Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Toyota Auris 1.6 Dual VVTI '07

Re: Toyota Auris 1.6 Dual VVTI '07

Δημοσίευσηαπό george7009 » Τρί 23 Ιουν, 2015 22:04

giannis6 έγραψε:
dimoskats έγραψε:Λοιπόν ορίστε μια βοήθεια : διαλέγεις αερίου ψεκασμού με δυνατότητα παραλληλου ψεκασμού βενζίνης και δεν βάζεις λαδιερα. Τελική τιμή όχι πάνω από 900€!

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



OFF TOPIC

Αν έχεις παράλληλο ψεκασμό και "λαδιέρα" κάνει καλό ή κακό ???


Όταν το σύστημα υποστηρίζει παράλληλο ψεκασμό βενζίνης και είναι ρυθμισμένο σωστά δεν χρειάζεται λαδιέρα , είναι περριτή .
Δεν το λέω εγώ αλλά οι εγκαταστάτες μας εδώ μέσα .
Peugeot 207 1.4 16v KFU ET3J4

BRC Plug & Drive
Άβαταρ μέλους
george7009
 
Δημοσιευσεις: 416
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ, 2014 08:47

Re: Toyota Auris 1.6 Dual VVTI '07

Δημοσίευσηαπό george7009 » Τρί 23 Ιουν, 2015 22:05

devils έγραψε:επειδη το συστημα βρεθηκε...θα βαλω BRC plug and drive, για να μπορει να συνεργαστει ο εγκεφαλος του αεριου με αυτον της βενζινης σαν μια εξτρα ασφαλεια...μια χαρα θα ηταν και το BRC sequent 24, απλα για το δικο μου κεφαλι προτιμω να εχω μια ασφαλεια παραπανω και να διατηρησω ολους τους σενσορες του εγκεφαλου σε πληρη εναρμονιση με το αεριο σε real time...

παρακαλω προτεινετε μου εγκαταστατες για Θεσσαλονικη κυριως και μετεπειτα για Αθηνα...
προτιμω να δωσω 1200€ σε καποιον στην Αθηνα σε σχεση με καποιον που θα μου ζητησει 1400€ και θα ειναι στην θεσσαλονικη...(θα κανω και ενα ταξιδι που λεει ο λογος και θα τεσταρω και στην επιστροφη το συστημα)...

απο την αλλη, αν οι τιμες εινα ιδιες, θα προτιμηθει ενας σωστος επαγγελματιας στην Θεσσαλονικη για να εχω after sale services...



Σου έχω στείλει Π.Μ
Peugeot 207 1.4 16v KFU ET3J4

BRC Plug & Drive
Άβαταρ μέλους
george7009
 
Δημοσιευσεις: 416
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ, 2014 08:47

Re: Toyota Auris 1.6 Dual VVTI '07

Δημοσίευσηαπό tripas » Τρί 23 Ιουν, 2015 23:09

Φίλε στην θεσσαλονίκη για BRC είναι ο Γεραντίδης κοντα στα νεκροταφια πηγαινωντας προς θέρμη απο χαριλάου και η autorace στην χρυσαυγή.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Toyota Auris 1.6 Dual VVTI '07

Δημοσίευσηαπό devils » Τετ 24 Ιουν, 2015 00:06

dimoskats έγραψε:Οποίο σύστημα και να βάλεις πάλι ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου θα ελέγχει τους αισθητήρες και θα καθορίζει τους χρόνους ψεκασμού, απλά με την διασύνδεση obd κάνεις 1-2% περισσότερη οικονομία και κερδίζει στα ίδια επίπεδα και σε επίδοση.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



ευχαριστω για τις πληροφοριες...
εχεις καποιον εμπιστο και καλο εγκαταστατη στην θεσσαλονικη ή εστω στην Αθηνα?

μου ειπαν επισης οτι πολυ σημαντικο ρολο παιζει και η πρωτη ρυθμιση (μετα απο περιπου 2-3 χιλ χλμ αφου εγκατασταθει), απο την οποια εξαρταται και το κατα ποσο θα ειναι απροβληματιστο και οικονομικο το συστημα...

δεν ξερω αν ισχυει, αλλα αν ειναι ετσι ενισχυεται και αλλο το γεγονος οτι πρεπει να βρω καποιον στην θεσσαλονικη...γιατι ειναι αγγαρεια+εξτρα εξοδο το 2ο ταξιδι στην Αθηνα... :?
devils
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιουν, 2015 15:53

Re: Toyota Auris 1.6 Dual VVTI '07

Δημοσίευσηαπό devils » Τετ 24 Ιουν, 2015 00:08

tripas έγραψε:Φίλε στην θεσσαλονίκη για BRC είναι ο Γεραντίδης κοντα στα νεκροταφια πηγαινωντας προς θέρμη απο χαριλάου και η autorace στην χρυσαυγή.



ευχαριστω θερμα...
εχω ηδη μιλησει με εναν απο τους 2 και εχω παρει προσφορα, απλα θα ηθελα να υπαρχει και καποια συσταση απο πελατη... :thumbup:
devils
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιουν, 2015 15:53

Re: Toyota Auris 1.6 Dual VVTI '07

Δημοσίευσηαπό tripas » Τετ 24 Ιουν, 2015 22:32

devils έγραψε: μου ειπαν επισης οτι πολυ σημαντικο ρολο παιζει και η πρωτη ρυθμιση (μετα απο περιπου 2-3 χιλ χλμ αφου εγκατασταθει), απο την οποια εξαρταται και το κατα ποσο θα ειναι απροβληματιστο και οικονομικο το συστημα...


Φίλε διαμένω μόνιμα θεσσαλονίκη και έβαλα BRC P&D MY10 στον LPas στον Πειραία - Αθήνα.
Μετα απο 1.500-2.000 χιλιόμετρα το μονο που σου κάνουν είναι να δουν άν έχεις διαρροή στο αέριο ή στα υγρα.
Με σαπουνάδα μπορείε να το δείς και μονος σου για να είμαστε ειλικρινεις.
Άντε βαρια να δουν την πίεση του πνευμονα αν και δεν έχω ακούσει κανεις να το κάνει.
Δεν έχει νόημα ο ξαναπρογραμματισμός σε τόσο σύντομο διάστημα.
Έκτώς αν αλλάξεις μπουζι με LPG μπουζι ή ριθμύσεις βαλβίδες σε αυτα τα πρώτα χιλιομετρα 1500-2000km.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Toyota Auris 1.6 Dual VVTI '07

Δημοσίευσηαπό devils » Πέμ 25 Ιουν, 2015 00:23

tripas έγραψε:
devils έγραψε: μου ειπαν επισης οτι πολυ σημαντικο ρολο παιζει και η πρωτη ρυθμιση (μετα απο περιπου 2-3 χιλ χλμ αφου εγκατασταθει), απο την οποια εξαρταται και το κατα ποσο θα ειναι απροβληματιστο και οικονομικο το συστημα...


Φίλε διαμένω μόνιμα θεσσαλονίκη και έβαλα BRC P&D MY10 στον LPas στον Πειραία - Αθήνα.
Μετα απο 1.500-2.000 χιλιόμετρα το μονο που σου κάνουν είναι να δουν άν έχεις διαρροή στο αέριο ή στα υγρα.
Με σαπουνάδα μπορείε να το δείς και μονος σου για να είμαστε ειλικρινεις.
Άντε βαρια να δουν την πίεση του πνευμονα αν και δεν έχω ακούσει κανεις να το κάνει.
Δεν έχει νόημα ο ξαναπρογραμματισμός σε τόσο σύντομο διάστημα.
Έκτώς αν αλλάξεις μπουζι με LPG μπουζι ή ριθμύσεις βαλβίδες σε αυτα τα πρώτα χιλιομετρα 1500-2000km.



