strofimios έγραψε:Επισης,μου ειπαν οτι σε θερμοκρασιες περιβαλοντος κατω των 5 βαθμων τα συστηματα αεριου ψεκασμου γυρνανε σε βενζινη μεχρι να ζεσταθει το μοτερ γιατι πεφτει η πιεση στο συστημα και κοβεται η τροφοδοσια προς το μοτερ.
Μου φαινεται λιγο(εως πολυ)τραβηγμενο,τι ξερουμε γι'αυτο;
Αυτο που περιγραφεις μπορει να συμβει αλλα αναλογα το συστημα.Το καλο αλλα και κακο(αναλογα) με τα αεριου ψεκασμου ειναι οτι δεν εχουν αντλια στη δεξαμενη. Καλο γιατι αν εχεις αντλια και χαλασει εκτος εγγυησης θα πλερωσεις αλλα αν δεν εχεις μπορει να αντιμετωπίσεις προβληματα πτωσης της πιεσης στη ρεζερβα lpg(ειτε απο χαμηλες θερμοκρασιες,ειτε απο φτωχο σε προπανιο μιγμα), με αποτελεσμα να μην τροφοδοτειται σωστα η μηχανη με καυσημο.
Παντως γενικοτερα, τα προβληματα με τους πνευμονες ειναι συχνα για διαφορους λογους. Η συνηθης αιτια ειναι οτι δεν μπορουν να εξαερωσουν αρκετο καυσημο(κυριως στα μεγαλα μοτερ), με αποτελεσμα ποικίλα προβληματα τροφοδοσιας(κοψιματα, ρεταρισματα, αλλαγες σε βενζινη κτλ ). Ασε που το θεμα με τους πνευμονες που θελουν ντε και καλα τα νερα του ψυγειου....μου τη δινει απιστευτα... Και τα προβληματα δε, που αφορουν την κατάλληλη θερμοκρασια στα νερα...απειρα....
Ο καλος εγκαταστατης πρεπει να τα προσεξει ολα αυτα τα προβληματα. Με τον υγρο ομως....απλα δε υπαρχουν...