Qgas έγραψε:maevius έγραψε:1. Το zavoli ειναι πολυ καλυτερο ποιοτικα και λογισμικα απο τα NGIS και Βardolini και με το BRC δεν εχουν ουσιωδεις διαφορες ποιοτικα.
2. Το zavoli το φορανε παρα πολλα αυτοκινητα (ισως τα περισσοτερα υγραεριοκινητα) λογω του δικτυου Gas Θεοδωρου. αρα και εξισου δοκιμασμενο με το πολυφορεμενο BRC.
3. Διπλα σου στην 1 ωρα ειναι το κεντρικο συνεργειο αντιπροσωπεια (τερμα Γιαννιτσων διπλα στα ΚΤΕΛ) του Θεοδωρου και αυτο ειναι μεγαλο ατου.
4. Φοραω και prins στο δευτερο αυτοκινητο για να μην θεωρηθει οτι αβανταρω καποιον. Απλως λογω εμπειριας 3 ετων στο zavoli και 66.000 χλμ και σε συγκριση με το πχ prins που εχω στο αλλο αυτοκινητο και θεωρειται απο τα καλυτερα βλεπω και μπορω να εχω αποψη.
Φιλε μου συμφωνω αλλα εδω στην Αθηνα ο βασικος τους εγκαταστατης ( ο Μανθος ο Σπαθής ) βαζει πλεον μονο ΑΕΒ εφυγε απο το δικτυο Θεοδωρου γιατι αλλαξανε εγκεφαλους απο ΑΕΒ !! επισης η κινηση να ανοιξει και να κλεισει αμεσως ενα καταστημα στη Αγια παρασκευη πρωην Ulta gas ηταν επισης αστοχη. Φυσικα και συγκρινεις αλλα αν παθει κατι ενα μπεκ ηλεκροβαλβιδας στα παλια ζαβολι εχουν κοστος 40 ευρω το ενα .. υπαρχει μεγαλο προβλημα στα ανταλακτικα και στις εγγυησεις..στα νεα bora δεν εχω αποψη. Μου θυμιζει πολυ ο εγκεφαλος την BRC
Καταρχην το zavoli δεν εχει μονο μπεκ ηλεκτροβαλβιδας.
Δεν με νοιαζει ο Αθηναιος που λες μπορει να εχει αλλα θεματα εγω ελεγα την γνωμη μου στον φιλο απο Βεροια. Αν εμενε Αθηνα δεν θα ποσταρα.
Το οτι αλλαξε εγκεφαλο μονο ως καλο το εκλαμβανω και αποτι ξερω αυτο με την Brc ισχυει και γιαυτο εγραψα οτι δεν εχουν ουσιωδεις διαφορες.
προβλημα με ανταλλακτικα αποκλειεται να εχει αποσταση 30 λεπτα απο τον Θεοδωρου.
Αυτα.......