κοπο, ειδικά με τους κοπανους που μας κυβερνανε. Μια αυξηση να κάνουν στο υγραέριο, αμέσως οι ισορροπίες διαταρράσονται. :crazy:
Βέβαια δε ξέρω αν πρέπει να υπολογίσω το ενδεχόμενο να μπεί το Vialle Lpi και στο επόμενο αυτοκίνητο (γινεται???) Αν γίνεται, τότε αλλάζει το πράγμα γιατι τοποθετείται στο επόμενο και συνεχίζουμε γκαζάτοι! Πόσο κόστος να έχει άραγε η αφαίρεση και επανατοποθέτηση ενος τετοιου συστήματος σε άλλο αυτοκίνητο?
Αλλα μάλλον οπως είπες, θα ειναι diesel το επόμενο για να τελειώνουμε... B-) Απλα αυτή τη στιγμή η αγορά ενός diesel οικογενειακου κοστίζει σίγουρα πάνω απο 22.000 οπότε, που ειναι η οικονομία που προσπαθώ να κανω..; δε θα δινω λεφτα για τελη-βενζίνες αλλα θα τα δώσω ολα μαζεμένα κατα την αγορα. Δε τη γλιτώνουμε απο πουθενά!
VOLVO V50 1.8 συστημα LPG: Tartarini 4ης γενιάς με Λαδιέρα, λαδάκι ελιάς και Μπαλσάμικο
kbitsik
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Δευτ 14 Νοέμ, 2011 12:23

Re: Volvo V50 1800. LPG θέλω! Μπορώ?

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Παρ 18 Νοέμ, 2011 09:25

kbitsik έγραψε:Επίσης, οταν λέμε για πλούσιο μίγμα, εννούμε οτι θα έχουμε μία αύξηση της κατανάλωσης κατα πόσο περίπου; 30%;


Τοση καταναλωση μπορει να βγει, ΜΑΖΙ ομως με την βενζινη που καταναλωνεις(ισως και λιγο παραπανω αναλογα την ρυθμιση-πόση βενζινη εκχεεται και πότε).

kbitsik έγραψε:Αν το σύστημα αυτό κοστίζει 2300 + (αν γνωρίζεις το ακριβές κόστος, πες μου), τοτε θα κάνω πάνω απο 2 χρονια να το αποσβέσω, με τα χιλιομετρα που κανω και την καταναλωση που εχω. Οπότε, αν κρατήσω το αυτοκίνητο αυτο (ειναι ηδη 5αετιας) αλλα 4 χρόνια, βγαίνει μικρό οφελος, και δεν ξερω αν αξίζει τον κοπο, ειδικά με τους κοπανους που μας κυβερνανε.


Μην ειμαστε και πλεονεκτες... Δεν γινεται να βαζεις οτι καλυτερο υπαρχει και να θες να το ξεχρεωσεις μεσα σε 1 χρονο(αν και μπορει να γινει αν εχεις καταναλωση και κανεις αρκετα χλμ). Οσο για το αμαξι,αν ειναι να το κρατησεις μονο τοσο αστο καλυτερα, μονο σε φασαριες θα μπεις.
Ο παραγοντας ''κρατος'', ειναι μη υπολογίσιμος...

kbitsik έγραψε:Βέβαια δε ξέρω αν πρέπει να υπολογίσω το ενδεχόμενο να μπεί το Vialle Lpi και στο επόμενο αυτοκίνητο (γινεται???)

Κανονικα και κατα τον νομο ΟΧΙ. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να επανατοποθετηθει μεταχειρισμενο συστημα. Στη ζούλα και αν τα εχεις καλα(ή προτιθεσαι να δωσεις μερικα μπικικινια να σου υπογραψουν...) με καποιον εγκαταστατη...ολα γινονται.
Απ΄οσο ξερω ομως, το LPi ερχεται για συγκεκριμενο μοντελο αυτοκινητου και δεν μπαινει οπου να'ναι. Αν υπαρχει περιπτωση να γινει μεταφορα(και εφ οσον ταιριάζουν μπεκ, δεξαμενη κτλ στο αλλο) ειναι στο LPfi.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Volvo V50 1800. LPG θέλω! Μπορώ?

Δημοσίευσηαπό tsopirs » Παρ 18 Νοέμ, 2011 10:10

Δυο ειναι βασικα...Ο ενας εχει Tartarini αλλα εχει γυρω στις 40.000 και ο αλλος BRC...Μετα της 4500 ας πουμε..η ας ψεκαζει μειγμα και απο βενζινη και υγραεριο οπως εχω εγω σε φουλ φορτιο...Κορυφη το Lpi αλλα πολλα λεφτα τα οποια θα εδεινα μονο σε περιπτωση του Mondeo με τον σπανιο 1.8 εμμεσου ψεκασμου,η οποιο αλλο αυτοκινητο εχει καποιο ειδικο μοτερ...Καλυτερα στα 50.000km να αλλαξω και ενα κεφαλαρι που λεει ο λογος...Αν και δεν νομιζω πως δεν θα αντεξει μια κατοσταρα χιλιαδες ο συγκεκριμενος..Το παλικαρι με το BRC ουτε λαδοξυδιερες εχει ουτε καιει και βενζινη...
Μην φοβασαι απλως προχωρα με συναρτηση εναν καλο εγκαταστατη και ειδικα αν εχεις ασχολειθει με το συγκεκριμενο μοτερ..Η αλλη λυση ειναι να πας σε ενα ford service και να ρωτησεις τι μπορεις να κανεις μιας και περνανε το Ολλανδεζικο συνηθως τα παιδια
Άβαταρ μέλους
tsopirs
 
Δημοσιευσεις: 513
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 16:50

Re: Volvo V50 1800. LPG θέλω! Μπορώ?

Δημοσίευσηαπό kbitsik » Κυρ 20 Νοέμ, 2011 22:02

Ευχαριστώ παιδιά για τις συμβουλές!
Ειναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις καποια πραγματάκια πρίν κάνεις οτιδήποτε στο αυτοκίνητο σου, ωστε να επιλέξεις τη σωστή μετατροπή και όχι αυτή που θέλει ο καθένας να σου πλασαρει. Θέλει προσοχή.
VOLVO V50 1.8 συστημα LPG: Tartarini 4ης γενιάς με Λαδιέρα, λαδάκι ελιάς και Μπαλσάμικο
kbitsik
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Δευτ 14 Νοέμ, 2011 12:23

Επόμενο

Επιστροφή στο Volvo

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης