Σε ένα post της ECOKINISI αναφέρθηκαν αυτά τα δύο διαφορετικά(?) συστήματα.
Ποιά η διαφορά στο αρχικό κόστος και στο κόστος χρήσης (κατανάλωση, αξιοπιστία, κόστος συντήρησης κλπ)
Qgas έγραψε:Από το ιδιο εργοστάσιο βγαίνουν !!
Τα νεα ΑΕΒ έχουν 32 bit εγκεφσλους .. Οπως και οι Bosch της Prins τα med του renzo δεν ειναι αυτα που λέμε τυπου βενζινης ή injection οπως τα keihin ή τα Hana..κτλ ... εινσι τα λεγόμενα I plus που εινσι επισης πολυ καλα μπεκ ... σε σχεση με τα reg τα IG 1-5 ή τα valtek ..
dimoskats έγραψε:Qgas έγραψε:Από το ιδιο εργοστάσιο βγαίνουν !!
Τα νεα ΑΕΒ έχουν 32 bit εγκεφσλους .. Οπως και οι Bosch της Prins τα med του renzo δεν ειναι αυτα που λέμε τυπου βενζινης ή injection οπως τα keihin ή τα Hana..κτλ ... εινσι τα λεγόμενα I plus που εινσι επισης πολυ καλα μπεκ ... σε σχεση με τα reg τα IG 1-5 ή τα valtek ..
Τον τίτλο του θέματος τον είδες? Τι σχέση έχουν αυτά που λες??
Qgas έγραψε: 8 bit εγκέφαλο εχει να παράγει η ΑΕΒ απο το 2008 με τελευταίο τον PC οπου ΑΕΒ ίσον εγκεφσλοι για ολο το γκρουπ.. Ο landi ο ασημένιος χωρις OBD αλλα με ψεκασμο βενζινης ειναι 16 bit .. Άσχετα τι λέει το λινκ που βαζεις
nikkokk έγραψε:Qgas έγραψε: 8 bit εγκέφαλο εχει να παράγει η ΑΕΒ απο το 2008 με τελευταίο τον PC οπου ΑΕΒ ίσον εγκεφσλοι για ολο το γκρουπ.. Ο landi ο ασημένιος χωρις OBD αλλα με ψεκασμο βενζινης ειναι 16 bit .. Άσχετα τι λέει το λινκ που βαζεις
Να υποθέσω λοιπόν πως αυτά που λέει το συγκεκριμένο λινκ είναι - πως να το πω ; - ανακρίβειες ;
Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες
|
|