ternek έγραψε:Για το λόγο οτι δημιουργουνται θερμοκρασίες μεγαλύτερες από το επιτρεπτό στον χορό καύσης και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οτι Aπό τον έλεγχο των διακένων στις βαλβίδες,να έχουν "πατήσει" πέραν του δέοντος στις έδρες τους
iptamen έγραψε:Φιλε μου το προβλημα που λες ισχυει ανεξαρτητα απο ρυθμισεις εσυ θα αποφασισεις εαν σε συμφερει!!!!
ternek έγραψε:Φίλοι καλησπέρα. Είμαι καινούργιο μέλος στο forum και θεωρώ εξαιρετικά σημαντικά αυτά που διαβάζω εδώ μέσα. Σκέφτομαι να βάλω κιτ υγραερίου στο suzuki μου έχω ακούσει όμως πολλά για τα συγκεκριμένα μοντέλα για προβλήματα με τοις βαλβίδες και τοις θερμοκρασίες στον χώρο καύσης γενικά μετά την χρήση LPG θέλω να βάλω lpg αλά δεν θέλω να χαλάσω το αυτοκίνητο μου και θα παρακαλούσα για τις συμβουλές και τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων.
iptamen έγραψε:Εχω ακριβως το ιδιο αμαξι που λεει ο φιλος μας με τελειες ρυθμισεις .Οι βαλβιδες του βυθιζονται δεν ξερω για ποσο ακομη θα αντεχουν τα καπελοτα .Εσυ εχεις περασει σετ σε τετοιο αμαξι και δεν εχει προβλημα???
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες
|
|