Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRC vs Zavoli

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Zavoli ή BRC Sequent 24?

Δημοσίευσηαπό droseros12 » Σάβ 24 Μαρ, 2012 02:59

ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 κιτ και απο βδομαδα θελω να περασω 1 απο τα 2.θα περαστει σε corsa 1.4 twinport.και τα 2 εχουν κοστος 1100 ευρω.πιο απο τα 2 ειναι καλυτερο?υπαρχει κατι καλυτερο σαυτα τα λεφτα?
droseros12
 
Δημοσιευσεις: 50
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 18:08

Re: ZAVOLI Η BRC SEQUENT 24?

Δημοσίευσηαπό dathens » Σάβ 24 Μαρ, 2012 03:28

Σίγουρα μπορείς να βρεις καλλιτερο σύστημα με αυτα τα χρήματα !! Αν σε αυτο τι ποσο θα έπρεπε να βάλεις brc plug n drive !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: ZAVOLI Η BRC SEQUENT 24?

Δημοσίευσηαπό maevius » Σάβ 24 Μαρ, 2012 10:51

όποιο από τα 2 και να βάλεις μια χαρά είσαι. Και το BRC και το zavoli έχουν μπεί σε όλους τους τύπους οχημάτων πολυδοκιμασμένα και το αμάξι σου δεν έχει φοβερές απαιτήσεις. Απλώς δεν ξέρω αν το ξέρεις Η brc τους κινητήρες twinport τους έχει blacklist
αλλά δεν ξέρω γιατί οι εγκαταστάτες (και της BRC) βάζουν σε τέτοιους κινητήρες όπως έχω δει......... για δες εδω και είναι του 2011:

http://www.brc.gr/lpgsystemsgr.htm
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: ZAVOLI Η BRC SEQUENT 24?

Δημοσίευσηαπό droseros12 » Σάβ 24 Μαρ, 2012 15:52

maevius έγραψε:όποιο από τα 2 και να βάλεις μια χαρά είσαι. Και το BRC και το zavoli έχουν μπεί σε όλους τους τύπους οχημάτων πολυδοκιμασμένα και το αμάξι σου δεν έχει φοβερές απαιτήσεις. Απλώς δεν ξέρω αν το ξέρεις Η brc τους κινητήρες twinport τους έχει blacklist
αλλά δεν ξέρω γιατί οι εγκαταστάτες (και της BRC) βάζουν σε τέτοιους κινητήρες όπως έχω δει......... για δες εδω και είναι του 2011:

http://www.brc.gr/lpgsystemsgr.htm

ναι το ειδα αυτο και το ειπα και στον εγκαταστατη της brc αλλα μου λεει οτι δεν γνωριζουν κατι τετοιο και εχουν βαλει πολλα brc σε τετοια μοτερ χωρις προβλημα.απλα το zavoli το περναει ο θεοδωρου που απο οτι διαβασα ειναι απο τους πιο εμπειρους στο χωρο
droseros12
 
Δημοσιευσεις: 50
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 18:08

Re: ZAVOLI Η BRC SEQUENT 24?

Δημοσίευσηαπό droseros12 » Σάβ 24 Μαρ, 2012 15:53

dathens έγραψε:Σίγουρα μπορείς να βρεις καλλιτερο σύστημα με αυτα τα χρήματα !! Αν σε αυτο τι ποσο θα έπρεπε να βάλεις brc plug n drive !!

φιλε αντε μεχρι 1200 μπορω να φτασω.που εχεις δει καλυτερα κιτ σαυτα τα λεφτα θεσσαλονικη και γυρω περιοχες να παω να ρωτησω αν ειναι.γιατι οπου πηγα ολοι ιδιες τιμες εχουν
droseros12
 
Δημοσιευσεις: 50
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 18:08

Re: ZAVOLI Η BRC SEQUENT 24?

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τρί 27 Μαρ, 2012 18:19

droseros12 έγραψε:ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 κιτ και απο βδομαδα θελω να περασω 1 απο τα 2.θα περαστει σε corsa 1.4 twinport.και τα 2 εχουν κοστος 1100 ευρω.πιο απο τα 2 ειναι καλυτερο?υπαρχει κατι καλυτερο σαυτα τα λεφτα?


Τα μπεκ της BRC είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα μπεκ της Zavoli και γενικά μακράν πιο αξιόπιστα από συστήματα της παραπλήσιας τιμής με μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Zavoli ή BRC Sequent 24?

Δημοσίευσηαπό maevius » Τρί 27 Μαρ, 2012 20:07

LPGas έγραψε:
droseros12 έγραψε:ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 κιτ και απο βδομαδα θελω να περασω 1 απο τα 2.θα περαστει σε corsa 1.4 twinport.και τα 2 εχουν κοστος 1100 ευρω.πιο απο τα 2 ειναι καλυτερο?υπαρχει κατι καλυτερο σαυτα τα λεφτα?


Τα μπεκ της BRC είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα μπεκ της Zavoli και γενικά μακράν πιο αξιόπιστα από συστήματα της παραπλήσιας τιμής με μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας


Αλήθεια ποιά είναι η γνώμη σας για την blacklist της BRC το γεγονός ότι λέει avoid installation στους twinport κινητήρες; Εσείς πχ βαζετε σε blacklisted κινητήρες; Και αυτοί που τελικά βάζουν αγνοουν τις οδηγιες της BRC ή επιλέγουν ποιες θα εφαρμόσουν αναλόγως το κέρδος; Πάντως για καποιο λογο υπαρχει...........
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: Zavoli ή BRC Sequent 24?

Δημοσίευσηαπό droseros12 » Πέμ 29 Μαρ, 2012 01:25

maevius έγραψε:
LPGas έγραψε:
droseros12 έγραψε:ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 κιτ και απο βδομαδα θελω να περασω 1 απο τα 2.θα περαστει σε corsa 1.4 twinport.και τα 2 εχουν κοστος 1100 ευρω.πιο απο τα 2 ειναι καλυτερο?υπαρχει κατι καλυτερο σαυτα τα λεφτα?


Τα μπεκ της BRC είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα μπεκ της Zavoli και γενικά μακράν πιο αξιόπιστα από συστήματα της παραπλήσιας τιμής με μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας


Αλήθεια ποιά είναι η γνώμη σας για την blacklist της BRC το γεγονός ότι λέει avoid installation στους twinport κινητήρες; Εσείς πχ βαζετε σε blacklisted κινητήρες; Και αυτοί που τελικά βάζουν αγνοουν τις οδηγιες της BRC ή επιλέγουν ποιες θα εφαρμόσουν αναλόγως το κέρδος; Πάντως για καποιο λογο υπαρχει...........

δεν ισχυει μαλλον γιατι το ειδα και γω και το ρωτησα αλλα ολοι μου παν δεν ισχυει κατι τετοιο εχουν βαλει σε πολλα twinport και δουλευουν αψογα
droseros12
 
Δημοσιευσεις: 50
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 18:08

Re: Zavoli ή BRC Sequent 24?

Δημοσίευσηαπό maevius » Πέμ 29 Μαρ, 2012 06:21

Το θέμα δεν είναι αν θα δουλέψουν σωστά (που θα δουλέψουν). Το θεμα είναι πόσα χιλιάδες χλμ θα αντέξουν οι βαλβίδες και οι έδρες. Εκεί είναι το πρόβλημα και αυτή η ευαισθησία είναι που το έχουν blacklist. Αλλά για να διαπιστώσοτν οι εγκαταστάτες αυτό πρέπει στα twinport που βάλανε να κάνουν 50.000-60.000 χλμ και πάνω
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: Zavoli ή BRC Sequent 24?

Δημοσίευσηαπό droseros12 » Πέμ 29 Μαρ, 2012 15:29

maevius έγραψε:Το θέμα δεν είναι αν θα δουλέψουν σωστά (που θα δουλέψουν). Το θεμα είναι πόσα χιλιάδες χλμ θα αντέξουν οι βαλβίδες και οι έδρες. Εκεί είναι το πρόβλημα και αυτή η ευαισθησία είναι που το έχουν blacklist. Αλλά για να διαπιστώσοτν οι εγκαταστάτες αυτό πρέπει στα twinport που βάλανε να κάνουν 50.000-60.000 χλμ και πάνω

ε ενταξει ολα τα κιτ ιδια λειτουργια εχουν.ειτε brc,ειτε zavoli ειτε καποιο αλλο τα προγραμματιζουν ολα να ψεκαζουν βενζινη.οποτε αν δεν αντεξει μετα απο 40-50.000 θα το διαπιστωσω οταν τα κανω
droseros12
 
Δημοσιευσεις: 50
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 18:08

Επόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 64 επισκέπτες