Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRS εναντίον N.I.G.S

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

BRS εναντίον N.I.G.S

Δημοσίευσηαπό aristeidis » Δευτ 11 Μαρ, 2013 18:53

ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΑ 2 ΑΥΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ . mporei να με βοηθησει καποιος που κατεχει απο τα 2 αυτα συστηματα?το αυτοκινητο μου ειναι 1.300 και fyll groyp(ψεκαζουν μαζι ολα τα μπεκ,)
aristeidis
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ 06 Σεπ, 2012 20:13

Re: BRS εναντίον N.I.G.S

Δημοσίευσηαπό papoys » Σάβ 27 Απρ, 2013 14:47

Φίλε μου καλησπέρα.

Εγώ στο αυτοκίνητό μου έβαλα το δεύτερο,είμαι κατενθουσιασμένος δε μπορώ να σου πω όμως ότι είναι
καλίτερο γιατί από όσα διαβάζω διαφημίζεται σαν πιό καλό το BRS.
Υπάρχουν όμως αυτοκίνητα στα οποία δεν μπορεί να τοποθετηθεί το δεύτερο,'οπως κινητήρες τούρμπο με
πολλά άλογα κ.λ.π.
Η δική μου γνώμη την οποία λέω πάντα είναι ότι ψάξε πρώτα να βρεις ένα καλό και αξιόπιστο εγκαταστάτη και
να είσαι σίγουρος ότι αυτός που ξέρει περισσότερα θα σου πει πιό είναι το καλίτερο για το αυτοκίνητό σου.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: BRS εναντίον N.I.G.S

Δημοσίευσηαπό manoliss » Κυρ 28 Απρ, 2013 02:29

τι αμαξι εχεις?
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: BRS εναντίον N.I.G.S

Δημοσίευσηαπό papoys » Κυρ 28 Απρ, 2013 05:34

opel vectra 1600 του 2005. :thumbup:

Πιθανώς με το δεύτερο λειτουργεί τέλεια γιατί είδα ότι και άλλοι με opel που τόχουν βάλει δεν έχουν
προβλήματα. 8-)
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: BRS εναντίον N.I.G.S

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Κυρ 28 Απρ, 2013 14:11

Πολύ δύσκολο να εκφέρει κάποιος άποψη για διαφορετικά συστήματα αφού θα πρέπει να τα έχει εγκαταστήσει και τα 2 σε οχήματά του, κατά το δυνατό να είναι και σε ίδιο όχημα για άμεσες συγκρίσεις και μπαίνει και η σημαντικότερη παράμετρος του εγκαταστάτη που και το πιο τέλειο σύστημα μπορεί να το κάνει να φαίνεται άχρηστο.
Προσωπικά έχω και γω το NIGS όπως και ο papoys με 2000χλμ μέχρι στιγμής σε corsa D 1.4, δεν έχω διαπιστώσει κάποιο θέμα μια χαρά πάει αλλά θα πω εμπεριστατωμένη άποψη αφού κάνω 10000-20000 χλμ. Πρόσεξε για το NIGS, έχει διάφορες εκδόσεις, τελευταία κυκλοφορεί με εγκέφαλο ZANARDI B4 (παράρτημα ή συνεργαζόμενη εταιρία με την NIGS είναι ή απλά ονομάζει έτσι πλέον τους εγκεφάλους της) και βρίσκεται στην αγορά από πέρυσι το καλοκαίρι υποψιάζομαι - δε βρήκα πουθενά αναφορές πιο παλιά. Από αυτή την άποψη to Zanardi είναι πιο καινούργιος εγκέφαλος και αυτό σημαίνει 2 πράγματα:
1) Τεχνολογικά/αλγοριθμικά πιο εξελιγμένο από πολλά άλλα που κυκλοφορούν.
2) Ίσως περιέχει κάποια bugs στους αλγορίθμους του που ίσως δεν έχουν εξαλειφθεί ακόμα.

Δε ξέρω οι άλλοι εγκέφαλοι τι προσφέρουν σαν λειτουργίες αλλά ένα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του Zanardi είναι η αυτοεκμάθηση που κάνει (OBD adaptability) καθώς οδηγάς το αμάξι - ότι κάνει και η πραγματική ECU του αυτοκινήτου δηλαδή. Σε 1-2 εγχειρίδια άλλων εταιριών που έχω δει (πχ lovato) δεν είδα κάποια τέτοια ρύθμιση, εκτός αν το κάνει αυτόματα ο εγκέφαλός τους το οποίο δε το ξέρω. Αυτό πρακτικά σημαίνει δε θα τρέχεις για ρυθμίσεις ούτε θα εξαρτάσαι από το αν ρύθμισε το αμάξι σωστά ο εγκαταστάτης (πέρα το αρχικό autocalibration), ούτε θα έχεις θέματα με αλλαγές μιγμάτων ούτε αν πάς σε βουνά ή σε κρύα. Προϋπόθεση φυσικά είναι να έχει γίνει σωστή εγκατάσταση. Για το BRC δεν έχω άποψη προφανώς, αλλά θεωρείται από αυτά που διαβάζω πολύ καλό σύστημα επίσης. Σε τελική ανάλυση, ότι και να βάλεις πιστεύω δε θα έχεις πρόβλημα αρκεί αυτός που θα το βάλει να ξέρει τι κάνει.
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: BRS εναντίον N.I.G.S

Δημοσίευσηαπό hlias » Κυρ 28 Απρ, 2013 18:48

apagogeas έγραψε:Πολύ δύσκολο να εκφέρει κάποιος άποψη για διαφορετικά συστήματα αφού θα πρέπει να τα έχει εγκαταστήσει και τα 2 σε οχήματά του, κατά το δυνατό να είναι και σε ίδιο όχημα για άμεσες συγκρίσεις και μπαίνει και η σημαντικότερη παράμετρος του εγκαταστάτη που και το πιο τέλειο σύστημα μπορεί να το κάνει να φαίνεται άχρηστο.
Προσωπικά έχω και γω το NIGS όπως και ο papoys με 2000χλμ μέχρι στιγμής σε corsa D 1.4, δεν έχω διαπιστώσει κάποιο θέμα μια χαρά πάει αλλά θα πω εμπεριστατωμένη άποψη αφού κάνω 10000-20000 χλμ. Πρόσεξε για το NIGS, έχει διάφορες εκδόσεις, τελευταία κυκλοφορεί με εγκέφαλο ZANARDI B4 (παράρτημα ή συνεργαζόμενη εταιρία με την NIGS είναι ή απλά ονομάζει έτσι πλέον τους εγκεφάλους της) και βρίσκεται στην αγορά από πέρυσι το καλοκαίρι υποψιάζομαι - δε βρήκα πουθενά αναφορές πιο παλιά. Από αυτή την άποψη to Zanardi είναι πιο καινούργιος εγκέφαλος και αυτό σημαίνει 2 πράγματα:
1) Τεχνολογικά/αλγοριθμικά πιο εξελιγμένο από πολλά άλλα που κυκλοφορούν.
2) Ίσως περιέχει κάποια bugs στους αλγορίθμους του που ίσως δεν έχουν εξαλειφθεί ακόμα.

Δε ξέρω οι άλλοι εγκέφαλοι τι προσφέρουν σαν λειτουργίες αλλά ένα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του Zanardi είναι η αυτοεκμάθηση που κάνει (OBD adaptability) καθώς οδηγάς το αμάξι - ότι κάνει και η πραγματική ECU του αυτοκινήτου δηλαδή. Σε 1-2 εγχειρίδια άλλων εταιριών που έχω δει (πχ lovato) δεν είδα κάποια τέτοια ρύθμιση, εκτός αν το κάνει αυτόματα ο εγκέφαλός τους το οποίο δε το ξέρω. Αυτό πρακτικά σημαίνει δε θα τρέχεις για ρυθμίσεις ούτε θα εξαρτάσαι από το αν ρύθμισε το αμάξι σωστά ο εγκαταστάτης (πέρα το αρχικό autocalibration), ούτε θα έχεις θέματα με αλλαγές μιγμάτων ούτε αν πάς σε βουνά ή σε κρύα. Προϋπόθεση φυσικά είναι να έχει γίνει σωστή εγκατάσταση. Για το BRC δεν έχω άποψη προφανώς, αλλά θεωρείται από αυτά που διαβάζω πολύ καλό σύστημα επίσης. Σε τελική ανάλυση, ότι και να βάλεις πιστεύω δε θα έχεις πρόβλημα αρκεί αυτός που θα το βάλει να ξέρει τι κάνει.





ειδες την σειρα smart γιαυτο, η σειρα easy fast της lovato εχει συνδεση με τα fuel trims.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: BRS εναντίον N.I.G.S

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Κυρ 28 Απρ, 2013 20:49

Όντως αυτό είδα της lovato, αυτό σημαίνει ότι αναπροσαρμόζεται και όλος ο πίνακας ms αυτόματα με το τι διαβάζει και ας μην υπάρχει ειδική επιλογή; Επίσης, έτσι δε θα έπρεπε να λειτουργούν όλα τα συστήματα, δηλαδή να διαβάζουν τι κάνει το όχημα με τα trims και ότι άλλη πληροφορία έχουν διαθέσιμη και να προσαρμόζονται ανάλογα; Η lovato πχ ποιο άλλο μοντέρνο σύστημα διαθέτει που ΔΕΝ διαβάζει trims και αν υπάρχει τέτοιο, δε θα είναι υποδεέστερο (δε μιλάω για μη OBDII αυτοκίνητο πχ με κλασσικό καρμπυρατέρ);
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: BRS εναντίον N.I.G.S

Δημοσίευσηαπό hlias » Κυρ 28 Απρ, 2013 21:29

apagogeas έγραψε:Όντως αυτό είδα της lovato, αυτό σημαίνει ότι αναπροσαρμόζεται και όλος ο πίνακας ms αυτόματα με το τι διαβάζει και ας μην υπάρχει ειδική επιλογή; Επίσης, έτσι δε θα έπρεπε να λειτουργούν όλα τα συστήματα, δηλαδή να διαβάζουν τι κάνει το όχημα με τα trims και ότι άλλη πληροφορία έχουν διαθέσιμη και να προσαρμόζονται ανάλογα; Η lovato πχ ποιο άλλο μοντέρνο σύστημα διαθέτει που ΔΕΝ διαβάζει trims και αν υπάρχει τέτοιο, δε θα είναι υποδεέστερο (δε μιλάω για μη OBDII αυτοκίνητο πχ με κλασσικό καρμπυρατέρ);





αναλογα ποιας "γενειας" ειναι μεχρι 4ης δεν συνδεονται με obd, αυτη ειναι και η διαφορα 4ης με 5ης "γενειας", αλλα ακομα και με συνδεση obd που διαθετουν τα συστηματα χρειαζετε πολυ καλη ρυθμιση στον δρομο, στην obd οι μεταβολες στις ρυθμισεις που κανει ειναι ειναι πολυ μικρες και δεν μπορουν να καλυψουν προβληματα κακης ρυθμισης απο τον τεχνικο.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: BRS εναντίον N.I.G.S

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Κυρ 28 Απρ, 2013 23:14

Λοιπόν, θεωρώ ο τεχνικός έχει θέσει όλες τις βασικές παραμέτρους σωστά, έχει κάνει και autocalibration για να μάθει σε πρώτη φάση ο LPG εγκέφαλος κάποιες αρχικές ρυθμίσεις των ms ψεκασμού. Φυσικά δε μιλάμε για αμάξι με προβλήματα. Η ρύθμιση στο δρόμο φαντάζομαι αποσκοπεί στο να ελεχθεί και να διορθωθούν ατέλειες στη ποσότητα του LPG (ms) που διοχετεύονται στις διάφορες οδηγικές συνθήκες. Σε αυτό το στάδιο δε περιμένω σε καμία περίπτωση μια αυτόματη διαδικασία όπως αυτό το OBD που αναφέρω να διορθώνει μεγάλες αποκλίσεις, πιο πιθανό να ανάψει λαμπάκι μηχανής παρά να διορθωθεί ότι ανακαλύψει ο εγκέφαλος από μόνος του. Υποθέτω μέχρι εδώ τα έχω καταλάβει σωστά;
Ενεργοποιούμε τώρα αυτή τη δυνατότητα αυτορύθμισης. Αφού λαμβάνει πληροφορίες trim, λ και ότι άλλο χρειάζεται, ο LPG εγκέφαλος ξέρει ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει με το μίγμα που ρίχνει, αν είναι lean/rich και ανάλογα αναπροσαρμόζει σιγά σιγά ακόμα καλύτερα τις αρχικές ρυθμίσεις που έγιναν στο δρόμο για να επιτύχει το βέλτιστο δυνατό. Ενοείται οι μεταβολές είναι μικρές κάθε φορά οπότε θα πάρει αρκετό χρόνο να πιάσει το βέλτιστο αν για κάποιο λόγο δεν έγιναν οι σχεδόν βέλτιστες ρυθμίσεις στην αρχή. Το ίδιο θα γίνει και αν αλλάξει η ποιότητα/αναλογία του μίγματος (αφού αυτό θα προκαλεί ενδεχομένως lean/rich καταστάσεις), το υψόμετρο κτλ. Οπότε αυτή η λειτουργία OBD adaptability είναι ένας τρόπος να μη χρειάζονται ρυθμίσεις από τεχνικό αν αλλάξουν βασικές συνθήκες. Το ερώτημα είναι, αυτή η λειτουργία έχει συγκεκριμένο εύρος που μπορεί να αναπροσαρμοστεί ή εννοείς ότι θα χρειαστούν πολλά χιλιόμετρα για να αυτοδιορθώσει παραμέτρους που σε αυτή τη περίπτωση επίσκεψη σε τεχνικό μπορεί να γλιτώσει από ζημιές;
Το συγκρίνω λίγο με το τι κάνει και ο κανονικός εγκέφαλος του αυτοκινήτου που οι μόνες πληροφορίες που έχει είναι από τους σενσορες και προσαρμόζεται ανάλογα χωρίς ανάγκη για επίσκεψη σε τεχνικό, και αφού τα ίδια πράγματα λαμβάνει πλέον και ο LPG εγκέφαλος φαντάζομαι ότι πλέον έχει την ίδια ικανότητα να κάνει τη δική του αναπροσαρμογή αντίστοιχα για το LPG. Ισχύει αυτό ή υπάρχουν δεδομένα που λείπουν στον LPG εγκέφαλο που δε τα δίνει η κανονική ECU;
Τέλος και μια ερώτηση σχετικά με το advance timing. Η κανονική ECU έχει βασικούς πίνακες που και αυτοί μαθαίνουν ώστε να δίνουν σπινθήρα για βελτιστοποίηση καύσης. Δεδομένου ότι το LPG καίγεται πιο αργά στις αργές στροφές/φορτίο (lean) και πιο γρήγορα όταν γίνεται πλούσιο, η κανονική ECU μπορεί να προβλέψει και να αναπροσαρμοστεί ανάλογα στο νέο καύσιμο με τη χρήση του knock sensor ή εξακολουθεί να ακολουθεί τους τυποποιημένους πίνακες που έχει για τη βενζίνη; Η βασική ερώτηση εδώ είναι, το advance timing μαθαίνεται και αυτό με τα χιλιόμετρα ή είναι τελείως προκαθορισμένο από το εργοστάσιο; Το ρωτάω γιατί θυμαμαι είχα διαβάσει ότι κάποια αμάξια "καταλαβαίνουν" το καύσιμο όσο αφορά τα οκτάνια και αναπροσαρμόζονται ανάλογα (σδηλαδή το timing). Αν ισχύει αυτό, τότε υποθέτω αναπροσαρμόζεται και για το LPG αυτόματα, ξέρει κανείς;
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: BRS εναντίον N.I.G.S

Δημοσίευσηαπό hlias » Κυρ 28 Απρ, 2013 23:47

apagogeas έγραψε:Λοιπόν, θεωρώ ο τεχνικός έχει θέσει όλες τις βασικές παραμέτρους σωστά, έχει κάνει και autocalibration για να μάθει σε πρώτη φάση ο LPG εγκέφαλος κάποιες αρχικές ρυθμίσεις των ms ψεκασμού. Φυσικά δε μιλάμε για αμάξι με προβλήματα. Η ρύθμιση στο δρόμο φαντάζομαι αποσκοπεί στο να ελεχθεί και να διορθωθούν ατέλειες στη ποσότητα του LPG (ms) που διοχετεύονται στις διάφορες οδηγικές συνθήκες. Σε αυτό το στάδιο δε περιμένω σε καμία περίπτωση μια αυτόματη διαδικασία όπως αυτό το OBD που αναφέρω να διορθώνει μεγάλες αποκλίσεις, πιο πιθανό να ανάψει λαμπάκι μηχανής παρά να διορθωθεί ότι ανακαλύψει ο εγκέφαλος από μόνος του. Υποθέτω μέχρι εδώ τα έχω καταλάβει σωστά;

σωστα μεχρι εδω οταν υπαρχει λειτουργεια κλειστου βροχου, στον ανοικτο βροχο δεν λαμβανονται υπ οψην της egu βενζινας τα fuel trims.


Ενεργοποιούμε τώρα αυτή τη δυνατότητα αυτορύθμισης. Αφού λαμβάνει πληροφορίες trim, λ και ότι άλλο χρειάζεται, ο LPG εγκέφαλος ξέρει ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει με το μίγμα που ρίχνει, αν είναι lean/rich και ανάλογα αναπροσαρμόζει σιγά σιγά ακόμα καλύτερα τις αρχικές ρυθμίσεις που έγιναν στο δρόμο για να επιτύχει το βέλτιστο δυνατό. Ενοείται οι μεταβολές είναι μικρές κάθε φορά οπότε θα πάρει αρκετό χρόνο να πιάσει το βέλτιστο αν για κάποιο λόγο δεν έγιναν οι σχεδόν βέλτιστες ρυθμίσεις στην αρχή.


σε περιπτωση που δεν εγιναν σωστες ρυθμισεις, ο εγκεφαλος της βενζινης κανει τις διωρθωσεις του σιγα σιγα, αποτελεσμα δουλευει σωστα με υγραεριο και τελειως λαθος με βενζινη λογο του οτι με βενζινη πλεον η λειτουργεια ειναι πολυ μικρη σε χρονο και δεν προλαβαινει να κανει τις διορθωσεις που χρειαζονται. αυτος ειναι ο λογος που πολλα αυτοκινητα εχουν προβλημα οταν ειναι κρυα και δουλευουν με βενζινη.

Το ίδιο θα γίνει και αν αλλάξει η ποιότητα/αναλογία του μίγματος (αφού αυτό θα προκαλεί ενδεχομένως lean/rich καταστάσεις), το υψόμετρο κτλ. Οπότε αυτή η λειτουργία OBD adaptability είναι ένας τρόπος να μη χρειάζονται ρυθμίσεις από τεχνικό αν αλλάξουν βασικές συνθήκες. Το ερώτημα είναι, αυτή η λειτουργία έχει συγκεκριμένο εύρος που μπορεί να αναπροσαρμοστεί

ναι ειναι πολυ μικρο το ευρος της.


ή εννοείς ότι θα χρειαστούν πολλά χιλιόμετρα για να αυτοδιορθώσει παραμέτρους που σε αυτή τη περίπτωση επίσκεψη σε τεχνικό μπορεί να γλιτώσει από ζημιές;



Το συγκρίνω λίγο με το τι κάνει και ο κανονικός εγκέφαλος του αυτοκινήτου που οι μόνες πληροφορίες που έχει είναι από τους σενσορες και προσαρμόζεται ανάλογα χωρίς ανάγκη για επίσκεψη σε τεχνικό, και αφού τα ίδια πράγματα λαμβάνει πλέον και ο LPG εγκέφαλος φαντάζομαι ότι πλέον έχει την ίδια ικανότητα να κάνει τη δική του αναπροσαρμογή αντίστοιχα για το LPG. Ισχύει αυτό ή υπάρχουν δεδομένα που λείπουν στον LPG εγκέφαλο που δε τα δίνει η κανονική ECU;


η μονη πληροφορια στον εγκεφαλο του υγραεριου ειναι, σε αυτες τις στροφες με αυτο το φορτιο και βαση αυτου του χρονου ψεκασμου βενζινης εγω ψεκαζω αυτην την ποσοτητα υγραεριου. οταν συνδεουμε την obd2 υπαρχει και ενα μικρο ποσοστο + ή -


Τέλος και μια ερώτηση σχετικά με το advance timing. Η κανονική ECU έχει βασικούς πίνακες που και αυτοί μαθαίνουν ώστε να δίνουν σπινθήρα για βελτιστοποίηση καύσης. Δεδομένου ότι το LPG καίγεται πιο αργά στις αργές στροφές/φορτίο (lean) και πιο γρήγορα όταν γίνεται πλούσιο, η κανονική ECU μπορεί να προβλέψει και να αναπροσαρμοστεί ανάλογα στο νέο καύσιμο με τη χρήση του knock sensor ή εξακολουθεί να ακολουθεί τους τυποποιημένους πίνακες που έχει για τη βενζίνη; Η βασική ερώτηση εδώ είναι, το advance timing μαθαίνεται και αυτό με τα χιλιόμετρα ή είναι τελείως προκαθορισμένο από το εργοστάσιο; Το ρωτάω γιατί θυμαμαι είχα διαβάσει ότι κάποια αμάξια "καταλαβαίνουν" το καύσιμο όσο αφορά τα οκτάνια και αναπροσαρμόζονται ανάλογα (σδηλαδή το timing). Αν ισχύει αυτό, τότε υποθέτω αναπροσαρμόζεται και για το LPG αυτόματα, ξέρει κανείς;



οχι η ecu του αυτοκινητου ακολουθει τους προκαθορισμενους χαρτες της βενζινης, σε καποια αυτοκινητα υπαρχει μια μικρη βελτιωση αλλα και παλι δεν μπορει να φτασει το ιδανικο αβανς για καυση lpg, αυτος ειναι και ο λογος που σε ευαισθητα αυτοκινητα ( toyota, subaru, καποια nissan, ford κ.α.) εχουμε περισσοτερες φθορες σε πολυ μικροτερο χρονικο διαστημα απ οτι με βενζινη, δηλαδη βαλβιδες καμενες.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Επόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 43 επισκέπτες