από LPGas » Τετ 10 Αύγ, 2011 15:40
Στην λίστα της BRC είναι και πολλά άλλα μοντέλα, και όπως τα περισσότερα Γιαπωνέζικα χρειάζεται προσοχή. Να ξέρεις πάντως ότι η συμπτωματολογία δεν είναι ίδια σε κανένα αυτοκίνητο, ακόμη και αν είναι της ίδιας μάρκας, γιατί εξαρτάται από τον οδηγό, τις συνθήκες οδήγησης αλλά και τη συντήρηση του αυτοκίνητου. Θα σου αναφέρω ένα παράδειγμα:
2 Toyota Avensis με το ίδιο σύστημα υγραερίου, το πρώτο ΙΧ και το δεύτερο εταιρικό. Το πρώτο έχει ήδη 90.000 Χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα, ενώ το δεύτερο στα 40.000 ήθελε ρύθμιση βαλβίδων. Όπως καταλαβαίνεις το δεύτερο το οδηγούσε ο οποιοσδήποτε στην εταιρεία και απλά του έπιναν το αίμα, δίχως να νοιάζεται κανείς για τη συντήρηση και την αξιοπιστία του.
Γενικά πάντως ότι απόφαση και να πάρεις, να ξέρεις ότι είναι τόση μεγάλη και άμεση η εξοικονόμηση των χρημάτων με το υγραέριο, που και καπάκι ολόκληρο να χρειαστεί να αλλάξεις στα 100.000 Χλμ (δεν στοιχίζει πάνω από 500 Euros για το Note), θα έχεις καλύψει το κόστος του 20 φορές.
Χρήστος