από GREGORI » Παρ 15 Απρ, 2011 22:42
από strofimios » Παρ 15 Απρ, 2011 21:19
Επισης,μου ειπαν οτι σε θερμοκρασιες περιβαλοντος κατω των 5 βαθμων τα συστηματα αεριου ψεκασμου γυρνανε σε βενζινη μεχρι να ζεσταθει το μοτερ γιατι πεφτει η πιεση στο συστημα και κοβεται η τροφοδοσια προς το μοτερ.
Μου φαινεται λιγο(εως πολυ)τραβηγμενο,τι ξερουμε γι'αυτο;strofimios
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Τετ 13 Απρ, 2011 14:07
Προσωπικό μήνυμα
Το μονο που συμβαινει ειναι αργει λιγο περισσοτερο αφου βαλουμε μπρος η μεταβαση απο βενζινη σε αεριο,
τωρα αν μιλαμε για πολικες θερμοκρασιες ισως το προβλημα να ειναι συνολικοτερο.
Παντως αφου γυριση στο αεριο δεν υπαρχουν διαλειψεις στην λειτουργια της μηχανης.
Ο χειμωνας που μολις περασε ειχε τετοιες θερμοκρασιες σαν αυτες που αναφερεις και προσωπικα δεν ειχα το παραμικρο προβλημα,
τωρα, εαν καποια τεχνικη αστοχια στην εγκατασταση δωσει αλλου ειδους συμπεριφορα αυτο δεν το ξερω και βεβαια πολλες μικρες
λεπτομερειες κανουν την μεγαλη διαφορα απο εγκατασταση σε εγκατασταση ,αυτοκινητο με αυτοκινητο.
Jetta 1.6 mpi Ζavoli άνευ λαδιέρας - 55000 ++χλμ -1200 hour LPG/215 hour βενζινη/