antonis132 έγραψε:1300Ε μονο φθηνο δεν θα το ελεγα, ικανοτατοι εγκαταστατες που διαφημιζονται στο forum, προσφερουν κατσε καλα κιτ υγραεριου με αψογη εγκατασταση σε αυτα τα χρηματα, δεν το πληρωσε 500-600-700Ε που εδω μπορεις να πεις οτι εδωσε πηρε σε ποιοτητα και υπηρεσιες εγκαταστασης
antonis132 έγραψε:1300Ε μονο φθηνο δεν θα το ελεγα, ικανοτατοι εγκαταστατες που διαφημιζονται στο forum, προσφερουν κατσε καλα κιτ υγραεριου με αψογη εγκατασταση σε αυτα τα χρηματα, δεν το πληρωσε 500-600-700Ε που εδω μπορεις να πεις οτι εδωσε πηρε σε ποιοτητα και υπηρεσιες εγκαταστασης
BMW1796 έγραψε:Θα στο ξαναπώ καλό ξεμπέρδεμα πήγαινε με δικηγόρο πάρε τα λέφτά σου δέν είναι δυνατόν να παιδέυεσαι 2 με 3 μήνες, τελικά το φτηνό είναι πανάκριβο.. αλλά και σάν εγκαταστάτης ?? δέν το χωράει ο νους μου !! είναι να μην σου τύχη !!!!
pank έγραψε:antonis132 έγραψε:1300Ε μονο φθηνο δεν θα το ελεγα, ικανοτατοι εγκαταστατες που διαφημιζονται στο forum, προσφερουν κατσε καλα κιτ υγραεριου με αψογη εγκατασταση σε αυτα τα χρηματα, δεν το πληρωσε 500-600-700Ε που εδω μπορεις να πεις οτι εδωσε πηρε σε ποιοτητα και υπηρεσιες εγκαταστασης
Όπου ρώτησα ίδιες και μεγαλύτερες τιμές μου είπαν για κιτ με ηλεκτροβαλβίδες. Βασικά πήγα στον συγκεκριμένο διότι εκτός από τα βόρεια προάστια ήταν και ο αντιπρόσωπος ενώ έβαζε και prins (+300 € αν θυμάμαι καλά). Γι αυτό πήγαινα αρχικά αλλά με έπεισαν ότι ήταν έχτρα κόστος που δεν χρειαζόταν για το δικό μου παλιό μοντέλο του 2000. Δυστυχώς την πάτησα αφού ήδη με τα διάφορα έχω φτάσει το αρχικό κόστος του prins.
pank έγραψε:antonis132 έγραψε:1300Ε μονο φθηνο δεν θα το ελεγα, ικανοτατοι εγκαταστατες που διαφημιζονται στο forum, προσφερουν κατσε καλα κιτ υγραεριου με αψογη εγκατασταση σε αυτα τα χρηματα, δεν το πληρωσε 500-600-700Ε που εδω μπορεις να πεις οτι εδωσε πηρε σε ποιοτητα και υπηρεσιες εγκαταστασης
Όπου ρώτησα ίδιες και μεγαλύτερες τιμές μου είπαν για κιτ με ηλεκτροβαλβίδες. Βασικά πήγα στον συγκεκριμένο διότι εκτός από τα βόρεια προάστια ήταν και ο αντιπρόσωπος ενώ έβαζε και prins (+300 € αν θυμάμαι καλά). Γι αυτό πήγαινα αρχικά αλλά με έπεισαν ότι ήταν έχτρα κόστος που δεν χρειαζόταν για το δικό μου παλιό μοντέλο του 2000. Δυστυχώς την πάτησα αφού ήδη με τα διάφορα έχω φτάσει το αρχικό κόστος του prins.
pank έγραψε:Για το North Italy που έβαλα πριν 2,5 μήνες μόνο προβλήματα έχω να αναφέρω. Κάθε 15θήμερο και μία νέα εκπληξη! Μακριά λοιπόν και επειδή αναφέρθηκε και το prins αν έχεις πάει στο πολυδιαφημιζόμενο στη Μεταμόρφωση προσοχή γιατί θα μπλέξεις άσχημα.
apagogeas έγραψε:pank έγραψε:Για το North Italy που έβαλα πριν 2,5 μήνες μόνο προβλήματα έχω να αναφέρω. Κάθε 15θήμερο και μία νέα εκπληξη! Μακριά λοιπόν και επειδή αναφέρθηκε και το prins αν έχεις πάει στο πολυδιαφημιζόμενο στη Μεταμόρφωση προσοχή γιατί θα μπλέξεις άσχημα.
Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω για το North Italy. Μετά από 2000χλμ (λίγα είναι μεν) δεν έχω να πω παρά τα καλύτερα. Μιλάω για αέριου ψεκασμού με τον εγκέφαλο Zanardi B4 που συνδέεται με το OBD και λ άμεσα. Οι ρυθμίσεις που δίνει καλύπτουν απίστευτη παραμετροποίηση αλλά έχει μια λειτουργία που τη θεωρώ κορυφαία, "OBD adaptability" λέγεται η οποία στην ουσία κάνει ότι θα έκανε και η κανονική ECU του αμαξιού σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης - μαθαίνει το αμάξι με τον ίδιο τρόπο. Δηλαδή μετά το αρχικό auto-calibration για να προσεγγίσει τη σωστή λειτουργία του αμαξιού, παρακολουθεί το αμάξι στις οδηγικές συνθήκες και αυτοπροσαρμόζεται μόνο του. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ούτε επισκέψεις χρειάζονται αν αλλάζει το μίγμα, ούτε κάποια άλλη επέμβαση αν για τον οποιοδήποτε λόγο αλλάξουν οι συνθήκες - οδηγικές, τοποθεσίας, υψομέτρου κτλ ή εσχάτως κάποιο πρόβλημα στη μηχανή τα οποία επηρεάζουν φυσικά τα trims - διορθώνεται αυτόματα να μη δίνει ούτε πλούσιο ούτε φτωχό μίγμα. Πολύ πιο πιθανό είναι να έγινε λάθος εγκατάσταση παρά να φταίει το σύστημα το ίδιο.
Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 62 επισκέπτες
|
|