Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Alfa Romeo 159 1,8 mpi και βαλβίδες

Re: Alfa Romeo 159 1,8 mpi και βαλβίδες

Δημοσίευσηαπό runner » Κυρ 04 Ιαν, 2015 21:29

runner έγραψε:
runner έγραψε:Καλησπέρα.Έχω τοποθετήσει το κιτ της zavolli τον Ιούνιο του '11.Όλα καλά και όλα ωραία μέχρι που ένας φίλος με προέτρεψε να μετρήσω το διάκενο των βαλβίδων.Εγώ νομίζοντας ότι έχω υδραυλικά ωστήρια και βλέποντας και την σφραγίδα στο μάνιουαλ του εγκαταστάτη που υπέγραφε ότι έχω υδραυλικά δεν το έψαξα εκτενέστερα.Έλα όμως που τελικά είναι μηχανικά (δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό). Λοιπόν ..
Εισαγωγής.. 26-27,27-27,28-27,26-25 με όριο από 21 εώς 29 το αποδεκτό
Εξαγωγής.. 20-22,27-25,25-25,24-24 με όριο από 27 εώς 35
Το θέμα που προκύπτει στις εξαγωγής είναι ότι είναι κλειστές και δεν ξέρω αν είναι από πριν έτσι ή αν έχει δημιουργηθεί από την χρήση υγραερίου.Δεν έχω κάποιο θέμα με την λειτουργία τους ,ούτε χτυπάνε.Σκέφτομαι να το αφήσω έτσι προς το παρών και σε 10.000 χμ να ξαναμετρήσω.Τα συνολικά χμ του αυτ/του είναι 111.000 χμ από τα οποία τα 31.000 χμ με υγραέριο.Θα ήθελα την γνώμη σας.Ο κινητήρας είναι ο Ζ18ΧΕΡ της GM.Ευχαριστώ.


Λοιπόν..Μετά από 2+ χρόνια και 157.500χμ συνολικά χμ από τα οποία 80.000χμ με lpg έκανα ξανά μέτρηση δεδομένου και της αλλαγής ιμ εκκ.
Η alfa ζητάει κάθε 150.000χμ έλεγχος και ρύθμιση βαλβίδων.Τα νέα νούμερα που μέτρησα το Σάββατο (το αυτ/το ήταν κρύο) είναι:
εισαγωγής .. 21-25, 25-25, 21-25, 20-20
εξαγωγής.. 10-15, 20-20, 21-15, 20-15

Μπορώ να τα παραγγείλω από την Alfa με 26-27€ /τεμάχιο για τα εξαγωγής και 23-24€ εισαγωγής.Η άλλη λύση είναι ο τόρνος με λιγότερα από τα μισά (?) .
Έχει επιχειρήσει κάποιος κάτι αντίστοιχο?


Tελικά τα έφτιαξα στο ρεκτιφιέ με κόστος 4€/1
runner
 
Δημοσιευσεις: 126
Εγγραφή: Κυρ 01 Μάιος, 2011 22:38

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Alfa Romeo

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες





cron