Σελίδα 5 από 7

Re: BRC vs STAG vs PRINS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιαν, 2016 01:46
από referravag
+1 κι εγώ για μηχανικό στον τόπο σου... θα σου είναι πολύ δυσάρεστο αν τύχει κάτι και πρέπει να τρέχεις Αθήνα ή Θεσ/νίκη.

Re: BRC vs STAG vs PRINS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιαν, 2016 01:51
από Sp4wn
referravag έγραψε:+1 κι εγώ για μηχανικό στον τόπο σου... θα σου είναι πολύ δυσάρεστο αν τύχει κάτι και πρέπει να τρέχεις Αθήνα ή Θεσ/νίκη.


To ανάποδο έλεγε το ποστ ... Εγκατάσταση σε καλό μάστορα και στον τόπο μου θα βρώ κάποιον να κάνει σερβις και διορθώσεις .

Re: BRC vs STAG vs PRINS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιαν, 2016 01:56
από gkazakias
Sp4wn έγραψε:To ανάποδο έλεγε το ποστ ... Εγκατάσταση σε καλό μάστορα και στον τόπο μου θα βρώ κάποιον να κάνει σερβις και διορθώσεις .


A να γεια σου!

Re: BRC vs STAG vs PRINS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιαν, 2016 02:08
από Sp4wn
gkazakias έγραψε:
Sp4wn έγραψε:To ανάποδο έλεγε το ποστ ... Εγκατάσταση σε καλό μάστορα και στον τόπο μου θα βρώ κάποιον να κάνει σερβις και διορθώσεις .


A να γεια σου!

Και γώ αν σου πώ την αλήθεια γκαζάκια προς τα κεί προσανατολίζομαι σιγά σιγά .Να πάω μία Αθήνα-Θεσσαλονίκη κατά προτίμηση στη δεύτερη και να κανω την εγκατάσταση σε κάποιον έμπειρο και σωστό μάστορα .
Γιατί άλλο είναι νά χεις κάνει 100 εγκαταστάσεις από τις οποίες ένα παλιό Corolla που είχε ένα ξάδερφος και άλλο νά χεις κάνει 10.000 από τα οποία 3-4 Yaris του 2010 και να ξέρεις ακριβώς που θα τρυπήσεις και από που θα περάσεις τί ...
Τί θα ρυθμίσεις και τί θα αφήσεις απείραχτο .

Συμφωνώ . Μένει να βρούμε σύστημα και μάστορα :P

Είπαμε μία επιλογή είναι LPGAS στα 1250 το Plug and Play !! :P
Αλλιώς Δημήτρη Στάθη λέω Θεσσαλονίκη ... Βάζει και LPG TECH
STAG Ξέρετε κάποιον καλό να βάζει ? ΓΙα τον Σαπουνά στην Αλεξάνδρεια Ημαθείας ξέρει κανείς κάτι ?
Prins o QGAS στα 1500 είναι τόσο μπροστά που κοιτάζει πίσω και βλέπει ακόμη το μέλλον ,οπότε δε ρωτάω :P

Re: BRC vs STAG vs PRINS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιαν, 2016 02:45
από gkazakias
Για τις περιοχες της επαρχιας που ρωτας δυστηχως δεν θα βρεις πολλες αποψεις. Για Θεσσαλονικη δεν εχω ιδεα να σου προτεινω. Σιγουρα ομως θα παρεις απαντησεις απο αλλους για την συμπρωτευουσα.
Απο μενα για Αθηνα με κλειστα ματια lpgas. Αληθεια γιατι δεν κοιτας και το seq24 που ειναι φθηνοτερο? Αν σου προτεινε ο Χρηστος αποκλειστικα το plug&drive παω πασο. Αν ομως ειναι δικη σου εμμονη να βαλεις το ακριβο ξανασκεψου το. Δινουμε προταιρεοτητα στον εγκαταστατη, οχι στο κιτ.
Καικατι αλλο, γιατι με τον qgas σκαλωσες με το prins μονο? Εχεις και πολυ καλα Aeb value for money για το γιαρις. Επαληθευσε μονο το θεμα μικροψεκασμων βενζινης, δεν παιζει (δεν το γνωριζω αλλα και δεν μπορω να το πιστεψω) να λειτουργει στατικα και οχι δυναμικα αναλογου φορτιου/στροφων μια εταιρια που εχει κατακλεισει την αγορα με το software της.
Επισης μπορεις να ρωτησεις τους εγκαταστατες τους καλους που αναφερουμε εαν εχουν καποια συνεργασια ή καποια υποδειξη καλου τεχνικου στα μερη που θελεις για μελλοντικη υποστηριξη.

Re: BRC vs STAG vs PRINS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιαν, 2016 04:10
από referravag
Παραθέτω λόγια του LPGAS σχετικά με τους μικροψεκασμούς βενζίνης που είχα εντοπίσει και παλαιότερα και τα παραθέτει σε παρόμοιο θέμα και ο Νίκος στο ακόλουθο ποστ του.
viewtopic.php?p=43584#p43584

Από εκεί και πέρα κάθε εταιρεία έχει τη μέθοδο της. Προσωπικά ξανά λέω ότι έκρινα πως η πιο σωστή υλοποίηση κατά την ταπεινή μου άποψη είναι αυτή της BRC όσον αφορά την προστασία των βαλβίδων.

Re: BRC vs STAG vs PRINS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιαν, 2016 09:17
από anikologr
gkazakias έγραψε:Για τις περιοχες της επαρχιας που ρωτας δυστηχως δεν θα βρεις πολλες αποψεις. Για Θεσσαλονικη δεν εχω ιδεα να σου προτεινω. Σιγουρα ομως θα παρεις απαντησεις απο αλλους για την συμπρωτευουσα.
Απο μενα για Αθηνα με κλειστα ματια lpgas. Αληθεια γιατι δεν κοιτας και το seq24 που ειναι φθηνοτερο? Αν σου προτεινε ο Χρηστος αποκλειστικα το plug&drive παω πασο. Αν ομως ειναι δικη σου εμμονη να βαλεις το ακριβο ξανασκεψου το. Δινουμε προταιρεοτητα στον εγκαταστατη, οχι στο κιτ.
Καικατι αλλο, γιατι με τον qgas σκαλωσες με το prins μονο? Εχεις και πολυ καλα Aeb value for money για το γιαρις. Επαληθευσε μονο το θεμα μικροψεκασμων βενζινης, δεν παιζει (δεν το γνωριζω αλλα και δεν μπορω να το πιστεψω) να λειτουργει στατικα και οχι δυναμικα αναλογου φορτιου/στροφων μια εταιρια που εχει κατακλεισει την αγορα με το software της.
Επισης μπορεις να ρωτησεις τους εγκαταστατες τους καλους που αναφερουμε εαν εχουν καποια συνεργασια ή καποια υποδειξη καλου τεχνικου στα μερη που θελεις για μελλοντικη υποστηριξη.

Στα aeb πράγματι ο ψεκασμός είναι ακριβώς όπως περιγράφει ο refe...

Re: BRC vs STAG vs PRINS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιαν, 2016 10:27
από dimoskats
viewtopic.php?p=43589#p43589 ορίστε η ρύθμιση μου και η άποψη του εγκαταστατη ακολούθως...εμένα παλι μου φαίνεται πιο παραμετροποιησιμο το Landi Renzo για οποίον ξέρει να ρυθμίζει απο το να θετεις ενα απλό ποσοστο συμμετοχής.και γενικά το ποσοστο συμμετοχής βενζίνης στο δικο μου για αυτό το λογο δεν είναι σταθερό, αλλά μεταβάλλεται δυναμικά σε όλο το φάσμα ανάλογα με τα φορτία κ τις στροφές.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: BRC vs STAG vs PRINS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιαν, 2016 11:53
από Sp4wn
Όσο αφορά το θέμα με το sequent24 που με ρώτησες ο LPGA s μου το πρότεινε αλλά όντως θέλω μόνο plug and drive για τον ίδιο λόγο που δε θέλω να βάλω κιτ των 500 ευρώ.
Γιατί είναι το καλύτερο για το αυτοκίνητο.

Όσο αφορά το Landirenzo πήρα τηλέφωνο στην ecokinisi κ μου είπαν 1000 ευρώ +κτεο
Αν αξίζει δεν είναι και άσχημα!!

Sorry για τον ξύλινο λόγο αλλά γράφω από το κινητό

Re: BRC vs STAG vs PRINS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιαν, 2016 12:26
από dimoskats
Sp4wn έγραψε: Όσο αφορά το Landirenzo πήρα τηλέφωνο στην ecokinisi κ μου είπαν 1000 ευρώ +κτεο
Αν αξίζει δεν είναι και άσχημα!!

Sorry για τον ξύλινο λόγο αλλά γράφω από το κινητό

Ο Σπύρος (ecokinisi) και ως άνθρωπος κ ως επαγγελματίας είναι κορυφή, έχει σώσει πολύ κοσμο απο "επαγγελματίες" πολυδιαφημισμενους κτλ. Το συστημα, ψάξε λίγο κ θα δεις οτι έχει συνεργασια ΟΕΜ με αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες μεταξύ αλλων κ με την TOYOTA. Αν σε βολευει απο θέμα απόστασης κ κοστους είναι σίγουρα καλη επιλογή.


Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk