Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό anikologr » Δευτ 29 Μάιος, 2017 09:58

panosl1 έγραψε:Καλησπέρα σ όλους. Εχω ένα Ford Mondeo MK3 1,8cc έχει το κινητήρα Duratec HE. Εχω κάνει 265.000 χλμ από το 2002 που το πήρα. Ηθελα τη γνώμη σας για το ποιο από τα δυο συστήματα είναι καλύτερο για τον κινητήρα μου. Εχω βέβαια σχεδόν καταλήξει στη BRC αλλά δε ξέρω ποιο σύστημα είναι καλύτερο - ασφαλέστερο για τις βαλβίδες και γενικότερα για το κινητήρα. Ευχαριστώ παίδες.

Πολλά χιλιόμετρα και ευπαθης κινητήρας.. Μήπως να το ξανά σκεφτόσουν;;
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό panosl1 » Δευτ 29 Μάιος, 2017 14:14

Πάνω από ένα χρόνο το σκέφτομαι φίλε... Κάνω όμως πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα και πλέον δεν αντέχονται τα έξοδα.
panosl1
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Δευτ 06 Απρ, 2015 21:45

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό anikologr » Δευτ 29 Μάιος, 2017 15:57

panosl1 έγραψε:Πάνω από ένα χρόνο το σκέφτομαι φίλε... Κάνω όμως πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα και πλέον δεν αντέχονται τα έξοδα.

Φοβάμαι ότι στο τέλος θα μπεις μέσα.. Τι να πω αν επιλέξεις να το βάλεις καλή τύχη..
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό panosl1 » Τρί 30 Μάιος, 2017 22:12

Από έρευνα που έχω κάνει μου έχουν πει σε διάφορα συνεργεία ότι το κόστος επισκευής καπακιού και αντικατάστασης βαλβίδων με ενισχυμένες είναι 1000 ευρώ περίπου τελική τιμή.
Επίσης μου είπαν ότι μέχρι να μου βγάλει ζημιά θα έχω ήδη κάνει απόσβεση της εγκατάστασης και ίσως και μέρους της υποθετικής επισκευής... Ερχεται λοιπόν το ερώτημα, πουλάω το δικό μου που το πήρα καινούργιο και το ξέρω απ έξω κι ανακατοτά και παίρνω ένα μεταχειρισμένο (ποιος ξέρει τι του χει κάνει ο προηγούμενος) οικογενειακό με 7000+ και άλλο ένα χιλιάρικο για να του βάλω LPG ή κρατάω το δικό μου δίνοντας 1000 για LPG και ίσως άλλα 1000 για επισκευή καπακιού... ε; Μάλλον βγήκα εκτός θέματος αλλά έτσι είναι τα πράγματα...
panosl1
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Δευτ 06 Απρ, 2015 21:45

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό tedd » Τετ 31 Μάιος, 2017 10:36

...(ακυρο)...
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό astam » Πέμ 01 Ιουν, 2017 18:15

Αν καταλήξεις στην BRC τότε βάλε το Seq 32 που είναι ο αντικαταστάτης του seq 24. Το plug & Drive για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πλεονασμός δεδομένου ότι το πρωτόκολλο obd που έχει το mondeo mk3 δεν μπορεί να το διαβάσει το plug & drive (ούτε και κανένας άλλος εγκέφαλος απ'οσο γνωρίζω) επομένως δε μπορεί να σου κάνει τις "μικροδιορθώσεις" στο μίγμα όταν απαιτείται.
Επίσης λάβε υπόψιν σου ότι θα έχεις και μια αύξηση της κατανάλωσης τουλάχιστον 15% (για να μην πω 20%) συν τους απαραίτητους ψεκασμούς βενζίνης.
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό panosl1 » Πέμ 01 Ιουν, 2017 22:47

Ευχαριστώ φίλε, θα περάσω από την LPGas να δω τι θα μου πουν.
panosl1
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Δευτ 06 Απρ, 2015 21:45

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό zois199 » Παρ 11 Αύγ, 2017 11:01

καλημερα
σε mercedes c200 w203 compressor 163hp mod 2004 300.000 xlm χαλασε η μπεκιερα ταρταρινι που φοραει. σκεφτομαι να ξηλωσω ολο το μπροστα συστημα υγραεριου tartarini (εχει χρηση πανω από 150.000 χλμ) και να βαλω brc.
να επιλεξω το brc sequent 32 ή το plug & drive?
ευχαριστω
renault megane II 1.4 (stag4-tomasseto πνευμονας- tomasseto πολυβαλβιδα- stako δεξαμενη)
zois199
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Κυρ 17 Απρ, 2011 14:31

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό Anotnis100 » Δευτ 15 Ιαν, 2018 04:13

Καλησπέρα,

Έχω καταλήξει και γω στο sequent32. Αφορά ford focus 2007 (ti-vct) με stefaneli σύστημα.Μετά από 7 χρόνια θα αλλάξω όλο το μπροστινό μέρος.
Ρώτησα 5 εγκαταστάτες.Οι δύο μου είπαν 600 ευρώ και οι αλλοι 430 - 450.

Γνωρίζετε που μπορεί να οφείλεται αυτή η μεγάλη διαφορά; Μόνο ένας από τους φθηνούς μου ανέφερε ότι παρότι δεν αλλάζω μπουκάλα, πρέπει να αλλάξω πίσω την πολυβαλβίδα γιατί δεν θα στέλνει σωστές ενεδείξεις, κόστος είπε 60 ευρώ.

Και πάλι πάει στο 500άρικο, που απέχει από τα 600.
Anotnis100
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Παρ 22 Ιούλ, 2016 23:50

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 15 Ιαν, 2018 04:23

Anotnis100 έγραψε:Καλησπέρα,

Έχω καταλήξει και γω στο sequent32. Αφορά ford focus 2007 (ti-vct) με stefaneli σύστημα.Μετά από 7 χρόνια θα αλλάξω όλο το μπροστινό μέρος.
Ρώτησα 5 εγκαταστάτες.Οι δύο μου είπαν 600 ευρώ και οι αλλοι 430 - 450.

Γνωρίζετε που μπορεί να οφείλεται αυτή η μεγάλη διαφορά; Μόνο ένας από τους φθηνούς μου ανέφερε ότι παρότι δεν αλλάζω μπουκάλα, πρέπει να αλλάξω πίσω την πολυβαλβίδα γιατί δεν θα στέλνει σωστές ενεδείξεις, κόστος είπε 60 ευρώ.

Και πάλι πάει στο 500άρικο, που απέχει από τα 600.
Λογικα θα αλλαξεις μοναδα ελεγχου(εγκεφαλο) - πνευμονα- μπεκ συστηματος- πολυβαλβιδα
Οταν συμπληρωσεις 10 ετια θα πρεπει να αλλαξεις και δεξαμενη.
Προσεξε τον εγκατασταση.
Παιζει ρολο η ρυθμιση. Ειναι αξιολογο το Brc.
Επισης ρωτησε και για EuropeGas


Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες