Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Vialle LPxi Χ-TRAIL 2.5 2005 (T30 QQ25DE)

Re: Vialle LPxi Χ-TRAIL 2.5 2005 (T30 QQ25DE)

Δημοσίευσηαπό maevius » Κυρ 24 Ιουν, 2012 19:11

Ο Φαρμακης στα Γιαννενα που ειναι και ο εισαγωγεας της prins στην Ελλαδα και απο τους παλαιοτερους εγκαταστατες.
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: Vialle LPxi Χ-TRAIL 2.5 2005 (T30 QQ25DE)

Δημοσίευσηαπό fokion » Κυρ 24 Ιουν, 2012 21:16

savvas31 έγραψε:Λοιπόν επανήλθα στο θέμα μετά από ψάξιμο δεν έχω καταλήξει πουθενά.

Διάφορα ερωτήματα πλανιούνται και θέλουν απάντηση.


3)Αν υποθέσουμε ότι μετά από λίγο θέλουμε αλλαγή βαλβίδων εξαγωγής-εισαγωγής και έδρες πιο μπορεί να είναι το κόστος με τα εργατικά?
4)Ο προ καταλύτης σε ένα αυτοκίνητο τι ρόλο παίζει? μπορεί απλά να αφεθεί όπως μερικοί προτείνουν?

Σας ευχαριστώ.


γι αυτα τα 2 που εχω αποψη.

3. απο 800-1000 εως.... unlimited εξαρταται που θα πας χωρις αυτο να σημαινει ντε και καλα ακριβωτερη = καλυτερη εργασια.
4. ο προκαταλυτης πρακτικά ειναι κια να ζεσταινεται (σχεδον ) αμεσα (εξ ου και "κολλητα" στο μοτερ) ωστε να μην εκπεμπεις βλαβερα καυσαερια μεχρι να ερθει στη σωστη θερμοκρασία ο κανονικός καταλύτης...


φανταζομαι οτι αν ο κανονικός καταλυτης ειναι σε αξιοπρεπη κατασταση ΟΤΑΝ ζεσταθει τα καυσαερια θα ειναι εντός οριων, ισως οχι οσο χαμηλά θα μπορουσε βεβαια....
ΔΕΝ ξερω αν η αφαιρεση του στοιχιοθετει παρανομια οπως η αφαιρεση του κανονικου καταλυτη....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Vialle LPxi Χ-TRAIL 2.5 2005 (T30 QQ25DE)

Δημοσίευσηαπό savvas31 » Παρ 03 Αύγ, 2012 09:38

Επανέρχομαι στο θέμα με τους εξής προβληματισμούς και μετά από πολύ ψάξιμο έχω συγκεντρώσει τα δεδομένα μου και ζητάω και την γνώμη σας.

Λοιπόν έχω καταλήξει σε δύο συστήματα
α)vialle LPI ή το LPFI υγρού ψεκασμού και
β) το prins με ηλεκτρονική λίπανση αέριου ψεκασμού.

Η vialle με το LPI παρέχει προ ρυθμισμένο σύστημα με μικρή όμως μπουκάλα 55 λίτρων από την άλλη το LPFI παίρνει μεγαλύτερη δεξαμενή αλλά ρυθμίζεται από τον εγκαταστάτη. Σύμφωνα με τον εγκαταστάτη (Βρεττός) θα βάλουμε TUNAP για προστασία του κινητήρα.

Η PRINS δεν έχει προ ρυθμισμένο σύστημα για το αυτοκίνητό μου.
Έχει όμως το αβαντάζ του είναι το vavle protector.

Και τα 2 στην ίδια ακριβώς τιμή.

Δεδομένου ότι ο κινητήρας μου συγκαταλέγεται στους ευαίσθητους έχω αποφασίσει ότι θα βάλω λίπανση TUNAP ή ηλεκτρονική λαδιέρα .
Ο υγρός ψεκασμός τελικά μπορεί να πετύχει μείωση της θερμοκρασίας στον κινητήρα που τελικά προκαλεί την φθορά του;

Ποιο θα προτιμούσατε με τα παραπάνω δεδομένα vialle PLi προ ρυθμισμένο, vialle LPfi, ή prins με λίπανση ηλεκτρονική;

Σας ευχαριστώ
NISSAN XTRAIL 2.5 2005 ME ICOM JTG
savvas31
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 12:04

Re: Vialle LPxi Χ-TRAIL 2.5 2005 (T30 QQ25DE)

Δημοσίευσηαπό dathens » Παρ 03 Αύγ, 2012 10:50

Στη θέση σου θα έβαζα το prins silver line me 1280 ευρω και το valve care σύνολο τιμής 1580 ποσο είναι το vialle ? γύρω στα δυο χιλιαρικα ; Τα 400 ευρω θα είναι το γκάζι 6 μηνών
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Vialle LPxi Χ-TRAIL 2.5 2005 (T30 QQ25DE)

Δημοσίευσηαπό savvas31 » Τετ 27 Φεβ, 2013 19:50

Λοιπόν παίδες το πήρα απόφαση.
Παρασκευή παίρνω πινακίδες του x-trail 2.5 Τ30 που έχω και πάω για εγκατάσταση.
Μία απορία όμως για τους γνώστες.

Είναι βέβαιο ότι το αυτοκίνητό μου θέλει ρύθμιση διακένου στα καπελώτα του μετά από κάποια χιλιόμετρα (ας είναι όσα είναι).
Πόσες φορές όμως μπορούν στην διάρκεια της ζωής του κινητήρα να διορθωθεί το διάκενο;
πότε εξαντλείται η ρύθμιση και πάει κανείς για επισκευή;

Φυσικά περιμένω κατά προσέγγιση τιμή (τάξη μεγέθους)
NISSAN XTRAIL 2.5 2005 ME ICOM JTG
savvas31
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 12:04

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Nissan

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες