Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Prins και North Italy

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: Prins και North Italy

Δημοσίευσηαπό BMW1796 » Τρί 09 Απρ, 2013 09:51

Θα στο ξαναπώ καλό ξεμπέρδεμα πήγαινε με δικηγόρο πάρε τα λέφτά σου δέν είναι δυνατόν να παιδέυεσαι 2 με 3 μήνες, τελικά το φτηνό είναι πανάκριβο.. ;) ;) αλλά και σάν εγκαταστάτης ?? δέν το χωράει ο νους μου !! είναι να μην σου τύχη !!!!
ΒΜW N42B18 VALVETRONIC LPG PRINS VSI 2SKODA FELICIA 1300cm LPG TARTARINI
BMW1796
 
Δημοσιευσεις: 264
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιούλ, 2012 21:34
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ

Re: Prins και North Italy

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Τρί 09 Απρ, 2013 16:32

1300Ε μονο φθηνο δεν θα το ελεγα, ικανοτατοι εγκαταστατες που διαφημιζονται στο forum, προσφερουν κατσε καλα κιτ υγραεριου με αψογη εγκατασταση σε αυτα τα χρηματα, δεν το πληρωσε 500-600-700Ε που εδω μπορεις να πεις οτι εδωσε πηρε σε ποιοτητα και υπηρεσιες εγκαταστασης
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 435
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Re: Prins και North Italy

Δημοσίευσηαπό BMW1796 » Τρί 09 Απρ, 2013 17:04

antonis132 έγραψε:1300Ε μονο φθηνο δεν θα το ελεγα, ικανοτατοι εγκαταστατες που διαφημιζονται στο forum, προσφερουν κατσε καλα κιτ υγραεριου με αψογη εγκατασταση σε αυτα τα χρηματα, δεν το πληρωσε 500-600-700Ε που εδω μπορεις να πεις οτι εδωσε πηρε σε ποιοτητα και υπηρεσιες εγκαταστασης



Ναι σε αυτές τις τιμές είναι για τετρακύλινδρα το παληκάρι έχει bmw με εξακύλινδρο κινητήρα ;) ;) ;) !!!
ΒΜW N42B18 VALVETRONIC LPG PRINS VSI 2SKODA FELICIA 1300cm LPG TARTARINI
BMW1796
 
Δημοσιευσεις: 264
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιούλ, 2012 21:34
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ

Re: Prins και North Italy

Δημοσίευσηαπό pank » Τρί 09 Απρ, 2013 17:35

antonis132 έγραψε:1300Ε μονο φθηνο δεν θα το ελεγα, ικανοτατοι εγκαταστατες που διαφημιζονται στο forum, προσφερουν κατσε καλα κιτ υγραεριου με αψογη εγκατασταση σε αυτα τα χρηματα, δεν το πληρωσε 500-600-700Ε που εδω μπορεις να πεις οτι εδωσε πηρε σε ποιοτητα και υπηρεσιες εγκαταστασης


Όπου ρώτησα ίδιες και μεγαλύτερες τιμές μου είπαν για κιτ με ηλεκτροβαλβίδες. Βασικά πήγα στον συγκεκριμένο διότι εκτός από τα βόρεια προάστια ήταν και ο αντιπρόσωπος ενώ έβαζε και prins (+300 € αν θυμάμαι καλά). Γι αυτό πήγαινα αρχικά αλλά με έπεισαν ότι ήταν έχτρα κόστος που δεν χρειαζόταν για το δικό μου παλιό μοντέλο του 2000. Δυστυχώς την πάτησα αφού ήδη με τα διάφορα έχω φτάσει το αρχικό κόστος του prins.
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

Re: Prins και North Italy

Δημοσίευσηαπό pank » Τρί 09 Απρ, 2013 17:44

BMW1796 έγραψε:Θα στο ξαναπώ καλό ξεμπέρδεμα πήγαινε με δικηγόρο πάρε τα λέφτά σου δέν είναι δυνατόν να παιδέυεσαι 2 με 3 μήνες, τελικά το φτηνό είναι πανάκριβο.. ;) ;) αλλά και σάν εγκαταστάτης ?? δέν το χωράει ο νους μου !! είναι να μην σου τύχη !!!!


Έχω ήδη ρωτήσει δικηγόρο αλλά τι να το κάνεις αφού τα δικαστήρια αν σε δικαιώσουν, αυτό θα είναι μετά από πάρα πολύ καιρό όπου στο μεταξύ θα έχεις δώσει για τα έξοδα περισσότερα. Βασικά στο Ελλάδα εκεί ποντάρουν όλοι. Φυσικά στο εξωτερικό κάτι τέτοια τελειώνουν ταχύτατα οπότε και δύσκολα κάποιος θα είναι ασυνεπής αφού γνωρίζει ότι σύντομα θα έχει πρόβλημα. Προς το παρόν προσπαθώ να τους κάνω να δεχτούν το πάρουν πίσω ... θα δούμε.
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

Re: Prins και North Italy

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τρί 09 Απρ, 2013 19:38

pank έγραψε:
antonis132 έγραψε:1300Ε μονο φθηνο δεν θα το ελεγα, ικανοτατοι εγκαταστατες που διαφημιζονται στο forum, προσφερουν κατσε καλα κιτ υγραεριου με αψογη εγκατασταση σε αυτα τα χρηματα, δεν το πληρωσε 500-600-700Ε που εδω μπορεις να πεις οτι εδωσε πηρε σε ποιοτητα και υπηρεσιες εγκαταστασης


Όπου ρώτησα ίδιες και μεγαλύτερες τιμές μου είπαν για κιτ με ηλεκτροβαλβίδες. Βασικά πήγα στον συγκεκριμένο διότι εκτός από τα βόρεια προάστια ήταν και ο αντιπρόσωπος ενώ έβαζε και prins (+300 € αν θυμάμαι καλά). Γι αυτό πήγαινα αρχικά αλλά με έπεισαν ότι ήταν έχτρα κόστος που δεν χρειαζόταν για το δικό μου παλιό μοντέλο του 2000. Δυστυχώς την πάτησα αφού ήδη με τα διάφορα έχω φτάσει το αρχικό κόστος του prins.


Σιγουρα εψαξες καλα ?¨
Τελευταία επεξεργασία από Qgas και Πέμ 09 Ιαν, 2020 13:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Prins και North Italy

Δημοσίευσηαπό BMW1796 » Τρί 09 Απρ, 2013 20:24

pank έγραψε:
antonis132 έγραψε:1300Ε μονο φθηνο δεν θα το ελεγα, ικανοτατοι εγκαταστατες που διαφημιζονται στο forum, προσφερουν κατσε καλα κιτ υγραεριου με αψογη εγκατασταση σε αυτα τα χρηματα, δεν το πληρωσε 500-600-700Ε που εδω μπορεις να πεις οτι εδωσε πηρε σε ποιοτητα και υπηρεσιες εγκαταστασης


Όπου ρώτησα ίδιες και μεγαλύτερες τιμές μου είπαν για κιτ με ηλεκτροβαλβίδες. Βασικά πήγα στον συγκεκριμένο διότι εκτός από τα βόρεια προάστια ήταν και ο αντιπρόσωπος ενώ έβαζε και prins (+300 € αν θυμάμαι καλά). Γι αυτό πήγαινα αρχικά αλλά με έπεισαν ότι ήταν έχτρα κόστος που δεν χρειαζόταν για το δικό μου παλιό μοντέλο του 2000. Δυστυχώς την πάτησα αφού ήδη με τα διάφορα έχω φτάσει το αρχικό κόστος του prins.



Δυστηχώς ρε παληκάρι μου δέν το έψαξες καλά :( Υπήρχαν καί υπάρχουν αξιόπιστα κιτ και εγκαταστάτες με λίγα λεφτά παραπάνω ,για το δικό σου αμάξι μπορεί και με τα ίδια !! αλλά όχι σε prins και Brc .Νομίζω είναι λιγο παραπάνω ??? :?:
ΒΜW N42B18 VALVETRONIC LPG PRINS VSI 2SKODA FELICIA 1300cm LPG TARTARINI
BMW1796
 
Δημοσιευσεις: 264
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιούλ, 2012 21:34
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ

Re: Prins και North Italy

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Σάβ 20 Απρ, 2013 01:08

pank έγραψε:Για το North Italy που έβαλα πριν 2,5 μήνες μόνο προβλήματα έχω να αναφέρω. Κάθε 15θήμερο και μία νέα εκπληξη! Μακριά λοιπόν και επειδή αναφέρθηκε και το prins αν έχεις πάει στο πολυδιαφημιζόμενο στη Μεταμόρφωση προσοχή γιατί θα μπλέξεις άσχημα.


Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω για το North Italy. Μετά από 2000χλμ (λίγα είναι μεν) δεν έχω να πω παρά τα καλύτερα. Μιλάω για αέριου ψεκασμού με τον εγκέφαλο Zanardi B4 που συνδέεται με το OBD και λ άμεσα. Οι ρυθμίσεις που δίνει καλύπτουν απίστευτη παραμετροποίηση αλλά έχει μια λειτουργία που τη θεωρώ κορυφαία, "OBD adaptability" λέγεται η οποία στην ουσία κάνει ότι θα έκανε και η κανονική ECU του αμαξιού σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης - μαθαίνει το αμάξι με τον ίδιο τρόπο. Δηλαδή μετά το αρχικό auto-calibration για να προσεγγίσει τη σωστή λειτουργία του αμαξιού, παρακολουθεί το αμάξι στις οδηγικές συνθήκες και αυτοπροσαρμόζεται μόνο του. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ούτε επισκέψεις χρειάζονται αν αλλάζει το μίγμα, ούτε κάποια άλλη επέμβαση αν για τον οποιοδήποτε λόγο αλλάξουν οι συνθήκες - οδηγικές, τοποθεσίας, υψομέτρου κτλ ή εσχάτως κάποιο πρόβλημα στη μηχανή τα οποία επηρεάζουν φυσικά τα trims - διορθώνεται αυτόματα να μη δίνει ούτε πλούσιο ούτε φτωχό μίγμα. Πολύ πιο πιθανό είναι να έγινε λάθος εγκατάσταση παρά να φταίει το σύστημα το ίδιο.
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Prins και North Italy

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 20 Απρ, 2013 01:43

apagogeas έγραψε:
pank έγραψε:Για το North Italy που έβαλα πριν 2,5 μήνες μόνο προβλήματα έχω να αναφέρω. Κάθε 15θήμερο και μία νέα εκπληξη! Μακριά λοιπόν και επειδή αναφέρθηκε και το prins αν έχεις πάει στο πολυδιαφημιζόμενο στη Μεταμόρφωση προσοχή γιατί θα μπλέξεις άσχημα.


Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω για το North Italy. Μετά από 2000χλμ (λίγα είναι μεν) δεν έχω να πω παρά τα καλύτερα. Μιλάω για αέριου ψεκασμού με τον εγκέφαλο Zanardi B4 που συνδέεται με το OBD και λ άμεσα. Οι ρυθμίσεις που δίνει καλύπτουν απίστευτη παραμετροποίηση αλλά έχει μια λειτουργία που τη θεωρώ κορυφαία, "OBD adaptability" λέγεται η οποία στην ουσία κάνει ότι θα έκανε και η κανονική ECU του αμαξιού σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης - μαθαίνει το αμάξι με τον ίδιο τρόπο. Δηλαδή μετά το αρχικό auto-calibration για να προσεγγίσει τη σωστή λειτουργία του αμαξιού, παρακολουθεί το αμάξι στις οδηγικές συνθήκες και αυτοπροσαρμόζεται μόνο του. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ούτε επισκέψεις χρειάζονται αν αλλάζει το μίγμα, ούτε κάποια άλλη επέμβαση αν για τον οποιοδήποτε λόγο αλλάξουν οι συνθήκες - οδηγικές, τοποθεσίας, υψομέτρου κτλ ή εσχάτως κάποιο πρόβλημα στη μηχανή τα οποία επηρεάζουν φυσικά τα trims - διορθώνεται αυτόματα να μη δίνει ούτε πλούσιο ούτε φτωχό μίγμα. Πολύ πιο πιθανό είναι να έγινε λάθος εγκατάσταση παρά να φταίει το σύστημα το ίδιο.




1 το north italy ειναι ενα μετριο συστημα, δεν εχει καμια σχεση με το prince ή με καποια αλλα κορυφαια συστηματα.
2 ενα συστημα ή μια εγκατασταση υγραεριου καλο θα ειναι να την κρινουμε μετα απο 40000 χιλιομετρα τουλαχιστον.
για να μην με παρεξηγησεις, το καλυτερο για μας τους επαγγελματιες θα ηταν κανενα αυτοκινητο να μην εχει καποιο προβλημα απο την εγκατασταση του υγραεριου.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Prins και North Italy

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Σάβ 20 Απρ, 2013 02:02

Χωρίς να έχω καμιά διάθεση για αντιπαράθεση, συμφωνώ μεν ότι ένα σύστημα κρίνεται σε βάθος χρόνου. Αλλά η ερώτησή μου είναι, από που γνωρίζετε ότι είναι μέτριο σύστημα, το έχετε εγκαταστήσει σε πελάτες και σας προέκυπτε συνεχώς πρόβλημα η σπάνια λειτουργούσε σωστά; Έχετε κάπου αναφορά με τα πιο προβληματικά συστήματα/κιτ (όσα δεν έχουν εγκατασταθεί λάθος τελοσπάντων); Η τα καλύτερα είναι αυτά που "εμείς" προμηθεύουμε οπότε όλα τα άλλα είναι μέτρια;
Τι το κάνει δηλαδή μέτριο ακριβώς;
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 62 επισκέπτες