Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό Kotsolis » Παρ 25 Οκτ, 2013 21:58

Πέρυσι τον Οκτώβριο έβαλα North Italy 4ης γενιάς σε Peugeot 206.
Η εγκατάσταση έγινε στου Τσοπελογιάννη στη Μεταμόρφωση. Το πλήρωσα μαζί με τα εργατικά κάνα 750άρι.

Θα ήθελα να ρωτήσω, επειδή βλέπω ότι οι περισσότεροι χρησιμοποιείτε BRC, τι διαφορές υπάρχουν ανάμεσα σε αυτά τα δύο στα εξής:
1)Στην καύση (εξοικονόμιση καυσίμου)
2)Στην ευκολία συνδεσμολογίας
3)Στην τιμή

Δυστυχώς ταλαιπωρήθηκα πολύ στο δίμηνο καθώς το Peugeot 206 εμφάνισε την κίτρινη λυχνία κινητήρα. Στο διαγωνιστικό είπε ότι έχω "σποραδικά σφάλματα" στον εγκέφαλο και σφάλματα στα 2 Μπεκ. Τελικά το πήγα στην αντιπροσωπεία. Δεν έφταιγαν τα Μπεκ. Ήθελε να παίρνει εντολή από τον εγκέφαλο (και όχι απευθείας από τα Μπεκ) κάτι που διόρθωσε η αντιπροσωπεία και μετά τα Μπεκ έδειχναν οκ

Από την πρώτη μέρα πάντως που έχει εμφανιστεί το σφάλμα λυχνίας κινητήρα μέχρι σήμερα δεν έχω σταματήσει να το έχω. Βέβαια εμφανίζεται τις μισές φορές. Στη μία διαδρομή το έχω, στην άλλη όχι. Αν πάω στην αντιπροσωπεία, μου το σβήσουν και το τρέξω το αμάξι μόνο με βενζίνη θα σταματήσει να το εμφανίζει. Μόλις το βάλω στο Γκάζι στα 5 χλμ θα το έχει ξαναεμφανίσει.

Τα γαλλικά έχουν τα χειρότερα ηλεκτρικά...λες και τα φτιάχνουν στην Κίνα (που το βλέπω πολύ πιθανό).

Τέλος, στο θέμα εξοικονόμισης καυσίμου εξοικονομώ τα μισά λεφτά σε κάθε γέμισμα, αλλά δεν υπολογίζω ότι μια φορά το μήνα π.χ. θα χρειαστεί να βάλω βενζίνη. Οπότε ας πούμε έχω 40% εξοικονόμιση και στο χρόνο πάνω τα έχει βγάλει τα λεφτάκια του.
Kotsolis
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Παρ 25 Οκτ, 2013 21:45

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό Qgas » Παρ 25 Οκτ, 2013 22:25

Δεν εχεις 15 έτη εγγύηση κινητήρα ; και 2+ 2 χρονια εγγύηση συστήματος υγραεριου ; Άστο με το λαμπάκι και οτσν καεί το μοτέρ να πας να σου αλλάξει κινητήρα :roll: :roll:

Και επειδή θα ξανακσεί θα εχεις παλι εγγύηση 15 χρονια οπότε μην ανησυχείς !! Θα στον αλλάζουν για πάντα πρόσεχε μονο το κιτ υγραεριου μην πάθει κατι στα 4 χρονια .. Μην καεί κανένας εγκέφαλος διότι το εργοστάσιο στη Βουλγαρία δεν δίνει άλλους ...
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό Kotsolis » Σάβ 26 Οκτ, 2013 00:11

Ο Τσοπελογιάννης μου έδωσε +15 χρόνια από την ημερομηνία γέννησης του κινητήρα και όχι από την ημερομηνία εγκατάστασης. Έκανε καλά ή όχι?

Είναι του 2002, άρα...μέχρι το 2016. Τίποτα δηλαδή, σιγά μην έχω την τύχη να τα τινάξει ο κινητήρας ως τότε.

Τα North Italy Βουλγάρικα είναι? Εγώ τα νόμιζα για Ιταλικά! (εκτος κι αν το παράρτημα που έχει την Ελλάδα εδρεύει εκεί).

Πείτε μου και για το BRC όμως. Αν μπορείτε απαντήστε στα 1,2,3 που ρωτάω γιατί με ενδιαφέρει να ξέρω αν έκανα βλακεία ή όχι.
Kotsolis
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Παρ 25 Οκτ, 2013 21:45

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 26 Οκτ, 2013 09:34

Kotsolis έγραψε:Ο Τσοπελογιάννης μου έδωσε +15 χρόνια από την ημερομηνία γέννησης του κινητήρα και όχι από την ημερομηνία εγκατάστασης. Έκανε καλά ή όχι?

Είναι του 2002, άρα...μέχρι το 2016. Τίποτα δηλαδή, σιγά μην έχω την τύχη να τα τινάξει ο κινητήρας ως τότε.

Τα North Italy Βουλγάρικα είναι? Εγώ τα νόμιζα για Ιταλικά! (εκτος κι αν το παράρτημα που έχει την Ελλάδα εδρεύει εκεί).

Πείτε μου και για το BRC όμως. Αν μπορείτε απαντήστε στα 1,2,3 που ρωτάω γιατί με ενδιαφέρει να ξέρω αν έκανα βλακεία ή όχι.


Με λαμπάκι σίγουρα θα τα τινάξει στα 2 και χρονια που απομένουν μου αρέσει οτι εξ ακολουθείς και πιστεύεις οτι εχεις 15 χρονια εγγύηση .. Κα το nigs αν ρυθμιστεί και τοποθετηθει σωστα με λαδιερα δε θα εχεις κανένα προβλημα διότι δεν εχει ψεκασμούς βενζίνης για λιπανση . Το ιδιο συμβαινει και με το BRC η το Prins η καθε άλλο κιτ .. Απλα. Θα δούλευαν χωρις λαμπάκι ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τρί 29 Οκτ, 2013 13:44

Τι προσπαθείς να συγκρίνεις?
Ένα βαφτισμένο «Ιταλικό» σύστημα, made in Bulgaria, με το κορυφαίο εργοστάσιο και την εμπειρία της BRC? Φυσικά και το BRC ειναι πιο ακριβό, εννοείται πως δεν θα άναβε κανένα λαμπάκι και φυσικά θα σου έκανε και καλύτερη οικονομία.

Το αυτοκίνητο σου έχει πρόβλημα όμως, εκεί είναι η ουσία, και πρέπει να δουλεύει χωρίς λαμπάκι, αλλιώς θα τα τινάξει και θα σου λένε μετά ότι το δούλευες με λαμπάκι και δεν σε καλύπτουμε τώρα με εγγύηση.
Στη θέση σου θα πίεζα να μου το φτιάξουν ή να μου το απεγκαταστησουν επιστρέφοντας στο ακέραιο όλο το ποσό.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό Bogie » Σάβ 02 Νοέμ, 2013 21:55

Kotsolis έγραψε:Ο Τσοπελογιάννης μου έδωσε +15 χρόνια από την ημερομηνία γέννησης του κινητήρα και όχι από την ημερομηνία εγκατάστασης. Έκανε καλά ή όχι?

Είναι του 2002, άρα...μέχρι το 2016. Τίποτα δηλαδή, σιγά μην έχω την τύχη να τα τινάξει ο κινητήρας ως τότε.

Τα North Italy Βουλγάρικα είναι? Εγώ τα νόμιζα για Ιταλικά! (εκτος κι αν το παράρτημα που έχει την Ελλάδα εδρεύει εκεί).

Πείτε μου και για το BRC όμως. Αν μπορείτε απαντήστε στα 1,2,3 που ρωτάω γιατί με ενδιαφέρει να ξέρω αν έκανα βλακεία ή όχι.


]Φιλε μου , τι να πω ,15 χρονια εγγυηση στο κινητηρα δεν δινει ουτο το εργοστασιο....Υποπτο ,ο κ. Τσοπελογιαννης αφου μπορει...Δ εν τηθεται θεμα συγκρισης North italy - me BRC .
Brc θεωρουνται απο τα πιο αξιοπιστα συστηματα στην αγορα !!!
1) Χρησημοποιουν κανωνικα μπεκ οπως του αυτοκινητου και οχι ηλεκτροβαλβιδες. ( η διαφορα μπεκ με βαλβιδα ειναι1) στην διαρκεια ζωης - οι ηλ. βαλβιδες μετα απο 15000-20000 χλμ θελουν αλλαγη,2) στην ταχυτητα λειτουργειας,3) δεν μπορεις να συγκρινεις ποιοτικα μια μπεκιερα με ηλ. βαλβιδες -κοστους 30 ευρω με μπεκ Brc 50 ευρω το 1 ,δλδ 200ευρω.))
Η Brc εχει και την λειτουργεια VSR ,η οποια δινει την δυνατοτητα να ,οταν φορτονεται ο κινητηρας να ψεκαζει ενα μικρο % βενζινης για την προστασια των βαλβιδων ( κατι που δεν πρεπει να σ`ανησυχει αφου εχεις 15 χρονια εγγυηση)
Τεσ/πα οσον αφορα τα δυο=συστηματα ειναι μερα με την νυχτα.
Για την Βrc μπορεις να ψαξεις στο επισημο site www.brc.it και να βρεις τους αντιπροσωπους εδω Αθηνα , εγω ετσι τους βρικα και απο τοτε που εχω βαλει το συστημα δεν εχω κανενα προβλημα!!!!![/color][/color][/color]
Bogie
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ 02 Νοέμ, 2013 20:16

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό pank » Κυρ 03 Νοέμ, 2013 02:50

Με North Italy και εγώ ταλαιπωρήθηκα κανένα 5μηνο, οπότε BRC δαγκωτό.
Όσον αφορά τον Τσοπελογιάννη ... μακριά γιατί θα μπλέξετε
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τρί 26 Νοέμ, 2013 14:35

Δεν σας προβληματίζει δηλαδή το γεγονός ότι μια εταιρία εγκατάστασης υγραερίου δίνει εγγύηση κινητήρα περισσότερα χρόνια απ’ότι οι κατασκευαστές?

Δηλαδή είναι πολύ λογικό μου λέτε να αγοράσω σήμερα ένα Toyota 5ετιας, όπου μόλις έληξε η εγγύηση του και να πάω να του βάλω υγραέριο για να μου δώσουν άλλα 10 χρόνια εγγύηση. :-o

Μα είναι δυνατόν?? Δεν υποψιάζεστε ότι οι συγκεκριμένες εγγυήσεις είναι μια τρύπα στο νερό?

1. Δεν καλύπτουν τις βλάβες που πιθανόν να προξενήσει η χρήση του υγραερίου ως καύσιμο? (Βαλβίδες και έδρες εξαγωγής)
2. Δεν διαβάζεται που γράφει ότι καλύπτονται οι βλάβες αν αποδειχτεί ότι πρόεκυψαν από τη χρήση υγραερίου?
3. Ποιος θα το αποδείξει αυτό?
4. Πως είναι δυνατόν οι μπιέλες, τα κουζινέτα και ο στρόφαλος που αναγράφονται να φθαρούν από τη χρήση με υγραερίου, και
5. πως αν κολλήσει ο κινητήρας θα αποδείξει κάποιος ότι φταίει ή όχι το υγραερίο?

Και το ποιο σημαντικό φυσικά απ’όλα είναι ότι για έχει ισχύ η παραπάνω και καλά εγγύηση θα πρέπει κάθε χρόνο ή ανά κάποια χιλιόμετρα να περνάτε από το μαγαζί του, αγοράζεται το τάδε πρόσθετο, το τάδε λάδι και να κάνετε ένα πανάκριβο service που κοστίζει 100+ Euros, όταν η πραγματική του αξία δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τα 30-40 Euros.

Το γνωρίζεται ότι με βάση τον Ευρωπαϊκό κανονισμό Block Exemption η παραπάνω πολίτικη εγγυήσεων και εγκλωβισμού του πελάτη απαγορεύεται και επισύρει μεγάλα πρόστιμα?

http://en.wikipedia.org/wiki/Block_Exem ... n_%28EU%29

Ρωτήστε τον Qgas πόσα αυτοκίνητα με Prins που εγκατέστησε η εν λόγο εταιρία έχει ξηλώσει και τοποθετήσει από την αρχή.
Πόσοι από αυτούς αποζημιώθηκαν??
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Τετ 27 Νοέμ, 2013 01:14

LPGas έγραψε:Δεν σας προβληματίζει δηλαδή το γεγονός ότι μια εταιρία εγκατάστασης υγραερίου δίνει εγγύηση κινητήρα περισσότερα χρόνια απ’ότι οι κατασκευαστές?

Δηλαδή είναι πολύ λογικό μου λέτε να αγοράσω σήμερα ένα Toyota 5ετιας, όπου μόλις έληξε η εγγύηση του και να πάω να του βάλω υγραέριο για να μου δώσουν άλλα 10 χρόνια εγγύηση. :-o

Μα είναι δυνατόν?? Δεν υποψιάζεστε ότι οι συγκεκριμένες εγγυήσεις είναι μια τρύπα στο νερό?

1. Δεν καλύπτουν τις βλάβες που πιθανόν να προξενήσει η χρήση του υγραερίου ως καύσιμο? (Βαλβίδες και έδρες εξαγωγής)
2. Δεν διαβάζεται που γράφει ότι καλύπτονται οι βλάβες αν αποδειχτεί ότι πρόεκυψαν από τη χρήση υγραερίου?
3. Ποιος θα το αποδείξει αυτό?
4. Πως είναι δυνατόν οι μπιέλες, τα κουζινέτα και ο στρόφαλος που αναγράφονται να φθαρούν από τη χρήση με υγραερίου, και
5. πως αν κολλήσει ο κινητήρας θα αποδείξει κάποιος ότι φταίει ή όχι το υγραερίο?

Και το ποιο σημαντικό φυσικά απ’όλα είναι ότι για έχει ισχύ η παραπάνω και καλά εγγύηση θα πρέπει κάθε χρόνο ή ανά κάποια χιλιόμετρα να περνάτε από το μαγαζί του, αγοράζεται το τάδε πρόσθετο, το τάδε λάδι και να κάνετε ένα πανάκριβο service που κοστίζει 100+ Euros, όταν η πραγματική του αξία δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τα 30-40 Euros.

Το γνωρίζεται ότι με βάση τον Ευρωπαϊκό κανονισμό Block Exemption η παραπάνω πολίτικη εγγυήσεων και εγκλωβισμού του πελάτη απαγορεύεται και επισύρει μεγάλα πρόστιμα?

http://en.wikipedia.org/wiki/Block_Exem ... n_%28EU%29

Ρωτήστε τον Qgas πόσα αυτοκίνητα με Prins που εγκατέστησε η εν λόγο εταιρία έχει ξηλώσει και τοποθετήσει από την αρχή.
Πόσοι από αυτούς αποζημιώθηκαν??

Κάποιοι ακροβατείτε στο σκοινί.... δεν ξέρω αν αυτό που κάνετε είναι απλά άγρα πελατών ή και αθέμιτος ανταγωνισμός ή στη χειρότερη ποινικώς κολάσιμη πράξη, αυτή της συκοφαντικής δυσφήμησης καθώς εν γνώσης σας ψεύδεστε.....
Διαβάστε όλο το κείμενο και όλους τους όρους της εγγύησης και όχι όσους σας συμφέρουν και σαν τα κοράκια να στέκεστε σε αποσπάσματα σαν άλλοι Πρετεντέριδες....
Αίσχος πια.....Δείξτε λίγο επαγγελματισμό, ας κοιτάξει ο καθένας την καμπούρα του, ΑΡΚΕΤΑ... αλλάξτε νοοτροπία και ξεκολλήστε από αυτή τη λογική της φθήνιας και της λάσπης που έχει οδηγήσει ολόκληρη τη χώρα εδώ που βρισκόμαστε και ακόμα ψάχνουμε εξιλαστήρια θύματα για να δικαιολογούμε τον εαυτούλη μας!!
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ!
Και κάτι τελευταίο βαρέθηκα να ακούω πόσο τέλειο και συπερ ουαου είναι το BRC που αποτελεί αποκλειστικά και μόνο προμόσιον αυτού που το εμπορεύται χωρίς την παραμικρή αξιόπιστη και ουδέτερη σύγκριση από κανέναν και τίποτα!
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: North Italy 4ης γενιάς vs BRC

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 27 Νοέμ, 2013 18:17

Αν βαρέθηκες να διαβάζεις αλήθειες μπορείς να κλείσεις τον υπολογιστή σου.
Αν έχεις διαφορετική γνώμη μπορείς επίσης να την εκφράζεις με καλύτερο τρόπο και με τεκμηριωμένες απόψεις.
Αν θέλεις και μπορείς να μιλήσεις τεχνικά, με στοιχεία και να μου απαντήσεις τις 5 ερωτήσεις, τότε μπορούμε να κάνουμε διάλογο.
Ειδάλλως μπορείς να συνεχίσεις να πιστεύεις ότι οι κινητήρες με υγραέριο θα καλύπτονται με 15 χρόνια εγγύηση ότι και να συμβεί.
Εμείς έχουμε διαβάσει λοιπόν την εγγύηση η οποία στην πρώτη σελίδα γράφει ότι καλύπτονται:
Ζυγοθρα, ελατήρια, οδηγοί, μπιέλες, βολάν, σφόνδυλοι, γρανάζι χρονισμού, αντλία λαδιού κλπ

Απάντησε μου τι σχέση έχουν αυτά με το υγραέριο? Και γιατί λείπει από μέσα η κάλυψη των βαλβίδων εξαγωγής και εδρών εξαγωγής, και των καταλυτών όπου εκεί πονούν ορισμένα υγραεριοκίνητα οχήματα?
Στις άλλες 4 σελίδες σου αναφέρει αναλυτικά, ότι έτσι και δεν κάνεις το service όπως ορίζεται στον ίδιο εγκαταστάτη θα είσαι εκτός εγγύησης.
Επίσης θέλω να μου πεις ποιο σοβαρό εξουσιοδοτημένο συνεργείο θα κάνει πραγματογνωμοσύνη ότι το υγραέριο φταίει για την οποιαδήποτε ζημιά στα Ζυγοθρα, ελατήρια, οδηγοί, μπιέλες, βολάν, σφόνδυλοι, γρανάζι χρονισμού, αντλία λαδιού κλπ
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Επόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 42 επισκέπτες