Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



BRC vs STAG vs PRINS

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 27 Ιαν, 2016 01:46

+1 κι εγώ για μηχανικό στον τόπο σου... θα σου είναι πολύ δυσάρεστο αν τύχει κάτι και πρέπει να τρέχεις Αθήνα ή Θεσ/νίκη.
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 405
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Τετ 27 Ιαν, 2016 01:51

referravag έγραψε:+1 κι εγώ για μηχανικό στον τόπο σου... θα σου είναι πολύ δυσάρεστο αν τύχει κάτι και πρέπει να τρέχεις Αθήνα ή Θεσ/νίκη.


To ανάποδο έλεγε το ποστ ... Εγκατάσταση σε καλό μάστορα και στον τόπο μου θα βρώ κάποιον να κάνει σερβις και διορθώσεις .
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 31
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τετ 27 Ιαν, 2016 01:56

Sp4wn έγραψε:To ανάποδο έλεγε το ποστ ... Εγκατάσταση σε καλό μάστορα και στον τόπο μου θα βρώ κάποιον να κάνει σερβις και διορθώσεις .


A να γεια σου!
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1168
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Τετ 27 Ιαν, 2016 02:08

gkazakias έγραψε:
Sp4wn έγραψε:To ανάποδο έλεγε το ποστ ... Εγκατάσταση σε καλό μάστορα και στον τόπο μου θα βρώ κάποιον να κάνει σερβις και διορθώσεις .


A να γεια σου!

Και γώ αν σου πώ την αλήθεια γκαζάκια προς τα κεί προσανατολίζομαι σιγά σιγά .Να πάω μία Αθήνα-Θεσσαλονίκη κατά προτίμηση στη δεύτερη και να κανω την εγκατάσταση σε κάποιον έμπειρο και σωστό μάστορα .
Γιατί άλλο είναι νά χεις κάνει 100 εγκαταστάσεις από τις οποίες ένα παλιό Corolla που είχε ένα ξάδερφος και άλλο νά χεις κάνει 10.000 από τα οποία 3-4 Yaris του 2010 και να ξέρεις ακριβώς που θα τρυπήσεις και από που θα περάσεις τί ...
Τί θα ρυθμίσεις και τί θα αφήσεις απείραχτο .

Συμφωνώ . Μένει να βρούμε σύστημα και μάστορα :P

Είπαμε μία επιλογή είναι LPGAS στα 1250 το Plug and Play !! :P
Αλλιώς Δημήτρη Στάθη λέω Θεσσαλονίκη ... Βάζει και LPG TECH
STAG Ξέρετε κάποιον καλό να βάζει ? ΓΙα τον Σαπουνά στην Αλεξάνδρεια Ημαθείας ξέρει κανείς κάτι ?
Prins o QGAS στα 1500 είναι τόσο μπροστά που κοιτάζει πίσω και βλέπει ακόμη το μέλλον ,οπότε δε ρωτάω :P
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 31
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τετ 27 Ιαν, 2016 02:45

Για τις περιοχες της επαρχιας που ρωτας δυστηχως δεν θα βρεις πολλες αποψεις. Για Θεσσαλονικη δεν εχω ιδεα να σου προτεινω. Σιγουρα ομως θα παρεις απαντησεις απο αλλους για την συμπρωτευουσα.
Απο μενα για Αθηνα με κλειστα ματια lpgas. Αληθεια γιατι δεν κοιτας και το seq24 που ειναι φθηνοτερο? Αν σου προτεινε ο Χρηστος αποκλειστικα το plug&drive παω πασο. Αν ομως ειναι δικη σου εμμονη να βαλεις το ακριβο ξανασκεψου το. Δινουμε προταιρεοτητα στον εγκαταστατη, οχι στο κιτ.
Καικατι αλλο, γιατι με τον qgas σκαλωσες με το prins μονο? Εχεις και πολυ καλα Aeb value for money για το γιαρις. Επαληθευσε μονο το θεμα μικροψεκασμων βενζινης, δεν παιζει (δεν το γνωριζω αλλα και δεν μπορω να το πιστεψω) να λειτουργει στατικα και οχι δυναμικα αναλογου φορτιου/στροφων μια εταιρια που εχει κατακλεισει την αγορα με το software της.
Επισης μπορεις να ρωτησεις τους εγκαταστατες τους καλους που αναφερουμε εαν εχουν καποια συνεργασια ή καποια υποδειξη καλου τεχνικου στα μερη που θελεις για μελλοντικη υποστηριξη.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1168
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 27 Ιαν, 2016 04:10

Παραθέτω λόγια του LPGAS σχετικά με τους μικροψεκασμούς βενζίνης που είχα εντοπίσει και παλαιότερα και τα παραθέτει σε παρόμοιο θέμα και ο Νίκος στο ακόλουθο ποστ του.
viewtopic.php?p=43584#p43584

Από εκεί και πέρα κάθε εταιρεία έχει τη μέθοδο της. Προσωπικά ξανά λέω ότι έκρινα πως η πιο σωστή υλοποίηση κατά την ταπεινή μου άποψη είναι αυτή της BRC όσον αφορά την προστασία των βαλβίδων.
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 405
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό anikologr » Τετ 27 Ιαν, 2016 09:17

gkazakias έγραψε:Για τις περιοχες της επαρχιας που ρωτας δυστηχως δεν θα βρεις πολλες αποψεις. Για Θεσσαλονικη δεν εχω ιδεα να σου προτεινω. Σιγουρα ομως θα παρεις απαντησεις απο αλλους για την συμπρωτευουσα.
Απο μενα για Αθηνα με κλειστα ματια lpgas. Αληθεια γιατι δεν κοιτας και το seq24 που ειναι φθηνοτερο? Αν σου προτεινε ο Χρηστος αποκλειστικα το plug&drive παω πασο. Αν ομως ειναι δικη σου εμμονη να βαλεις το ακριβο ξανασκεψου το. Δινουμε προταιρεοτητα στον εγκαταστατη, οχι στο κιτ.
Καικατι αλλο, γιατι με τον qgas σκαλωσες με το prins μονο? Εχεις και πολυ καλα Aeb value for money για το γιαρις. Επαληθευσε μονο το θεμα μικροψεκασμων βενζινης, δεν παιζει (δεν το γνωριζω αλλα και δεν μπορω να το πιστεψω) να λειτουργει στατικα και οχι δυναμικα αναλογου φορτιου/στροφων μια εταιρια που εχει κατακλεισει την αγορα με το software της.
Επισης μπορεις να ρωτησεις τους εγκαταστατες τους καλους που αναφερουμε εαν εχουν καποια συνεργασια ή καποια υποδειξη καλου τεχνικου στα μερη που θελεις για μελλοντικη υποστηριξη.

Στα aeb πράγματι ο ψεκασμός είναι ακριβώς όπως περιγράφει ο refe...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 622
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Τετ 27 Ιαν, 2016 10:27

viewtopic.php?p=43589#p43589 ορίστε η ρύθμιση μου και η άποψη του εγκαταστατη ακολούθως...εμένα παλι μου φαίνεται πιο παραμετροποιησιμο το Landi Renzo για οποίον ξέρει να ρυθμίζει απο το να θετεις ενα απλό ποσοστο συμμετοχής.και γενικά το ποσοστο συμμετοχής βενζίνης στο δικο μου για αυτό το λογο δεν είναι σταθερό, αλλά μεταβάλλεται δυναμικά σε όλο το φάσμα ανάλογα με τα φορτία κ τις στροφές.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Toyota Auris 1.6 Valvematic 132hp Landi Renzo Omegas Evo + JLM Valve Saver kit
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 388
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό Sp4wn » Τετ 27 Ιαν, 2016 11:53

Όσο αφορά το θέμα με το sequent24 που με ρώτησες ο LPGA s μου το πρότεινε αλλά όντως θέλω μόνο plug and drive για τον ίδιο λόγο που δε θέλω να βάλω κιτ των 500 ευρώ.
Γιατί είναι το καλύτερο για το αυτοκίνητο.

Όσο αφορά το Landirenzo πήρα τηλέφωνο στην ecokinisi κ μου είπαν 1000 ευρώ +κτεο
Αν αξίζει δεν είναι και άσχημα!!

Sorry για τον ξύλινο λόγο αλλά γράφω από το κινητό
Μάστορα θα μπορώ να πιάνω 200 μετά το LPG ? Ά ωραία γιατί πρίν δεν τά πιανα
Άβαταρ μέλους
Sp4wn
 
Δημοσιευσεις: 31
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν, 2016 01:38
Τοποθεσία: Βόλος

Re: BRC vs STAG vs PRINS

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Τετ 27 Ιαν, 2016 12:26

Sp4wn έγραψε: Όσο αφορά το Landirenzo πήρα τηλέφωνο στην ecokinisi κ μου είπαν 1000 ευρώ +κτεο
Αν αξίζει δεν είναι και άσχημα!!

Sorry για τον ξύλινο λόγο αλλά γράφω από το κινητό

Ο Σπύρος (ecokinisi) και ως άνθρωπος κ ως επαγγελματίας είναι κορυφή, έχει σώσει πολύ κοσμο απο "επαγγελματίες" πολυδιαφημισμενους κτλ. Το συστημα, ψάξε λίγο κ θα δεις οτι έχει συνεργασια ΟΕΜ με αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες μεταξύ αλλων κ με την TOYOTA. Αν σε βολευει απο θέμα απόστασης κ κοστους είναι σίγουρα καλη επιλογή.


Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Toyota Auris 1.6 Valvematic 132hp Landi Renzo Omegas Evo + JLM Valve Saver kit
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 388
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες