Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ερώτηση για vialle liquidsi

Re: Ερώτηση για vialle liquidsi

Δημοσίευσηαπό viallesi » Τρί 10 Ιαν, 2017 11:55

Nikos2443 έγραψε:Φιλε Qgas, μια τελευταια ερωτηση.
Δεν καταλαβαινω ποια ειναι η διαφορα ως προς τον ψεκασμο του υγραεριου μεταξυ ενος συστηματος αεριου ψεκασμου και ενος υγρου ψεκασμου.
Και στα δυο γινεται υγροποιηση απλα διαφερει το σημειο. Στο α.ψ γινεται στον πνευμονα ενω στο υ.ψ γινεται στην δεξαμενη με την πολυβαλβιδα.
Ουσιαστικα, στο θαλαμο καυσης εισαγεται σε υγρη μορφη και στα δυο συστηματα.
Σωστα εχω καταλαβει;


Στο liquid si το υγραέριο ψεκάζεται απευθείας σε υγρή μορφή όπως και η βενζίνη. Δεν γίνεται πουθενά υγροποίηση. Η διευκρίνηση που σου έδωσε παραπάνω ο QGAS είναι ότι το υγραέριο δεν ψεκάζεται απο τα μπεκ της βενζίνης αλλά το σύστημα έχει δικά του μπεκ.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Ερώτηση για vialle liquidsi

Δημοσίευσηαπό Nikos2443 » Τρί 10 Ιαν, 2017 12:32

viallesi έγραψε:
Nikos2443 έγραψε:Φιλε Qgas, μια τελευταια ερωτηση.
Δεν καταλαβαινω ποια ειναι η διαφορα ως προς τον ψεκασμο του υγραεριου μεταξυ ενος συστηματος αεριου ψεκασμου και ενος υγρου ψεκασμου.
Και στα δυο γινεται υγροποιηση απλα διαφερει το σημειο. Στο α.ψ γινεται στον πνευμονα ενω στο υ.ψ γινεται στην δεξαμενη με την πολυβαλβιδα.
Ουσιαστικα, στο θαλαμο καυσης εισαγεται σε υγρη μορφη και στα δυο συστηματα.
Σωστα εχω καταλαβει;


Στο liquid si το υγραέριο ψεκάζεται απευθείας σε υγρή μορφή όπως και η βενζίνη. Δεν γίνεται πουθενά υγροποίηση. Η διευκρίνηση που σου έδωσε παραπάνω ο QGAS είναι ότι το υγραέριο δεν ψεκάζεται απο τα μπεκ της βενζίνης αλλά το σύστημα έχει δικά του μπεκ.


Περιμενε γιατι θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε. Στην δεξαμενη το υγραεριο ειναι σε αερια φαση. Ετσι δεν ειναι;
Nikos2443
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Τρί 03 Ιαν, 2017 09:44

Re: Ερώτηση για vialle liquidsi

Δημοσίευσηαπό viallesi » Τρί 10 Ιαν, 2017 12:47

Nikos2443 έγραψε:
viallesi έγραψε:
Nikos2443 έγραψε:Φιλε Qgas, μια τελευταια ερωτηση.
Δεν καταλαβαινω ποια ειναι η διαφορα ως προς τον ψεκασμο του υγραεριου μεταξυ ενος συστηματος αεριου ψεκασμου και ενος υγρου ψεκασμου.
Και στα δυο γινεται υγροποιηση απλα διαφερει το σημειο. Στο α.ψ γινεται στον πνευμονα ενω στο υ.ψ γινεται στην δεξαμενη με την πολυβαλβιδα.
Ουσιαστικα, στο θαλαμο καυσης εισαγεται σε υγρη μορφη και στα δυο συστηματα.
Σωστα εχω καταλαβει;


Στο liquid si το υγραέριο ψεκάζεται απευθείας σε υγρή μορφή όπως και η βενζίνη. Δεν γίνεται πουθενά υγροποίηση. Η διευκρίνηση που σου έδωσε παραπάνω ο QGAS είναι ότι το υγραέριο δεν ψεκάζεται απο τα μπεκ της βενζίνης αλλά το σύστημα έχει δικά του μπεκ.


Περιμενε γιατι θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε. Στην δεξαμενη το υγραεριο ειναι σε αερια φαση. Ετσι δεν ειναι;


Όχι. Σε υγρή είναι. Η αντλία στο liquid si είναι μέσα στην δεξαμενή για αυτό ακριβώς τον λόγο.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Ερώτηση για vialle liquidsi

Δημοσίευσηαπό Nikos2443 » Τρί 10 Ιαν, 2017 12:57

viallesi έγραψε:
Nikos2443 έγραψε:
viallesi έγραψε:
Nikos2443 έγραψε:Φιλε Qgas, μια τελευταια ερωτηση.
Δεν καταλαβαινω ποια ειναι η διαφορα ως προς τον ψεκασμο του υγραεριου μεταξυ ενος συστηματος αεριου ψεκασμου και ενος υγρου ψεκασμου.
Και στα δυο γινεται υγροποιηση απλα διαφερει το σημειο. Στο α.ψ γινεται στον πνευμονα ενω στο υ.ψ γινεται στην δεξαμενη με την πολυβαλβιδα.
Ουσιαστικα, στο θαλαμο καυσης εισαγεται σε υγρη μορφη και στα δυο συστηματα.
Σωστα εχω καταλαβει;


Στο liquid si το υγραέριο ψεκάζεται απευθείας σε υγρή μορφή όπως και η βενζίνη. Δεν γίνεται πουθενά υγροποίηση. Η διευκρίνηση που σου έδωσε παραπάνω ο QGAS είναι ότι το υγραέριο δεν ψεκάζεται απο τα μπεκ της βενζίνης αλλά το σύστημα έχει δικά του μπεκ.


Περιμενε γιατι θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε. Στην δεξαμενη το υγραεριο ειναι σε αερια φαση. Ετσι δεν ειναι;


Όχι. Σε υγρή είναι. Η αντλία στο liquid si είναι μέσα στην δεξαμενή για αυτό ακριβώς τον λόγο.


Δηλ. Εσυ λες οτι οταν ανεφοδιαζεσαι το υγραεριο εισαγεται απο την μανικα ως αεριο και τροποποιειται αμεσα σε υγρο;
ΟΚ ας υποθεσουμε οτι ειναι ετσι.
Σε ενα συστημα αεριου ψεκασμου γινεται υγροποιηση στον πνευμονα και μετα παει στον θαλαμο καυσης. Ποια ειναι η ουσιαστικη διαφορα οσον αφορα το τι ειδος υγραεριο μπαινει στο θαλαμο;
Nikos2443
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Τρί 03 Ιαν, 2017 09:44

Re: Ερώτηση για vialle liquidsi

Δημοσίευσηαπό viallesi » Τρί 10 Ιαν, 2017 13:16

Nikos2443 έγραψε:
viallesi έγραψε:
Nikos2443 έγραψε:
viallesi έγραψε:
Nikos2443 έγραψε:Φιλε Qgas, μια τελευταια ερωτηση.
Δεν καταλαβαινω ποια ειναι η διαφορα ως προς τον ψεκασμο του υγραεριου μεταξυ ενος συστηματος αεριου ψεκασμου και ενος υγρου ψεκασμου.
Και στα δυο γινεται υγροποιηση απλα διαφερει το σημειο. Στο α.ψ γινεται στον πνευμονα ενω στο υ.ψ γινεται στην δεξαμενη με την πολυβαλβιδα.
Ουσιαστικα, στο θαλαμο καυσης εισαγεται σε υγρη μορφη και στα δυο συστηματα.
Σωστα εχω καταλαβει;


Στο liquid si το υγραέριο ψεκάζεται απευθείας σε υγρή μορφή όπως και η βενζίνη. Δεν γίνεται πουθενά υγροποίηση. Η διευκρίνηση που σου έδωσε παραπάνω ο QGAS είναι ότι το υγραέριο δεν ψεκάζεται απο τα μπεκ της βενζίνης αλλά το σύστημα έχει δικά του μπεκ.


Περιμενε γιατι θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε. Στην δεξαμενη το υγραεριο ειναι σε αερια φαση. Ετσι δεν ειναι;


Όχι. Σε υγρή είναι. Η αντλία στο liquid si είναι μέσα στην δεξαμενή για αυτό ακριβώς τον λόγο.


Δηλ. Εσυ λες οτι οταν ανεφοδιαζεσαι το υγραεριο εισαγεται απο την μανικα ως αεριο και τροποποιειται αμεσα σε υγρο;
ΟΚ ας υποθεσουμε οτι ειναι ετσι.
Σε ενα συστημα αεριου ψεκασμου γινεται υγροποιηση στον πνευμονα και μετα παει στον θαλαμο καυσης. Ποια ειναι η ουσιαστικη διαφορα οσον αφορα το τι ειδος υγραεριο μπαινει στο θαλαμο;


Τα έχεις μπερδέψει αρκετά. Στα αέριου ψεκασμού δεν γίνεται υγροποίηση αλλά ακριβώς το αντίθετο. Για αυτό και λέγεται αέριου ψεκασμού. Από υγρό μετατρέπεται πριν μπει στον θάλαμο σε αέρια μορφή.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Ερώτηση για vialle liquidsi

Δημοσίευσηαπό viallesi » Τρί 10 Ιαν, 2017 13:18

Αντιγράφω απο αλλού γιατί δεν έχω χρόνο να στα περιγράψω,

Τα συστηματα υγραεριου αυτοκινητων χωριζονται σε 2 ηδη.
Ειναι τα ευρεως γνωστα και διαδεδομενα συστηματα αεριου ψεκασμου (ψεκαζουν αεριο το LPG μεσα στην Κινητηρα), και τα συστηματα υγρου ψεκασμου που ψεκασουν υγρο το καυσιμο μεσα στον κινητηρα.
Οι τεχνικες διαφορες αναμεσα στα 2 αυτα συστηματα ειναι τεραστιες το ιδιο βεβαια και οι τιμες τους...
Το αεριου ψεκασμου υποβιβαζουν (μειωνουν) την πιεση του LPG και την σταθεροποιουν απο 0.8 εως 1.8 bar στα μπεκ αναλογα με τις απαιτησεις του κινητηρα.
Αντιθετως τα υγρου ψεκασμου ανεβαζουν τη πιεση του LPG και λειτουργουν παρομοια με το συστημα βενζινης. Εχουν δηλαδη τρομπα μεσα στον τεποζιτο και ρυθμιστη πιεσης που οριζει την πιεση του συστηματος.

viewtopic.php?f=14&t=9
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Ερώτηση για vialle liquidsi

Δημοσίευσηαπό anton » Τρί 10 Ιαν, 2017 20:44

παντως τα συστηματα vialle συμφωνα με την εταιρια δεν χρειαζονται σερβισε ουτε αλλαγη φιλτρου, εχουν αυτοκαθαριζομενο! ειναι εγκαθιστας και ξεχνας! συμφωνα με την εταιρια. Το προβλημα ειναι οτι του υγρου ψεκασμου κανουν θορυβο απο την αντλια και θα πρεπει να κανει καλη μονωση. Με κετσε δεν προκειται να μειωθει ο θορυβος. Θα παρεις μονωτικο απο Leroy Merlin ή Praktiker και θα επενδυσεις απο μεσα ενα κουτι που θα σκεπασει τη δεξαμενη. Εγω εβαλα το παραπανω υλικο και εφτιαξα μια κουκουλα απο μοκετα και το σκεπασα. Οποτε ακουω το θορυβο με κλειστο ραδιο και μεχρι τα 30. Αυτο που ειναι αποτελεσματικο στο θορυβο ειναι το πλαστικο που καλυπτει το πορτ μπαγκαζ. Οταν το βγαλω φαινεται η διαφορα, απο τετοιο υλικο αν γινονταν το κουτι....
συστημα Vialle LiquidSi χωρις πνευμονα, υγρος ψεκασμος LPG και μικροψεκασμοι βενζινης
Άβαταρ μέλους
anton
 
Δημοσιευσεις: 150
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 19:05

Re: Ερώτηση για vialle liquidsi

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 11 Ιαν, 2017 10:54

anton έγραψε:παντως τα συστηματα vialle συμφωνα με την εταιρια δεν χρειαζονται σερβισε ουτε αλλαγη φιλτρου, εχουν αυτοκαθαριζομενο! ειναι εγκαθιστας και ξεχνας! συμφωνα με την εταιρια. Το προβλημα ειναι οτι του υγρου ψεκασμου κανουν θορυβο απο την αντλια και θα πρεπει να κανει καλη μονωση. Με κετσε δεν προκειται να μειωθει ο θορυβος. Θα παρεις μονωτικο απο Leroy Merlin ή Praktiker και θα επενδυσεις απο μεσα ενα κουτι που θα σκεπασει τη δεξαμενη. Εγω εβαλα το παραπανω υλικο και εφτιαξα μια κουκουλα απο μοκετα και το σκεπασα. Οποτε ακουω το θορυβο με κλειστο ραδιο και μεχρι τα 30. Αυτο που ειναι αποτελεσματικο στο θορυβο ειναι το πλαστικο που καλυπτει το πορτ μπαγκαζ. Οταν το βγαλω φαινεται η διαφορα, απο τετοιο υλικο αν γινονταν το κουτι....



Αυτο σε χωρες με ελεγχο στη ποιοτητα του υγραεριου εδω δυστυχως και φιλτρα βαζουμε και τα αλλαζουμε .. πχ στα prins η αλλαγη φιλτρων στη ολλανδια ειναι καθε 75,000 εδω στις 25,000 ειναι για πεταμα ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Ερώτηση για vialle liquidsi

Δημοσίευσηαπό Nikos2443 » Τετ 11 Ιαν, 2017 11:42

anton έγραψε:παντως τα συστηματα vialle συμφωνα με την εταιρια δεν χρειαζονται σερβισε ουτε αλλαγη φιλτρου, εχουν αυτοκαθαριζομενο! ειναι εγκαθιστας και ξεχνας! συμφωνα με την εταιρια. Το προβλημα ειναι οτι του υγρου ψεκασμου κανουν θορυβο απο την αντλια και θα πρεπει να κανει καλη μονωση. Με κετσε δεν προκειται να μειωθει ο θορυβος. Θα παρεις μονωτικο απο Leroy Merlin ή Praktiker και θα επενδυσεις απο μεσα ενα κουτι που θα σκεπασει τη δεξαμενη. Εγω εβαλα το παραπανω υλικο και εφτιαξα μια κουκουλα απο μοκετα και το σκεπασα. Οποτε ακουω το θορυβο με κλειστο ραδιο και μεχρι τα 30. Αυτο που ειναι αποτελεσματικο στο θορυβο ειναι το πλαστικο που καλυπτει το πορτ μπαγκαζ. Οταν το βγαλω φαινεται η διαφορα, απο τετοιο υλικο αν γινονταν το κουτι....


Πρωτα-πρωτα να ζητησω συγνωμη για την χαζη ερωτηση περι διαφορας υγρου-αεριου ψεκασμου.
Συνολικα, ευχαριστω για τις απαντησεις.
Φιλε anton ειχες προβληματα βλαβων αυτης της πολυβαλβιδας? Το λεω γιατι το φιλαρακι μου το google λεει οτι δεν ειναι και πολυ αξιοπιστες.
Nikos2443
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Τρί 03 Ιαν, 2017 09:44

Re: Ερώτηση για vialle liquidsi

Δημοσίευσηαπό anton » Τετ 11 Ιαν, 2017 21:12

η πολυβαλβιδα χαλαει οταν συνεχιζεις να γεμιζεις ενω ειναι γεματο, μολις δεις οτι κοβει ταχυτητα πληρωσης κοβεις την αντλια. Στην ΤΟΥΟΤΑ που το βαζουν δεν αλλαζουν φιλτρα, ειναι install and forget, ενας φιλος που το εχει βαλει εδω και πεντε χρονια 140.000 χλμ κανενα προβλημα, παρα μονο οτι πειραχθηκε η πολυβαλβιδα 3 χρονια 95.000 χλμ οταν αφησε μεχρι να σταματησει η αντλια οπως παντα και μετα εβαλε και λιγο ακομη για στρογγυλοποιηση. Σκιστηκαν οι μεμβρανες και τις επισκευασε οπως οπως γιατι ειναι πολλη ακριβη η βαλβιδα. Εγω που το κοβω οταν μειωνεται η ταχυτητα πληρωσης ειμαι ΟΚ και οχι αργοτερα οταν σκασει η αντλια, πιστευω οτι δε θα εχω προβλημα. Το εχω 13 μηνες και 32.000 χλμ. Το ιδιο κανει και ο προεδρος του RAV4club και ειναι τελειο το vialle εδω και 160.000 και 7 χρονια. Κανενας απο τους παραπανω μας δεν εκανε service ή αλλαγη φιλτρου, που συμφωνα με την οδηγια vialle δεν αλλαζεται, ουτε κανεις service. Αλλος ενας φιλος εχει παλι rav4 και εχει βαλει εκτος ΤΟΥΟΤΑ οπως εγω το ιδιο το δικο μου 12 μηνες και κανενα προβλημα 35.000 χλμ ολοι εχουμε αποσβεσει και γραφουμε μονο κερδος
Τελευταία επεξεργασία από anton και Τετ 11 Ιαν, 2017 21:36, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
συστημα Vialle LiquidSi χωρις πνευμονα, υγρος ψεκασμος LPG και μικροψεκασμοι βενζινης
Άβαταρ μέλους
anton
 
Δημοσιευσεις: 150
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 19:05

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Daihatsu

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης