Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRC vs STAG vs PRINS

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Δευτ 25 Ιαν, 2016 18:10

Καλησπέρα και από μένα .

Παρακαλώ να με βοηθήσετε να συγκρίνουμε τα εξής συστήματα :

1) BRC Plug n Drive (1250 από LPGAS , 1180 στο Βόλο )

2) STAG 4Q BOX PLUS με HANA becks (900 ΣΑΠΟΥΝΑΣ , 950 Βόλος )

3) Prins VSI 2.0 με Keihin Βecks (1250 QGAS + 250 φιλική προσφορά επειδή του τά πρηξα λογικά με τα τηλ . :P το Valve Care )

Οι τιμές είναι με ΚΤΕΟ και με ΦΠΑ χωρίς λάδια-ξύδια ...

Είμαι κάτοχος ενός Toyota Yaris 1.33 βενζίνη (2010) Με υδραυλικές βαλβίδες (όχι μηχανικές τέλος πάντων ) :D στο οποίο και θέλω να βάλω υγραέριο για να το έχω για ταξί δουλειά - σπίτι (περίπου 60χλμ σύνολο και 12-15.000 το χρόνο ) και γιατί από τότε που αγόρασα το huyndai το diesel για δεύτερο , τό χω και κάθεται

Μιάς και μένω στο Βόλο υπάρχει αρχικά το πρόβλημα του εγκαταστάτη . Άν θεωρητικά ήξερα πως θα χρειαστώ ξανά συνεργείο στο service Και μόνο τότε δε θα δίσταζα στιγμή να πάω Αθήνα - Θεσσαλονίκη μιάς και εκεί υπάρχει απ ότι βλέπω η τεχνογνωσία και η εμπειρία σε μεγαλύτερο ποσοστό .

Σίγουρα λοιπόν θα ήθελα την εγκατάσταση να μου την κάνει ο LPGAs στο BRC ή ο ΣΤΑΘΗΣ , o QGAS στο PRINS και ο Σαπουνάς στο STAG .

Έχω βρεί αντιπροσώπους και εγκαταστάτες για το BRC και το STAG στο Βόλο για το Prins πάλι δεν έχω βρεί κάτι να εμπνέει εμπιστοσύνη εκτός από τον άνθρωπο με το Q :P . Πέρα από αυτό το δίλημμα να πώ πως τα δύο πρώτα απ ότι κατάλαβα ρίχνουν παράλληλα και λίγο βενζίνη στο μείγμα
ενώ το Prins παρόλο που φαίνεται πιό ελκυστικό από άποψη ποιότητας χρειάζεται αυτό το έξτρα 300άρι για (προστασία και φροντίδα βαλβίδων ) (Δε λέω λαδιέρα ,είναι ανώτερο ) .

Θέλω να πιστεύω πως και τα 3 συστήματα είναι πάρα πολύ καλά

Το ρίσκο είναι δεδομένο . Πειράζω έναν κινητήρα Ιαπωνικό που δουλεύει τέλεια μέχρι στιγμής και έχει μόνο 55.000 km προς όφελος της "οικονομικότερης " μετακίνησης !! Το θέμα είναι τί επιλέγουμε ...

ΣΤη σύγκρισή μας να πώ τα εξής ...

Αυτά τα λίγα που ξέρω , τα έμαθα από τους ανθρώπους που αναφέρω παραπάνω οι οποίοι μου εξήγησαν 2-3 πράγματα και από όλα τα σχετικά δικά σας γραφόμενα . Με το αντικείμενο ασχολούμαι 3-4 μέρες και θα ήθελα τα φώτα σας για να επιλέξω αρχικά το καλύτερο Kit Και έπειτα το άν αξίζει το ρίσκο της εγκατάστασης μακριά (ο.200km :P ) ή το ρίσκο της εγκατάστασης από τους τοπικούς δημογέροντες της τσιπουροκίνησης που λέει και ο Q :P
Τελευταία επεξεργασία από Sp4wn και Δευτ 25 Ιαν, 2016 18:59, έχει επεξεργασθεί 6 φορά/ες συνολικά
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Δευτ 25 Ιαν, 2016 18:14

Α να μήν ξεχάσω ...

Έχω πάρει τηλ . σχεδόν σε 20-25 άτομα από εγκαταστάτες σε Αθήνα - Βόλο - Θεσσαλονίκη και έχω επισκεφθεί 4 ακόμη στο Βόλο .

Στα ονόματα που αναφέρω κατέληξα από όλους εσάς που τα αναφέρατε θετικά και έσβησα - διέγραψα πολλούς άλλους που είχα αρχικά σημειωμένους και φαινόταν αρχικά θελκτικότεροι ...
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Δευτ 25 Ιαν, 2016 20:36

Ο πατέρας μου είχε ενα corolla station κινητηρα efi 1353 κυβικά με 88 αλογα...
Θυμαμαι ότι έβαζα 20 ευρώ βενζίνη (έιχε 0,80 λεπτά τότε) και εκανα 400χλμετρα το ΣΚ για κυνήγι....Δηλαδη με 25 λίτρα αρα 6λιτρα/100κμ περιπου και με δύσκολη οδήγηση...

Το yaris που είναι και πιο ελαφρυ αμάξι πόσο σου καίει και θέλεις να το κάνεις υγραέριο?

Συγνώμη για το off τοπικ αλλα εγώ δε θα το πείραζα...
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Δευτ 25 Ιαν, 2016 23:03

ximikos00 έγραψε:Sorry για το offtopic

Κανένα πρόβλημα , άλλωστε το θέμα μας είναι η εγκατάσταση και θέτεις το ερώτημα άν αξίζει
Ίσως έχεις δίκιο . Ίσως η απάντησή μας είναι στα μαθηματικά

Να πώ καταρχήν πως το Yaris είναι απίστευτα οικονομικό και εγώ το οδηγώ σχεδόν κοιμισμένα
(80-100km/h) σε δρόμο ευθύ και επίπεδο .
Αυτό έχει ώς αποτέλεσμα να βγάζω με 45άρι ντεπόζιτο 600 Km Μέχρι ρεζέρβα με βενζίνη EKO

Αυτή τη στιγμή το κόστος της είναι 1.29

Πάμε να κάνουμε τον υπολογισμό . 60 km τη μέρα , 22 μέρες το μήνα μέσο όρο για 12 μήνες
έχουμε 15840 Km

Για να δούμε πόσα ντεπόζιτα είναι άν πηγαίνω πάντα έτσι χαλαρά στο χρόνο ...

15840 / 600 km Που βγάζει το ντεπόζιτο =26.5 ντεπόζιτα

κόστος ντεπόζιτου = 45 lt χ 1.29 = 58 Ε

Kόστος βενζίνης χρόνου = 26.5 χ 58 = 1540 Ε

Ας πούμε πως με ένα καλό σύστημα θα βγάζω 450 km στα 45lt υγραερίου δλδ το 75% σε σχέση με τη βενζίνη

τότε έχουμε ....... 35 ντεπόζιτα .......31.5 Ε κάθε ντεπόζιτο ...
Κόστος Υγραερίου χρόνου = 1102 Ε


430 ευρώ το χρόνο . Απόσβεση στο STAG σε 2 χρόνια και στα άλλα δύο σε 3 χρόνια .

Υ.Γ. Τα νούμερα τα έβαλα εντελώς "μπακαλίστικα" και εναντίον του επιχειρήματός μου για να δώ και γώ άν όντως το σκέφτηκα καλά .Είμαι σίγουρος όμως πως τα ετήσια km θα αυξηθούν όταν το βάλω . Άν θεωρητικά το υγραέριο μου κρατήσει 100.000 χλμ πρίν μου διαλύσει τον κινητήρα με 15.800 km το χρόνο θά χω κερδίσει 2700 - 1600 Πές την επένδυση και τα service μέχρι τότε θα μπορώ να φτιάξω και 2 φορές τις βαλβίδες άμα σπάσουν στη μέση :P

Υ.Γ.2.
ximikos00 έγραψε:Το yaris που είναι και πιο ελαφρυ αμάξι πόσο σου καίει και θέλεις να το κάνεις υγραέριο?

Θά χω να το λέω , σε φόρουμ υγραεριοκίνησης ,προσπάθησαν να με αποτρέψουν από το να κάνω μετατροπή :P Αστειεύομαι φυσικά :)
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 26 Ιαν, 2016 00:47

Αγόρασες diesel και το έχεις και κάθεται; Γιατί αν επιτρέπεται;;

Εμείς την εγκατάσταση την κάναμε στον LPGas τέλη Σεπτέμβρη. Δεν προτιμήσαμε να κάνουμε την εγκατάσταση στην Κόρινθο καθότι ακούγαμε διάφορα. Αρχικά είχα επικοινωνήσει με email με κάποιους εγκαταστάτες. Από τους τρεις που αναφέρεις είχα στείλει mail στον LPGas και QGas. Ο LPgas μου απάντησε αναλυτικά στο mail σε ότι τον είχα ρωτήσει για την προσφορά. Ο Qgas χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ μου έστειλε μία ξερή απάντηση μιας γραμμής του στυλ "Prins 1250€, ΑΕΒ 900€" (δεν θυμάμαι τιμές) οπότε και δεν μπήκα στον κόπο να ασχοληθώ καθώς από τον τρόπο που μου απάντησε ήταν σαν να έκανε αγγαρία... Εκτός αυτού 1250€ χωρίς δυνατότητα μικροψεκασμών βενζίνης για ποιον λόγο; Και μη βγει κανείς να πει ότι έχει πιο ποιοτικά υλικά... Πέρα του ότι θες +350€ για να βάλεις το Valvecare θα πρέπει να γνωρίζεις πως άλλο μέλος έχει αναφέρει παλαιότερα ότι εάν τελειώσει τότε δεν δουλεύει το αυτοκίνητο με υγραέριο. Πρέπει οπωσδήποτε να πας να το αλλάζεις.

Μετά από διάβασμα ολόκληρου του φόρουμ μέσα σε 3 μήνες που μου πήρε από τέλη άνοιξης, κατέληξα στο ότι το πιο ολοκληρωμένο σύστημα με την εξυπνότερη διαχείρηση ψεκασμού μικροποσότητας βενζίνης για προστασία των βαλβίδων είναι αυτό της BRC. Επισκεύτηκα 3 εγκαταστάτες που τοποθετούν BRC... Μετά τους δύο πρώτους όπου ο ένας μου έλεγε ότι δεν θα βάλει καθόλου τον αισθητήρα MAP γιατί δεν χρειάζεται :shock: (ενώ το κιτ τον περιλαμβάνει) καθώς και ότι θα το ρύθμιζε στο ρελαντί να δουλεύει με βενζίνη (γιατί αλλιώς θα έσβηνε), χώρια του ότι δεν ήξερε ότι υπάρχει και 1.4 Valvetronic (είχε την εντύπωση ότι υπάρχει μόνο 1.6) ,ο άλλος από την άλλη θα το είχε έτοιμο μέχρι το απόγευμα και θα το ρύθμιζε μόνο εν στάση. Είπαμε λοιπόν ότι αν δεν μας έπειθε και ο LPGas δεν θα το βάζαμε καθόλου... Ο Χρήστος (Δημήτρογλου) μου κάλυψε κάθε απορία που είχα και περιτό να σου πω ότι είχα πάει καλά διαβασμένος καθώς πέρα από λεπτομέρειες που είχα συλέξει στο φόρουμ είχα κατεβάσει και τα εχειρίδια της BRC και είχα διαβάσει κάποια πράγματα σχετικά με ορισμένες λειτουργίες που έχει ο εγκέφαλος του συστήματος... Ο μόνος που δεν με κοίταγε σαν ούφο και απαντούσε κατευθείαν στις ερωτήσεις μου χωρίς να το σκέφτεται ήταν ο Χρήστος (LPGas)... Νομίζω σε κάλυψα ως προς αυτό.

Τώρα ως προς το άλλο που λες εννοείται ότι είναι ρίσκο να πας σε εγκαταστάτη που είναι μακρυά σου... Εμείς για παράδειγμα είχαμε μια ατυχία με την δεξαμενή/φλοτέρ και έπρεπε να καταναλώσουμε όλο το υγραέριο και να ξανά πάμε στον Πειραιά για να το ατνικαταστήσουμε πράγμα που είναι δύσκολο αν έχεις πιεσμένο πρόγραμμα και φυσικά σημαίνει και έξτρα κόστος μετακίνησης... Για εμένα, επειδή άλλο πράγμα Κόρινθος-Αθήνα και άλλο Βόλος-Αθήνα καλό θα ήταν να κάνεις την εγκατάσταση σε μάστορα κοντά σου . Στη Λάρισα έψαξες;
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Τρί 26 Ιαν, 2016 01:30

referravag έγραψε:Αγόρασες diesel και το έχεις και κάθεται; Γιατί αν επιτρέπεται;

To diesel μου έχει κάνει 70.000km σε 4 χρόνια ενώ το yaris το 2012 είχε 50.000km και τώρα έχει 55.000km .
Επειδή ακριβώς είναι προφανές το προτέρημα και η προτίμηση στο ένα αυτοκίνητο έχει καταλήξει το άλλο σε αχρησία . Έτσι λοιπόν έχω το ένα για να πηγαίνω πιά στη δουλειά και το άλλο για οικογενειακά ταξιδάκια , βόλτες και υποχρεώσεις .
Αναγκαστικά όμως για να εξισορροπήσω την κατάσταση πρέπει και το Toyota να κινείται .

Πάμε παρακάτω γιατί είπες αρκετά και πολύ σωστά μάλιστα και σ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τον κόπο σου .
Ωραίο το BRC και όντως βολεύει το ψέκασμα βενζίνης μαζί με υγραέριο ανά διαστήματα, αλλά αυτό το έχει και το STAG που είναι και βραβευμένο κιτ στα 300 ευρώ φθηνότερα μάλιστα
Μπορείς να μου πείς άν αξίζει να προτιμήσω το BRC 25% ακριβότερο ενώ αυτά που προσφέρει φαίνονται τα ίδια ?
Ο LPGAS μου πρότεινε και το BRC Seq 24 για φθηνότερο ,αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να πάω σε Φθηνή έκδοση κιτ αντιπροσωπείας λόγω μπεκ κυρίως .
Επίσης δε μπορεί η σύγκριση να γίνει ανάμεσα σε keihin - hana και απλά μπεκ . Δε θα έχει καμία βάση .

Ωραίους είδα και QGAS και LPGAS . Με τη μικρή διαφορά πως πέτυχα τον Κ.Χρήστο σε δουλειά και μου απάντησε προφανώς περιεκτικά αλλά λακωνικά σε μερικά πράγματα ενώ πέτυχα τον QGAS σε διάφορες στιγμές κ μιλήσαμε για πολλά και διάφορα ,χωρίς να ενοχληθεί ή να δυσφορήσει με την ασχετοσύνη μου .

Anyway στο θέμα μας ... Δεν τους γνωρίζω τους ανθρώπους ,αλλά έχω βγάλει το συμπέρασμα πως πρόκειται για σωστούς επαγγελματίες και γι αυτό και μόνο αναρωτιέμαι άν αξίζει η "ταλαιπωρία" για χάρη της ποιότητας εργασίας .

Λάρισα δεν έχω ψάξει πρώτον γιατί 3-4 τηλέφωνα που έκανα σε αντιπροσωπείες , τσιπουροκίνηση και λοιπά μου έλεγαν για OMVL , για LPG TECH , για ZAVOLLI , για LOVATO όλα φυσικά χωρίς OBD και φοβήθηκα πως ο τελευταίος θα μου πρότεινε να προσλάβω μαύρο να φτιαρίζει κάρβουνο στο πορτ μπαγκάζ !!
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 26 Ιαν, 2016 04:58

Οκ τώρα κατάλαβα σχετικά με το diesel σου. Τα είχες γράψει λίγο λάθος. Πάμε στα υπόλοιπα.

Όσον αφορά το συνεργείο QGAS το έγραψα εξ αρχής χωρίς παρεξήγηση. Την εμπειρία μου καταθέτω τίποτα παραπάνω... Η ουσία είναι ότι με έχασαν κατευθείαν μόνο και μόνο από το κομμάτι της επικοινωνίας. Εάν υπήρχε ένας λόγος να μην προτιμήσω Prins (που ήταν η τιμή) αν και δεν το είχα αποκλείσει (για την ακρίβεια ήμουν ανάμεσα σε αυτό και στο BRC PLUG & DRIVE) μετά από την απάντηση που έλαβα είχα πλέον δύο λόγους για να μην πάω εκεί... Δεν λέω ότι δεν είναι καλός μάστορας απλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι με τον τρόπο του κατάφερε να με χάσει από υποψήφιο πελάτη... Δίπλα ήμουν στον LPGAS όταν είχαμε πάει Αθήνα και είχαμε πάρει με την σειρά τα συνεργεία. Άνετα πηγαίναμε από περιέργεια. Anyway.

Τα μπεκ του Seq24 είναι τύπου βενζίνης. Όπως και του Plug & Drive. Δεν γνωρίζω αν είναι τα καλύτερα ή τα ακριβέστερα στον ψεκασμό τους, ξέρω όμως και το βλέπω και στην πράξη εδώ και τέσσερις μήνες ότι το αυτοκίνητο δουλεύει θαυμάσια από την πρώτη δοκιμαστική βόλτα που κάναμε πριν μας παραδοθεί έως και τώρα. Δεν έχει κάνει το παραμικρό. Όσον αφορά την ποιότητα δουλειάς, τα παιδιά είναι ευγενέστατα και άψογοι επαγγελματίες. Τα εξαρτήματα τα είχαν στα χέρια τους λες και κρατούσαν κοσμήματα... Ο Χρήστος μπορεί να τύχει να έχει τις μαύρες του είναι η αλήθεια καμιά φορά αλλά στη δουλειά του είναι άψογος.

Όσον αφορά BRC έκανα τεράστια μελέτη πριν καταλήξω και δεν είχα αποκλείσει κιτ με το άντε έτσι... Μετά από πολύ έρευνα και εδώ στο φόρουμ αλλά και σε άλλα sites βρήκα πηγές σχετικά με τον τρόπο που διαχειρίζεται κάθε σύστημα την ποσότητα της βενζίνης στους μικροψεκασμούς και κατέληξα σύμφωνα με την ταπεινή μου άποψη ότι την πιο έξυπνη διαχείριση για τους μικροψεκασμούς βενζίνης την έχει η BRC. Επίσης σύμφωνα με Στατιστικά που κράτησα, από όλες τις περιπτώσεις με προβλήματα που βρήκα και διάβασα, οι λιγότερες αφορούσαν εγκαταστήσεις με ΚΙΤ της BRC. Παιδί αφού εδώ, στο φόρουμ είχε πετάξει το Prins που είχε ένα σωρό προβλήματα και έβαλε BRC και βρήκε την υγειά του... Ακόμη θυμάμαι κάποιον που του είχε πει "μα καλά γιατί έβαλες υποδεέστερο σύστημα;" και το ωραιότατο κατεβατό που απαντούσε στην ερώτηση με επιχειρήματα τι προβλήματα είχε με το ανώτερο Prins και πως όλα εξαφανίστηκαν δια μαγείας με το BRC. Τα Stag δεν τα ξέρω. Θεωρούνται τίμια συστήματα. Από εκεί και πέρα δεν γνωρίζω λεπτομέρειες. Το Prins για εμένα προσωπικά είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει και από την στιγμή που δεν έχει μικροψεκασμούς βενζίνης και μπεκ από ανθρακονήματα να είχε είναι ελλιπές. Απαράδεκτο τόσο ακριβό σύστημα να μην έχει μια τόσο βασική και defacto για τα σημερινά δεδομένα λειτουργία ενσωματωμένη.

