Πέρυσι τον Οκτώβριο έβαλα North Italy 4ης γενιάς σε Peugeot 206.
Η εγκατάσταση έγινε στου Τσοπελογιάννη στη Μεταμόρφωση. Το πλήρωσα μαζί με τα εργατικά κάνα 750άρι.
Θα ήθελα να ρωτήσω, επειδή βλέπω ότι οι περισσότεροι χρησιμοποιείτε BRC, τι διαφορές υπάρχουν ανάμεσα σε αυτά τα δύο στα εξής:
1)Στην καύση (εξοικονόμιση καυσίμου)
2)Στην ευκολία συνδεσμολογίας
3)Στην τιμή
Δυστυχώς ταλαιπωρήθηκα πολύ στο δίμηνο καθώς το Peugeot 206 εμφάνισε την κίτρινη λυχνία κινητήρα. Στο διαγωνιστικό είπε ότι έχω "σποραδικά σφάλματα" στον εγκέφαλο και σφάλματα στα 2 Μπεκ. Τελικά το πήγα στην αντιπροσωπεία. Δεν έφταιγαν τα Μπεκ. Ήθελε να παίρνει εντολή από τον εγκέφαλο (και όχι απευθείας από τα Μπεκ) κάτι που διόρθωσε η αντιπροσωπεία και μετά τα Μπεκ έδειχναν οκ
Από την πρώτη μέρα πάντως που έχει εμφανιστεί το σφάλμα λυχνίας κινητήρα μέχρι σήμερα δεν έχω σταματήσει να το έχω. Βέβαια εμφανίζεται τις μισές φορές. Στη μία διαδρομή το έχω, στην άλλη όχι. Αν πάω στην αντιπροσωπεία, μου το σβήσουν και το τρέξω το αμάξι μόνο με βενζίνη θα σταματήσει να το εμφανίζει. Μόλις το βάλω στο Γκάζι στα 5 χλμ θα το έχει ξαναεμφανίσει.
Τα γαλλικά έχουν τα χειρότερα ηλεκτρικά...λες και τα φτιάχνουν στην Κίνα (που το βλέπω πολύ πιθανό).
Τέλος, στο θέμα εξοικονόμισης καυσίμου εξοικονομώ τα μισά λεφτά σε κάθε γέμισμα, αλλά δεν υπολογίζω ότι μια φορά το μήνα π.χ. θα χρειαστεί να βάλω βενζίνη. Οπότε ας πούμε έχω 40% εξοικονόμιση και στο χρόνο πάνω τα έχει βγάλει τα λεφτάκια του.