Χθες αγόρασα ένα Terios 2 με πρώτη άδεια 9/2007 στη Γερμανία, πρώτη άδεια στην Ελλάδα 3/2009, με 19700 χιλιόμετρα! Και τώρα ήρθε η σειρά του υγραερίου.
Είμαι ήδη κάτοχος ενός Accent 01' με σύστημα Zavoli(+ελαιοτήρα). Το έχω 11 μήνες, έχω κάνει 23.000 km και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.
Και τώρα έρχεται ο προβληματισμός. Να βάλω το zavoli που είμαι ευχαριστημένος? Να βάλω το σύστημα της Landirenzo που βάζει η Daihatsu Ιταλίας? Ή να βάλω BRC που απ' ότι είδα οι περισσότεροι με Terios βάζουν αυτό? Το Zavoli το'χουν προσφορά στα 920 ενώ της Landirenzo μου είπανε 1300 στην Autorina. Για BRC δεν ρώτησα τιμή.
Προβληματισμός No2. Ο Θεοδώρου μου είπε ότι εγώ λαδιέρες, ξυδιέρες κτλ δεν βάζω. Εμένα στην Κατερίνη ο αντιπρόσωπος του Θεοδώρου μου τοποθέτησε κανονικά. Και τώρα που τον ρώτησα μου είπε ότι θα βάλει. Όταν του είπα ότι ο Θεοδώρου δεν βάζει, η απάντησή του ήτανε ότι αυτός μπορεί να κάνει ότι θέλει, εγώ βάζω. Μα αφού είστε αντιπρόσωπός του ρώτησα, πως είναι δυνατόν να λέτε διαφορετικά πράγματα? Και μου είπε να πάω να τον ρωτήσω γιατί δεν βάζει. Και τώρα τι κάνεις? Εμπιστεύεσαι κάποιον με 35 χρόνια εμπειρία ή τον αντιπρόσωπο της επαρχίας που τοποθετεί υγραέριο 2-3 χρόνια? Ο Θεοδώρου πάντως μου είπε πως το λάδι μόνο καλό κάνει, απλά δεν χρειάζεται.
Τέλος επειδή δεν θέλω να τοποθετήσω δεξαμενή τύπου θερμοσίφωνα να πιάνει όλο τον χώρο αποσκευών, έψαξα στο νετ και βρήκα ότι ο Καλογρίτσας τοποθετεί μια ελλειπτική δεξαμενή σαν ρεζέρβα στο πλάι και πιάνει ελάχιστο χώρο. Ποια η γνώμη σας για δεξαμενή τέτοιου τύπου? Κάπου διάβασα ότι υπάρχει πρόβλημα με το φλοτέρ όταν η στάθμη είναι χαμηλή. Ισχύει?