Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Τελική επιλογή - Prins vs BRC vs Landirenzo vs Zavoli vs AEB

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Τελική επιλογή - Prins vs BRC vs Landirenzo vs Zavoli vs AEB

Δημοσίευσηαπό IOCTL » Δευτ 25 Νοέμ, 2013 14:12

Αφού διαβάζω κατά καιρούς εδώ και αφού πήγα και στην έκθεση το ΣΚ να τα ακούσω απο κοντά ήρθε η ώρα για την τελική επιλογή:
Το αυτοκίνητο είναι AUDI TT, 2003 1800cc - 225ps turbo quattro.

Οι επιλογές μου οι εξής και τα κόστη στο περίπου:

1. AEB OBD (QGAS) - 850€
2. PRINS (QGAS) - 1150€
3. LANDIREZO (TSOPELOGIANNHS) - 1050€
4. ZAVOLI BORA (GAS THEODOROU) - 1400€
5. LANDIREZO EVO (KALOGRITSAS) - 1000€
6. BRC (LPGAS) - ? (Τον συγκεκριμένο δεν τον βρήκα στην έκθεση αλλά είναι στις επιλογές μου εξαιτίας του forum).

Τι προτείνετε για το αμάξι μου? Η κύρια επιλογή μου θα κριβεί με το ενα έχω ενα αξιόπιστο, απροβλημάτισμο που θα κάνει οικονομία σύστημα.
Η τιμή σημαντική αλλά δευτερεύουσα.
Που εστιάζετε τις σημαντικές διαφορές απο σύστημα σε σύστημα, πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα?

Many thanks!
Τελευταία επεξεργασία από IOCTL και Δευτ 25 Νοέμ, 2013 16:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
IOCTL
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν, 2011 13:50

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ - PRINS vs BRC vs LANDIRENZO vs ZAVOLI vs

Δημοσίευσηαπό splitapsou » Δευτ 25 Νοέμ, 2013 15:01

Για μένα ή το 1 ή το 6 λόγω προσθήκης βενζίνης για λίπανση των βαλβίδων.

Το BRC είναι κλειστό κιτ, δηλαδή όλα είναι μέσα στο κουτί, εκτός από την δεξαμενή, σχεδιασμένα να συνεργάζονται άριστα και απόλυτα μεταξύ τους. (προϋπόθεση πάντα η σωστή εγκατάσταση) Τρελό +++++ για εμένα και ένας από τους βασικούς λόγους που το έβαλα στο δικό μου στην LPGAS (bmw 320 E90), μαζί με την λίπανση μέσω βενζίνης.

Το ΑΕΒ είναι ένα κιτ όχι κλειστό, με κομμάτια διάφορα, ΑΕΒ εγκέφαλο, HANA Beck, Tomasseto πνεύμονα. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν θα δουλέψει αντίθετα θα δουλέψει μια χαρά με σωστή ρύθμιση και εγκατάσταση. (το έβαλα στην QGAS και στο δικό μου το corsa 1,2cc δουλεύει μια χαρά).

Prins VSI 2: Ίσως (για εμένα) μαζί με το "BRC Plug and Drive" είναι τα δύο κορυφαία στην αγορά. Το μόνο μείον, ότι δεν έχει προσθήκη βενζίνης για λίπανση των βαλβίδων και θες μαζί να εγκαταστήσεις το valve care (για να έχει θεωρητικά το ίδιο αποτέλεσμα με την βενζίνη και το BRC, η προσθήκη απλής μηχανικής λαδιέρας εμένα δεν με πείθει) αλλά αυτό θα κοστίσει περίπου ακόμα 350€.

Σημαντικό ρώτα αν η δεξαμενή θα είναι Τούρκικη αν ναι να ξέρεις πως σε σχέση με τις Πολωνικές θα είναι ποιο βαριά χωρίς ιδιαίτερη διαφορά κόστους.
splitapsou
 
Δημοσιευσεις: 194
Εγγραφή: Σάβ 15 Σεπ, 2012 22:35

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ - PRINS vs BRC vs LANDIRENZO vs ZAVOLI vs

Δημοσίευσηαπό eddiecorolla » Δευτ 25 Νοέμ, 2013 16:36

Εάν ισχύει η τιμή που γράφεις για PRINS VS1-2 (με μπεκ KEIHIN), βάλε το.
Αν γνωρίζει κάποιος ,το LANDIRENZO EVO έχει μπεκ injection ή ηλεκτροβαλβίδας ?
eddiecorolla
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ, 2012 13:43

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ - PRINS vs BRC vs LANDIRENZO vs ZAVOLI vs

Δημοσίευσηαπό IOCTL » Δευτ 25 Νοέμ, 2013 19:28

splitapsou έγραψε:Για μένα ή το 1 ή το 6 λόγω προσθήκης βενζίνης για λίπανση των βαλβίδων.

Το BRC είναι κλειστό κιτ, δηλαδή όλα είναι μέσα στο κουτί, εκτός από την δεξαμενή, σχεδιασμένα να συνεργάζονται άριστα και απόλυτα μεταξύ τους. (προϋπόθεση πάντα η σωστή εγκατάσταση) Τρελό +++++ για εμένα και ένας από τους βασικούς λόγους που το έβαλα στο δικό μου στην LPGAS (bmw 320 E90), μαζί με την λίπανση μέσω βενζίνης.

Το ΑΕΒ είναι ένα κιτ όχι κλειστό, με κομμάτια διάφορα, ΑΕΒ εγκέφαλο, HANA Beck, Tomasseto πνεύμονα. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν θα δουλέψει αντίθετα θα δουλέψει μια χαρά με σωστή ρύθμιση και εγκατάσταση. (το έβαλα στην QGAS και στο δικό μου το corsa 1,2cc δουλεύει μια χαρά).

Prins VSI 2: Ίσως (για εμένα) μαζί με το "BRC Plug and Drive" είναι τα δύο κορυφαία στην αγορά. Το μόνο μείον, ότι δεν έχει προσθήκη βενζίνης για λίπανση των βαλβίδων και θες μαζί να εγκαταστήσεις το valve care (για να έχει θεωρητικά το ίδιο αποτέλεσμα με την βενζίνη και το BRC, η προσθήκη απλής μηχανικής λαδιέρας εμένα δεν με πείθει) αλλά αυτό θα κοστίσει περίπου ακόμα 350€.

Σημαντικό ρώτα αν η δεξαμενή θα είναι Τούρκικη αν ναι να ξέρεις πως σε σχέση με τις Πολωνικές θα είναι ποιο βαριά χωρίς ιδιαίτερη διαφορά κόστους.


Το PRINS ήταν η πρώτη μου επιλογή αλλά όντως με προβληματίζει που δεν ψεκάψει βενζίνη. Μήπως αυτό εμπεριέχει ενα ποσοστό ρίσκου που θα το βρω μπροστά μου στο μέλλον;
IOCTL
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν, 2011 13:50

Re: Τελική επιλογή - Prins vs BRC vs Landirenzo vs Zavoli vs

Δημοσίευσηαπό splitapsou » Δευτ 25 Νοέμ, 2013 20:27

Κοιτά αν δεν βάλεις το valvecare οσο καλό και αν ειναι το prins για εμένα δεν καλύπτει το θέμα βαλβίδες. Τον ίδιο προβληματισμό είχα και εγω και τελικά κατέληξα στο BRC plug and drive για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
splitapsou
 
Δημοσιευσεις: 194
Εγγραφή: Σάβ 15 Σεπ, 2012 22:35

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ - PRINS vs BRC vs LANDIRENZO vs ZAVOLI vs

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Δευτ 25 Νοέμ, 2013 22:43

Το Landi αποτελεί εργοστασιακή επιλογή για δεκάδες αυτοκινητοβιομηχανίες ευρωπαικές αλλά και ιαπωνικές μεταξύ των οποίων Mercedes, BMW, Renault, Opel, Toyota, έχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην παγκόσμια αγορά έχει την δυνατότητα για σταθερή συμμετοχή ψεκασμών βενζίνης και συνιπολογίζωντας διάφορες παραμέτρους (θερμοκρασία, φορτία κινητήρα κ.τ.λ.) να αυξομειώνει τη συμμετοχή της βενζίνης και γενικά ο εγκέφαλος είναι ιδιαίτερα παραμετροποιήσιμος με πολλές δικλίδες ασφαλείας!
Toyota Auris 1.6 Valvematic 132hp Landi Renzo Omegas Evo + JLM Valve Saver kit
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 388
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ - PRINS vs BRC vs LANDIRENZO vs ZAVOLI vs

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τρί 26 Νοέμ, 2013 01:38

IOCTL έγραψε:
splitapsou έγραψε:Για μένα ή το 1 ή το 6 λόγω προσθήκης βενζίνης για λίπανση των βαλβίδων.


Το PRINS ήταν η πρώτη μου επιλογή αλλά όντως με προβληματίζει που δεν ψεκάψει βενζίνη. Μήπως αυτό εμπεριέχει ενα ποσοστό ρίσκου που θα το βρω μπροστά μου στο μέλλον;


Δεν θα λάβουμε μέρος λόγω επαγγέλματος :clap: στο Audi το μονο που δεν θα πρεπει να σε απασχολεί εινσι οι βαλβίδες διοτι δεν είχε ούτε θα εχει ποτε προβλημα με αυτές με οποιαδήποτε κιτ .. Το valve care θεώρητε το τέλειο πρόσθετο για την λιπανση εχει ακριβώς τα πρόσθετα της αμολυβδης βενζινης εξου και οτι δεν υπαρχει ούτε ενα μοτέρ σκομα και σε Subaru με προβλημα σε βαλβίδες με αυτο το σύστημα λιπανσης !! ΟΥΤΕ ενα μετα απο χιλιάδες εγκαταστάσεις . Ολα τα κιτ ειναι αξιόπιστα που ειδες .. Ο εγκαταστατης παίζει ρόλο , και τα μπεκ τυπου βενζινης Prins AEB BRC έχουν injection μπεκ ..
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2361
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Τελική επιλογή - Prins vs BRC vs Landirenzo vs Zavoli vs

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τρί 26 Νοέμ, 2013 14:40

Αν θα καταλήξεις σε BRC, θα βάλεις μόνο το Plug & Drive, μη σε πείσει κάποιος για να γλυτώσεις 150 Euros ότι δουλεύει με το Seq24.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ - PRINS vs BRC vs LANDIRENZO vs ZAVOLI vs

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 27 Νοέμ, 2013 00:58

dimoskats έγραψε:Το Landi αποτελεί εργοστασιακή επιλογή για δεκάδες αυτοκινητοβιομηχανίες ευρωπαικές αλλά και ιαπωνικές μεταξύ των οποίων Mercedes, BMW, Renault, Opel, Toyota, έχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην παγκόσμια αγορά έχει την δυνατότητα για σταθερή συμμετοχή ψεκασμών βενζίνης και συνιπολογίζωντας διάφορες παραμέτρους (θερμοκρασία, φορτία κινητήρα κ.τ.λ.) να αυξομειώνει τη συμμετοχή της βενζίνης και γενικά ο εγκέφαλος είναι ιδιαίτερα παραμετροποιήσιμος με πολλές δικλίδες ασφαλείας!



Και μετα ξύπνησες , mercedes δεν εχει BMW δεν εχει ΤΟΥΟΤΑ εχει μονο στη Ιταλία για τα αλλα δεν ξερω .. Τεκμηριωμένα για τα πρώτα 2 σε γερμσνια και ελλαδα .. Το μονο εργοστασιακό κιτ σε μερσεντες ειναι το Prins liqui υγρου για το νεο Β180
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2361
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ - PRINS vs BRC vs LANDIRENZO vs ZAVOLI vs

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Τετ 27 Νοέμ, 2013 01:28

Qgas έγραψε:
dimoskats έγραψε:Το Landi αποτελεί εργοστασιακή επιλογή για δεκάδες αυτοκινητοβιομηχανίες ευρωπαικές αλλά και ιαπωνικές μεταξύ των οποίων Mercedes, BMW, Renault, Opel, Toyota, έχει το μεγαλύτερο μερίδιο στην παγκόσμια αγορά έχει την δυνατότητα για σταθερή συμμετοχή ψεκασμών βενζίνης και συνιπολογίζωντας διάφορες παραμέτρους (θερμοκρασία, φορτία κινητήρα κ.τ.λ.) να αυξομειώνει τη συμμετοχή της βενζίνης και γενικά ο εγκέφαλος είναι ιδιαίτερα παραμετροποιήσιμος με πολλές δικλίδες ασφαλείας!



Και μετα ξύπνησες , mercedes δεν εχει BMW δεν εχει ΤΟΥΟΤΑ εχει μονο στη Ιταλία για τα αλλα δεν ξερω .. Τεκμηριωμένα για τα πρώτα 2 σε γερμσνια και ελλαδα .. Το μονο εργοστασιακό κιτ σε μερσεντες ειναι το Prins liqui υγρου για το νεο Β180

Κάποιοι άλλοι κοιμούνται, πριν μιλήσεις ή μάλλον γράψεις να είσαι σίγουρος τι λες! Έχεις δει άδεια κυκλοφορίας από Mercedes?
Μήπως εργοστάσιο κατασκευής γράφουν Daimler-Chrysler? Οέο???
Δες και αυτό.... http://landi.it/ita/partnerships.jsp
Από εγκαταστάτες σαν εσάς περίμενα περισσότερη υπευθυνότητα πριν μιλήσετε...ΔΗΜΟΣΙΑ!!!
Toyota Auris 1.6 Valvematic 132hp Landi Renzo Omegas Evo + JLM Valve Saver kit
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 388
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Επόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες