Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRC vs STAG vs PRINS

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό viallesi » Τρί 26 Ιαν, 2016 21:48

anikologr έγραψε:
viallesi έγραψε:
gkazakias έγραψε:Φιλε lpgas μονο εφοσον εχεις αποφασισει brc.
Και μη γραφετε αυτη την μαλ… α οτι μετα το 2018 εξισωνετε ο φορος αεριου βενζινης. Αυτο ηταν μια μπαρουφα που λεγαν εποχη 2009-2010 οι αεριτζηδες να προσελκυσουν πελατες τοτε που ξεκιναγε η ανθιση της υγραεριοκινησης. Το μονο σιγουρο ειναι οτι το αεριο δεν θα μεινει στα 0.60 , οχι επειδη φτανει το 2018, αλλα επειδη ειμαστε αυτο που ειμαστε σαν λαος.


Μπράβο παλικάρι μου. Λέμε μαλακίες. Άνοιξε τα μάτια σου και διάβασε λίγο παραπάνω πριν μιλήσεις. Καλό κάνει...

Πίνακας Ελάχιστων Φόρων στα καύσιμα από την ΕΕ
Καύσιμο Εως 31/12/12 - 1/1/13 - 1/1/15 - 1/1/18
Βενζίνη * 359 - 359 - 359 - 359
Πετρέλαιο * 330 - 359 - 382 - 412
Κηροζίνη * 330 - 350 - 370 - 386
Υγραέριο ** 125 - 125 - 311 - 501
Φυσικό Αέριο *** 2,6 - 2,6 - 6,6 - 10,8

Πηγές (το δεύτερο είναι επίσημη πηγή της Ευρωπαϊκής Ένωσης):
http://www.caranddriver.gr/article.asp? ... id=7253385
http://ec.europa.eu/taxation_customs/re ... ion_en.pdf

Όμως ανέφερα ήδη ο φόρος στο lpg πολύ πιθανόν θα εξισωθεί με της βενζίνης. Τελευταία ακούγεται ότι μπορεί και να μην γίνει γιατί δεν έχουν πιάσει τους περιβαντολογικούς στόχους. Το μέλλον θα δείξει...

Να είσαι σίγουρος πως αν ανέβει τόσο ο φόρος αυτόματα θα πέσει η τιμή διυλιστήριου..μ@λακές είναι τόσες επενδύσεις να πάνε χαμένες?


Αυτό είναι υπόθεση που κάνεις και όχι δεδομένο οπότε μόνο σίγουρος δεν μπορώ να είμαι. Το δεδομένο είναι ότι ο στόχος για την φορολογία είναι συγκεκριμένος και γραμμένος. Τώρα αν θα γίνει πραγματικότητα ή όχι αυτό θα φανεί στο μέλλον και δεν μπορώ να το απαντήσω.

Το σταματάω εδώ. Αν έχετε δεδομένα και όχι υποθέσεις υπάρχει ήδη αντίστοιχο thread στο forum που μπορούμε να το συνεχίσουμε. Το ερώτημα του παιδιού είναι συγκεκριμένο.
Τελευταία επεξεργασία από viallesi και Τρί 26 Ιαν, 2016 21:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό viallesi » Τρί 26 Ιαν, 2016 21:54

Σχετικά με το αυτοκίνητο σου αν είναι σε black list σύμφωνα με την Prins είναι. Βασικά λέει όλα τα toyota είναι σε black list οπότε το λαμβάνεις όπως καταλαβαίνεις. Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω το αντίστοιχο της vialle μιας και το έχουν αφαιρέσει.

https://www.autogastanken24.de/document ... 081107.pdf

Ενημερωτικά και να να μην σπέρνω τον πανικό και το δικό μου (Honda) σε black list είναι αλλά τα μέχρι τώρα δεδομένα δεν είναι άσχημα. Κάθε άλλο. Πολλά όμως Honda ειδικά πριν το 2006 είχαν θέματα.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Τρί 26 Ιαν, 2016 22:25

viallesi έγραψε:Σχετικά με το αυτοκίνητο σου αν είναι σε black list σύμφωνα με την Prins είναι. Βασικά λέει όλα τα toyota είναι σε black list οπότε το λαμβάνεις όπως καταλαβαίνεις. Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω το αντίστοιχο της vialle μιας και το έχουν αφαιρέσει. https://www.autogastanken24.de/document ... 081107.pdf
Ενημερωτικά και να να μην σπέρνω τον πανικό και το δικό μου (Honda) σε black list είναι αλλά τα μέχρι τώρα δεδομένα δεν είναι άσχημα. Κάθε άλλο. Πολλά όμως Honda ειδικά πριν το 2006 είχαν θέματα.


Με τον QGAS Που μίλησα πάντως δε μου είπε κάτι σχετικά με τη λίστα . Με ρώτησε τον κωδικό κινητήρα προφανώς γιατί ήταν σημαντικό για να καθορίσει τί βαλβίδες έχει και μετά μου είπε με το Valve Care και με το VSI 2.0 δε θά χω κανένα θέμα .
mitsubishi - Toyota - Honda τα έχουν για ευπαθή στις βαλβίδες κυρίως λόγω βλαβών που έχουν βγάλει .

Άν αναλογιστούμε όμως την ακρίβεια των becks , τη σαφή βελτίωση που έχουν όλα τα συστήματα πιά με OBD σε τροφοδοσία και τη λίπανση που κάνουν οι περισσότεροι , αυτός ο κίνδυνος μειώνεται σε ικανοποιητικά ποσοστά .
Τουλάχιστον αυτό κατάλαβα από κουβέντες με πολλούς εγκαταστάτες ...
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 26 Ιαν, 2016 22:32

Ο φρέσκος κατάλογος (1/2016) της Vialle για όσους τον θέλουν. :)
www.vialle.nl/media/Consument_Catalogus ... gus_EN.pdf
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό viallesi » Τρί 26 Ιαν, 2016 22:34

Sp4wn έγραψε:
viallesi έγραψε:Σχετικά με το αυτοκίνητο σου αν είναι σε black list σύμφωνα με την Prins είναι. Βασικά λέει όλα τα toyota είναι σε black list οπότε το λαμβάνεις όπως καταλαβαίνεις. Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω το αντίστοιχο της vialle μιας και το έχουν αφαιρέσει. https://www.autogastanken24.de/document ... 081107.pdf
Ενημερωτικά και να να μην σπέρνω τον πανικό και το δικό μου (Honda) σε black list είναι αλλά τα μέχρι τώρα δεδομένα δεν είναι άσχημα. Κάθε άλλο. Πολλά όμως Honda ειδικά πριν το 2006 είχαν θέματα.


Με τον QGAS Που μίλησα πάντως δε μου είπε κάτι σχετικά με τη λίστα . Με ρώτησε τον κωδικό κινητήρα προφανώς γιατί ήταν σημαντικό για να καθορίσει τί βαλβίδες έχει και μετά μου είπε με το Valve Care και με το VSI 2.0 δε θά χω κανένα θέμα .
mitsubishi - Toyota - Honda τα έχουν για ευπαθή στις βαλβίδες κυρίως λόγω βλαβών που έχουν βγάλει .

Άν αναλογιστούμε όμως την ακρίβεια των becks , τη σαφή βελτίωση που έχουν όλα τα συστήματα πιά με OBD σε τροφοδοσία και τη λίπανση που κάνουν οι περισσότεροι , αυτός ο κίνδυνος μειώνεται σε ικανοποιητικά ποσοστά .
Τουλάχιστον αυτό κατάλαβα από κουβέντες με πολλούς εγκαταστάτες ...


Σωστα τα λες, αλλα η λίστα της prins τα λαμβάνει ήδη υπόψιν όλα αυτά. Ειναι αρκετά προσωπικό το θέμα όποτε δεν σου λέω κάτι παρακάτω. Όταν ήμουν στην θέση σου πήρα το ρίσκο ξέροντας όμως πολλές περιπτώσεις με το ίδιο αμάξι που είχαν κάνει μετατροπή και έχοντας μιλήσει με τον μηχανικό μου ώστε να μου επιβεβαιώσει ότι το πρόβλημα ειναι έντονο σε πιο παλιά μοντέλα. Τώρα αν θα μου βγει σε καλό θα δείξει.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Τρί 26 Ιαν, 2016 22:49

referravag έγραψε:Ο φρέσκος κατάλογος (1/2016) της Vialle για όσους τον θέλουν. :)
http://www.vialle.nl/media/Consument_Ca ... gus_EN.pdf


Αυτός αφορά τα συστήματα που παίρνουν Vialle LPDi έτσι δεν είναι ? Δεν είναι black list άν δεν κάνω λάθος ...
Επίσης αυτός δεν είναι ο κωδικός κινητήρα που έχω εγώ ... (2SZ-FE) εγώ έχω τον (1NR-FE)
Είναι περισσότερα KW και έχει υδραυλικές βαλβίδες
viallesi έγραψε:Σωστα τα λες, αλλα η λίστα της prins τα λαμβάνει ήδη υπόψιν όλα αυτά. Ειναι αρκετά προσωπικό το θέμα όποτε δεν σου λέω κάτι παρακάτω. Όταν ήμουν στην θέση σου πήρα το ρίσκο ξέροντας όμως πολλές περιπτώσεις με το ίδιο αμάξι που είχαν κάνει μετατροπή και έχοντας μιλήσει με τον μηχανικό μου ώστε να μου επιβεβαιώσει ότι το πρόβλημα ειναι έντονο σε πιο παλιά μοντέλα. Τώρα αν θα μου βγει σε καλό θα δείξει.

Και γώ κάπως έτσι το σκέφτομαι .Ξέρω πως το λές για να με προφυλάξεις γιατί οι καιροί είναι επικίνδυνοι για ανοίγματα , όμως πιστεύω πως είναι κρίμα να τό χω το αυτοκίνητο και να κάθεται ...

Είναι κρίμα επίσης να έχω diesel Και να πηγαίνω με τη βενζίνη κάθε μέρα στη δουλειά ,μόνο και μόνο για να το μετακινώ .
Δές το αλλιώς το σκεπτικό μου .Άν δουλέψει έστω και 100.000 χλμ απροβλημάτιστα ,θά χω κάνει ήδη απόσβεση από το 2ο χρόνο και θα είμαι μετά ευέλικτος σε ότι καύσιμο είναι κατα καιρούς φθηνό (Βενζίνη-Πετρέλαιο-Υγραέριο)
Μετά και βαλβίδες να χαλάσουν ,θά ναι αμάξι δεκαετίας . Λίγο θα σκάσω ...

Άν τώρα είμαι στους γκαντέμηδες , θα το φτιάξω και θα λειτουργώ πάλι . ΣΚέψου όμως αυτό που έγραψα παραπάνω ... Με 80-100 χλμ την ώρα και με διαδρομές 30-35χλμ σταμάτημα και μετά από 8ώρες 30-35 χλμ ...Ούτε υπερθέρμανση στα "ευαίσθητα μέταλλα TOYOTA " βλέπω ,ούτε ζόρι στον κινητήρα ,ούτε κίνδυνο μεγάλο ...

Στο Θέμα μας όμως ... BRC vs STAG vs Prins vs LPG TECH ακούω γνώμες και επιχειρήματα . Μάστορες και κιτ to the test :P
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 26 Ιαν, 2016 23:01

Για όποιο σύστημα και αν βάλεις πάντως να έχει οπωσδήποτε διασύνδεση με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου... Τώρα το αν είναι 16bitος ή 32bitος o επεξεργαστής του ή τρέχει στα Χ MHz ο ένας και στα Y MHz o άλλος ή ο ένας είναι διπύρηνος και ο άλλος οχταπύρηνος, δεν είναι πράγματα που μπορείς να συγκρίνεις άμεσα για να πεις ότι είναι καλύτερο το ένα ή το άλλο καθώς δεν ξέρεις τι αρχιτεκτονική έχει το SoC του καθενός ούτε το πόσο καλά αξιοποιείται από το firmware του κάθε εγκεφάλου... Μπορεί πχ το super duper εγκεφαλάκι υγραερίου με διπλάσια συχνότητα λειτουργίας από ένα άλλο να μοιάζει θεωρητικά καλύτερο αλλά στην πράξη το θεωρητικά υποδεέστερο να αποδίδει καλύτερα λόγω πιο καλογραμένου firmware.

Φιλικά πάντα! Επειδή με LPGtech Stag και παρεμφερείς εταιρείες δεν τα είχα κοιτάξει τόσο αναλυτικά όσα άλλα ρώτα ή ψάξε και βρες μόνος σου αν μπορεί να ρυθμιστεί ποσοστιαία ο μικροψεκασμός βενζίνης ώστε εκεί που έχει μεγαλύτερη ανάγκη να δίνει και παραπάνω βενζίνη. Να μην είναι όπως στα συστήματα που βασίζονται στο λογισμικό/firmware της AEB που δίνεις σταθερές τιμές... Να μπορεί δηλαδή να καθορίζει την ποσότητα που χρειάζεται ανάλογα το φορτίο και τις στροφές. Από ακρίβεια μπεκ μην τρελάινεσαι... Ένα μικρό yaris της σειράς είναι. Δεν ψάχνεις μπεκ για Jaguar. Και Lovato μπεκ να βάλεις μια χαρά θα δουλεύει.

1. Να έχει οπωσδήποτε σύνδεση με τον εγκέφαλο και κατά δεύτερον
2. Να τσεκάρεις τι στρατηγικές έχει κάθε σύστημα για τους μικροψεκασμούς της βενζίνης και να επιλέξεις αυτό με την πιο ολοκληρωμένη στρατηγική κατά τη γνώμη σου για να έχεις το κεφάλι σου πιο ήσυχο για τις βαλβίδες...
3. Μπεκ τύπου βενζίνης.

Ο κατάλογος της Vialle είναι αυτός που ήταν παλιά για το Blacklist. Το link είναι ακριβώς το ίδιο απλά έχουν ανανεώσει το περιεχόμενο του PDF. Απ' όσο μπορώ να συγκρίνω με τον παλιό (από ότι θυμάμαι) έχουν περιλάβει μόνο τα μοντέλα που είναι ΟΚ.

Αυτά από εμένα και συγνώμη αν σε κούρασα.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Τρί 26 Ιαν, 2016 23:42

referravag έγραψε:Για όποιο σύστημα και αν βάλεις πάντως να έχει οπωσδήποτε διασύνδεση με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου... Τώρα το αν είναι 16bitος ή 32bitος o επεξεργαστής του ή τρέχει στα Χ MHz ο ένας και στα Y MHz o άλλος ή ο ένας είναι διπύρηνος και ο άλλος οχταπύρηνος, δεν είναι πράγματα που μπορείς να συγκρίνεις άμεσα για να πεις ότι είναι καλύτερο το ένα ή το άλλο καθώς δεν ξέρεις τι αρχιτεκτονική έχει το SoC του καθενός ούτε το πόσο καλά αξιοποιείται από το firmware του κάθε εγκεφάλου... Μπορεί πχ το super duper εγκεφαλάκι υγραερίου με διπλάσια συχνότητα λειτουργίας από ένα άλλο να μοιάζει θεωρητικά καλύτερο αλλά στην πράξη το θεωρητικά υποδεέστερο να αποδίδει καλύτερα λόγω πιο καλογραμένου firmware.

Φιλικά πάντα! Επειδή με LPGtech Stag και παρεμφερείς εταιρείες δεν τα είχα κοιτάξει τόσο αναλυτικά όσα άλλα ρώτα ή ψάξε και βρες μόνος σου αν μπορεί να ρυθμιστεί ποσοστιαία ο μικροψεκασμός βενζίνης ώστε εκεί που έχει μεγαλύτερη ανάγκη να δίνει και παραπάνω βενζίνη. Να μην είναι όπως στα συστήματα που βασίζονται στο λογισμικό/firmware της AEB που δίνεις σταθερές τιμές... Να μπορεί δηλαδή να καθορίζει την ποσότητα που χρειάζεται ανάλογα το φορτίο και τις στροφές. Από ακρίβεια μπεκ μην τρελάινεσαι... Ένα μικρό yaris της σειράς είναι. Δεν ψάχνεις μπεκ για Jaguar. Και Lovato μπεκ να βάλεις μια χαρά θα δουλεύει.

1. Να έχει οπωσδήποτε σύνδεση με τον εγκέφαλο και κατά δεύτερον
2. Να τσεκάρεις τι στρατηγικές έχει κάθε σύστημα για τους μικροψεκασμούς της βενζίνης και να επιλέξεις αυτό με την πιο ολοκληρωμένη στρατηγική κατά τη γνώμη σου για να έχεις το κεφάλι σου πιο ήσυχο για τις βαλβίδες...
3. Μπεκ τύπου βενζίνης.

Ο κατάλογος της Vialle είναι αυτός που ήταν παλιά για το Blacklist. Το link είναι ακριβώς το ίδιο απλά έχουν ανανεώσει το περιεχόμενο του PDF. Απ' όσο μπορώ να συγκρίνω με τον παλιό (από ότι θυμάμαι) έχουν περιλάβει μόνο τα μοντέλα που είναι ΟΚ.

Αυτά από εμένα και συγνώμη αν σε κούρασα.

Εννοείται πως δε με κουράζεις.Ίσα ίσα σε τέτοιου είδους πόστ ήλπιζα όταν έκανα εγγραφή και δημιουργία νέου θέματος.

Λοιπόν το κατα πόσο θα ελέγξω όλα αυτά μόνος μου είναι λίγο επισφαλές , αλλά ας πούμε πως εμπιστεύομαι 2-3 ανθρώπους και τα λεγόμενά τους .

Το Νο.1 το είχα σίγουρο και γώ . 2016 να κάνεις εγκατάσταση υγραερίου σε αυτοκίνητο του 2010 χωρίς OBD και Πόσο μάλλον σε ΤΟΥΟΥΑ ... Σημαίνει πας γυρεύοντας .
Το Νο.2 δε νομίζω πως θα μπορέσω να το ξεκαθαρίσω ποτέ . Ο κάθε αντιπρόσωπος θα σου πεί το δικό μου είναι το καλύτερο.Από Manual και χαρακτηριστικά δε θα μπορέσω να καταλάβω , ίσως μπορεί να μας βοηθήσει κανείς πιό έμπειρος στην υγραεριοκίνηση
Το Νο.3 εξήγησέ μου ποιά είναι αυτά ? Hana-Kehin-Dragon είναι ? Αυτά βάζουν Stag-Prins-LPG TECH
Η BRC έχει δικά της τα οποία λένε είναι καλά ...

(Το Vialle το είχα αποκλείσει όταν μίλησα με τον QGAS πρώτη φορά που μου είπε πως σε σχέση με το Vialle το PRINS με Valvecare προσφέρει καλύτερη προστασία ). Θεωρώ πως τα σύγχρονα συστήματα με μερικό ψεκασμό (BRC-STAG-LANDIRENZO-LPG TECH) είναι ανώτερα . Άν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τρί 26 Ιαν, 2016 23:48

Μια συμβουλη επισης ειναι μην αναλωνεσαι τοσο σε τεχνικες λεπτομερειες των συστηματων. Θα ειχε νοημα μονο αν κατεχες και ειχες την δυνατοτητα να χειριστεις ολο το μενου(και τα κλειδωμενα κρυφα μενου) και να καλυμπραρεις τον εγκεφαλο του υγραεριου μονος σου.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Τρί 26 Ιαν, 2016 23:57

gkazakias έγραψε:Μια συμβουλη επισης ειναι μην αναλωνεσαι τοσο σε τεχνικες λεπτομερειες των συστηματων. Θα ειχε νοημα μονο αν κατεχες και ειχες την δυνατοτητα να χειριστεις ολο το μενου(και τα κλειδωμενα κρυφα μενου) και να καλυμπραρεις τον εγκεφαλο του υγραεριου μονος σου.


Ας μάθω αρχικά ποιό είναι καλύτερο value For money στα βασικά χαρακτηριστικά για το Yaris και δε θα μπώ σε λεπτομέρειες
το υπόσχομαι
!! :P
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες