Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRC vs STAG vs PRINS

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 27 Ιαν, 2016 00:03

Τα BRC, kehin, hana που λες νομίζω και τα Dragon (αυτά τα έχει το LPGTech? δεν θυμάμαι) είναι τύπου βενζίνης. Είναι όλα εξαιρετικά. Δεν νομίζω ότι θα καταλάβεις διαφορά πρακτικά στο Yaris όποιο μπεκ και να μπει... Το θέμα είναι 1) να διαλέξεις αυτό που θεωρείς εσύ πιο ολοκληρωμένο σαν σύστημα λαμβάνοντας υπόψη και την συνολική λειτουργία του ΚΙΤ και 2) να κινήσεις γη και ουρανό για να βρεις τον καλύτερο εγκαταστάτη που βάζει αυτό το σύστημα... Ποιοτικό σύστημα δεν είναι αυτό που έχει άψογα υλικά κατασκευής ή τα ακριβέστερα μπεκ ενώ συγχρόνως βγάζουν ενημερώσεις μήνα παρά μήνα για να διορθώσουν ένα σωρό bugs που μπορεί να έχει.

Για εμένα καλό είναι να γνωρίζεις κάποιες λεπτομέρειες για τον τρόπο λειτουργείας του συστήματος... :)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Τετ 27 Ιαν, 2016 00:12

referravag έγραψε:Για εμένα καλό είναι να γνωρίζεις κάποιες λεπτομέρειες για τον τρόπο λειτουργείας του συστήματος... :)

Κάπου εδώ θα ήταν ευχής έργο να είχαμε καμία γνώμη από έμπειρους εγκαταστάτες για τον τον τροπο λειτουργίας και για το ποιό είναι το επιθυμητό.
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τετ 27 Ιαν, 2016 00:13

Κοιτα να δεις, οτι μαρκα και να βαλεις σιγουρα θα υπαρχει και στον τοπο σου ενας μαστορας που θα σε υποστηριξει και θα ειναι ικανος να αντικαταστησει 2 φιλτρα υγραεριου και να εποπτευσει το κιτ για καποιο οφλαλμοφανες προβλημα, πχ καποια ελλατωματικη φυσα η καποια αντικατασταση φθαρμενου σωληνα.
Το παν ειναι η σωστη αρχικη εγκατασταση και η ΡΥΘΜΙΣΗ η οποια αν γινει απο καποιον γκουρου της brc πχ lpgas, δεν θα αφησεις κανεναν αλλο μαστορα να στην πειραξει.
Πολλοι την πατανε ετσι, πανε σε ενα μαστορα υγραεριοκινησης τους αλλαζει φιλτρα συνδεει και την φυσα και παταει ενα autocalibration στο πεζοδρομιο και πανε στραφη ολες οι σωστες ρυθμισεις που εκανε ο τυχον ψειρας εγκαταστατης σου στο δρομο με δοκιμες.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Τετ 27 Ιαν, 2016 00:15

Διάλεξε ενα σύστημα με μικριψεκασμους βενζίνης...αλλά κυρίως διάλεξε εγκαταστατη εμπιστοσύνης! Όσο για ευαίσθητα μοτέρ TOYOTA εγώ έχω κανει σχεδόν 40.000km (κινητήρας 1ZR-FAE) και με αρκετά απο αυτά σε ταχύτητες απο 180km/h και πανω...κ ουτε κιχ.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τετ 27 Ιαν, 2016 00:19

dimoskats έγραψε:Διάλεξε ενα σύστημα με μικριψεκασμους βενζίνης...αλλά κυρίως διάλεξε εγκαταστατη εμπιστοσύνης! Όσο για ευαίσθητα μοτέρ TOYOTA εγώ έχω κανει σχεδόν 40.000km (κινητήρας 1ZR-FAE) και με αρκετά απο αυτά σε ταχύτητες απο 180km/h και πανω...κ ουτε κιχ.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μην εισαι απολυτος για το κιχ. Εχεις υδραυλικες βαλβιδες. Δεν θα κανει ποτε κιχ. Θα κανει μια και εξω κραχ.
Αυτο δεν παει σε σενα προσωπικα αλλα σε οσους εχουν υδραυλικες βαλβιδες αυτορυθμιζομενες με τις οποιες δεν βλεπεις καθολου μα καθολου την πορεια της φθορας οπως στις μηχανικες με μια μετρηση ρουτινας.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Τετ 27 Ιαν, 2016 00:31

dimoskats έγραψε:Διάλεξε ενα σύστημα με μικριψεκασμους βενζίνης...αλλά κυρίως διάλεξε εγκαταστατη εμπιστοσύνης! Όσο για ευαίσθητα μοτέρ TOYOTA εγώ έχω κανει σχεδόν 40.000km (κινητήρας 1ZR-FAE) και με αρκετά απο αυτά σε ταχύτητες απο 180km/h και πανω...κ ουτε κιχ.

Σ ευχαριστώ για τη συμβουλή . Εσύ από το Landirenzo να φανταστώ έμεινες ικανοποιημένος ...
Το συγκεκριμένο έχει OBD και που το έκανες εγκατάσταση ? Έχεις να προτείνεις κάποιο κιτ συγκεκριμένο ή κάποιον εγκαταστάτη ?
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Τετ 27 Ιαν, 2016 00:43

Obd δεν έχει...απο το συστημα απόλυτα ευχαριστημένος, αλλά εχω αλλάξει εγκαταστατη (οι παλιότεροι θα θυμουνται) πλεον αυστηρα κ μονο στον ecokinisi το εμπιστευομαι στην Ηλιούπολη! Σαν συστημα το Landi Renzo είναι απόντα κορυφαία της αγορας κ είναι ένας όμιλος με αρκετές θυγατρικές όπως AEB, LOVATO, MED, LANDI και αρκετές άλλες.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Τετ 27 Ιαν, 2016 00:55

dimoskats έγραψε:Obd δεν έχει...απο το συστημα απόλυτα ευχαριστημένος, αλλά εχω αλλάξει εγκαταστατη (οι παλιότεροι θα θυμουνται) πλεον αυστηρα κ μονο στον ecokinisi το εμπιστευομαι στην Ηλιούπολη! Σαν συστημα το Landi Renzo είναι απόντα κορυφαία της αγορας κ είναι ένας όμιλος με αρκετές θυγατρικές όπως AEB, LOVATO, MED, LANDI και αρκετές άλλες.
,
Για Landi RENZO δεν έχω μιλήσει και δεν έχω ψαχτεί γιατι πήρα τηλ στον κεντρικό αντιπρόσωπο στη Θεσσαλονίκη να τον ρωτήσω πόσο βάζει , τί προτείνει και γιατί και μου έδωσε κατευθείαν το τηλ . 2 ηλεκτρολόγων στο Βόλο που μου είπε είναι φοβεροί μάστορες και κάνουν τοποθετήσεις εκεί ...
Συμπεράσματα δικά σου !!
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 32
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 27 Ιαν, 2016 01:20

Όσον αφορά τα Landi Renzo παρότι είναι από τα κορυφαία συστήματα, προσωπικά το απέκλεισα μαζί και όλη την οικογένεια ΑΕΒ λόγω της στρατηγικής που έχουν για τους μικροψεκασμούς βενζίνης. Από τις πληροφορίες που είχα συγκεντρώσει το καλοκαίρι τα Landi Renzo και η συναφής οικογένεια συστημάτων που βασίζονται στο λογισμικό της AEB δεν έχουν πολύ σοφό τρόπο για τον μικροψεκασμό βενζίνης κατά την ταπεινή μου άποψη. Θα μου πεις βέβαια ποιος είμαι εγώ να κρίνω κοτζαμάν Landi Renzo. Και θα συμφωνήσω μαζί σου. Απλά ψάχνοντας μέρα νύχτα μέχρι και όταν βάλαμε το σύστημα στο δικό μας αυτοκίνητο αυτό που διαπίστωσα ήταν ότι η BRC υπερέχει σε αυτό το κομμάτι το οποίο είναι και πολύ σημαντικό. Δεν ξέρω αν έχει βγει κάποια ενημέρωση από τότε ή αν έχει αλλάξει κατι στο λογισμικό τους αλλά μέχρι τον Σεπτέμβρη που το έψαχνα εγώ στα συστήματα της οικογένειας AEB όριζες χειροκίνητα σύμφωνα με τα λεγόμενα του LPGas για πόσα ms θα πρέπει να ανοίξει το μπεκ της βενζίνης για να κάνει μικροψεκασμό. Αντίθετα στο BRC ορίζεις ένα ποσοστό (σε εμάς το έχει βάλει 14%) και από εκεί και πέρα ανάλογα το φορτίο του κινητήρα και τις στροφές καθορίζει μόνο του πόσο ακριβώς ποσοστό βενζίνης χρειάζεται να ψεκάσει. Στο δικό μας το έχω δει από 2-3% στο ρελαντί μέχρι και 25% με κλιματιστικό ανοιχτό δίνοντάς του γκάζι στάσιμος. Από την άλλη όπως εξηγούσε και σε ένα άλλο θέμα εδώ στο forum ο LPGas η οικογένεια AEB (Landi Renzo κλπ) αυτό που κάνεις είναι να ορίσεις μόνο το πόσα ms θέλεις να ανοίξει το μπεκ της βενζίνης. Έτσι όπως το είχε περιγράψει αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι ανεξαρτήτως φορτίου ή στροφών γενικότερα ανεξαρτήτως απαιτήσεων θα ψεκάζει πάντα την ίδια ποσότητα βενζίνης με αποτέλεσμα στις ψηλές στροφές πχ να μην επαρκεί ενώ στις χαμηλές να είναι παραπανίσια.

Γενικά ότι πληροφορίες σου γράφω τώρα τις έχω συλέξει από το φόρουμ εδώ καθώς και από άλλα ξένα. Αν ισχύει κάτι διαφορετικό ή έχει αλλάξει κάτι ένας εγκαταστάτης μπορεί πολύ ευχάριστα να με διορθώσει. :)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό viallesi » Τετ 27 Ιαν, 2016 01:39

gkazakias έγραψε:Κοιτα να δεις, οτι μαρκα και να βαλεις σιγουρα θα υπαρχει και στον τοπο σου ενας μαστορας που θα σε υποστηριξει και θα ειναι ικανος να αντικαταστησει 2 φιλτρα υγραεριου και να εποπτευσει το κιτ για καποιο οφλαλμοφανες προβλημα, πχ καποια ελλατωματικη φυσα η καποια αντικατασταση φθαρμενου σωληνα.
Το παν ειναι η σωστη αρχικη εγκατασταση και η ΡΥΘΜΙΣΗ η οποια αν γινει απο καποιον γκουρου της brc πχ lpgas, δεν θα αφησεις κανεναν αλλο μαστορα να στην πειραξει.
Πολλοι την πατανε ετσι, πανε σε ενα μαστορα υγραεριοκινησης τους αλλαζει φιλτρα συνδεει και την φυσα και παταει ενα autocalibration στο πεζοδρομιο και πανε στραφη ολες οι σωστες ρυθμισεις που εκανε ο τυχον ψειρας εγκαταστατης σου στο δρομο με δοκιμες.


+1
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες