Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Πέμ 07 Μάιος, 2015 22:19

tripas έγραψε:...
Επιπλεον όλοι ή σχεδον όλοι οι ΟΒD εγκεφαλοι ειναι με καλυτερα hardware specs .
Φυσικα δεν αναφέρομαι στο ZANARDI 4 OBD / NIGS 4 OBD που είναι OBD κατονομα και το μονο που κάνει είναι να σβήνει OBD errors.

Τι εννοείς;;;; Ξέρεις κάτι για το Zanardi σχετικά με το πως διαχειρίζεται το OBD;;;;;;;;
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 08 Μάιος, 2015 14:32

Παρε και διάβασε
http://nigsgas.it/#/en/Products/open=2&id=0

"AUTOMATIC OBD ERROR CLEAR IN OBD SYSTEM WITH PETROL ADDING! SOFTWARE VER. 9.0.
SOON WILL BE AVAILABLE AND FOR STANDARD OBD SELF-ADAPTING SYSTEM! "
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό pipagas » Παρ 08 Μάιος, 2015 16:44

Εμ τωρα χρειαζεται να κανω τον δικηγορο του διαβολου... δεν χρειαζεται? :P

1. Δηλαδη τα αλλα συστηματα δεν το κανουν αυτο? Μηπως ειναι αγιοποιημενα? Σαν ενα εργοδοτη μου καποτε που ελεγε, "Εγω το ψεμα Πανο μου δεν το ξερω. Ουτε που το γνωριζω!!" :lol:

2. Επισης αναρωτιεμαι αν ο κατασκευαστης αφιερωσε χρονο να φτιαξει το λογισμικο του OBD μονο για αυτην την δουλεια? Ή μηπως τελικα ειναι μονο μια επιλογη μεσα απο ολο το προγραμμα? Εννοω μια συγκεκριμενη επιλογη απο ολο το υπολοιπο λογισμικο του OBD.

*****Να θυμησω οτι δεν ειμαι κατοχος του εν' λογω κιτ ωστε να το υπερασπιζομαι, απλα κρατω και εγω τις επιφυλαξεις μου. ;)
Landirenzo Evo σε Ford Focus MK1 1400cc
Τοποθέτηση στις 219.400.
pipagas
 
Δημοσιευσεις: 89
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ, 2015 21:52

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Παρ 08 Μάιος, 2015 17:13

Μήπως εννοεί πως "προλαμβάνει" για να μην προκύψουν errors???
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό pipagas » Παρ 08 Μάιος, 2015 20:25

dimoskats έγραψε:Μήπως εννοεί πως "προλαμβάνει" για να μην προκύψουν errors???


Κατι τετοιο Δημο παντως φαινεται να λεει στο φυλλαδιο της η Landi Renzo, για το αντιστοιχο συστημα. Το παραθετω παρακατω.


Furthermore, the Omegas 2.0 ECU communicates with the K or
CAN line of the petrol ECU, to prevent malfunctions and the consequent
lighting of the MIL LED (Malfunction Indicator Lamp).


http://www.polargas.gr/images/Lpg%20multipoint%20inj%20system.pdf
Landirenzo Evo σε Ford Focus MK1 1400cc
Τοποθέτηση στις 219.400.
pipagas
 
Δημοσιευσεις: 89
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ, 2015 21:52

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 08 Μάιος, 2015 22:00

Φίλοι το link που σας έδωσα δεν το ανοιξατε μαλλον

http://nigsgas.it/#/en/Products/open=2&id=0

Οι παπάρες έχουν το P0420 φάτσα καρτα και το διαφημίζουν ότι μπορεί να το σβήσουν. Την Ιδια δουλεια κάνει και το
Torque Pro με 7-10 Euro Max.

Όταν το κάνεις prevent δεν το βλέπεις ούτε στον εγκεφαλο του αεριου.
Αλλα φίλε είναι ιεροσυλια να αναφέρεις τον landirenzo omegas 2.0 που είναι 16bit με 64Mhz επεξεργαστή που κάνει και για EURO6 ,
όταν μιλάμε για North Italy Gas Systems ECU. Οι NIGS ECU είναι πολυ χαμηλων προδιαγραφών σε σχεση με τον landirenzo omegas 2.0
Τελευταία επεξεργασία από tripas και Παρ 08 Μάιος, 2015 23:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό pipagas » Παρ 08 Μάιος, 2015 23:02

Εγω τον ανεφερα μονο για το κομματι που εχω παραθεσει στην παραγραφο με τα κοκκινα γραμματα. Δεν μιλησα για συγκριση.
Παρεπιπτοντως, εχω το Ρωσικο εγχειριδιο εγκαταστασης των δυο συστηματων, Omegas και Omegas Evo, και αναφερει οτι και οι δυο "εγκεφαλοι" ειναι χρονισμενοι στα 50 MHz. Αν θελεις μπορω να στο στειλω.
Μεταφραζεται πολυ ευκολα με το Google Translate. Το ποιο απιθανο ειναι οτι τα Ρωσσικα ειναι τοσο καλογραμμενα, που η μεταφραση στα Αγγλικα "βγαινει" πληρως κατανοητη! :shifty:
Landirenzo Evo σε Ford Focus MK1 1400cc
Τοποθέτηση στις 219.400.
pipagas
 
Δημοσιευσεις: 89
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ, 2015 21:52

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 08 Μάιος, 2015 23:28

Για στείλε κανενα link διότι ο BRC P&D για 5-8 κυλίνδρους έχει 16bit στα 40Μhz. Για τον omegas evo δυσκολεύομαι να το πιστεψω.

Και επειδή είσαι Landirenzo οπαδος πάρε ένα link να διαβάζεις μέχρι όλο το καλοκαιρι.
http://www.plimont.com/galery4/index.ph ... lang=en_UK
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό pipagas » Σάβ 09 Μάιος, 2015 00:08

Και χρηστης! Μην το ξεχναμε αυτο. :) Τι οπαδος και ιστοριες... Δυο συστηματα τοποθετει ο ανθρωπος, διαλεξα το ενα κι αυτο ηταν. ;)
Το εχω σηκωσει εδω.

http://www.filedropper.com/landirenzoinstallru

Ευχαριστω για τον συνδεσμο! :thumbup:
Landirenzo Evo σε Ford Focus MK1 1400cc
Τοποθέτηση στις 219.400.
pipagas
 
Δημοσιευσεις: 89
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ, 2015 21:52

Re: Landirenzo Omegas EVO vs Omegas EVO OBD

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Κυρ 10 Μάιος, 2015 12:57

tripas έγραψε:Φίλοι το link που σας έδωσα δεν το ανοιξατε μαλλον

http://nigsgas.it/#/en/Products/open=2&id=0

Οι παπάρες έχουν το P0420 φάτσα καρτα και το διαφημίζουν ότι μπορεί να το σβήσουν. Την Ιδια δουλεια κάνει και το
Torque Pro με 7-10 Euro Max.

Όταν το κάνεις prevent δεν το βλέπεις ούτε στον εγκεφαλο του αεριου.
Αλλα φίλε είναι ιεροσυλια να αναφέρεις τον landirenzo omegas 2.0 που είναι 16bit με 64Mhz επεξεργαστή που κάνει και για EURO6 ,
όταν μιλάμε για North Italy Gas Systems ECU. Οι NIGS ECU είναι πολυ χαμηλων προδιαγραφών σε σχεση με τον landirenzo omegas 2.0


Το έχω διαβάσει όλο το εγχειρίδιο πιο παλιά ως κάτοχος του Zanardi. Όντως το γράφει με περίεργο τρόπο αλλά μου φαίνεται αδύνατο να διαφημίζουν με μεγάλα γράμματα ότι το σύστημα παράγει κωδικούς σφαλμάτων και ο εγκέφαλος τα σβήνει για να μη φαίνονται για να μας δίνεται η εικόνα ότι όλα λειτουργούν άψογα. Δεν έχει και λογική άλλωστε, δεν είναι κάτι που το διαφημίζεις, αντίθετα προσπαθείς να μη το πεις πουθενά. Το ότι δίνεται η δυνατότητα να σβήνονται μέσα από το πρόγραμμα κωδικοί σφάλματος, δε βλέπω που είναι κακό. Πάντως επειδή τον παρακολουθώ τον εγκέφαλο με τον εγκαταστάτη, εμένα μου φαίνεται ότι κάνει πολύ περισσότερα και αυτορυθμίζεται δυναμικά κατά την οδήγηση σε σχέση με αυτό που λές ότι το μόνο που κάνει είναι να σβήνει κωδικούς. 2 χρόνια που το έχω, όπου και να το έχω πάει σε κρύα ζέστες, βουνά παραλίες άψογο μου φάνηκε, δε καταλαβαίνω αν δουλεύω υγραέριο ή βενζίνα. Μου άναψε λαμπάκι 2 φορές μετά την εγκατάσταση, σχετικό με misfire αλλά για άσχετο λόγο με το υγραέριο (θέμα με την αντλία), ο εγκέφαλος του υγραερίου δε πείραξε τίποτα, έκανα κανονικά διάγνωση να δω τι φταίει και το έσβησα με το διαγνωστικό μου μετά. Οπότε δε βλέπω να κάνει αυτό που λες, μάλλον είναι πιο κοντά στο "προλαμβάνει κωδικούς λαθών με τις αυτοδιορθώσεις που κάνει", ότι διαφημίζουν και οι άλλοι. Έτσι όπως το έγραψες, μου έδωσες την εικόνα ότι γνωρίζεις σε βάθος τι κάνει ο Zanardi και τρόμαξα.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 35 επισκέπτες