apagogeas έγραψε:Χωρίς να έχω καμιά διάθεση για αντιπαράθεση, συμφωνώ μεν ότι ένα σύστημα κρίνεται σε βάθος χρόνου. Αλλά η ερώτησή μου είναι, από που γνωρίζετε ότι είναι μέτριο σύστημα, το έχετε εγκαταστήσει σε πελάτες και σας προέκυπτε συνεχώς πρόβλημα η σπάνια λειτουργούσε σωστά; Έχετε κάπου αναφορά με τα πιο προβληματικά συστήματα/κιτ (όσα δεν έχουν εγκατασταθεί λάθος τελοσπάντων); Η τα καλύτερα είναι αυτά που "εμείς" προμηθεύουμε οπότε όλα τα άλλα είναι μέτρια;
Τι το κάνει δηλαδή μέτριο ακριβώς;
τα πραγματα ειναι υποκειμενικα, ανθρωποι ειμαστε και εμεις με ολα τα κουσουρια και τα σακατιλικια μας. ο καθε εγκαταστατης για να επιλεξει ενα ή δυο κιτ εχει τα δικα του δεδομενα, αλλος την τιμη αγορας, αλλος την ευκολια εγκαταστασης (υπαρχουν καποια κιτ που εχουν λιγοτερες συνδεσεις απο καποια αλλα) αλλος την τεχνικη εξυπηρετηση του εισαγωγεα, αλλος την αξιοπιστια, , αλλος αν θα εχει δυνατοτητα μεικτου ψεκασμου ή οχι, αλλος τον τροπο λιπανσης αν πιστευει οτι χρειαζεται, αλλος τον τροπο πληρωμης στον προμηθευτη του και πολλοι αλλοι λογοι. προσπαθουμε να πετυχουμε οσο το δινατον περισσοτερα δεδομενα, απο κει και περα ολα τα κιτ ειναι καλα αρκει να μπουνε στο σωστο αυτοκινητο, αλλες απαιτησεις εχει μια corolla του 93 αλλες ενα nissan xtrail, με ενα καλο κιτ θα δουλεψουν και τα 2 αψογα, με ενα μετριο η corolla δεν θα εχει προβλημα, το xtrail ομως πολυ μεγαλο. οπως εσυ γνωριζεις οτι η mercedes ειναι καλυτερη απο ενα kia ετσι και εμεις γνωριζουμε τα περισσοτερα απο τα κιτ της αγορας, καποια τα εχουμε δουλεψει εμεις, καποια αλλα συναδελφοι που συνεργαζομαστε, εχουμε παρακολουθησει εγκαταστασεις και ρυθμισεις απο τους εισαγωγεις και ετσι εχουμε ενα μετρο συγκρισης.
συμπερασμα οτι για τα δικα μου δεδομενα, τα κιτ που δουλευω εγω ειναι αυτα που εχουν τα περισσοτερα πλεονεκτηματα απο τα υπολοιπα της αγορας, ξερω ομως αν υπαρχουν καλυτερα κιτ απο αυτα που προτεινω εγω στον πελατη μου, οπως και τα χειροτερα. προσπαθουμε να βγαλουμε τον καλυτερο μεσο ορο του τι πληρωνει ο πελατης και τι παιρνει.