BRC vs STAG vs PRINS
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιαν, 2016 18:10
Καλησπέρα και από μένα .
Παρακαλώ να με βοηθήσετε να συγκρίνουμε τα εξής συστήματα :
1) BRC Plug n Drive (1250 από LPGAS , 1180 στο Βόλο )
2) STAG 4Q BOX PLUS με HANA becks (900 ΣΑΠΟΥΝΑΣ , 950 Βόλος )
3) Prins VSI 2.0 με Keihin Βecks (1250 QGAS + 250 φιλική προσφορά επειδή του τά πρηξα λογικά με τα τηλ . το Valve Care )
Οι τιμές είναι με ΚΤΕΟ και με ΦΠΑ χωρίς λάδια-ξύδια ...
Είμαι κάτοχος ενός Toyota Yaris 1.33 βενζίνη (2010) Με υδραυλικές βαλβίδες (όχι μηχανικές τέλος πάντων ) στο οποίο και θέλω να βάλω υγραέριο για να το έχω για ταξί δουλειά - σπίτι (περίπου 60χλμ σύνολο και 12-15.000 το χρόνο ) και γιατί από τότε που αγόρασα το huyndai το diesel για δεύτερο , τό χω και κάθεται
Μιάς και μένω στο Βόλο υπάρχει αρχικά το πρόβλημα του εγκαταστάτη . Άν θεωρητικά ήξερα πως θα χρειαστώ ξανά συνεργείο στο service Και μόνο τότε δε θα δίσταζα στιγμή να πάω Αθήνα - Θεσσαλονίκη μιάς και εκεί υπάρχει απ ότι βλέπω η τεχνογνωσία και η εμπειρία σε μεγαλύτερο ποσοστό .
Σίγουρα λοιπόν θα ήθελα την εγκατάσταση να μου την κάνει ο LPGAs στο BRC ή ο ΣΤΑΘΗΣ , o QGAS στο PRINS και ο Σαπουνάς στο STAG .
Έχω βρεί αντιπροσώπους και εγκαταστάτες για το BRC και το STAG στο Βόλο για το Prins πάλι δεν έχω βρεί κάτι να εμπνέει εμπιστοσύνη εκτός από τον άνθρωπο με το Q . Πέρα από αυτό το δίλημμα να πώ πως τα δύο πρώτα απ ότι κατάλαβα ρίχνουν παράλληλα και λίγο βενζίνη στο μείγμα
ενώ το Prins παρόλο που φαίνεται πιό ελκυστικό από άποψη ποιότητας χρειάζεται αυτό το έξτρα 300άρι για (προστασία και φροντίδα βαλβίδων ) (Δε λέω λαδιέρα ,είναι ανώτερο ) .
Θέλω να πιστεύω πως και τα 3 συστήματα είναι πάρα πολύ καλά
Το ρίσκο είναι δεδομένο . Πειράζω έναν κινητήρα Ιαπωνικό που δουλεύει τέλεια μέχρι στιγμής και έχει μόνο 55.000 km προς όφελος της "οικονομικότερης " μετακίνησης !! Το θέμα είναι τί επιλέγουμε ...
ΣΤη σύγκρισή μας να πώ τα εξής ...
Αυτά τα λίγα που ξέρω , τα έμαθα από τους ανθρώπους που αναφέρω παραπάνω οι οποίοι μου εξήγησαν 2-3 πράγματα και από όλα τα σχετικά δικά σας γραφόμενα . Με το αντικείμενο ασχολούμαι 3-4 μέρες και θα ήθελα τα φώτα σας για να επιλέξω αρχικά το καλύτερο Kit Και έπειτα το άν αξίζει το ρίσκο της εγκατάστασης μακριά (ο.200km ) ή το ρίσκο της εγκατάστασης από τους τοπικούς δημογέροντες της τσιπουροκίνησης που λέει και ο Q
Παρακαλώ να με βοηθήσετε να συγκρίνουμε τα εξής συστήματα :
1) BRC Plug n Drive (1250 από LPGAS , 1180 στο Βόλο )
2) STAG 4Q BOX PLUS με HANA becks (900 ΣΑΠΟΥΝΑΣ , 950 Βόλος )
3) Prins VSI 2.0 με Keihin Βecks (1250 QGAS + 250 φιλική προσφορά επειδή του τά πρηξα λογικά με τα τηλ . το Valve Care )
Οι τιμές είναι με ΚΤΕΟ και με ΦΠΑ χωρίς λάδια-ξύδια ...
Είμαι κάτοχος ενός Toyota Yaris 1.33 βενζίνη (2010) Με υδραυλικές βαλβίδες (όχι μηχανικές τέλος πάντων ) στο οποίο και θέλω να βάλω υγραέριο για να το έχω για ταξί δουλειά - σπίτι (περίπου 60χλμ σύνολο και 12-15.000 το χρόνο ) και γιατί από τότε που αγόρασα το huyndai το diesel για δεύτερο , τό χω και κάθεται
Μιάς και μένω στο Βόλο υπάρχει αρχικά το πρόβλημα του εγκαταστάτη . Άν θεωρητικά ήξερα πως θα χρειαστώ ξανά συνεργείο στο service Και μόνο τότε δε θα δίσταζα στιγμή να πάω Αθήνα - Θεσσαλονίκη μιάς και εκεί υπάρχει απ ότι βλέπω η τεχνογνωσία και η εμπειρία σε μεγαλύτερο ποσοστό .
Σίγουρα λοιπόν θα ήθελα την εγκατάσταση να μου την κάνει ο LPGAs στο BRC ή ο ΣΤΑΘΗΣ , o QGAS στο PRINS και ο Σαπουνάς στο STAG .
Έχω βρεί αντιπροσώπους και εγκαταστάτες για το BRC και το STAG στο Βόλο για το Prins πάλι δεν έχω βρεί κάτι να εμπνέει εμπιστοσύνη εκτός από τον άνθρωπο με το Q . Πέρα από αυτό το δίλημμα να πώ πως τα δύο πρώτα απ ότι κατάλαβα ρίχνουν παράλληλα και λίγο βενζίνη στο μείγμα
ενώ το Prins παρόλο που φαίνεται πιό ελκυστικό από άποψη ποιότητας χρειάζεται αυτό το έξτρα 300άρι για (προστασία και φροντίδα βαλβίδων ) (Δε λέω λαδιέρα ,είναι ανώτερο ) .
Θέλω να πιστεύω πως και τα 3 συστήματα είναι πάρα πολύ καλά
Το ρίσκο είναι δεδομένο . Πειράζω έναν κινητήρα Ιαπωνικό που δουλεύει τέλεια μέχρι στιγμής και έχει μόνο 55.000 km προς όφελος της "οικονομικότερης " μετακίνησης !! Το θέμα είναι τί επιλέγουμε ...
ΣΤη σύγκρισή μας να πώ τα εξής ...
Αυτά τα λίγα που ξέρω , τα έμαθα από τους ανθρώπους που αναφέρω παραπάνω οι οποίοι μου εξήγησαν 2-3 πράγματα και από όλα τα σχετικά δικά σας γραφόμενα . Με το αντικείμενο ασχολούμαι 3-4 μέρες και θα ήθελα τα φώτα σας για να επιλέξω αρχικά το καλύτερο Kit Και έπειτα το άν αξίζει το ρίσκο της εγκατάστασης μακριά (ο.200km ) ή το ρίσκο της εγκατάστασης από τους τοπικούς δημογέροντες της τσιπουροκίνησης που λέει και ο Q