Σελίδα 7 από 7

Re: BRC vs STAG vs PRINS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν, 2016 19:11
από Sp4wn
Σ ευχαριστώ Τριπά ...
Ναί την έχω παρακολουθήσει την ιστορία με το συγκεκριμένο εγκαταστάτη και είχες πεί τελικά πως είναι πολύ καλός .

Η αλήθεια είναι ότι όταν έκανα εγγραφή ήμουν πολύ πιό ορεξάτος να βάλω υγραέριο
Τώρα με έχουν φοβίσει λίγο τα παιδιά εδώ ,να το αφήσω το yaris ήσυχο και να κινώ το diesel ...
Ιαπωνικός κινητήρας , ευαίσθητα μέταλα , ακριβείς ρυθμίσεις που αν πειραχτούν μπορεί να τον πάρω στο χέρι κ άλλα τρομοκρατικά επιχειρήματα

Τί να πώ ... ΓΙα φόρουμ LPG είστε ... ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ :P :lol:

Re: BRC vs STAG vs PRINS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν, 2016 19:17
από gkazakias
Ειμαστε χρηστες υγραεριοκινησης και οχι εμποροι, για αυτο γραφουμε λιγο πιο αντικειμενικα στο φορουμ.
Ποιο μοντελο hyundai diesel εχεις?

Re: BRC vs STAG vs PRINS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν, 2016 19:18
από Sp4wn

Re: BRC vs STAG vs PRINS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν, 2016 19:54
από gkazakias
Ωραιο αμαξι! Βεβαια το αστειο της υποθεσης ειναι οτι λες οτι το εχεις για ταξιδια με την οικογενεια (και καλα το μεγαλο) και το γιαρις για την πολη. Και τα δυο μικρα ειναι για χρηση πολης, αλλα τι να κανεις στην κατασταση που μας εχουν φερει, δεν εχεις κανενα αδικο.

Re: BRC vs STAG vs PRINS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν, 2016 19:57
από referravag
Sp4wn έγραψε:Σ ευχαριστώ Τριπά ...
Ναί την έχω παρακολουθήσει την ιστορία με το συγκεκριμένο εγκαταστάτη και είχες πεί τελικά πως είναι πολύ καλός .

Η αλήθεια είναι ότι όταν έκανα εγγραφή ήμουν πολύ πιό ορεξάτος να βάλω υγραέριο
Τώρα με έχουν φοβίσει λίγο τα παιδιά εδώ ,να το αφήσω το yaris ήσυχο και να κινώ το diesel ...
Ιαπωνικός κινητήρας , ευαίσθητα μέταλα , ακριβείς ρυθμίσεις που αν πειραχτούν μπορεί να τον πάρω στο χέρι κ άλλα τρομοκρατικά επιχειρήματα


Τί να πώ ... ΓΙα φόρουμ LPG είστε ... ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ :P :lol:


Κοίταξε, αυτοί οι κινητήρες όπως και να το κάνουμε σχεδιάστηκαν για να δουλεύουν με βενζίνη. Το υγραέριο καλώς ή κακώς είναι η λύση του φτωχού ή λύση ανάγκης με την κρίση που βιώνουμε... Κανείς δεν ξέρει αν θα πάρει τον κινητήρα στο χέρι σε βάθος χρόνου... Δεν νομίζω ότι σε φόβισε κανείς, ίσα ίσα που προσπαθήσαμε να σου πούμε και λεπτομέρειες. :) Η λογική λέει ότι από τη στιγμή που έχεις diesel πρέπει να χρησιμοποιείς αυτό... Είναι και μικρό το i20 ότι πρέπει για οικονομία!! Κατ' εμέ άλλαξέ του τα φώτα στα χιλιόμετρα! Αφού είχες τη δυνατότητα να αποκτήσεις diesel δεν θα έπρεπε να σκέφτεσαι καν για υγραέριο στο άλλο. Εκτός και αν πχ χρειάζεται να παίρνεις εσύ το ένα και ταυτόχρονα πχ η γυναίκα σου το άλλο για να εξυπηρετείστε ταυτόχρονα.

Re: BRC vs STAG vs PRINS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν, 2016 20:10
από Sp4wn
gkazakias έγραψε:Ωραιο αμαξι! Βεβαια το αστειο της υποθεσης ειναι οτι λες οτι το εχεις για ταξιδια με την οικογενεια (και καλα το μεγαλο) και το γιαρις για την πολη. Και τα δυο μικρα ειναι για χρηση πολης, αλλα τι να κανεις στην κατασταση που μας εχουν φερει, δεν εχεις κανενα αδικο.

Χαχα όντως δεν το διευκρίνησα και ίσως περίμενες κανένα πιό μεγάλο ...
referravag έγραψε:Κοίταξε, αυτοί οι κινητήρες όπως και να το κάνουμε σχεδιάστηκαν για να δουλεύουν με βενζίνη. Το υγραέριο καλώς ή κακώς είναι η λύση του φτωχού ή λύση ανάγκης με την κρίση που βιώνουμε... Κανείς δεν ξέρει αν θα πάρει τον κινητήρα στο χέρι σε βάθος χρόνου... Δεν νομίζω ότι σε φόβισε κανείς, ίσα ίσα που προσπαθήσαμε να σου πούμε και λεπτομέρειες. :) Η λογική λέει ότι από τη στιγμή που έχεις diesel πρέπει να χρησιμοποιείς αυτό... Είναι και μικρό το i20 ότι πρέπει για οικονομία!! Κατ' εμέ άλλαξέ του τα φώτα στα χιλιόμετρα! Αφού είχες τη δυνατότητα να αποκτήσεις diesel δεν θα έπρεπε να σκέφτεσαι καν για υγραέριο στο άλλο. Εκτός και αν πχ χρειάζεται να παίρνεις εσύ το ένα και ταυτόχρονα πχ η γυναίκα σου το άλλο για να εξυπηρετείστε ταυτόχρονα.

Εννοείται και το ξέρω πως το λέτε από ενδιαφέρον .Ευχαριστώ πολύ