από skarpouzis » Τετ 05 Σεπ, 2012 01:56
Οντως το GROUP FIAT εργοστασιακά τοποθετεί το LANDI RENZO.
Ομως και το LANDI RENZO έχει 2-3 τύπους. Το καλό LANDI RENZO είναι το
OMEGAS (με ECU OMEGAS).
Εγώ θα σου πρότεινα το PRINS SILVERLINE 2.0 (Ολλανδικό) που κοστίζει 1280 ευρώ μαζύ με τον
ΦΠΑ (ή PRINS VSI 2.0 me κορυφαία μπεκ KEIHIN που κοστίζει 1,600)
www,prinsautogas.com - ψάξε στο google σχόλια για τα συστήματα PRINS.
Απο την δική μου εμπειρία είναι απροβλημάτιστο και έχω την αίσθηση ότι είναι
μια κλάση καλύτερο απο τα Ιταλικά. Και το SILVERLINE 2.0 έχει πολύ καλά μπεκ, η ECU του είναι BOSCH
τελευταίας γενιάς που συνδέεται μόνιμα με την EOBD πόρτα του αυτοκινήτου.
Επίσης στην εγκατάσταση πρόσεξε τα παρακάτω:
Το καπάκι της πολλαπλής εισαγωγής να τρυπηθεί οπωσδήποτε στον πάγκο και όχι πάνω στην μηχανή
ακόμη και άν ο εγκαταστάτης έχει το ειδικό σκουπάκι που αποροφά τα γρέζια.
Σε ορισμένα αυτοκίνητα μπαίνουν adaptors κάτι σαν "Υ" στην θέση των μπεκ της βενζίνης και αποφεύγεται το
τρύπημα της πολλαπλής - ψάξτο για το αυτοκίνητο σου.
Τα μπέκ να τοποθετηθούν όσο το δυνατό κοντύτερα στο μπλόκ ώστε τα σωληνάκια απο τα μπέκ μέχρι την μηχανή
να έχουν το ελάχιστο δυνατό μήκος. Αυτά τα σωληνάκια να είναι ισομήκη.
Η σωλήνα καυσίμου απο το τάνκ προς την μηχανή να είναι 8 χιλιοστών καί εύκαμπτη (όχι χάλκινη).
Το σημείο ανεφοσδιασμού να είναι κάτω απο την εξωτερική τάπα της βενζίνης.
Ελπίζω να βοήθησα.
Ευχαριστώ
Ελπίζω να
PRINS VSI 1.0 με VALVECARE
VW TOUAREG 3.2 V6 2004 κιν. AZZ