Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Icom vs prins

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Icom vs prins

Δημοσίευσηαπό strofimios » Παρ 15 Απρ, 2011 18:41

Εχοντας καταληξει σε συστημα υγρου ψεκασμου βρηκα οτι για το αυτοκινητο μου υπαρχουν αυτες οι 2 επιλογες.
Η vialle δεν εχει κιτ για το δικο μου αμαξι.Το vs φυσικα σε εισαγωγικα αφου δεν εχουμε αμεσο οφελος,εκτος εαν εχουμε συνεργειο.Ετσι πιστευω μαζι με εμενα θα "ξεστραβωθουν" και αλλοι που ψαχνουν για τετοια συστηματα.
Ευχαριστω!!
Jeep cherokee xj '01 2.5 με icom jtg
strofimios
 
Δημοσιευσεις: 73
Εγγραφή: Τετ 13 Απρ, 2011 15:07

Re: Icom vs prins

Δημοσίευσηαπό dti » Παρ 15 Απρ, 2011 19:03

Είσαι σίγουρος οτι η Prins έφερε το Liqui Max στην Ελλάδα;
Αν ναι, για πες τιμή...
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Icom vs prins

Δημοσίευσηαπό strofimios » Παρ 15 Απρ, 2011 19:09

Ωπα,κατσε γιατι με μπερδευεις!!Το VSI-LPG ειναι αεριου ψεκασμου;
Εαν ναι ζητω συγνωμη για το λαθος αλλα τι να κανω,ειπαμε ασχετος!!
Οπως και να εχει σε αυτα τα 2 εχω καταληξει.Κλαο θα ηταν να δουμε τα + και - καθε συστηματος μιας και απο οτι εχω καταλαβει ειναι μεσα στα κορυφαια της αγορας.
Jeep cherokee xj '01 2.5 με icom jtg
strofimios
 
Δημοσιευσεις: 73
Εγγραφή: Τετ 13 Απρ, 2011 15:07

Re: Icom vs prins

Δημοσίευσηαπό dti » Παρ 15 Απρ, 2011 19:55

Ναι, το VSI-LPG είναι αέριας έγχυσης.
Μια και από θέμα τιμής πρέπει να είναι κοντά στο icom jtg, θα πρότεινα να ψάξεις για κάποιον καλό εγκαταστάτη που θα σε κερδίσει. Αυτή ίσως είναι η μεγαλύτερη διαφορά που μπορεί να υπάρχει μεταξύ των 2 εν λόγω συστημάτων, πέρα από το γεγονός οτι χρησιμοποιούν διαφορετική τεχνολογία.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Icom vs prins

Δημοσίευσηαπό strofimios » Παρ 15 Απρ, 2011 20:24

Το "απλο" συστημα της prins εχει 1700€ με το φπα.Το ακριβο 2150€.
Το icom φτανει τις 2000€ με φπα.Και οι δυο εγκαταστατες ειναι απο τους πιο εμπειρους του χωρου,εαν επιτρεπεται(για να μην θεωρηθει διαφημηση) μπορω να τους αναφερω.Ο εγκαταστατης του icom ειναι διπλα μου,5 λεπτα απο το σπιτι μου και διπλα στο συνεργειο που παω τα αυτοκινητα μου.
Ο εγκαταστατης του prins ειναι περιπου.....500χλμ. απο εδω που μενω αλλα εχει συνεργατη κοντα μου.
Στο θεμα των θερμοκρασιων στο θαλαμο καυσης κλπ.,πιο ειναι καλυτερο,το υγρου ψεκασμου ή το αεριου;
Jeep cherokee xj '01 2.5 με icom jtg
strofimios
 
Δημοσιευσεις: 73
Εγγραφή: Τετ 13 Απρ, 2011 15:07

Re: Icom vs prins

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Παρ 15 Απρ, 2011 20:43

Φιλε strofimios, εγω ανεφερα για υγρο ψεκασμο το http://www.prinsautogas.com/en/products ... ystem.html αλλα δεν ξερω αν το εχει φερνει ο Φαρμακης ακομα( αμεσου ψεκασμου). To VSI http://prins-fgas.eu/prins-lpg-system/vsi-di ειναι αεριου και προοριζεται για αμεσο ψεκασμο(μαλλον οχι για σενα). Αν θελεις να συγκρινεις γενικοτερα τα 2 συστηματα, θα πρεπει να ειναι σε θεματα ποιοτητας κατασκευης, συντηρησης, εγκαταστασης, αποδοσης, οικονομιας αλλα οχι ως προς τον τροπο ψεκασμου γιατι δεν ειναι ιδιος(αεριος για prins - υγρος για icom).

Αν θες να βαλεις υγρου ψεκασμου και η vialle δεν το εχει για μετατροπη, μια ειναι η λυση με icom.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Icom vs prins

Δημοσίευσηαπό strofimios » Παρ 15 Απρ, 2011 20:57

Για παμε λοιπον να τα συγκρινουμε(συγκρινετε δλδ οι γνωστες) στα σημεια που αναφερεις!
Jeep cherokee xj '01 2.5 με icom jtg
strofimios
 
Δημοσιευσεις: 73
Εγγραφή: Τετ 13 Απρ, 2011 15:07

Re: Icom vs prins

Δημοσίευσηαπό strofimios » Παρ 15 Απρ, 2011 21:02

astragjtg έγραψε:Φιλε strofimios, εγω ανεφερα για υγρο ψεκασμο το http://www.prinsautogas.com/en/products ... ystem.html αλλα δεν ξερω αν το εχει φερνει ο Φαρμακης ακομα( αμεσου ψεκασμου). To VSI http://prins-fgas.eu/prins-lpg-system/vsi-di ειναι αεριου και προοριζεται για αμεσο ψεκασμο(μαλλον οχι για σενα). Αν θελεις να συγκρινεις γενικοτερα τα 2 συστηματα, θα πρεπει να ειναι σε θεματα ποιοτητας κατασκευης, συντηρησης, εγκαταστασης, αποδοσης, οικονομιας αλλα οχι ως προς τον τροπο ψεκασμου γιατι δεν ειναι ιδιος(αεριος για prins - υγρος για icom).

Αν θες να βαλεις υγρου ψεκασμου και η vialle δεν το εχει για μετατροπη, μια ειναι η λυση με icom.

Απο οσο εχω δει στο site,υπαρχουν 2 συστηματα.Το vsi di για τα αυτοκινητα με αμεσο ψεκασμο και το vsi lpg για τα "απλα".
Jeep cherokee xj '01 2.5 με icom jtg
strofimios
 
Δημοσιευσεις: 73
Εγγραφή: Τετ 13 Απρ, 2011 15:07

Re: Icom vs prins

Δημοσίευσηαπό strofimios » Παρ 15 Απρ, 2011 22:19

Επισης,μου ειπαν οτι σε θερμοκρασιες περιβαλοντος κατω των 5 βαθμων τα συστηματα αεριου ψεκασμου γυρνανε σε βενζινη μεχρι να ζεσταθει το μοτερ γιατι πεφτει η πιεση στο συστημα και κοβεται η τροφοδοσια προς το μοτερ.
Μου φαινεται λιγο(εως πολυ)τραβηγμενο,τι ξερουμε γι'αυτο;
Jeep cherokee xj '01 2.5 με icom jtg
strofimios
 
Δημοσιευσεις: 73
Εγγραφή: Τετ 13 Απρ, 2011 15:07

Re: Icom vs prins

Δημοσίευσηαπό GREGORI » Παρ 15 Απρ, 2011 22:42

από strofimios » Παρ 15 Απρ, 2011 21:19

Επισης,μου ειπαν οτι σε θερμοκρασιες περιβαλοντος κατω των 5 βαθμων τα συστηματα αεριου ψεκασμου γυρνανε σε βενζινη μεχρι να ζεσταθει το μοτερ γιατι πεφτει η πιεση στο συστημα και κοβεται η τροφοδοσια προς το μοτερ.
Μου φαινεται λιγο(εως πολυ)τραβηγμενο,τι ξερουμε γι'αυτο;strofimios

Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Τετ 13 Απρ, 2011 14:07
Προσωπικό μήνυμα
Το μονο που συμβαινει ειναι αργει λιγο περισσοτερο αφου βαλουμε μπρος η μεταβαση απο βενζινη σε αεριο,
τωρα αν μιλαμε για πολικες θερμοκρασιες ισως το προβλημα να ειναι συνολικοτερο.
Παντως αφου γυριση στο αεριο δεν υπαρχουν διαλειψεις στην λειτουργια της μηχανης.
Ο χειμωνας που μολις περασε ειχε τετοιες θερμοκρασιες σαν αυτες που αναφερεις και προσωπικα δεν ειχα το παραμικρο προβλημα,
τωρα, εαν καποια τεχνικη αστοχια στην εγκατασταση δωσει αλλου ειδους συμπεριφορα αυτο δεν το ξερω και βεβαια πολλες μικρες
λεπτομερειες κανουν την μεγαλη διαφορα απο εγκατασταση σε εγκατασταση ,αυτοκινητο με αυτοκινητο.
Jetta 1.6 mpi Ζavoli άνευ λαδιέρας - 55000 ++χλμ -1200 hour LPG/215 hour βενζινη/
GREGORI
 
Δημοσιευσεις: 263
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ, 2010 23:36

Επόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες