cmax έγραψε:Σε κινητηρα 16 vct ti 115ps μετα απο 120000+ χλμ με υγραεριο και 225000 συνολικα χωρις λαδιερα και ψεκασμους βενζινης ολες οι εισαγωγης βρεθηκαν ποιο ανοιχτες απο τα ορια 0,25 (ορια 0,17-0,23), οποτε συμπεριφορα οτι τα διακενα μεγαλωνουν και δεν επηρεαζονται απο το υγραεριο. Στις εξαγωγης ολες εκτος μιας (0,28) βρεθηκαν στα 0,31 -0,35 (ορια 0,31-0,37) . Το συμπερασμα μου οτι αυτος ο κινητηρας αν δουλευει σωστα το υγραεριο δεν εχει αναγκη απο "λιπανση".
Βρισκομαι τωρα σε διαδικασια αλλαγης του υπαρχοντος συστηματος με Brc P&D και δε θα βαλω ψεκασμους βενζινης.
Να σημειωσω οτι το μοτερ σπανια εβλεπε πανω απο 4000 στροφες και γενικα οδηγητε ηρεμα. Μεγαλο φορτιο δεχετε μονο στα ταξιδια λογο ανηφορικων δρομων (οχι ομως στροφες καθως πανω απο 120χλμ σπανιως παω). Τωρα αν καποιος ειναι μονιμα στα κοκκινα, δεν ξερω τι θα γινει.
Αυτα για οποιον εχει ανυσηχιες να ψεκαζει βενζινη απο τοσο χαμηλες στροφες και να εχει χωρις λογο υψηλες καταναλωσεις.
Προτείνω να βάλεις ψεκασμους βενζίνης σε υψηλά φορτία και μόνο. Κανείς μόνο καλό. Δουλεύουν τα μπεκ βενζίνης που και που , έχεις μια λογική κατανάλωση βενζίνης (που δεν θα καταλάβεις καμιά διαφορά σε σχέση με τώρα, όσο εκαιγες στην εκκίνηση ) και θα μπορείς και άφοβα να πατήσεις για καμία προσπέραση η σε κανένα ζόρι. Τι σύστημα φόραγες ως τώρα και που τοποθετημένο??
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk