dimoskats έγραψε:hlias έγραψε:Επειδή εσύ το πας επί προσωπικού το θέμα για πες μας τι παραπάνω έχεις να προσφέρεις από ότι ήδη έχω με γραπτή εγγύηση, και έρχομαι αύριο το πρωί και ξηλώνεις ο ίδιος το σύστημα, περνάς αυτό που εμπορεύεσαι και σύμφωνα με εσένα ανώτερο σύστημα και με την ποιοτικότερη εγκατάστασή σου όπως υπονοείς σε όλα σχεδόν τα σχόλια σου και δεν ρωτάω καν για τιμή! ΠΕΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΙΣΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΕΝΙΖΕΣΑΙ ΠΕΡΙ ΚΑΛΎΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ?? Ή είσαι άλλος ένας φλύαρος παπάτζας που προσπαθεί να ψαρέψει θύματα να τα αποζουμίσει....
παραπανω προβληματα δεν εχει να σου προσφερει, λιγοτερα σιγουρα, κανε ενα κοπο και διαβασε προσεκτικα τα θεματακια του φιλου που ανοιξε το θεμα και πες μου εσυ για εγγυησεις και σωστες εγκαταστασεις μετα.\Δυστυχώς ταλαιπωρήθηκα πολύ στο δίμηνο καθώς το Peugeot 206 εμφάνισε την κίτρινη λυχνία κινητήρα. Στο διαγωνιστικό είπε ότι έχω "σποραδικά σφάλματα" στον εγκέφαλο και σφάλματα στα 2 Μπεκ. Τελικά το πήγα στην αντιπροσωπεία. Δεν έφταιγαν τα Μπεκ. Ήθελε να παίρνει εντολή από τον εγκέφαλο (και όχι απευθείας από τα Μπεκ) κάτι που διόρθωσε η αντιπροσωπεία και μετά τα Μπεκ έδειχναν οκ
Από την πρώτη μέρα πάντως που έχει εμφανιστεί το σφάλμα λυχνίας κινητήρα μέχρι σήμερα δεν έχω σταματήσει να το έχω. Βέβαια εμφανίζεται τις μισές φορές. Στη μία διαδρομή το έχω, στην άλλη όχι. Αν πάω στην αντιπροσωπεία, μου το σβήσουν και το τρέξω το αμάξι μόνο με βενζίνη θα σταματήσει να το εμφανίζει. Μόλις το βάλω στο Γκάζι στα 5 χλμ θα το έχει ξαναεμφανίσει.τωρα αν συνεχισεις να επιμενεις για εγγυησεις και σωστες λειτουργειες.................
Εκτός από αερολογίες και υποθέσεις έχεις κάτι "χειροπιαστό" μετρήσιμο και υπολογισμό να γράψεις? ή θα παραμείνεις το ζωντανό παράδειγμα της λαϊκής ρήσης "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια..."???
Όσο για το παράδειγμα που αναφέρεις θα σου απαντήσω με μερικούς προβληματισμούς:
1) Έχει επιλέξει το κατάλληλο κιτ για τον κινητήρα του ή απλά διάλεξε ένα φθηνό σύστημα χωρίς καν να κοιτάξει αν είναι συμβατό και αξιόπιστο για το αυτοκίνητό του? Σόρυ αλλά η τελική επιλογή συστήματος είναι αυτού που πληρώνει και επίσης όταν άναψε το τσεκ πήγε στον εγκαταστάτη ή απευθείας στην αντιπροσωπεία που ένας θεός ξέρει τι σκαμπάζουν από υγραέριο και τι αλλαγές έκαναν στην καλωδίωση?? Για σκέψου το λίγο...
2) Αφού όλοι εσείς με τα "μαγαζιά" σας είστε ανώτεροι και καλύτεροι
γιατί δεν εξασφαλίζεται και την φήμη σας και τον πελάτη σας με μια πλήρη γραπτή εγγύηση???? Ακόμα περιμένω μια απάντηση hlias σε αυτό το ερώτημα....
[/quote]
στην 1η ερωτηση σου, στα λογια μας ερχεσε αλλα ισως λογο εγωισμου δεν θελεις να το παραδαχτεις, ο εγκαταστατης υπογραφει μια υπευθυνη δηλωση για να περασει το αυτοκινητο κτεο και η οποια παει στο υπουργειο που αναφερει μεσα σε ολα τα αλλα οτι
το συγκεκριμενο κιτ που τοποθετηθηκε ειναι καταλληλο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο απο πλευρας ρυπων και αποδοσης, αλλος σχολιασμος εδω δεν νομιζω οτι χρειαζεται.
στην 2η ερωτηση, εγγυηση κινητηρα δινω μονο οταν εχω κανει εγω γενικη επισκευη, τα μαγικα τα αφηνω για αλλους εγω στο συγκεκριμενο μαθημα (στα μαγικα) εκανα κοπανα και δεν τα εχω διδαχθει.
δινουμε εγγυηση καλης λειτουργειας και εγκαταστασης για 2 χρονια, σε καποιες εταιριες καποια εξαρτηματα εχουν μεγαλυτερη εγγυηση αλλα αυτη καθοριζεται απο τον κατασκευαστη των εξαρτηματων, η ευθυνη η δικια μας σαν τεχνικοι που ειμαστε ειναι αυτη και καμια αλλη.
οταν λες πληρη γραπτη εγγυηση?
να αφαιρεσουμε τις βαλβιδες και τις εδρες δηλαδη τα μονα εξαρτηματα που μπορουν να παθουν βλαβη απο το υγραεριο και να βαλουμε μεσα και την μπαταρια, τα λαστιχα, τα τζαμια, την πορτα του παρκινκ,να μην πεσουν σουβαδες στην πυλωτη, και τι αλλο ακομα?
κριμα.