Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Prins και North Italy

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: Prins και North Italy

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 20 Απρ, 2013 02:36

apagogeas έγραψε:Χωρίς να έχω καμιά διάθεση για αντιπαράθεση, συμφωνώ μεν ότι ένα σύστημα κρίνεται σε βάθος χρόνου. Αλλά η ερώτησή μου είναι, από που γνωρίζετε ότι είναι μέτριο σύστημα, το έχετε εγκαταστήσει σε πελάτες και σας προέκυπτε συνεχώς πρόβλημα η σπάνια λειτουργούσε σωστά; Έχετε κάπου αναφορά με τα πιο προβληματικά συστήματα/κιτ (όσα δεν έχουν εγκατασταθεί λάθος τελοσπάντων); Η τα καλύτερα είναι αυτά που "εμείς" προμηθεύουμε οπότε όλα τα άλλα είναι μέτρια;
Τι το κάνει δηλαδή μέτριο ακριβώς;



τα πραγματα ειναι υποκειμενικα, ανθρωποι ειμαστε και εμεις με ολα τα κουσουρια και τα σακατιλικια μας. ο καθε εγκαταστατης για να επιλεξει ενα ή δυο κιτ εχει τα δικα του δεδομενα, αλλος την τιμη αγορας, αλλος την ευκολια εγκαταστασης (υπαρχουν καποια κιτ που εχουν λιγοτερες συνδεσεις απο καποια αλλα) αλλος την τεχνικη εξυπηρετηση του εισαγωγεα, αλλος την αξιοπιστια, , αλλος αν θα εχει δυνατοτητα μεικτου ψεκασμου ή οχι, αλλος τον τροπο λιπανσης αν πιστευει οτι χρειαζεται, αλλος τον τροπο πληρωμης στον προμηθευτη του και πολλοι αλλοι λογοι. προσπαθουμε να πετυχουμε οσο το δινατον περισσοτερα δεδομενα, απο κει και περα ολα τα κιτ ειναι καλα αρκει να μπουνε στο σωστο αυτοκινητο, αλλες απαιτησεις εχει μια corolla του 93 αλλες ενα nissan xtrail, με ενα καλο κιτ θα δουλεψουν και τα 2 αψογα, με ενα μετριο η corolla δεν θα εχει προβλημα, το xtrail ομως πολυ μεγαλο. οπως εσυ γνωριζεις οτι η mercedes ειναι καλυτερη απο ενα kia ετσι και εμεις γνωριζουμε τα περισσοτερα απο τα κιτ της αγορας, καποια τα εχουμε δουλεψει εμεις, καποια αλλα συναδελφοι που συνεργαζομαστε, εχουμε παρακολουθησει εγκαταστασεις και ρυθμισεις απο τους εισαγωγεις και ετσι εχουμε ενα μετρο συγκρισης.
συμπερασμα οτι για τα δικα μου δεδομενα, τα κιτ που δουλευω εγω ειναι αυτα που εχουν τα περισσοτερα πλεονεκτηματα απο τα υπολοιπα της αγορας, ξερω ομως αν υπαρχουν καλυτερα κιτ απο αυτα που προτεινω εγω στον πελατη μου, οπως και τα χειροτερα. προσπαθουμε να βγαλουμε τον καλυτερο μεσο ορο του τι πληρωνει ο πελατης και τι παιρνει.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Prins και North Italy

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Σάβ 20 Απρ, 2013 03:14

Καλά όλα αυτά, αλλά η ερώτησή μου ήταν γιατί το θεωρείς μέτριο όπως το χαρακτήρισες, τι έχει (η δεν έχει) που στα μάτια σου τα καθιστα μέτριο σύστημα, έστω με τα δικά σου κριτήρια, ή να αντιστρέψω το ερώτημα τι παραπάνω/διαφορετικό/καλύτερο προσφέρουν τα άλλα τα καλύτερα που χρησιμοποιείς; Και ακριβώς επειδή πολύ σωστά το έθεσες, τα πάντα είναι υποκειμενικά, με παραξένεψε ο χαρακτηρισμός "μέτριο" χωρίς κάποιο χαρακτηριστικό που να το τεκμηριώνει. Πιο ορθό ίσως θα ήταν να χαρακτηριστεί "διαφορετικό" από αυτά που δουλεύουμε ή άλλης φιλοσοφίας;
Εν τέλει η αξιοπιστία που μετράει θα φανεί στα πολλά χιλιόμετρα, δεν έχω άποψη για την αξιοπιστία του συγκεκριμένου συστήματος όπως δεν έχω άποψη για την αξιοπιστία κανενός άλλου συστήματος, ανεξάρτητα τι λέει ο κάθε εγκαταστάτης. Το μόνο που φρόντισα σε βάθος είναι να ενημερωθώ από πελάτες για τον εγκαταστάτη και να πάρω απόψεις πριν το βάλω. Μελέτησα και το συγκεκριμένο σύστημα από το εγχειρίδιό του και με κάλυψε σε αυτά που προσφέρει σε ρυθμίσεις και ο κύριος λόγος που το διάλεξα με το συγκεκριμένο εγκαταστάτη.
Τελευταία επεξεργασία από apagogeas και Σάβ 20 Απρ, 2013 17:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Prins και North Italy

Δημοσίευσηαπό papoys » Σάβ 20 Απρ, 2013 09:21

pank έγραψε:Για το North Italy που έβαλα πριν 2,5 μήνες μόνο προβλήματα έχω να αναφέρω. Κάθε 15θήμερο και μία νέα εκπληξη! Μακριά λοιπόν και επειδή αναφέρθηκε και το prins αν έχεις πάει στο πολυδιαφημιζόμενο στη Μεταμόρφωση προσοχή γιατί θα μπλέξεις άσχημα.


Έχω βάλει το Norty Italy στο αυτοκίνητό μου opel vektra 1600 εδώ και ένα μήνα περίπου.
Σας λέω ότι μέχρι αυτή τη στιγμή είμαι απόλυτα ευχαριστημένος τόσο από την λειτουργία του αλλά κυρίως
από την οικονομία στη βενζίνη.

Γνώμη μου όπως αναφέρθηκε και παραπάνω πρώτα μετράει ο εγκαταστάτης και μετά το σύστημα.
Κόστος τοποθέτησης 650 ευρώ (άνευ φπα) 8-)
Μέχρι αυτή τη στιγμή 2.200 χιλιόμετρα.Καμιά διαφορά στην απόδοση βενζίνη ή υγραέριο. :thumbup:
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Prins και North Italy

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Σάβ 20 Απρ, 2013 12:19

pank έγραψε:Για το North Italy που έβαλα πριν 2,5 μήνες μόνο προβλήματα έχω να αναφέρω. Κάθε 15θήμερο και μία νέα εκπληξη! Μακριά λοιπόν και επειδή αναφέρθηκε και το prins αν έχεις πάει στο πολυδιαφημιζόμενο στη Μεταμόρφωση προσοχή γιατί θα μπλέξεις άσχημα.


Επειδή σχολίασα ότι πολυ πιο πιθανό είναι να φταίει ο εγκαταστάτης, εξηγώ τι μπορεί να έχει κάνει κάθος και ότι παραμετροποίηση και να κάνει δε πρόκειται να δουλέψει σωστά.
1. (το κυριότερο), έχει συνδέσει λάθος το λ. Το πρόγραμμα του zanardi δίνει γράφημα του λ, παρακολούθησέ το με τον εγκαταστάτη να δίνει ένα σχεδόν ομαλό ημιτονοειδές γράφημα από 0-0.8V (ή ανάλογα το τύπο του o2 sensor). Αν το έχει συνδέσει λάθος, ΔΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να δουλέψει σωστά το σύστημα. Το έχω δει να γίνεται και τους το υπέδειξα άμεσα, έδειχνε ένα ότι να'ναι γράφημα 0-5V (προφανώς αυτά ήταν όρια που καταλάβαινε το πρόγραμμα για να υποστηρίξει τα νέου τύπου o2 που έχουν μεγαλύτερο εύρος βολτ) και παρόλο που το έβλεπαν δε παραξενεύτηκαν και κοιτούσαν άλλες ρυθμίσεις αλλά μετά το διορθώσανε στη καλωδίωση και μου έκανε και εντύπωση που πήγαν να ρυθμίσουν σύστημα χωρίς να δουλεύει σωστά το λ! Δε θέλω να φανταστώ πως θα πήγαινε το αμάξι αν δεν ήμουν εκεί να δω αυτό το πράγμα για να διορθωθεί. Οπότε μη θεωρείς αυτονόητο ότι κάθε εγκαταστάτης ξέρει να κρίνει ότι βλέπει αν και θα έπρεπε γιατί αυτά είναι στοιχειώδη πράγματα.
2. Δεν σύνδεσε το σύστημα στο high speed can bus αλλά μόνο στο OBD diagnostics line ή τα σύνδεσε ανάποδα. Χωρίς αυτό, δε θα λαμβάνει τις πληροφορίες των trims κυρίως σε "πραγματικό" χρόνο και δεν έχει δυνατότητα να αναπροσαρμόζεται άμεσα όπως απαιτείται, πόσο μάλλον να μαθαίνει και το αμάξι. Αν το έχει συνδέσει σωστά το καταλαβαίνεις παρακολουθώντας πόσο γρήγορα αλλάζουν οι τιμές, τουλάχιστον 4+ φορές/δευτερόλεπτο πχ οι στροφές και το short trim και να δείχνουν λογικές τιμές.

Τα ανωτέρω αν δεν γίνουν σωστά δεν υπάρχει περίπτωση να λειτουργήσει το σύστημα, το ενδιαφέρον είναι ότι ακριβώς κάθε 1-2 βδομάδες θα τρέχεις για ρυθμίσεις (αφού λαμβάνει λάθος/με καθυστέρηση πληροφορίες θα απορυθμιστεί) οπότε υποψιάζομαι ότι έχει κάνει λάθος σε ένα από τα παραπάνω.

3. Πες του να ενεργοποιήσει το "OBD adaptability" και προσοχή στο "trims inverse" να είναι σύμφωνα με τον τύπο trims του αμαξιού, στα περισσότερα αμάξια αυτό πρέπει να είναι ανενεργό.
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Prins και North Italy

Δημοσίευσηαπό pank » Τετ 01 Μάιος, 2013 17:08

apagogeas έγραψε:
pank έγραψε:Για το North Italy που έβαλα πριν 2,5 μήνες μόνο προβλήματα έχω να αναφέρω. Κάθε 15θήμερο και μία νέα εκπληξη! Μακριά λοιπόν και επειδή αναφέρθηκε και το prins αν έχεις πάει στο πολυδιαφημιζόμενο στη Μεταμόρφωση προσοχή γιατί θα μπλέξεις άσχημα.


Επειδή σχολίασα ότι πολυ πιο πιθανό είναι να φταίει ο εγκαταστάτης, εξηγώ ...
αμάξια αυτό πρέπει να είναι ανενεργό.


Ευχαριστώ για την απάντηση και την ανάλυση αλλά ο εγκέφαλος που φοράω είναι North Italy και δεν έχει τίποτα από τα παραπάνω συνδεδεμένο αυτή τη στιγμή. Επειδή έχω πάρει το πρόγραμμα έχει κάποιες Επιλογές όπως τις αναφέρεις παραπάνω αλλά δεν τις έχουν ενεργοποιημένες ενώ δεν τις χρησιμοποιούν απότι μου είπαν σε σχετική ερώτηση. Τα Σβησίματα που έχω τα αποδίδουν στο μοτέρ ρελαντί αλλά δεν νομίζω σε αυτή τη φάση να το αλλάξω αφού δεν είμαι και σίγουρος ότι είναι αυτό και αυτοί δεν εγγυούνται την διάγνωση.
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 52 επισκέπτες