https://goo.gl/photos/8idx3piLAa1LGcSW9οι φωτο που υποσχεθηκα!
Τελικα πήγα πρωι πρωι στην ΤΟΥΟΤΑ. Το λαμπακι είναι οι κωδικοι Ρ420 και Ρ430 και αφορουν προκαταλυτη (είναι μεσα στην πολλαπλη εξαγωγης) και αισθητηρες λ. Αυτό το λαμπακι το ειχα διαρκως προ 5 ετων με τους ιδιους κωδικους. Όταν αλλαξα την μπαταρια όταν τελειωσε η ζωη της, από 45αρα σε 60αρα εκανα να το δω 3 χρονια. Προ μηνος το ξανάναψε ξανα, αλλαξα μπαταρια σε 70 αρα μια και τελειωσε η ζωη της προηγουμενης. Τωρα ξανα το λαμπακι. Είναι γνωστο προβλημα αυτου του αυτοκινητου, μετα τα 140.000 βγαζει αυτό το λαμπακι με αυτό τον κωδικο με αριστα καυσαερια και αριστη καταναλωση. Η ιδια η εταιρια εκανε αναπρογραμματισμο στον εγκεφαλο αναγνωριζοντας το προβλημα. Τον ειχα κανει και μειωθηκε η συχνοτητα αναμματος του λαμπακιου. Άρα δεν ανησυχω πλεον. Αν ηταν θεμα μιγματος θα εδειχνε άλλο κωδικο και όχι τον συνηθισμενο μου!
Η καταναλωση μου λεει ο εγκαταστατης οτι φαινεται ιδια αλλα είναι αναγωγη του υπολογιστη με το σαν να έκαιγε βενζινη. Δηλαδη υπολογιζει τους μικροψεκασμους βενζινης και τους ανάγει ωσαν να καιω μονο βενζινη. Το υγραεριο δεν υπολογιζει ποσο καιω και όταν λέει το μετρησω, θα το βρω 10-15% μεγαλυτερη καταναλωση από ό,τι πριν. Παντα τραβα καταπληκτικα χωρις λοξυγγα και με τρομερη ροπη. Μονο χαιδευω το γκαζι και είναι αρκετο.
Πηγα σε ένα ταπετσερη κοντα στη γειτονια μου και του ειπα να μου φτιαξει ένα καλυμμα από μοκετα όπως αυτό που εχω (φωτο 5) και κολλημένο μεσα με βενζινοκολλα το ηχομονωτικο υλικο που πηρα και φαινονται τα δυο γκριζα φυλλα του στη φωτο 3. Ένα κορδονι θα εχει στον πατο, για να το σφυξει και να το σταθεροποιεί. Μου ειπε 25 ευρω οποτε θα το κανω τη Δευτερα. Ευχαριστω για την παρατηρηση ενός φιλου ότι το ξυλινο κουτι μπορει να δρασει σαν ηχειο!
Τελευταία επεξεργασία από
anton και Τρί 22 Δεκ, 2015 19:59, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
συστημα Vialle LiquidSi χωρις πνευμονα, υγρος ψεκασμος LPG και μικροψεκασμοι βενζινης