savvas31 έγραψε:Λοιπόν επανήλθα στο θέμα μετά από ψάξιμο δεν έχω καταλήξει πουθενά.
Διάφορα ερωτήματα πλανιούνται και θέλουν απάντηση.
3)Αν υποθέσουμε ότι μετά από λίγο θέλουμε αλλαγή βαλβίδων εξαγωγής-εισαγωγής και έδρες πιο μπορεί να είναι το κόστος με τα εργατικά?
4)Ο προ καταλύτης σε ένα αυτοκίνητο τι ρόλο παίζει? μπορεί απλά να αφεθεί όπως μερικοί προτείνουν?
Σας ευχαριστώ.
γι αυτα τα 2 που εχω αποψη.
3. απο 800-1000 εως.... unlimited εξαρταται που θα πας χωρις αυτο να σημαινει ντε και καλα ακριβωτερη = καλυτερη εργασια.
4. ο προκαταλυτης πρακτικά ειναι κια να ζεσταινεται (σχεδον ) αμεσα (εξ ου και "κολλητα" στο μοτερ) ωστε να μην εκπεμπεις βλαβερα καυσαερια μεχρι να ερθει στη σωστη θερμοκρασία ο κανονικός καταλύτης...
φανταζομαι οτι αν ο κανονικός καταλυτης ειναι σε αξιοπρεπη κατασταση ΟΤΑΝ ζεσταθει τα καυσαερια θα ειναι εντός οριων, ισως οχι οσο χαμηλά θα μπορουσε βεβαια....
ΔΕΝ ξερω αν η αφαιρεση του στοιχιοθετει παρανομια οπως η αφαιρεση του κανονικου καταλυτη....