Σελίδα 1 από 3

brc vs prins vs vialle

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Μάιος, 2015 13:30
από christosjr1
Καλησπέρα σας. Σκέφτομαι να βάλω υγραεριο στο Toyota avensis 1.8 2007 που εχω. 1zz-fe το μοτέρ για όσους γνωρίζουν.
Είμαι σε τριλημμα ανάμεσα σε brc p+d( να πω πως μου είπαν ότι δεν το υποστηρίζει πια η εταιρία και μου πρότειναν το rally...) , prins vsi2 και τέλος το μόνο υγρού vialle liquid si. Θέλω να με βοηθησετε τα υπέρ και τα κατά των συστημάτων. Θέλω απόδοση και οικονομία χωρίς να λυπάμαι να το πατήσω.

Re: brc vs prins vs vialle

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Μάιος, 2015 16:14
από tripas
Φίλε αληθεια ποιος σου είπε ότι η BRC σταματησε να υποστηρίζει το BRC P&D MY10? Διότι η BRC to έχει στον κατάλογο της του 2015.
http://www.brc.it/it/gpl-auto-ad-iniezi ... fasata.asp

Re: brc vs prins vs vialle

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Μάιος, 2015 23:12
από Qgas
Συγκρινεις ανομοια κιτ ..

Brc δεν μπορω να εκφερω αποψη αλλα ανηκει σαφως κατα τη γνωμη μου σε μικροτερη κατηγορια

Prins κορυφαιο αεριου ψεκασμου , μπεκ kehin ιαπωνιας τα κορυφαια στο κοσμο γοα ψεκασμο υγραεριου η βενζινης ( honda ) εγκεφσλος bocsh , πνευμονας prins χωρις map o μοναδκος που δουλευει με διαφορετικη πιεση και χωρις υποπιεση .. Φιλτρο με αισθητηρα αεριου και θερμοκρασιας bocsh..led διακοπτη στα χρωματα του αμαξιου .. 3 χρονια εγγυση ..

Vialle υγρος ψεκασμος .αλλη κατηγορια . Χωρις νερα με τρομπα στην δεξαμενη με επιστροφη καυσιμου στη δεξαμενη ψεκασμος σε υγρη μορφη υπο πιεση πανω στις βαλβιδες γενικα φιλοσοφια βενζινης ..

Ελπιζω να μην σε μπερδεψα παραπανω ο φιλος tripas μπορει να γραψει για το brc !!

Re: brc vs prins vs vialle

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μάιος, 2015 08:46
από christosjr1
Το vialle ποτέ.καίει βενζίνη; Ρελαντί; Έχει δυνατότητα τροποποίησης του χάρτη; Το αυτοκίνητο φοράει φίλτρο ελεύθερο και τελικό και έχει αφαιρεθεί ο 2ος καταλυτης. Εμένα με ενδιαφέρει ένα σύστημα που να κάνει οικονομία να μην πάρω το αμάξι στα χέρια σε 2-3 χρόνια και να μην λυπάμαι να το πατήσω...

Re: brc vs prins vs vialle

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μάιος, 2015 11:30
από kfocus
Qgas έγραψε:Συγκρινεις ανομοια κιτ ..

Brc δεν μπορω να εκφερω αποψη αλλα ανηκει σαφως κατα τη γνωμη μου σε μικροτερη κατηγορια

Prins κορυφαιο αεριου ψεκασμου , μπεκ kehin ιαπωνιας τα κορυφαια στο κοσμο γοα ψεκασμο υγραεριου η βενζινης ( honda ) εγκεφσλος bocsh , πνευμονας prins χωρις map o μοναδκος που δουλευει με διαφορετικη πιεση και χωρις υποπιεση .. Φιλτρο με αισθητηρα αεριου και θερμοκρασιας bocsh..led διακοπτη στα χρωματα του αμαξιου .. 3 χρονια εγγυση ..

Vialle υγρος ψεκασμος .αλλη κατηγορια . Χωρις νερα με τρομπα στην δεξαμενη με επιστροφη καυσιμου στη δεξαμενη ψεκασμος σε υγρη μορφη υπο πιεση πανω στις βαλβιδες γενικα φιλοσοφια βενζινης ..

Ελπιζω να μην σε μπερδεψα παραπανω ο φιλος tripas μπορει να γραψει για το brc !!


Το prins υποστηρίζει παράλληλο ψεκασμό βενζίνης ή συνδυάζεται μόνο με λαδιέρα?
Το vialle που ψεκάζει σε υγρή μορφή δεν απαιτεί κάποιο άλλο είδος λίπανσης για τις βαλβίδες ή κάνω λάθος? Η κατανάλωση υγραερίου με το vialle αυξάνεται 10-15% όπως συμβαίνει και στα αέριου ψεκασμού ή είναι παραπλήσια με την κατανάλωση σε βενζίνη?

Re: brc vs prins vs vialle

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μάιος, 2015 12:02
από dimoskats
Prins με ψεκασμους βενζίνης δεν υπάρχει... Μόνο λαδιερα! Η vialle (πχ που βάζει η Toyota) μπορεί να γύρνα ανά κάποιους κύκλους καυσης σε βενζίνη, όχι παράλληλα.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: brc vs prins vs vialle

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μάιος, 2015 12:27
από kfocus
dimoskats έγραψε:Prins με ψεκασμους βενζίνης δεν υπάρχει... Μόνο λαδιερα! Η vialle (πχ που βάζει η Toyota) μπορεί να γύρνα ανά κάποιους κύκλους καυσης σε βενζίνη, όχι παράλληλα.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Είναι απαραίτητο αυτό? Είχα την εντύπωση ότι επειδή είναι υγρού ψεκασμού οι βαλβίδες προστατεύοντε σε μεγαλύτερο βαθμό συγκριτικά με τον αέριο ψεκασμό...μπορεί να κάνω και λάθος γι αυτό ρωτάω :D

Re: brc vs prins vs vialle

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μάιος, 2015 14:34
από viallesi
kfocus έγραψε:
dimoskats έγραψε:Prins με ψεκασμους βενζίνης δεν υπάρχει... Μόνο λαδιερα! Η vialle (πχ που βάζει η Toyota) μπορεί να γύρνα ανά κάποιους κύκλους καυσης σε βενζίνη, όχι παράλληλα.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Είναι απαραίτητο αυτό? Είχα την εντύπωση ότι επειδή είναι υγρού ψεκασμού οι βαλβίδες προστατεύοντε σε μεγαλύτερο βαθμό συγκριτικά με τον αέριο ψεκασμό...μπορεί να κάνω και λάθος γι αυτό ρωτάω :D


Όχι δεν ισχύει απόλυτα αυτό (εν μέρη ισχύει). Χρειάζεσαι την επιπλέον λίπανση με την βενζίνη περιοδικά. Από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του Si είναι επίσης ότι δεν θέλει συντήρηση (φίλτρα, κτλ) οπότε μειώνεις το επιπλέον κόστος. Επίσημα η Vialle μιλάει για 20% επιπλέον κατανάλωση. Στην πράξη στο δικό μου αυτοκίνητο το Si έχει δείξει λίγο μικρότερα νούμερα κατανάλωσης σε σχέση με το Prins VSI 2 (μην φαντάζεσαι τεράστιες διαφορές).

Re: brc vs prins vs vialle

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μάιος, 2015 14:51
από kfocus
viallesi έγραψε:Όχι δεν ισχύει απόλυτα αυτό (εν μέρη ισχύει). Χρειάζεσαι την επιπλέον λίπανση με την βενζίνη περιοδικά. Από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του Si είναι επίσης ότι δεν θέλει συντήρηση (φίλτρα, κτλ) οπότε μειώνεις το επιπλέον κόστος. Επίσημα η Vialle μιλάει για 20% επιπλέον κατανάλωση. Στην πράξη στο δικό μου αυτοκίνητο το Si έχει δείξει λίγο μικρότερα νούμερα κατανάλωσης σε σχέση με το Prins VSI 2 (μην φαντάζεσαι τεράστιες διαφορές).


Οπότε με λίγα λόγια, αν κατάλαβα καλά, σε ένα "απλό" αυτοκίνητο δεν έχει νόημα να βάλεις υγρού ψεκασμού, δεδομένου πάντα ότι το σύστημα υγρού ψεκασμού είναι πάνω κάτω 300-400 ευρώ ακριβότερο απο ένα "επώνυμο" σύστημα αέριου ψεκασμού.

Re: brc vs prins vs vialle

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μάιος, 2015 15:47
από viallesi
kfocus έγραψε:
viallesi έγραψε:Όχι δεν ισχύει απόλυτα αυτό (εν μέρη ισχύει). Χρειάζεσαι την επιπλέον λίπανση με την βενζίνη περιοδικά. Από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του Si είναι επίσης ότι δεν θέλει συντήρηση (φίλτρα, κτλ) οπότε μειώνεις το επιπλέον κόστος. Επίσημα η Vialle μιλάει για 20% επιπλέον κατανάλωση. Στην πράξη στο δικό μου αυτοκίνητο το Si έχει δείξει λίγο μικρότερα νούμερα κατανάλωσης σε σχέση με το Prins VSI 2 (μην φαντάζεσαι τεράστιες διαφορές).


Οπότε με λίγα λόγια, αν κατάλαβα καλά, σε ένα "απλό" αυτοκίνητο δεν έχει νόημα να βάλεις υγρού ψεκασμού, δεδομένου πάντα ότι το σύστημα υγρού ψεκασμού είναι πάνω κάτω 300-400 ευρώ ακριβότερο απο ένα "επώνυμο" σύστημα αέριου ψεκασμού.


Το Si έχει πέσει πολύ σαν τιμή οπότε δεν θα συμφωνήσω με το παραπάνω. Πόσα χλμ κάνεις τον χρόνο φίλε μου?