πολυ κατατοπιστικος...
ευχαριστω...
θα ηθελα να σε ρωτησω ποσο καιρο το εχεις, ποσα χλμ εχεις κανει και αν εχεις καποια προβληματα...

επισης θα με βοηηθουσε να μου ελεγες που το πας για service στην Θεσσαλονικη...γιατι απ'οσο ξερω πρεπει καθε 15000 να αλλαζονται τα φιλτρα και να γινετε και ενας γενικοτερος ελεγχος...
devils
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιουν, 2015 15:53

Re: Toyota Auris 1.6 Dual VVTI '07

Δημοσίευσηαπό Lefteris1960 » Παρ 02 Οκτ, 2015 10:10

Καλημέρα σε όλους.
Έμαθα πολλά διαβάζοντας τις γνώμες ολων σας και ρωτώντας επιλεγμένους μηχανικούς. Τελικά βάζοντας και την προσωπική μου εμπειρία από δύο αυτοκίνητα ΤΟΥΟΤΑ με σειριακό σασμάν (COROLLA VERSO 2005 1.8 128 HP & AURIS 2010 1.6 132 HP), έχω να σας πω τα εξής:
1. Τα ΤΟΥΟΤΑ που σας προανέφερα δέχονται το υγραέριο αερίου ψεκασμού άριστα. Για τον υγρό ψεκασμό δεν ξέρω, αλλά δεν βλέπω τον λόγο να βάλω ενα ακριβό και ευαίσθητο σύστημα.
2. Δεν αλλάζει τίποτε στις επιδόσεις. Πιθανόν αυξάνουν λίγο. Αυτό το είδα στην τελική ταχύτητα που από 172 με την βενζίνη πήγε στα 184 με το υγραέριο.
3. Το αυτόματο σασμάν κάνει καλύτερα τις αλλαγές χωρίς θορύβους. Αυτό μαλλον οφείλεται στα υψηλότερα οκτάνια που έχει το υγραέριο σε σχέση με την βενζίνη (105/95)
4. Αυξάνει κατά περίπου 5% με 10% η κατανάλωση των λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα σε σχέση με την βενζίνη.
5. Ο κινητήρας λειτουργεί καλύτερα και ζεσταίνεται λιγώτερο. Τα λάδια του δεν αλλοιώνονται.
6. Οι βαλβίδες δεν παθαίνουν τίποτε (στα 40.000 χιλιόμετρα καμμία αλλοίωση)
Νομίζω ότι τα αμόλυβδα αυτοκίνητα που εχουν και καλά κράματα δεν χρειάζονται ουτε λαδιέρες ούτε πρόσθετα.
7. Τελικά όλα εξαρτώνται από τον εγκαταστάτη. Αυτός είναι που θα βάλει το καλό – επώνυμο ή ανώνυμο - σύστημα και θα κάνει και τις σωστές ρυθμίσεις.

Ελπίζω να σας βοήθησα όπως βοηθήθηκα και εγώ από εσάς.
Καλό τιμόνι και να προσέχετε διότι το τιμόνι είναι πολύ σοβαρή υπόθεση!
Lefteris1960
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Παρ 02 Οκτ, 2015 09:41

Re: Toyota Auris 1.6 Dual VVTI '07

Δημοσίευσηαπό nickp » Παρ 02 Οκτ, 2015 17:00

φίλε έχω το ίδιο αυτοκίνητο με σένα. Έβαλα vialle με 1900 στον toyota άγγελος.Το σύστημα είναι καλό αλλά αυτοί δεν το χάνε περάσει καλά και έτσι δημιουργηθηκαν προβληματα ( σπαστικά και όχι σημαντικα).Το πήγα μετά την εγγύηση στο πόλις και φτου φτου κανένα θέμα.
Γενικά πολύ ευχαριστημενος έχω κάνει 50000 χλμ με υγραέριο. Το έχω 3 και κάτι χρόνια.
Ο gas Theodorou είναι καλός και δίνει εγγύηση για τα συστήματα που πουλά.
Αν θες vialle σε πιο λογική τιμή μπορείς να ρωτήσεις στη Ford Στάθης στην χρυσαυγη στον Λαγκαδά η ρώτα σε όλες τις τογιοτα στα πέριξ.Εχω ακούσει καλά λόγια για την τογιοτα στο Κιλκίς.
Αν θες κατι να ρωτήσεις πολύ ευχαρίστως.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Auris 2008 42000 km vialle lpi
nickp
 
Δημοσιευσεις: 151
Εγγραφή: Τετ 15 Αύγ, 2012 12:55

Re: Toyota Auris 1.6 Dual VVTI '07

Δημοσίευσηαπό olsi20 » Τετ 11 Νοέμ, 2020 17:57

Lefteris1960 έγραψε:Καλημέρα σε όλους.
Έμαθα πολλά διαβάζοντας τις γνώμες ολων σας και ρωτώντας επιλεγμένους μηχανικούς. Τελικά βάζοντας και την προσωπική μου εμπειρία από δύο αυτοκίνητα ΤΟΥΟΤΑ με σειριακό σασμάν (COROLLA VERSO 2005 1.8 128 HP & AURIS 2010 1.6 132 HP), έχω να σας πω τα εξής:
1. Τα ΤΟΥΟΤΑ που σας προανέφερα δέχονται το υγραέριο αερίου ψεκασμού άριστα. Για τον υγρό ψεκασμό δεν ξέρω, αλλά δεν βλέπω τον λόγο να βάλω ενα ακριβό και ευαίσθητο σύστημα.
2. Δεν αλλάζει τίποτε στις επιδόσεις. Πιθανόν αυξάνουν λίγο. Αυτό το είδα στην τελική ταχύτητα που από 172 με την βενζίνη πήγε στα 184 με το υγραέριο.
3. Το αυτόματο σασμάν κάνει καλύτερα τις αλλαγές χωρίς θορύβους. Αυτό μαλλον οφείλεται στα υψηλότερα οκτάνια που έχει το υγραέριο σε σχέση με την βενζίνη (105/95)
4. Αυξάνει κατά περίπου 5% με 10% η κατανάλωση των λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα σε σχέση με την βενζίνη.
5. Ο κινητήρας λειτουργεί καλύτερα και ζεσταίνεται λιγώτερο. Τα λάδια του δεν αλλοιώνονται.
6. Οι βαλβίδες δεν παθαίνουν τίποτε (στα 40.000 χιλιόμετρα καμμία αλλοίωση)
Νομίζω ότι τα αμόλυβδα αυτοκίνητα που εχουν και καλά κράματα δεν χρειάζονται ουτε λαδιέρες ούτε πρόσθετα.
7. Τελικά όλα εξαρτώνται από τον εγκαταστάτη. Αυτός είναι που θα βάλει το καλό – επώνυμο ή ανώνυμο - σύστημα και θα κάνει και τις σωστές ρυθμίσεις.

Ελπίζω να σας βοήθησα όπως βοηθήθηκα και εγώ από εσάς.
Καλό τιμόνι και να προσέχετε διότι το τιμόνι είναι πολύ σοβαρή υπόθεση!


Φιλε εχουμε ιδιο αμαξι, πλεον τοσα χρονια μετα, 2015-2020, θα μου πεις πως πηγαινεις με το υγραεριο? καποιο προβλημα το αμαξι? εχω θεμα με Βαλβεματικ κεφαλη και διαβαζω σε ξενα φορουμ οτι ειναι γνωστο προβλημα και οτι το εμφανιζουν συχνα πλεον, εχεις καμια εμπειρια?
olsi20
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Τρί 10 Νοέμ, 2020 16:34

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Toyota

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες