Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRC vs STAG vs PRINS

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό tripas » Τετ 27 Ιαν, 2016 14:43

Φίλε dimoskats πράγματι υπήρχε OEM συνεργασια της Landirenzo με την toyota ΑΛΛΑ για τον 1.000cc τον τρικιλινδρο που φορά το aygo και το yaris το 2010.Η Επιλογή του κινητήρα δεν ήταν τυχαια βέβαια.
Τώρα αν υπάρχει pdf αρχειο που να το αποδεικνυει και για τον 1.33 πάω πάσω αλλα απο όσο γνωριζω δεν υπάρχει.
Δεν είναι σωστο να λέμε περι ΟΕΜ συνεργασιες χωρις να αναφέρουμε code κινητήρα.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Τετ 27 Ιαν, 2016 14:58

Το περί οεμ το έθεσα απο πλευράς αξιοπιστίας, r&d και συμβατότητας. Όπως κ αν το κανεις άλλο είναι να σε εμπιστεύεται όλο το group Fiat, renault, daimler και πόσες αλλες εταιρίες και άλλο να μην σε ξέρει κανένας ως εταιρία.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Τετ 27 Ιαν, 2016 15:54

dimoskats έγραψε:Το περί οεμ το έθεσα απο πλευράς αξιοπιστίας, r&d και συμβατότητας. Όπως κ αν το κανεις άλλο είναι να σε εμπιστεύεται όλο το group Fiat, renault, daimler και πόσες αλλες εταιρίες και άλλο να μην σε ξέρει κανένας ως εταιρία

Κοίτα νομίζω έχω παραθέσει γνωστές εταιρείες και κίτ . Κανείς δε μίλησε για συστήματα των 500 ευρώ με βουλγάρικους εγκεφάλους και κινέζικα μπεκ .

Landi Renzo - BRC - Stag - LPG TECH Θεωρώ είναι στα ίδια επίπεδα με μικρές διαφορές .

Omegas 3.0 - Plug n Drive - 4Q Box Plus - 324 ODB . Το Prins μία κατηγορία μόνο του .

Ίσως και η εγκατάσταση του Silverline 2.0 με το Valvecare ή του VSI 1.0 με τα kehin με το ValveCare να ήταν κ αυτή καλή λύση .
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 27 Ιαν, 2016 21:21

dimoskats έγραψε:http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?p=43589#p43589 ορίστε η ρύθμιση μου και η άποψη του εγκαταστατη ακολούθως...εμένα παλι μου φαίνεται πιο παραμετροποιησιμο το Landi Renzo για οποίον ξέρει να ρυθμίζει απο το να θετεις ενα απλό ποσοστο συμμετοχής.και γενικά το ποσοστο συμμετοχής βενζίνης στο δικο μου για αυτό το λογο δεν είναι σταθερό, αλλά μεταβάλλεται δυναμικά σε όλο το φάσμα ανάλογα με τα φορτία κ τις στροφές.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σε αυτό το post σου dimoskats γράφεις τα εξής:

Η Landi Renzo έχει εξαγοράσει την ΑΕΒ αλλά χρησιμοποιεί δικό της αλγόριθμο, δεν μπορώ να σου απαντήσω στο ερώτημά σου, αλλά μπορώ να σου περιγράψω την δικιά μου ρύθμιση:
-από 2.000στ/λ και πάνω για χρόνους ψεκασμού από 10msec. και πάνω αφαιρεί χρόνο ψεκασμού υγραερίου και προσθέτει βενζίνη.
-από 3.000στ/λ και πάνω επιπρόσθετα σε πλήρες φορτίο 1 στους 7 κύκλους καύσης είναι μόνο με βενζίνη.
-κάθε φόρα που οι στροφές πέφτουν κάτω από 1.000 για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα που δεν θυμάμαι, ψεκάζει μόνο βενζίνη και έπειτα πάλι μόνο υγραέριο. Συνεπώς λαμβάνει υπόψη και χρόνο ψεκασμού και στροφές και φορτία.



-2000σαλ και πάνω για χρόνους ψεκασμού >10ms αφαιρεί χρόνο ψεκασμού και προσθέτει βενζίνη. Το ερώτημα είναι πόσο χρόνο; Είναι έτσι όπως τα είχε γράψει ο LPGas δηλαδή είναι fixed η τιμή; Γιατί εαν ναι τότε δεν είναι έξυπνο αυτό. Ο LPGas πάντως είχε γράψει ότι είναι fixed οι τιμές που προγραμματίζεις στην οικογένεια AEB άρα στις ψηλές στροφές δεν του επαρκεί ενώ σε χαμηλότερες πέφτει παραπάνω βενζίνη απ' όση θα χρειαζόταν.

-Μήπως γι' αυτό σε πλήρες φορτίο και >3000σαλ για 1 κύκλο δεν ψεκάζει καθόλου υγραέριο και το γυρνάει σε βενζίνη; Μήπως έχουν δει ότι στις ψηλές στροφές δεν επαρκεί η fixed τιμή και προσπαθούν να το σώσουν όπως όπως εισάγοντας ένα κύκλο βενζίνη; Δεν νομίζω ότι είναι η εξυπνότερη στρατηγική αυτή αν είναι όντως αυτό το σκεπτικό τους. Δεν ξέρω για ποιον λόγο γίνεται κάτι τέτοιο αλλά δεν μου αρέσει αυτή η ανομοιομορφία στη λειτουργία του συστήματος. Το θέμα είναι να ψεκάσεις την ακριβή ποσότητα βενζίνης παράλληλα με το υγραέριο για να επιταχύνεις την καύση του υγραερίου. Γι' αυτό το λόγο εξάλου ψεκάζεται παράλληλα η βενζίνη ώστε να προστατευτούν οι βαλβίδες από τη θερμική καταπόνηση λόγω της βραδύτερης καύσης του υγραερίου, μειώνοντας με αυτή την τεχνική τον χρόνο καύσης του υγραερίου. Αλλιώς τι νόημα έχει; 1 κύκλο θα είσαι ΟΚ μέσα στους χρόνους καύσης και τους υπόλοιπους 6 ουσιαστικά θα ρίχνεις μια fixed ποσότητα που ουσιαστικά δεν θα επαρκεί; Δώρο άδωρο δηλαδή.

Δεν ξέρω πως λειτουργεί ακριβώς το Landi Renzo τους προβληματισμούς μου εκφράζω βάσει όλων όσων έχουν γραφτεί κυρίως από τους εγκαταστάτες που έχουν δώσει τα φώτα τους κατά καιρούς στο φόρουμ. Αν ισχύει κάτι άλλο πολύ ευχαρίστως να μας διαφωτίσουν.

Τέλος μια ακόμη ρύθμιση που έχει κάνει στο δικό μας κατόπιν δικής μας προτροπής είναι ότι πάνω από τις 4300σαλ γυρνάει αυτόματα αποκλειστικά σε βενζίνη και όταν πέσει κάτω από 4300 ξανά σε υγραέριο. Το αυτοκίνητο σπάνια περνάει τις 3500σαλ απλά για ψυχολογικούς λόγους το ενεργοποιήσαμε ώστε σε κάποιο ξεκάπνισμα για τα μπουζί στην εθνική να γυρνάει μόνο του σε βενζίνη χωρίς να πρέπει να αποσπάσουμε την προσοχή μας από το δρόμο για να το αλάξουμε χειροκίνητα. ;)

Άσχετο χτες δοκίμασα να συνδέσω το διαγνωστικό μου για να δω κάποια πράγματα και δούλευε κανονικά παρότι είναι συνδεδεμένο και το ΚΙΤ του υγραερίου. Προφανώς δεν είναι συνδεδεμένο στην ίδια θύρα αλλά νομίζω ότι κλέβουν κάποιες γραμμές από την καλωδίωση του εγκεφάλου. Καλό αυτό. Το LongTerm Trim είναι μηδενικό ελάχιστα αρνητικό, δηλαδή περίπου "-0.1%". To Short Term στο ρελαντί που το είδα είναι ακριβώς στο "0%" και παίζει στα + και στα - ανάλογα με το αν πατάς ή αφήνεις το γκάζι. Ο λ επίσης ακριβώς στο 1 στο ρελαντί με κάποια μικρά ανεβοκατεβάσματα πάλι στο πάτημα και στο άφημα του γκαζιού. Από τα νούμερα που είδα θέλω να πιστεύω ότι έχει κάνει άψογη ρύθμιση ο LPGas.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Τετ 27 Ιαν, 2016 21:30

Την ακριβή λειτουργία του συστήματος δεν την ξέρω, ο έξτρα κύκλος μόνο με βενζίνη μπήκε αποκλειστικά απο δική μου παρότρυνση για επιπλέον ασφαλεια - ψύξη του κινητήρα. Το σίγουρο είναι πως ψεκάζει βενζίνη απο κάποια φορτία κ πανω κ αναλογικά με τον χρόνο ψεκασμού ρίχνει κ την αντίστοιχη βενζίνη. Αλλη ποσότητα ρίχνει στα 12ms συνολικού ψεκασμου, αλλη στα 30ms αν αυτό εννοεις.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Τετ 27 Ιαν, 2016 21:59

Βασικά δεν έχει νόημα να υποθέτουμε . Άν μπορέσει κανείς εγκαταστάτης να συμμετάσχει κ να μας εξηγήσει 2-3 πράγματα καλώς . Αλλιώς ας μιλήσουμε για τα πράγματα που ξέρουμε .

Κρατάμε μέχρι τώρα :
Ecokinisi και Landi Renzo omegas 3.0 1060Ε
LPGAS και BRC plug n drive 1250E
QGAS και Prins VSI 2.0 + Valve Care 1400 E νέα τιμή

Με τους περισσότερους να λένε BRC ...

Ο Στάθης στη Θεσσαλονίκη για τον οποίο έχω ακούσει καλά λόγια και βολεύει , κάνει αντίστοιχη δουλειά με τον LPGAs άραγε ? Γιατί άν είναι να τραβηχτώ κάπου , προτιμώ σίγουρα Θεσσαλονίκη

Επίσης για εγκατάσταση STAG δε μας έχει μιλήσει κανένας . Υπάρχει κάποιος που κάνει σωστή δουλειά σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη ?
Έχω μιλήσει με το Σαπουνά στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας που είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος ,αλλά γνώμη δεν έχει εκφέρει κανείς προς το παρόν ...
Τελευταία επεξεργασία από Sp4wn και Τετ 27 Ιαν, 2016 22:06, έχει επεξεργασθεί 5 φορά/ες συνολικά
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 27 Ιαν, 2016 22:00

dimoskats έγραψε:Την ακριβή λειτουργία του συστήματος δεν την ξέρω, ο έξτρα κύκλος μόνο με βενζίνη μπήκε αποκλειστικά απο δική μου παρότρυνση για επιπλέον ασφαλεια - ψύξη του κινητήρα. Το σίγουρο είναι πως ψεκάζει βενζίνη απο κάποια φορτία κ πανω κ αναλογικά με τον χρόνο ψεκασμού ρίχνει κ την αντίστοιχη βενζίνη. Αλλη ποσότητα ρίχνει στα 12ms συνολικού ψεκασμου, αλλη στα 30ms αν αυτό εννοεις.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αν ισχύει αυτό τότε πάσο. Αλλά ο LPGas άλλα έγραφε πιο παλιά και οι άλλοι εγκαταστάσες που έχουν ΑΕΒ και τα παρεμφερή τους δεν είχαν επειχηρήματα να του απαντήσουν!
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Τετ 27 Ιαν, 2016 22:13

Ας πούμε ο tripas http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=15&t=356&start=80 είπε καλά λόγια ...

tripas έγραψε:Φίλε για μενα η http://www.autorace.gr/ δηλαδη o σταθης Honda-Mitsubishi είναι κορυφαίος στα BRC απλα μένω καλαμαρια και για μια αλλαγή φίλτρων είπα να πάω στον γεραντίδη που είναι δίπλα στο σπιτι του. Για σοβαρο θεμα και εγω εκει θα παώ.
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 28 Ιαν, 2016 01:45

Υπάρχουν πολλά θέματα παρόμοια με το δικό σου στο φόρουμ. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να κάνεις φύλο και φτερό το φόρουμ και θα βρεις όλες τις απαντήσεις που ψάχνεις. :)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό tripas » Πέμ 28 Ιαν, 2016 17:46

Φίλε Sp4wn για BRC στην θεσσαλονικη δες και στον γεραντιδη http://gerantidis-gas.gr/
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες