Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG σε Suzuki Jimny vvt 1328 cc - διάφορες σκέψεις

LPG σε Suzuki Jimny vvt 1328 cc - διάφορες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό Karpouzoeispraktoras » Τρί 26 Νοέμ, 2013 15:22

Γεια και χαρά σε όλους.

Είμαι ο Μανώλης, έχω ένα Suzuki Jimny vvt 1328 κυβικών (είναι η μόνη διάσταση κυβισμού για όσους δεν το γνωρίζουν) έτους 2009. Η μόνιμη κατοικία μου είναι στην περιοχή του Γέρακα, εκεί όπου βρίσκονται και κοντά πολλά φθηνά βενζινάδικα. Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ και μέσα στην πόλη για τις καθημερινές μου μετακινήσεις (όταν δε χρησιμοποιώ το ποδήλατο), στα όποια ταξίδια κάνω, τα οποία έχουν συνήθως φυσιολατρικό χαρακτήρα αλλά και στις σύντομες ορεινές ή άλλου τύπου εκτός δρόμου εξορμήσεις μου. Τα λάστιχα το χειμώνα είναι ελαφρώς μεγαλύτερα από τα εργοστασιακά 80-20 off-on road τα οποία αυξάνουν αισθητά την κατανάλωση. Το καλοκαίρι του βάζω 50-50 all terrain εργοστασιακής διάστασης.

Εδώ και καιρό επεξεργάζομαι την ιδέα της προσθήκης κιτ υγραερίου αλλά τελικά ακόμα δεν το υλοποίησα για διάφορους λόγους όπου ο συνδυασμός τους με κάνει ακόμα αρκετά σκεπτικό. Για όσους/ες δεν έχουν κουραστεί από τη φλυαρία μου θα το αναλύσω λίγο.

Κατ' αρχήν θέτω το στόχο: Εξοικονόμηση χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα και στη λειτουργικότητα του οχήματος. :-BD

Δεδομένα χρήσης, κόστους και μετρήσεων: :-?
1. Μετακινήσεις στην πόλη συνήθως λόγω της δουλειάς, είτε σε πελάτες είτε στην έδρα της εταιρίας μου, που και που βόλτες.
2. Εξορμήσεις κάποια Σαββατοκύριακα, συνήθως κοντινές, εντός Αττικής στις οποίες καταναλώνεται γύρω στα 15 ευρώ βενζίνη κατά μέσο όρο.
3. Εξορμήσεις πολυήμερες σε μεγάλες αποστάσεις οι οποίες είναι σπάνιες για λόγους οικονομίας περισσότερο.
4. Η κατανάλωση το χειμώνα σύμφωνα με την εφαρμογή LogFuel την οποία ενημερώνω αναλυτικά σε κάθε φουλάρισμα (συνήθως φουλάρω σε συγκεκριμένα, έμπιστα και φθηνά πρατήρια) είναι 10,5 l/100km και το καλοκαίρι 8,5 l/100km προσπαθώντας πάντα να κάνω οικονομική οδήγηση (αβγό κάτω από πετάλι κ.α.).
5. Τα νούμερα που μου βγαίνουν από την εφαρμογή είναι:
* 13.643 km/έτος
* 2093 €/έτος (μόνο τα καύσιμα) με μέσο κόστος βενζίνης 1,66 €/l

Δεδομένα εξωτερικών παραγόντων: X(
1. Το κόστος του κιτ που θα ήθελα μετά την έρευνα που έκανα (μίλησα με 5 εγκαταστάτες προσωπικά ή δια τηλεφώνου) φτάνει με όλα τα έξοδα κοντά στα 950 ευρά (προσφορές από Οκτώβριο 2013) + 350 ευρά μια πατέντα που θα ήθελα ώστε να εξοικονομήσω το χώρο των αποσκευών (προαιρετικά έξοδα αυτά) και να μπει η μπουκάλα από κάτω (έχει γίνει σε Jimny).
2. Κόστος βενζίνης 1,59 ευρώ το λίτρο στην περιοχή μου, κόστος υγραερίου 0,94 ευρώ το λίτρο με σαφείς κι εκνευριστικές τάσεις ανόδου όσο καιρό η αντίστοιχη της βενζίνης ήταν σταθερή και σχετικά χαμηλή.
3. (Προσωπική εκτίμηση) Σημαντικές και σχετικά απρόβλεπτες εξελίξεις τους επόμενους μήνες στο εντός της Ελλάδας νομισματικό και τραπεζικό σύστημα που πολύ πιθανό να ανατρέψει τα δεδομένα στους υπολογισμούς της μακροχρόνιας επένδυσης της υπό μελέτη εγκατάστασης στο όχημα (απόσβεση, τεχνική υποστήριξη, μετακινήσεις).

Κουραστήκατε αρκετά ή να συνεχίσω;;;; /:)
Συνεχίζω για να καταλήξω στο ζουμί της υπόθεσης, πάντα με προσωπικές εκτιμήσεις. Μην ξεχνάμε ότι η υποκειμενικότητα παίζει σημαντικό ρόλο και καλό θα ήταν πριν αρχίσουν οι κρίσεις (καλοπροαίρετες θέλω να πιστεύω) να λαμβάνεται υπόψη αυτός ο παράγοντας γιατί δε θα ήθελα να εμπλακώ σε αντιπαραθέσεις που όπως είδα ότι υπάρχουν μπόλικες στο forum.

Συμπεράσματα: (θετικά με + αρνητικά με -)
+ Σαφώς και υπάρχει η εξοικονόμηση που υπολογίζεται από πολλούς στο γέμισμα καυσίμου, είτε χοντρικά είτε αναλυτικά, βάζοντας κάτω τα νούμερα και προσεγγίζοντας με σχετική ακρίβεια στις καθημερινές μετακινήσεις. Η εξοικονόμηση όμως με τις παρούσες τιμές και την αμφισβητούμενη ποιότητα του υγραερίου είναι μικρή και με προβληματίζει έντονα.
- Δημιουργούνται νέα πάγια έξοδα όπως ο τακτικός έλεγχος του κιτ κι ενδεχομένως κάποιες έκτακτες επιδιορθώσεις που ενδέχεται να προκύψουν λόγω της επέμβασης.
- Χάνω το χώρο αποσκευών και ως αντιστάθμισμα ή θα πρέπει να αγοράσω μπαγκαζιέρα οροφής ή θα πρέπει να ανεβάσω το budget ώστε να συμπεριλάβω και την πατέντα που ανέφερα παραπάνω (κοψίματα και ραψίματα) και να μπει η μπουκάλα στο κάτω μέρος.
+ Ανεβαίνει η χιλιομετρική αυτονομία (mileage) λόγω ύπαρξης δυο καυσίμων και των αποθηκευτικών τους χώρων (πολύ σημαντικό για εξορμήσεις εκτός δρόμου).

Απόφαση με τα ως τώρα δεδομένα: :think:
Περιμένω συνεχίζοντας την οικονομία στις μετακινήσεις μου όσο μπορώ και βλέπουμε. Αναλόγως με την κατάσταση των εξωτερικών παραγώντων που ανέφερα παραπάνω, αφού αυτοί είναι ευμετάβλητοι και απρόβλεπτοι, παραμένω με τη βενζίνη. Στην πορεία θα αξιολογώ κάθε παράμετρο και αναλόγως αναθεωρώ την απόφαση ή όχι.

Ευχαριστώ και συγχαρητήρια σε όποιον έφτασε ως εδώ διαβάζοντας χωρίς να υπερπηδήσει τίποτα από τα παραπάνω. @-) :ymapplause: :wave:
Άβαταρ μέλους
Karpouzoeispraktoras
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Τρί 01 Οκτ, 2013 15:47

Re: Καλωσορισμα νεων μελων...

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 26 Νοέμ, 2013 16:42

Karpouzoeispraktoras έγραψε:Γεια και χαρά σε όλους.

Είμαι ο Μανώλης, έχω ένα Suzuki Jimny vvt 1328 κυβικών (είναι η μόνη διάσταση κυβισμού για όσους δεν το γνωρίζουν) έτους 2009. Η μόνιμη κατοικία μου είναι στην περιοχή του Γέρακα, εκεί όπου βρίσκονται και κοντά πολλά φθηνά βενζινάδικα. Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ και μέσα στην πόλη για τις καθημερινές μου μετακινήσεις (όταν δε χρησιμοποιώ το ποδήλατο), στα όποια ταξίδια κάνω, τα οποία έχουν συνήθως φυσιολατρικό χαρακτήρα αλλά και στις σύντομες ορεινές ή άλλου τύπου εκτός δρόμου εξορμήσεις μου. Τα λάστιχα το χειμώνα είναι ελαφρώς μεγαλύτερα από τα εργοστασιακά 80-20 off-on road τα οποία αυξάνουν αισθητά την κατανάλωση. Το καλοκαίρι του βάζω 50-50 all terrain εργοστασιακής διάστασης.

Εδώ και καιρό επεξεργάζομαι την ιδέα της προσθήκης κιτ υγραερίου αλλά τελικά ακόμα δεν το υλοποίησα για διάφορους λόγους όπου ο συνδυασμός τους με κάνει ακόμα αρκετά σκεπτικό. Για όσους/ες δεν έχουν κουραστεί από τη φλυαρία μου θα το αναλύσω λίγο.

Κατ' αρχήν θέτω το στόχο: Εξοικονόμηση χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα και στη λειτουργικότητα του οχήματος. :-BD

Δεδομένα χρήσης, κόστους και μετρήσεων: :-?
1. Μετακινήσεις στην πόλη συνήθως λόγω της δουλειάς, είτε σε πελάτες είτε στην έδρα της εταιρίας μου, που και που βόλτες.
2. Εξορμήσεις κάποια Σαββατοκύριακα, συνήθως κοντινές, εντός Αττικής στις οποίες καταναλώνεται γύρω στα 15 ευρώ βενζίνη κατά μέσο όρο.
3. Εξορμήσεις πολυήμερες σε μεγάλες αποστάσεις οι οποίες είναι σπάνιες για λόγους οικονομίας περισσότερο.
4. Η κατανάλωση το χειμώνα σύμφωνα με την εφαρμογή LogFuel την οποία ενημερώνω αναλυτικά σε κάθε φουλάρισμα (συνήθως φουλάρω σε συγκεκριμένα, έμπιστα και φθηνά πρατήρια) είναι 10,5 l/100km και το καλοκαίρι 8,5 l/100km προσπαθώντας πάντα να κάνω οικονομική οδήγηση (αβγό κάτω από πετάλι κ.α.).
5. Τα νούμερα που μου βγαίνουν από την εφαρμογή είναι:
* 13.643 km/έτος
* 2093 €/έτος (μόνο τα καύσιμα) με μέσο κόστος βενζίνης 1,66 €/l

Δεδομένα εξωτερικών παραγόντων: X(
1. Το κόστος του κιτ που θα ήθελα μετά την έρευνα που έκανα (μίλησα με 5 εγκαταστάτες προσωπικά ή δια τηλεφώνου) φτάνει με όλα τα έξοδα κοντά στα 950 ευρά (προσφορές από Οκτώβριο 2013) + 350 ευρά μια πατέντα που θα ήθελα ώστε να εξοικονομήσω το χώρο των αποσκευών (προαιρετικά έξοδα αυτά) και να μπει η μπουκάλα από κάτω (έχει γίνει σε Jimny).
2. Κόστος βενζίνης 1,59 ευρώ το λίτρο στην περιοχή μου, κόστος υγραερίου 0,94 ευρώ το λίτρο με σαφείς κι εκνευριστικές τάσεις ανόδου όσο καιρό η αντίστοιχη της βενζίνης ήταν σταθερή και σχετικά χαμηλή.
3. (Προσωπική εκτίμηση) Σημαντικές και σχετικά απρόβλεπτες εξελίξεις τους επόμενους μήνες στο εντός της Ελλάδας νομισματικό και τραπεζικό σύστημα που πολύ πιθανό να ανατρέψει τα δεδομένα στους υπολογισμούς της μακροχρόνιας επένδυσης της υπό μελέτη εγκατάστασης στο όχημα (απόσβεση, τεχνική υποστήριξη, μετακινήσεις).

Κουραστήκατε αρκετά ή να συνεχίσω;;;; /:)
Συνεχίζω για να καταλήξω στο ζουμί της υπόθεσης, πάντα με προσωπικές εκτιμήσεις. Μην ξεχνάμε ότι η υποκειμενικότητα παίζει σημαντικό ρόλο και καλό θα ήταν πριν αρχίσουν οι κρίσεις (καλοπροαίρετες θέλω να πιστεύω) να λαμβάνεται υπόψη αυτός ο παράγοντας γιατί δε θα ήθελα να εμπλακώ σε αντιπαραθέσεις που όπως είδα ότι υπάρχουν μπόλικες στο forum.

Συμπεράσματα: (θετικά με + αρνητικά με -)
+ Σαφώς και υπάρχει η εξοικονόμηση που υπολογίζεται από πολλούς στο γέμισμα καυσίμου, είτε χοντρικά είτε αναλυτικά, βάζοντας κάτω τα νούμερα και προσεγγίζοντας με σχετική ακρίβεια στις καθημερινές μετακινήσεις. Η εξοικονόμηση όμως με τις παρούσες τιμές και την αμφισβητούμενη ποιότητα του υγραερίου είναι μικρή και με προβληματίζει έντονα.
- Δημιουργούνται νέα πάγια έξοδα όπως ο τακτικός έλεγχος του κιτ κι ενδεχομένως κάποιες έκτακτες επιδιορθώσεις που ενδέχεται να προκύψουν λόγω της επέμβασης.
- Χάνω το χώρο αποσκευών και ως αντιστάθμισμα ή θα πρέπει να αγοράσω μπαγκαζιέρα οροφής ή θα πρέπει να ανεβάσω το budget ώστε να συμπεριλάβω και την πατέντα που ανέφερα παραπάνω (κοψίματα και ραψίματα) και να μπει η μπουκάλα στο κάτω μέρος.
+ Ανεβαίνει η χιλιομετρική αυτονομία (mileage) λόγω ύπαρξης δυο καυσίμων και των αποθηκευτικών τους χώρων (πολύ σημαντικό για εξορμήσεις εκτός δρόμου).

Απόφαση με τα ως τώρα δεδομένα: :think:
Περιμένω συνεχίζοντας την οικονομία στις μετακινήσεις μου όσο μπορώ και βλέπουμε. Αναλόγως με την κατάσταση των εξωτερικών παραγώντων που ανέφερα παραπάνω, αφού αυτοί είναι ευμετάβλητοι και απρόβλεπτοι, παραμένω με τη βενζίνη. Στην πορεία θα αξιολογώ κάθε παράμετρο και αναλόγως αναθεωρώ την απόφαση ή όχι.

Ευχαριστώ και συγχαρητήρια σε όποιον έφτασε ως εδώ διαβάζοντας χωρίς να υπερπηδήσει τίποτα από τα παραπάνω. @-) :ymapplause: :wave:



καλως ηρθες, ειμαι λιγο εως πολυ αρνητικος με τα κοψιματα και ραψιματα για να μπει απο κατω η δεξαμενη, πως εχεις καταφερει και εχεις χαμηλοτερη καταναλωση το καλοκαιρι απο το χειμωνα δεν βαζεις καθολου a/c, οταν και αν αποφασισεις να κανεις τελικα την μετατροπη μπορουμε να πουμε περισσοτερα.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Καλωσορισμα νεων μελων...

Δημοσίευσηαπό Karpouzoeispraktoras » Τρί 26 Νοέμ, 2013 17:11

hlias έγραψε:πως εχεις καταφερει και εχεις χαμηλοτερη καταναλωση το καλοκαιρι απο το χειμωνα


Δεν έχω το καλοκαίρι χαμηλότερη κατανάλωση, αλλά το χειμώνα υψηλότερη κι εξηγούμαι:
Καλοκαίρι: Ελαστικά εργοστασιακής διάστασης 50-50 (All terrain)
Χειμώνας: Ελαστικά μεγαλύτερης διάστασης, βάρους και 80% off-road. Για έναν κινητήρα 1300 κυβικών είναι ζόρικη αλλαγή χωρίς ταυτόχρονη επέμβαση στις σχέσεις μετάδοσης.
Άβαταρ μέλους
Karpouzoeispraktoras
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Τρί 01 Οκτ, 2013 15:47

Re: LPG σε Suzuki Jimny vvt 1328 cc - διάφορες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό sbk » Τετ 27 Νοέμ, 2013 20:49

Karpouzoeispraktoras έγραψε:Γεια και χαρά σε όλους.

Είμαι ο Μανώλης, έχω ένα Suzuki Jimny vvt 1328 κυβικών (είναι η μόνη διάσταση κυβισμού για όσους δεν το γνωρίζουν) έτους 2009. Η μόνιμη κατοικία μου είναι στην περιοχή του Γέρακα, εκεί όπου βρίσκονται και κοντά πολλά φθηνά βενζινάδικα. Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ και μέσα στην πόλη για τις καθημερινές μου μετακινήσεις (όταν δε χρησιμοποιώ το ποδήλατο), στα όποια ταξίδια κάνω, τα οποία έχουν συνήθως φυσιολατρικό χαρακτήρα αλλά και στις σύντομες ορεινές ή άλλου τύπου εκτός δρόμου εξορμήσεις μου. Τα λάστιχα το χειμώνα είναι ελαφρώς μεγαλύτερα από τα εργοστασιακά 80-20 off-on road τα οποία αυξάνουν αισθητά την κατανάλωση. Το καλοκαίρι του βάζω 50-50 all terrain εργοστασιακής διάστασης.

Εδώ και καιρό επεξεργάζομαι την ιδέα της προσθήκης κιτ υγραερίου αλλά τελικά ακόμα δεν το υλοποίησα για διάφορους λόγους όπου ο συνδυασμός τους με κάνει ακόμα αρκετά σκεπτικό. Για όσους/ες δεν έχουν κουραστεί από τη φλυαρία μου θα το αναλύσω λίγο.

Κατ' αρχήν θέτω το στόχο: Εξοικονόμηση χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα και στη λειτουργικότητα του οχήματος. :-BD

Δεδομένα χρήσης, κόστους και μετρήσεων: :-?
1. Μετακινήσεις στην πόλη συνήθως λόγω της δουλειάς, είτε σε πελάτες είτε στην έδρα της εταιρίας μου, που και που βόλτες.
2. Εξορμήσεις κάποια Σαββατοκύριακα, συνήθως κοντινές, εντός Αττικής στις οποίες καταναλώνεται γύρω στα 15 ευρώ βενζίνη κατά μέσο όρο.
3. Εξορμήσεις πολυήμερες σε μεγάλες αποστάσεις οι οποίες είναι σπάνιες για λόγους οικονομίας περισσότερο.
4. Η κατανάλωση το χειμώνα σύμφωνα με την εφαρμογή LogFuel την οποία ενημερώνω αναλυτικά σε κάθε φουλάρισμα (συνήθως φουλάρω σε συγκεκριμένα, έμπιστα και φθηνά πρατήρια) είναι 10,5 l/100km και το καλοκαίρι 8,5 l/100km προσπαθώντας πάντα να κάνω οικονομική οδήγηση (αβγό κάτω από πετάλι κ.α.).
5. Τα νούμερα που μου βγαίνουν από την εφαρμογή είναι:
* 13.643 km/έτος
* 2093 €/έτος (μόνο τα καύσιμα) με μέσο κόστος βενζίνης 1,66 €/l

Δεδομένα εξωτερικών παραγόντων: X(
1. Το κόστος του κιτ που θα ήθελα μετά την έρευνα που έκανα (μίλησα με 5 εγκαταστάτες προσωπικά ή δια τηλεφώνου) φτάνει με όλα τα έξοδα κοντά στα 950 ευρά (προσφορές από Οκτώβριο 2013) + 350 ευρά μια πατέντα που θα ήθελα ώστε να εξοικονομήσω το χώρο των αποσκευών (προαιρετικά έξοδα αυτά) και να μπει η μπουκάλα από κάτω (έχει γίνει σε Jimny).
2. Κόστος βενζίνης 1,59 ευρώ το λίτρο στην περιοχή μου, κόστος υγραερίου 0,94 ευρώ το λίτρο με σαφείς κι εκνευριστικές τάσεις ανόδου όσο καιρό η αντίστοιχη της βενζίνης ήταν σταθερή και σχετικά χαμηλή.
3. (Προσωπική εκτίμηση) Σημαντικές και σχετικά απρόβλεπτες εξελίξεις τους επόμενους μήνες στο εντός της Ελλάδας νομισματικό και τραπεζικό σύστημα που πολύ πιθανό να ανατρέψει τα δεδομένα στους υπολογισμούς της μακροχρόνιας επένδυσης της υπό μελέτη εγκατάστασης στο όχημα (απόσβεση, τεχνική υποστήριξη, μετακινήσεις).

Κουραστήκατε αρκετά ή να συνεχίσω;;;; /:)
Συνεχίζω για να καταλήξω στο ζουμί της υπόθεσης, πάντα με προσωπικές εκτιμήσεις. Μην ξεχνάμε ότι η υποκειμενικότητα παίζει σημαντικό ρόλο και καλό θα ήταν πριν αρχίσουν οι κρίσεις (καλοπροαίρετες θέλω να πιστεύω) να λαμβάνεται υπόψη αυτός ο παράγοντας γιατί δε θα ήθελα να εμπλακώ σε αντιπαραθέσεις που όπως είδα ότι υπάρχουν μπόλικες στο forum.

Συμπεράσματα: (θετικά με + αρνητικά με -)
+ Σαφώς και υπάρχει η εξοικονόμηση που υπολογίζεται από πολλούς στο γέμισμα καυσίμου, είτε χοντρικά είτε αναλυτικά, βάζοντας κάτω τα νούμερα και προσεγγίζοντας με σχετική ακρίβεια στις καθημερινές μετακινήσεις. Η εξοικονόμηση όμως με τις παρούσες τιμές και την αμφισβητούμενη ποιότητα του υγραερίου είναι μικρή και με προβληματίζει έντονα.
- Δημιουργούνται νέα πάγια έξοδα όπως ο τακτικός έλεγχος του κιτ κι ενδεχομένως κάποιες έκτακτες επιδιορθώσεις που ενδέχεται να προκύψουν λόγω της επέμβασης.
- Χάνω το χώρο αποσκευών και ως αντιστάθμισμα ή θα πρέπει να αγοράσω μπαγκαζιέρα οροφής ή θα πρέπει να ανεβάσω το budget ώστε να συμπεριλάβω και την πατέντα που ανέφερα παραπάνω (κοψίματα και ραψίματα) και να μπει η μπουκάλα στο κάτω μέρος.
+ Ανεβαίνει η χιλιομετρική αυτονομία (mileage) λόγω ύπαρξης δυο καυσίμων και των αποθηκευτικών τους χώρων (πολύ σημαντικό για εξορμήσεις εκτός δρόμου).

Απόφαση με τα ως τώρα δεδομένα: :think:
Περιμένω συνεχίζοντας την οικονομία στις μετακινήσεις μου όσο μπορώ και βλέπουμε. Αναλόγως με την κατάσταση των εξωτερικών παραγώντων που ανέφερα παραπάνω, αφού αυτοί είναι ευμετάβλητοι και απρόβλεπτοι, παραμένω με τη βενζίνη. Στην πορεία θα αξιολογώ κάθε παράμετρο και αναλόγως αναθεωρώ την απόφαση ή όχι.

Ευχαριστώ και συγχαρητήρια σε όποιον έφτασε ως εδώ διαβάζοντας χωρίς να υπερπηδήσει τίποτα από τα παραπάνω. @-) :ymapplause: :wave:


Δεδομένου ότι ως στόχος τίθεται η οικονομία και η αξιοπιστία παραθέτω τα παρακάτω:
Είμαι κάτοχος ενός corolla 1400cc vvti (1η άδεια κυκλοφορίας τον Αύγουστο του 2000)
με υγραέριο εδώ και 2 χρόνια και συνολικά χλμ 362000(280000χλμ με βενζίνη και τα 820000χλμ με γκάζι)
Μέχρι σήμερα δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα οδηγώντας βέβαια συντηρητικά.
Το σύστημα είναι lovato και ως προς την κατανάλωση με 43lt γκάζι δυανύω 570 ώς και 600 χλμ το τελευταίο 3μηνο.
Το αυτοκίνητο φαίνεται να είναι μια χαρά και συνεχίζονται οι συνήθεις διαδρομές περίπου 600χλμ την εβδομάδα από και προς την εργασία .
Σημεία που θεωρώ σημαντικά για την μετατροπή:
1)Σωστή τοποθέτηση και ρύθμιση
2)Συντηρητική οδήγηση
3)Ως προς το σύστημα ότι πληρώσεις να τοποθετηθεί στο όχημα
sbk
 
Δημοσιευσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ 19 Φεβ, 2012 00:11

Re: LPG σε Suzuki Jimny vvt 1328 cc - διάφορες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό fokion » Δευτ 02 Δεκ, 2013 16:52

γειτονα

( κι εγω Γερακιωτης ειμαι )

με την ιδια λογική μπορει να μας πεσει κι ενα μαρμαρο στο κεφαλι...

με αυτη τη λογική και με μερικους τρομολάγνους που στα λογια περσι εφτασαν το αεριο στο... 1,25 απερτεψαν κοσμο να βαλει ηδη απο περσι και τον πηραν στον λαιμο τους....

your money your car your call....

( ΥΓ ξερω ενα παιδι που εχει υγραεριο σε τζιμνυ. του εχει φαει το μεδουλι χωρις προβληματα - απο το αεριο)
αυτο
Εικόνα
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: LPG σε Suzuki Jimny vvt 1328 cc - διάφορες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό Karpouzoeispraktoras » Πέμ 19 Δεκ, 2013 16:48

fokion έγραψε:

με την ιδια λογική μπορει να μας πεσει κι ενα μαρμαρο στο κεφαλι...



Δεν είναι ίδια η λογική. Επειδή ως μαθηματικός κάτι σκαμπάζω από πιθανότητες συγκρίνεις ενδεχόμενα που απέχουν αρκετά. Σαφώς και σκέφτομαι ακόμα την τοποθέτηση συστήματος υγραεριοκίνησης αλλά θεωρώ πως στην παρούσα φάση είναι μια επένδυση που δε με συμφέρει από πολλές απόψεις. Η πιο σημαντική είναι τα χιλιόμετρα που (δεν) κάνω. Για τα υπόλοιπα θα φανεί στο άμεσο μέλλον.

Πάντως μην κρίνουμε μόνο αντικειμενικά, η υποκειμενικότητα παίζει σοβαρό ρόλο. Πχ, για μένα η κατάληψη του χώρου αποσκευών είναι πολύ σημαντική ενώ για κάποιον άλλον ίσως είναι αδιάφορη.
Άβαταρ μέλους
Karpouzoeispraktoras
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Τρί 01 Οκτ, 2013 15:47

Re: LPG σε Suzuki Jimny vvt 1328 cc - διάφορες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό dimny » Σάβ 17 Μάιος, 2014 23:15

έχω και εγώ τζίμνυ ββτ του '06 και έχω κάνει 30000 χλμ τον τελευταιο 1.5 χρόνο που το εχω βάλει το γκάζι.

Κατανάλωση 11 λτ/100 με γκάζι και λίογ κάτω από 10 με βενζίνη λόγω αυτόματου.

Θα σου έλεγα να το βάλεις ανεπιφύλακτα...
Το ξενοδοχείο πλέον τα σαββατοκύριακα που πας εδκρομές θα στα πληρώνει το γκάζι !!! Ο φίλος που είναι στην φωτογραφία είναι δικός μας από το jimnyclub.gr και έχει κάνει πάνω απο 150.000 χλμ με γκάζι με το τζίμνυ του...
Μπες στο φόρουμ και θα διαβάσεις πόσοι έχουνε βάλει σε τζίμνυ.

Απλά για να είμαστε πάντα ασφαλείς καλό θα είναι να γίνεται έλεγχος βαλβίδων αντί κάθε 80,000 χλμ που λεει η σουζούκι , κάθε 40,000. (Προλήπτικα και μόνο).

Τι δικό μου ψεκάζει και βενζίνη και είμαι υπερευχαριστημένος...

Αν έχεις ήδη βάλει φαντάζομαι πως είσαι άλλος ένα ευτυχισμένος κάτοχος...

Ότι άλλο θέλεις με πμ ή πηγαινε στο φόρουμ που σου λέω παραπάνω.
dimny
 
Δημοσιευσεις: 19
Εγγραφή: Σάβ 02 Μαρ, 2013 18:38

Re: LPG σε Suzuki Jimny vvt 1328 cc - διάφορες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό crhstos » Δευτ 19 Μάιος, 2014 19:14

σε ευχαριστουμε sbk για την γνωμη σου!!! τυχενη να εχουμε το ιδιο αυτοκινητο!!!! εγω εχω κανει 3000 χλιομετρα εως τωρα απροβληματιστα το συστημα που εχω ειναι romano antonio euro 6 eobd map. της προαλες ειχα παει στον μηχανικο μου να αλλαξω λαδια στα 130.000 χιλιομετρα.μου ειπε στα 135.000 να του το παω να ελενξη τις βαλβιδες.
crhstos
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ 27 Απρ, 2014 23:57

Re: LPG σε Suzuki Jimny vvt 1328 cc - διάφορες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό dimny » Κυρ 16 Νοέμ, 2014 15:33

Φίλε μου ειδικά για το Τζίμνυ , θέλει τσεκάρισμα/ρύθμισμα οι βαλβίδες ποιό συχνά... εγώ πλέον καθε 30000 χλμ θα το τσεκάρω γιατί οι επισκευές είναι ακριβές στις μέρες μας.
dimny
 
Δημοσιευσεις: 19
Εγγραφή: Σάβ 02 Μαρ, 2013 18:38

Re: LPG σε Suzuki Jimny vvt 1328 cc - διάφορες σκέψεις

Δημοσίευσηαπό LPGas » Κυρ 16 Νοέμ, 2014 16:48

dimny έγραψε:Φίλε μου ειδικά για το Τζίμνυ , θέλει τσεκάρισμα/ρύθμισμα οι βαλβίδες ποιό συχνά... εγώ πλέον καθε 30000 χλμ θα το τσεκάρω γιατί οι επισκευές είναι ακριβές στις μέρες μας.


Και πολυ καλα κανεις
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025


Επιστροφή στο Suzuki

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες