Qgas έγραψε:Καλα τωρα .. Ιστοριες για αγριους ..
Σαφεστατα υπαρχει παραταση χρονου με τον υγρο σε μοτερ με μη αυτορυθμιζομενες βαλβιδες .. Ο υγρος της subaru δεν ειχε βενζινη για λιπανση και ηθελε και αλλα πολλα ρυθμιση βαλβιδων κτλ ..
Ολα εχουν να κανουν με το πως οδηγητε το αμαξι
πχ ο zetek της φορντ 1.8 εινσι ο χειροτερος κηνητηρας για υγραεριο υοαρχει ομως ενα που ξερω με 200.000 χιλ χωρις θεματα ..
Στη πραξη αντεξε παραπανω απο την βενζινη διοτι και στην βενζινη καιει βαλβιδες στις 150-160 χιλ χιλιομετρα .
Υγρος η αεριος με μιξη βενζινης γυρω στο 5 % του συνολικου καυσιμου ειναι η καλυτερη κατα τη γνωμη λυση σε αυτα τα μοτερ ..
Η prins παρα τις μαχες μας και τις διαφωνιες δεν το θεωρει οτι προστατευει και πουλα το valve care ,
η vialle σταματησε την παραγωγη και τοποθετηση valve care protector με την ελευση του ψεκασμου βενζινης ..
Και πως πρέπει να οδηγείται το αμάξι με το υγραέριο? Ποιοι είναι οι γενικοί κανόνες?