Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Vialle LPxi Χ-TRAIL 2.5 2005 (T30 QQ25DE)

Re: Vialle LPxi Χ-TRAIL 2.5 2005 (T30 QQ25DE)

Δημοσίευσηαπό savvas31 » Κυρ 25 Μαρ, 2012 19:59

Αναλύοντασ τα δεδομένα και το πρόβλημα έχουμε:
Δεδομένα: Βρεττός βάζει LPI Καντερές LPfi για το XTRAIL 2.5l.
Το XTRAIL 2.5 δεν είναι Bifuel στους καταλόγους.
Με δεδομένο ότι η βασική διαφορά είναι ο παραγραμματισμός του εγκεφάλου και με δεδομένο ότι ο κινητήρας είναι στους ευπαθείς μήπως θα ήταν καλύτερα να μπει Lpfi το οποίο να προγραμματιστεί και να κάνει παράλληλο ψεκασμό και βενζίνης όπως κάνει και το LPχi;

Μπορεί να γίνει αυτό έχει κανείς άποψη ;

Ακόμη μου κάνει εντύπωση ότι ο κινητήρας QR20DE (το 2λιτρο) QR25DE ( το 2.5 λιτρο) XTRAIL είναι ο ίδιος κινητήρας με ίδιες βαλβίδες αλλά απλά με μεγαλύτερη χωρητικότητα.

Στο 2λιτρο το έχουν σχεδόν όλες οι εταιρίες στην black list ενώ το 2.5 λιτρο όχι.

Ποιος μπορεί να μου πει την γνώμη του τι να κάνω;
NISSAN XTRAIL 2.5 2005 ME ICOM JTG
savvas31
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 12:04

Re: Vialle LPxi Χ-TRAIL 2.5 2005 (T30 QQ25DE)

Δημοσίευσηαπό steliosthem » Κυρ 25 Μαρ, 2012 21:03

Αν ο κινητηρας ειναι στις Blacklists μην το κανεις καθολου.
steliosthem
 
Δημοσιευσεις: 122
Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ, 2012 21:18

Re: Vialle LPxi Χ-TRAIL 2.5 2005 (T30 QQ25DE)

Δημοσίευσηαπό savvas31 » Δευτ 26 Μαρ, 2012 08:40

Τι θέμα είναι ότι ο 2λιτρος είναι στους προβληματικούς κινητήρες σε πολλές εταιρείες που έχουν κιτ lpg αλλά ο 2,5λιτρος δεν είναι σε καμία παρά το γεγονός ότι είναι ο ίδιος κινητήρας με μεγαλύτερη χωρητικότητα.
NISSAN XTRAIL 2.5 2005 ME ICOM JTG
savvas31
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 12:04

Re: Vialle LPxi Χ-TRAIL 2.5 2005 (T30 QQ25DE)

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Δευτ 26 Μαρ, 2012 10:25

savvas31 έγραψε:Τι θέμα είναι ότι ο 2λιτρος είναι στους προβληματικούς κινητήρες σε πολλές εταιρείες που έχουν κιτ lpg αλλά ο 2,5λιτρος δεν είναι σε καμία παρά το γεγονός ότι είναι ο ίδιος κινητήρας με μεγαλύτερη χωρητικότητα.

Το θεμα του "προβληματικου κινητηρα" δεν θα επρεπε να μας αγγιζει σε βαθμο του να μην βαλουμε υγραεριο στο αυτοκινητο μας γιατι το οφελος που θα εχουμε μετα απο 30.000 ή 40.000χλμ υπερκαλυπτει τα εξοδα εγκαταστασης και αυτα της τυχον αλλαγης βαλβιδων και εδρων.Εκτος αυτου παιζει πολυ σοβαρα και η περιπτωση ο τροπος οδηγησης σου να ειναι τετοιος που να μην σου παρουσιαστει ποτε προβλημα.
Ας θυμηθουμε λιγο και τα παλια αυτοκινητα που καιγανε super που ενω οι εδρες τους ηταν "βουτυρα" οι ταξιτζηδες βγαζανε παρα πολλα χλμ με τον ιδιο κινητηρα.Γενικως η αποψη μου ειναι οτι αξιζει να γινει υγραεριοκινητο και ενα αυτοκινητο που ειναι σε black list!
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: Vialle LPxi Χ-TRAIL 2.5 2005 (T30 QR25DE)

Δημοσίευσηαπό savvas31 » Πέμ 29 Μαρ, 2012 09:19

Να ρωτήσω κάτι άλλο πριν αρχίσω να ψάχνω από κοντά τους διάφορους εγκαταστάτες .

Το να βάλεις να ψεκάζει και ένα μικρό ποσοστό βενζίνης παράλληλα με το υγραέριο τελικά βοηθάει στην προστασία του κινητήρα;

Μπορούν όλα τα κιτ να προγραμματιστούν να κάνουν κάτι τέτοιο;
NISSAN XTRAIL 2.5 2005 ME ICOM JTG
savvas31
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 12:04

Re: Vialle LPxi Χ-TRAIL 2.5 2005 (T30 QQ25DE)

Δημοσίευσηαπό LPGas » Πέμ 29 Μαρ, 2012 18:35

savvas31 έγραψε:Τι θέμα είναι ότι ο 2λιτρος είναι στους προβληματικούς κινητήρες σε πολλές εταιρείες που έχουν κιτ lpg αλλά ο 2,5λιτρος δεν είναι σε καμία παρά το γεγονός ότι είναι ο ίδιος κινητήρας με μεγαλύτερη χωρητικότητα.


Το μεγαλύτερο πρόβλημα των Xtrail δεν είναι τόσο οι βαλβίδες, όσο οι προκαταλύτες που λιώνουν – σπάνε και βουλώνουν την εξαγωγή καυσαερίων. Με τον ψεκασμό βενζίνης ανά τακτά χρονικά διαστήματα μπορείς να προστατέψεις αρκετά τις βαλβίδες, αλλά όχι και τον προκαταλύτη που μάλλον θα χρειαστεί αντικατάσταση με ένα μεταλλικό.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Vialle LPxi Χ-TRAIL 2.5 2005 (T30 QQ25DE)

Δημοσίευσηαπό DIMITRIS63 » Πέμ 29 Μαρ, 2012 21:31

Ειμαι κατοχος ενος ford maverick 2,3 και ειμαι πολυ προβληματισμενος για το ολο εγχειρημα αλλα μπορει να το επιχειρησω
Που μπορω να δω αν ειναι στην μαυρη λιστα το maverick ;
FORD MAVERICK 2,3
DIMITRIS63
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Δευτ 09 Ιαν, 2012 20:32

Re: Vialle LPxi Χ-TRAIL 2.5 2005 (T30 QQ25DE)

Δημοσίευσηαπό dathens » Πέμ 29 Μαρ, 2012 21:47

Μπάααα δεν έχει σχέση το maceric με το xtrail !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Vialle LPxi Χ-TRAIL 2.5 2005 (T30 QQ25DE)

Δημοσίευσηαπό savvas31 » Σάβ 31 Μαρ, 2012 08:45

Βρε παιδιά τελικά το LPxi διατίθεται στην Ελλάδα;

Ή μήπως είναι ένα παραμύθι;
NISSAN XTRAIL 2.5 2005 ME ICOM JTG
savvas31
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 12:04

Re: Vialle LPxi Χ-TRAIL 2.5 2005 (T30 QQ25DE)

Δημοσίευσηαπό savvas31 » Κυρ 24 Ιουν, 2012 18:56

Λοιπόν επανήλθα στο θέμα μετά από ψάξιμο δεν έχω καταλήξει πουθενά.

Διάφορα ερωτήματα πλανιούνται και θέλουν απάντηση.

1)Η Vialle εδώ στην Ελλάδα βάζει το Valve protector kit ή το έχει αντικαταστήσει με το Lpxi?
2)H prins έχει υγρού για όλα τα αυτοκίνητα (και x trail) ή μόνο για τα άμεσου ψεκασμού?
3)Αν υποθέσουμε ότι μετά από λίγο θέλουμε αλλαγή βαλβίδων εξαγωγής-εισαγωγής και έδρες πιο μπορεί να είναι το κόστος με τα εργατικά?
4)Ο προ καταλύτης σε ένα αυτοκίνητο τι ρόλο παίζει? μπορεί απλά να αφεθεί όπως μερικοί προτείνουν?
5) Αξιόπιστος εγκαταστάτης prins υπάρχει?

Σας ευχαριστώ.
NISSAN XTRAIL 2.5 2005 ME ICOM JTG
savvas31
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 12:04

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες





cron