Αναλύοντασ τα δεδομένα και το πρόβλημα έχουμε:
Δεδομένα: Βρεττός βάζει LPI Καντερές LPfi για το XTRAIL 2.5l.
Το XTRAIL 2.5 δεν είναι Bifuel στους καταλόγους.
Με δεδομένο ότι η βασική διαφορά είναι ο παραγραμματισμός του εγκεφάλου και με δεδομένο ότι ο κινητήρας είναι στους ευπαθείς μήπως θα ήταν καλύτερα να μπει Lpfi το οποίο να προγραμματιστεί και να κάνει παράλληλο ψεκασμό και βενζίνης όπως κάνει και το LPχi;
Μπορεί να γίνει αυτό έχει κανείς άποψη ;
Ακόμη μου κάνει εντύπωση ότι ο κινητήρας QR20DE (το 2λιτρο) QR25DE ( το 2.5 λιτρο) XTRAIL είναι ο ίδιος κινητήρας με ίδιες βαλβίδες αλλά απλά με μεγαλύτερη χωρητικότητα.
Στο 2λιτρο το έχουν σχεδόν όλες οι εταιρίες στην black list ενώ το 2.5 λιτρο όχι.
Ποιος μπορεί να μου πει την γνώμη του τι να κάνω;