Καλησπέρα σε όλους στην παρέα!
Θα ήθελα την άποψη σας σχετικά με το ποιο σύστημα είναι καλύτερο μεταξύ των: BRC LDI, Prins Direct LiquiMax & Vialle lpdi για τοποθέτηση κινητήρα G4FD.
Γενικά, απ'όσο έχω διαβάσει στο forum, ο υγρός ψεκασμός παρουσιάζει τα ακόλουθα μειονεκτήματα:
-Δυσκολίες στην εκκίνηση
-Δυσκολίες στο ρελαντί
-Παγιοποίηση
-Κομπιάσματα με σταθερό γκάζι σε ανοιχτό δρόμο
-Ευαισθησία στις αντλίες (που χαλάνε και στοιχίζουν ακριβά)
-Δεν επιτρέπει επεμβάσεις στη ρύθμιση εγκεφάλου (αν είναι πολύ καλός, "μερακλής" που λέμε, ο εγκαταστάτης είναι μάλλον από αδιάφορο έως κακό, στην αντίθετη περίπτωση όμως ίσως να είναι και καλό)
Ισχύουν ακόμα αυτά και αν ναι, ποιό από τα παραπάνω συστήματα παρουσιάζει τα λιγότερα από τα παραπάνω?
Θα χαρώ να ακούσω τη γνώμη σας!