Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Τελική επιλογή - Prins vs BRC vs Landirenzo vs Zavoli vs AEB

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: Τελική επιλογή - Prins vs BRC vs Landirenzo vs Zavoli vs

Δημοσίευσηαπό viallesi » Πέμ 04 Ιουν, 2015 09:41

Qgas έγραψε:Καλα τωρα .. Ιστοριες για αγριους ..

Σαφεστατα υπαρχει παραταση χρονου με τον υγρο σε μοτερ με μη αυτορυθμιζομενες βαλβιδες .. Ο υγρος της subaru δεν ειχε βενζινη για λιπανση και ηθελε και αλλα πολλα ρυθμιση βαλβιδων κτλ ..

Ολα εχουν να κανουν με το πως οδηγητε το αμαξι
πχ ο zetek της φορντ 1.8 εινσι ο χειροτερος κηνητηρας για υγραεριο υοαρχει ομως ενα που ξερω με 200.000 χιλ χωρις θεματα ..
Στη πραξη αντεξε παραπανω απο την βενζινη διοτι και στην βενζινη καιει βαλβιδες στις 150-160 χιλ χιλιομετρα .

Υγρος η αεριος με μιξη βενζινης γυρω στο 5 % του συνολικου καυσιμου ειναι η καλυτερη κατα τη γνωμη λυση σε αυτα τα μοτερ ..
Η prins παρα τις μαχες μας και τις διαφωνιες δεν το θεωρει οτι προστατευει και πουλα το valve care ,
η vialle σταματησε την παραγωγη και τοποθετηση valve care protector με την ελευση του ψεκασμου βενζινης ..


Και πως πρέπει να οδηγείται το αμάξι με το υγραέριο? Ποιοι είναι οι γενικοί κανόνες?
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Τελική επιλογή - Prins vs BRC vs Landirenzo vs Zavoli vs

Δημοσίευσηαπό Qgas » Πέμ 04 Ιουν, 2015 15:02

δεν το σπαμε απλα δεν το παμε στα κοκκινα
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2361
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Τελική επιλογή - Prins vs BRC vs Landirenzo vs Zavoli vs

Δημοσίευσηαπό Paradisos » Πέμ 04 Ιουν, 2015 15:23

Paradisos έγραψε:δυστυχώς όμως δεν είμαστε όλοι κάτοχοι ενός μερσεντες ή ενος audi .. αλλά ενός ιαπωνικου με ότι σημαίνει αυτό .... η ερώτηση μου λοιπόν για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι , σε μοτέρ έμμεσου ψεκασμού, συνιστά ή δεν συνιστά πρόβλημα ο μη ψεκασμός βενζίνης ή λίπανσης γενικότερα.... σε ένα σύστημα υγρού ψεκασμού υγραερίου..!!


Qgas έγραψε:Υγρος η αεριος με μιξη βενζινης γυρω στο 5 % του συνολικου καυσιμου ειναι η καλυτερη κατα τη γνωμη λυση σε αυτα τα μοτερ ..
Η prins παρα τις μαχες μας και τις διαφωνιες δεν το θεωρει οτι προστατευει και πουλα το valve care ,
η vialle σταματησε την παραγωγη και τοποθετηση valve care protector με την ελευση του ψεκασμου βενζινης ..


αρα συνιστά πρόβλημα ο μη ψεκασμός βενζίνης ή λίπανσης γενικότερα.... σε ένα σύστημα υγρού ψεκασμού υγραερίου..??


Qgas έγραψε:Ολα εχουν να κανουν με το πως οδηγητε το αμαξι
πχ ο zetek της φορντ 1.8 εινσι ο χειροτερος κηνητηρας για υγραεριο υοαρχει ομως ενα που ξερω με 200.000 χιλ χωρις θεματα ..
Στη πραξη αντεξε παραπανω απο την βενζινη διοτι και στην βενζινη καιει βαλβιδες στις 150-160 χιλ χιλιομετρα .


και εγώ γνωρίζω ένα που έκαψε βαλβίδες μέσα σε 25,000 και αναγκάστηκε ο ιδιοκτήτης να βάλει στελίτη βαλβίδες και έδρες στην αλλαγή του καπάκιου για να αντέχει με υγραέριο !!! και ναι μπορεί να έβγαλε 200,000 !!!
Paradisos
 
Δημοσιευσεις: 158
Εγγραφή: Τρί 28 Αύγ, 2012 12:33

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες