από LPGas » Σάβ 01 Φεβ, 2014 13:54
Αυτό που δεν καταλαβαίνουν στις αντιπροσωπείες είναι ότι η υγραεριοκίνηση είναι μετατροπή και μάλιστα σημαντική μετατροπή στο σύστημα καυσίμου του αυτοκινήτου.
Έτσι δεν μπορεί να ενταχτεί στην κατηγορία του after sales και του γνήσιου ανταλλακτικού όπως πολύ θεώρησαν στην Toyota, στη Subaru, στην Daihatsu κλπ.
Την πάτησαν πολλές αντιπροσωπείες στην Ελλάδα από εργοστάσια συστημάτων υγραεριοκίνησης που υπόσχονταν direct εφαρμογές, προρυθμισμένους εγκεφάλους και απροβλημάτιστη λειτουργία για πάντα. Ρωτήστε και θα μάθετε πόσα Toyota και Subaru έχουν μείνει για μέρες στις αντιπροσωπείες με τους μηχανικούς να αντικαθιστούν τα εξαρτήματα με καινούρια, γιατί έτσι τους είπαν από τα κεντρικά και γιατί απλά κανείς δεν έχει γνώση να συνδέσει ένα laptop και να βγει στο δρόμο να κάνει ρυθμίσεις.
Κάθε αυτοκίνητο συμπεριφέρεται διαφορετικά, και υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ακόμη και σε μοντέλα με διαφορά 3 μηνών.
Η Subaru για παράδειγμα αλλάζει του εγκεφάλους κάθε 3 μήνες στα μοντέλα της γιατί το R&D department συνεχώς εξελίσσει και βελτιστοποιεί τις ρυθμίσεις τους. Το Forester του φλεβαρη 2010 ας πούμε διαφέρει σημαντικά σε ρυθμίσεις με το Forester τους Δεκέμβρη 2010. Επειδή λοιπόν δεν υπάρχει άμεση συνεργασία της Subaru Japan με την Vialle ή οποιαδήποτε Vialle, μέχρι να αντιληφτούν τις αλλαγές αυτές στην Ελλάδα είχαν ήδη τοποθετηθεί ένα σωρό συστήματα σε Subaru με αποτέλεσμα άλλα να δουλεύουν και άλλα να μη δουλεύουν.
Ας καταλάβουν λοιπόν όλοι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων ότι η πρωτοβουλία για εγκαταστάσεις σε Toyota και Subaru συστημάτων υγραεριοκίνησης είναι αποφάσεις των εθνικών αντιπροσωπειών με ότι αυτό συνεπάγεται. Την φήμη όμως του κορυφαίου after sales και αξιοπιστίας την έχουν καρπωθεί οι εθνικές αντιπροσωπείες από την οργάνωση και την ποιότητα των Γιαπωνέζων.
Γι’αυτό άλλωστε συνέβη το εξής παράδοξο στην Ελλάδα πριν 3 -4 χρόνια, όπου όλες οι αντιπροσωπείες κατηγορούσαν τα συστήματα υγραερίου και απειλούσαν με ακύρωση της εγγύησης του πελάτες τους αν τοποθετούσαν υγραέριο. Μετά από 2-3 μήνες έγινε το θαύμα!! Όταν είδαν του κύκλους εργασιών τους να πέφτουν και να χάνουν πελάτες το γύρισαν στο υγραέριο και έστελναν μηνύματα και ενημερωτικά φυλλάδια στους πελάτες του, ότι «εμείς βρήκαμε το καλύτερο σύστημα για εσάς, Έλατε σε εμάς με την εγγύηση Toyota, Subaru κλπ…. (εν αγνοία των Γιαπωνέζων φυσικά….)
Το έχουμε πει πολλές φορές…. Στην Μπανανια ζούμε, όχι σε κάποιο σοβαρό κράτος.