maevius έγραψε:όποιο από τα 2 και να βάλεις μια χαρά είσαι. Και το BRC και το zavoli έχουν μπεί σε όλους τους τύπους οχημάτων πολυδοκιμασμένα και το αμάξι σου δεν έχει φοβερές απαιτήσεις. Απλώς δεν ξέρω αν το ξέρεις Η brc τους κινητήρες twinport τους έχει blacklist
αλλά δεν ξέρω γιατί οι εγκαταστάτες (και της BRC) βάζουν σε τέτοιους κινητήρες όπως έχω δει......... για δες εδω και είναι του 2011:
http://www.brc.gr/lpgsystemsgr.htm
dathens έγραψε:Σίγουρα μπορείς να βρεις καλλιτερο σύστημα με αυτα τα χρήματα !! Αν σε αυτο τι ποσο θα έπρεπε να βάλεις brc plug n drive !!
droseros12 έγραψε:ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 κιτ και απο βδομαδα θελω να περασω 1 απο τα 2.θα περαστει σε corsa 1.4 twinport.και τα 2 εχουν κοστος 1100 ευρω.πιο απο τα 2 ειναι καλυτερο?υπαρχει κατι καλυτερο σαυτα τα λεφτα?
LPGas έγραψε:droseros12 έγραψε:ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 κιτ και απο βδομαδα θελω να περασω 1 απο τα 2.θα περαστει σε corsa 1.4 twinport.και τα 2 εχουν κοστος 1100 ευρω.πιο απο τα 2 ειναι καλυτερο?υπαρχει κατι καλυτερο σαυτα τα λεφτα?
Τα μπεκ της BRC είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα μπεκ της Zavoli και γενικά μακράν πιο αξιόπιστα από συστήματα της παραπλήσιας τιμής με μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας
maevius έγραψε:LPGas έγραψε:droseros12 έγραψε:ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 κιτ και απο βδομαδα θελω να περασω 1 απο τα 2.θα περαστει σε corsa 1.4 twinport.και τα 2 εχουν κοστος 1100 ευρω.πιο απο τα 2 ειναι καλυτερο?υπαρχει κατι καλυτερο σαυτα τα λεφτα?
Τα μπεκ της BRC είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα μπεκ της Zavoli και γενικά μακράν πιο αξιόπιστα από συστήματα της παραπλήσιας τιμής με μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας
Αλήθεια ποιά είναι η γνώμη σας για την blacklist της BRC το γεγονός ότι λέει avoid installation στους twinport κινητήρες; Εσείς πχ βαζετε σε blacklisted κινητήρες; Και αυτοί που τελικά βάζουν αγνοουν τις οδηγιες της BRC ή επιλέγουν ποιες θα εφαρμόσουν αναλόγως το κέρδος; Πάντως για καποιο λογο υπαρχει...........
maevius έγραψε:Το θέμα δεν είναι αν θα δουλέψουν σωστά (που θα δουλέψουν). Το θεμα είναι πόσα χιλιάδες χλμ θα αντέξουν οι βαλβίδες και οι έδρες. Εκεί είναι το πρόβλημα και αυτή η ευαισθησία είναι που το έχουν blacklist. Αλλά για να διαπιστώσοτν οι εγκαταστάτες αυτό πρέπει στα twinport που βάλανε να κάνουν 50.000-60.000 χλμ και πάνω
Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 64 επισκέπτες
|
|