Τέλος επειδή το δικό μας είναι Peugeot έκανα μια έρευνα και για το πιο σύστημα προτιμούν περισσότερο γι αυτό το αυτοκίνητο... Το 90%+ είχαν BRC. Αυτό καθώς και το γεγονός ότι στο επίσημο βίντεο ξενάγησης της BRC, δείχνει ένα σωρό Citroen (που ανήκει στον ίδιο όμιλο) στη γραμμή τοποθέτησης το ένα πίσω απ' το άλλο να περιμένουν για εργοστασιακή τοποθέτηση, νομίζω ότι δεν μου άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης... Όλα έδειχναν BRC για τη δική μου περίπτωση και απ ότι φαίνεται κάναμε την καλύτερη επιλογή. :) Όσον αφορά τη δική σου περίπτωση, ανεξαρτήτως σε τι σύστημα θα καταλήξεις να έχει οπωσδήποτε σύνδεση με την OBD. Αν τελικά προτιμήσεις BRC μόνο το Plug & Drive.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό anikologr » Τρί 26 Ιαν, 2016 08:33

Εγώ στην θέση σου αν δεν έχεις ανάγκη το 2ο αμάξι θα πουλούσα το yaris.

Βέβαια εσύ ξέρεις καλύτερα. Στο θέμα επιλογής κιτ νομίζω πως έχεις ήδη αποφασίσει και απλά θες την επιβεβαίωση μας.

στην θέση σου και εγώ brc θα έβαζα στον lpgas αλλά δεν μπορώ να παραβλέψω ότι είναι μακράν το ακριβότερο (εκτός prins) και αμφίβολο ποτέ θα κάνεις απόσβεση. Τόσο ακριβό που συγκρίνεται με υγρού ψεκασμού. Έχεις ψάξει για vialle? Ίσως είναι ακόμα καλύτερη επιλογή..

Δεν μένεις βενζίνα?
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό viallesi » Τρί 26 Ιαν, 2016 11:50

Sp4wn έγραψε:
ximikos00 έγραψε:Sorry για το offtopic

Κανένα πρόβλημα , άλλωστε το θέμα μας είναι η εγκατάσταση και θέτεις το ερώτημα άν αξίζει
Ίσως έχεις δίκιο . Ίσως η απάντησή μας είναι στα μαθηματικά

Να πώ καταρχήν πως το Yaris είναι απίστευτα οικονομικό και εγώ το οδηγώ σχεδόν κοιμισμένα
(80-100km/h) σε δρόμο ευθύ και επίπεδο .
Αυτό έχει ώς αποτέλεσμα να βγάζω με 45άρι ντεπόζιτο 600 Km Μέχρι ρεζέρβα με βενζίνη EKO

Αυτή τη στιγμή το κόστος της είναι 1.29

Πάμε να κάνουμε τον υπολογισμό . 60 km τη μέρα , 22 μέρες το μήνα μέσο όρο για 12 μήνες
έχουμε 15840 Km

Για να δούμε πόσα ντεπόζιτα είναι άν πηγαίνω πάντα έτσι χαλαρά στο χρόνο ...

15840 / 600 km Που βγάζει το ντεπόζιτο =26.5 ντεπόζιτα

κόστος ντεπόζιτου = 45 lt χ 1.29 = 58 Ε

Kόστος βενζίνης χρόνου = 26.5 χ 58 = 1540 Ε

Ας πούμε πως με ένα καλό σύστημα θα βγάζω 450 km στα 45lt υγραερίου δλδ το 75% σε σχέση με τη βενζίνη

τότε έχουμε ....... 35 ντεπόζιτα .......31.5 Ε κάθε ντεπόζιτο ...
Κόστος Υγραερίου χρόνου = 1102 Ε


430 ευρώ το χρόνο . Απόσβεση στο STAG σε 2 χρόνια και στα άλλα δύο σε 3 χρόνια .

Υ.Γ. Τα νούμερα τα έβαλα εντελώς "μπακαλίστικα" και εναντίον του επιχειρήματός μου για να δώ και γώ άν όντως το σκέφτηκα καλά .Είμαι σίγουρος όμως πως τα ετήσια km θα αυξηθούν όταν το βάλω . Άν θεωρητικά το υγραέριο μου κρατήσει 100.000 χλμ πρίν μου διαλύσει τον κινητήρα με 15.800 km το χρόνο θά χω κερδίσει 2700 - 1600 Πές την επένδυση και τα service μέχρι τότε θα μπορώ να φτιάξω και 2 φορές τις βαλβίδες άμα σπάσουν στη μέση :P

Υ.Γ.2.
ximikos00 έγραψε:Το yaris που είναι και πιο ελαφρυ αμάξι πόσο σου καίει και θέλεις να το κάνεις υγραέριο?

Θά χω να το λέω , σε φόρουμ υγραεριοκίνησης ,προσπάθησαν να με αποτρέψουν από το να κάνω μετατροπή :P Αστειεύομαι φυσικά :)


Φίλε μου ξεχνάς ότι θα έχεις και κατανάλωση βενζίνης μαζί με το lpg (0,5 - 1.0). Ξεχνάς ότι ότι θα κάνεις service κάθε 15000 στο lpg. Ξεχνάς ότι πολύ πιθανόν το lpg να είναι φτηνό μέχρι το 2018 και μετά ο φόρος να εξισωθεί με την βενζίνη. Βάλε και άλλα πράγματα στους υπολογισμούς σου για να δεις αν σε συμφέρει. Πολλά toyota έχουν ευαίσθητες βαλβίδες και είναι σε black list. Το δικό σου κοίταξες αν είναι μέσα? Το λες και μόνος σου ότι είναι μπακαλίστικοι οι υπολογισμοί. Δεν κάθεσαι να τους κάνεις σωστά για να δεις τελικά τι ισχύει?
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Candlemass » Τρί 26 Ιαν, 2016 12:11

Sp4wn έγραψε:[...]Αυτό έχει ώς αποτέλεσμα να βγάζω με 45άρι ντεπόζιτο 600 Km Μέχρι ρεζέρβα με βενζίνη EKO[...]
[...]Ας πούμε πως με ένα καλό σύστημα θα βγάζω 450 km στα 45lt υγραερίου[...]

Επίσης το 10l/100km, που υποθέτει ο φίλος κατανάλωση με το υγραέριο, νομίζω ότι είναι πολύ υψηλό αν τώρα έχει 7,5l/100km.
Θα είναι γύρω στο +1l/100km + κάποια συμμετοχή βενζίνης ανάλογα πόσο το πατάει.
Στο δικό μου, με κατανάλωση βενζίνης ~7l/100km βγάζω 420km με 32l υγραέριο + κάποια l βενζίνης.

Προσωπικά, νομίζω ότι αν δε σκοπεύει να το δώσει σύντομα, το υγραέριο συμφέρει σε κάθε περίπτωση. Αρκεί να μην έχει ιδιότροπο κινητήρα και προκύψουν προβλήματα.
VW EOS 1.4 TSi : LandiRenzo Omegas Direct
Land Rover Freelander SE 1.8 : LandiRenzo Omegas EVO
Άβαταρ μέλους
Candlemass
 
Δημοσιευσεις: 128
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιουν, 2015 21:00
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Επόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 46 επισκέπτες