Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: brc. sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό Iliass » Τρί 11 Μαρ, 2014 02:30

nikkokk έγραψε:
LPGas έγραψε:.......
Η διαφορά που θα δεις με το Plug&Drive είναι 3-5% χαμηλότερη κατανάλωση, απόδοση 1-2% καλύτερη και ιδανικό ψεκασμό ακόμη και στις πιο ακραίες συνθήκες οδήγησης. Όλα σε σύγκριση με το Sequent 24. Αυτό που στην ουσία πληρώνεις είναι καλύτερος εγκέφαλος για τη διαχείριση του ψεκασμού.


Ενδιαφέρομαι για τοποθέτηση υγραερίου σε Opel Zafira 1.8 125PS του 2001 - έχω ήδη μιλήσει 2 φορές με την lpgas και πήγα και τους είδα και από κοντά. Διαβάζοντας εδώ - έχοντας τον ίδιο προβληματισμό για το ποιο κιτ είναι το πλέον κατάλληλο - μου δημιουργήθηκε μια απορία.
Δεδομένου ότι υπάρχει χαμηλότερη κατανάλωση 3-5% και καλύτερη απόδοση και με επίσης δεδομένο ότι διανύω περίπου 12000 Km / χρόνο κυρίως εκτός πόλης και με μέση κατανάλωση βενζίνης στα 7,5 l/100Km προκύπτει - μετά από τις σχετικές πράξεις - μια οικονομία από 25 έως και 40€ το χρόνο. Σε περίπτωση λοιπόν που η διαφορά τιμής ανάμεσα στα 2 συστήματα - δεν την ξέρω - είναι της τάξης των 100€ προκύπτει απόσβεση σε 2,5 έως και 4 χρόνια (ή σε 5 έως 8 χρόνια αν η διαφορά είναι 200€).
Τα 2,5 είναι το διάστημα που θα απαιτηθεί για να αποσβεστεί η αξία της επένδυσης έτσι κι αλλιώς. Τα 4+ όμως είναι μάλλον αρκετά με δεδομένη την αστάθεια της σημερινής κατάστασης (όχι πως ελπίζω να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο, το αντίθετο μάλλον). Νομίζω λοιπόν πως δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος να προτιμηθεί το p&d, όχι τουλάχιστον σε μοντέλα στα οποία δεν είναι αναγκαίο (π.χ. 6cyl) ή που είναι αρκετά παλαιά όπως το δικό μου. Έχω δίκιο ;


Όχι δεν έχεις δίκιο. Αν μιλούσαμε για οικονομία της τάξεως των 25-40 ευρώ το χρόνο δεν θα είχε βάλει ποτέ κανείς υγραέριο!!Εκτός αν εννοούσες κάτι άλλο από αυτό που έγραψες..Τσέκαρε πάλι τα νούμερα σου να καταλάβεις τι σου λέω.
Άβαταρ μέλους
Iliass
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Παρ 10 Ιαν, 2014 14:22
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο

Re: brc. sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό nikkokk » Τρί 11 Μαρ, 2014 10:05

Iliass έγραψε:
nikkokk έγραψε:Δεδομένου ότι υπάρχει χαμηλότερη κατανάλωση 3-5% και καλύτερη απόδοση και με επίσης δεδομένο ότι διανύω περίπου 12000 Km / χρόνο κυρίως εκτός πόλης και με μέση κατανάλωση βενζίνης στα 7,5 l/100Km προκύπτει - μετά από τις σχετικές πράξεις - μια οικονομία από 25 έως και 40€ το χρόνο. Σε περίπτωση λοιπόν που η διαφορά τιμής ανάμεσα στα 2 συστήματα - δεν την ξέρω - είναι της τάξης των 100€ προκύπτει απόσβεση σε 2,5 έως και 4 χρόνια (ή σε 5 έως 8 χρόνια αν η διαφορά είναι 200€).
Τα 2,5 είναι το διάστημα που θα απαιτηθεί για να αποσβεστεί η αξία της επένδυσης έτσι κι αλλιώς. Τα 4+ όμως είναι μάλλον αρκετά με δεδομένη την αστάθεια της σημερινής κατάστασης (όχι πως ελπίζω να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο, το αντίθετο μάλλον). Νομίζω λοιπόν πως δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος να προτιμηθεί το p&d, όχι τουλάχιστον σε μοντέλα στα οποία δεν είναι αναγκαίο (π.χ. 6cyl) ή που είναι αρκετά παλαιά όπως το δικό μου. Έχω δίκιο ;


Όχι δεν έχεις δίκιο. Αν μιλούσαμε για οικονομία της τάξεως των 25-40 ευρώ το χρόνο δεν θα είχε βάλει ποτέ κανείς υγραέριο!!Εκτός αν εννοούσες κάτι άλλο από αυτό που έγραψες..Τσέκαρε πάλι τα νούμερα σου να καταλάβεις τι σου λέω.


Έχεις δίκιο, ο τρόπος που το διατύπωσα επιτρέπει "παρεξήγηση".
Το ερώτημα αφορά στο χρόνο απόσβεσης της διαφοράς τιμής ανάμεσα στα δύο συστήματα, στο p&d και στο seq24.
Η οικονομία της τάξεως των 25€-40€ το χρόνο (ποσά που αυξάνονται ανάλογικά με τον αριθμό των Km ή της κατανάλωσης), αναφέρεται στα δύο συγκεκριμένα συστήματα και όχι στη χρήση βενζίνη - υγραέριο. Πιο αναλυτικά, το p&d υποτίθεται πως προσφέρει οικονομικότερη κατανάλωση σε σχέση με το seq24 κατά 3-5% που - μετά τις σχετικές πράξεις (για ένα όχημα που διανύει 12000/έτος με κατανάλωση αερίου στα 8,5l/100Km και με τιμή αερίου στα 0,85€/l) - μεταφράζεται στην οικονομία της τάξης των 25€-40€ που ανέφερα, ίσως και σε λίγο μεγαλύτερη.
Αυτό σημαίνει πως αν κάποιος προτιμήσει το p&d αντί του seq24 θα κάνει απόσβεση της διαφοράς τιμής των δύο συστημάτων σε X/40 χρόνια (όπου Χ=διαφορά τιμής των δύο συστημάτων).
Καταλήγω λοιπόν στο συμπέρασμα πως για αυτοκίνητα μιας "κάποιας" ηλικίας στα οποία η διαφορά στην απόδοση που επίσης προσφέρει το p&d δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, δεν αξίζει να πάει κανείς στο πιο προηγμένο p&d αλλά καλύτερα να επιλέξει το seq24. Και αναρωτιέμαι αν το συμπέρασμά μου αυτό είναι σωστό ή αν κάπου κάνω λάθος.
Opel Zafira 1.8 mod 2001 - 125 PS (Z18XE) - Landi Renzo Omegas Evo
nikkokk
 
Δημοσιευσεις: 86
Εγγραφή: Σάβ 08 Μαρ, 2014 09:43

Re: brc. sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό Iliass » Τρί 11 Μαρ, 2014 12:13

nikkokk έγραψε:
Iliass έγραψε:
nikkokk έγραψε:Δεδομένου ότι υπάρχει χαμηλότερη κατανάλωση 3-5% και καλύτερη απόδοση και με επίσης δεδομένο ότι διανύω περίπου 12000 Km / χρόνο κυρίως εκτός πόλης και με μέση κατανάλωση βενζίνης στα 7,5 l/100Km προκύπτει - μετά από τις σχετικές πράξεις - μια οικονομία από 25 έως και 40€ το χρόνο. Σε περίπτωση λοιπόν που η διαφορά τιμής ανάμεσα στα 2 συστήματα - δεν την ξέρω - είναι της τάξης των 100€ προκύπτει απόσβεση σε 2,5 έως και 4 χρόνια (ή σε 5 έως 8 χρόνια αν η διαφορά είναι 200€).
Τα 2,5 είναι το διάστημα που θα απαιτηθεί για να αποσβεστεί η αξία της επένδυσης έτσι κι αλλιώς. Τα 4+ όμως είναι μάλλον αρκετά με δεδομένη την αστάθεια της σημερινής κατάστασης (όχι πως ελπίζω να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο, το αντίθετο μάλλον). Νομίζω λοιπόν πως δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος να προτιμηθεί το p&d, όχι τουλάχιστον σε μοντέλα στα οποία δεν είναι αναγκαίο (π.χ. 6cyl) ή που είναι αρκετά παλαιά όπως το δικό μου. Έχω δίκιο ;


Όχι δεν έχεις δίκιο. Αν μιλούσαμε για οικονομία της τάξεως των 25-40 ευρώ το χρόνο δεν θα είχε βάλει ποτέ κανείς υγραέριο!!Εκτός αν εννοούσες κάτι άλλο από αυτό που έγραψες..Τσέκαρε πάλι τα νούμερα σου να καταλάβεις τι σου λέω.


Έχεις δίκιο, ο τρόπος που το διατύπωσα επιτρέπει "παρεξήγηση".
Το ερώτημα αφορά στο χρόνο απόσβεσης της διαφοράς τιμής ανάμεσα στα δύο συστήματα, στο p&d και στο seq24.
Η οικονομία της τάξεως των 25€-40€ το χρόνο (ποσά που αυξάνονται ανάλογικά με τον αριθμό των Km ή της κατανάλωσης), αναφέρεται στα δύο συγκεκριμένα συστήματα και όχι στη χρήση βενζίνη - υγραέριο. Πιο αναλυτικά, το p&d υποτίθεται πως προσφέρει οικονομικότερη κατανάλωση σε σχέση με το seq24 κατά 3-5% που - μετά τις σχετικές πράξεις (για ένα όχημα που διανύει 12000/έτος με κατανάλωση αερίου στα 8,5l/100Km και με τιμή αερίου στα 0,85€/l) - μεταφράζεται στην οικονομία της τάξης των 25€-40€ που ανέφερα, ίσως και σε λίγο μεγαλύτερη.
Αυτό σημαίνει πως αν κάποιος προτιμήσει το p&d αντί του seq24 θα κάνει απόσβεση της διαφοράς τιμής των δύο συστημάτων σε X/40 χρόνια (όπου Χ=διαφορά τιμής των δύο συστημάτων).
Καταλήγω λοιπόν στο συμπέρασμα πως για αυτοκίνητα μιας "κάποιας" ηλικίας στα οποία η διαφορά στην απόδοση που επίσης προσφέρει το p&d δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, δεν αξίζει να πάει κανείς στο πιο προηγμένο p&d αλλά καλύτερα να επιλέξει το seq24. Και αναρωτιέμαι αν το συμπέρασμά μου αυτό είναι σωστό ή αν κάπου κάνω λάθος.


Α, τώρα κατάλαβα. Κοίτα, νομίζω πέραν των εγκαταστατών που σίγουρα ξέρουν κάποιες τιμές παραπάνω όσον αφορά τα συστήματα, εγώ (όπως θα συμφωνούν και άλλοι απλοί ιδιώτες εδώ μέσα) θα σου έλεγα μην επικεντρώνεσαι μόνο στο καλύτερο κατά τα ποσοστά σύστημα (βλέπε 3% καλύτερη κατανάλωση από το άλλο κλπ..) αλλά κυρίως στο να ψάξεις για καλό μάστορα να σου κάνει την εγκατάσταση. Είναι περιπτώσεις ανθρώπων που έχουν βάλει στα αμάξια τους τα καλύτερα συστήματα και έχουν ένα σωρό προβλήματα λόγω άσχετου εγκαταστάτη και υπάρχουν και πολύ πιο μέτρια και περιορισμένα σε δυνατότητες συστήματα που δεν είχαν ποτέ πρόβλημα λόγω του ότι ο εγκαταστάτης ήταν γνώστης και έμπειρος. Για μένα δώσε βάση πιο πολύ σ'αυτό δηλαδή, και τα 50-100 ευρώ διαφορά να είναι ανάμεσα στον έναν εγκαταστάτη και στον άλλον και όχι στο σύστημα.
Άβαταρ μέλους
Iliass
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Παρ 10 Ιαν, 2014 14:22
Τοποθεσία: Παλαιό Φάληρο

Re: brc. sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό nikkokk » Τρί 11 Μαρ, 2014 15:59

Iliass έγραψε:Για μένα δώσε βάση πιο πολύ σ'αυτό δηλαδή, και τα 50-100 ευρώ διαφορά να είναι ανάμεσα στον έναν εγκαταστάτη και στον άλλον και όχι στο σύστημα.

Αν κατάλαβα κάτι απ' όσα έχω μέχρι τώρα διαβάσει εδώ και αλλού αλλά και από συζητήσεις που έχω κάνει, είναι αυτό - Ο καλός εγκαταστάτης είναι το μίνιμουμ απαραίτητο για μια πετυχημένη εγκατάσταση.
Opel Zafira 1.8 mod 2001 - 125 PS (Z18XE) - Landi Renzo Omegas Evo
nikkokk
 
Δημοσιευσεις: 86
Εγγραφή: Σάβ 08 Μαρ, 2014 09:43

Re: brc. sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 11 Μαρ, 2014 17:05

nikkokk έγραψε:
Iliass έγραψε:Για μένα δώσε βάση πιο πολύ σ'αυτό δηλαδή, και τα 50-100 ευρώ διαφορά να είναι ανάμεσα στον έναν εγκαταστάτη και στον άλλον και όχι στο σύστημα.

Αν κατάλαβα κάτι απ' όσα έχω μέχρι τώρα διαβάσει εδώ και αλλού αλλά και από συζητήσεις που έχω κάνει, είναι αυτό - Ο καλός εγκαταστάτης είναι το μίνιμουμ απαραίτητο για μια πετυχημένη εγκατάσταση.





Νικολα το maximum της εγκαταστασης ειναι ο τεχνικος
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: brc. sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό drspiros » Τρί 01 Απρ, 2014 01:18

@LPGas (ή όποιος άλλος ξέρει)
Για το κιτ της BRC έχω ακούσει για μπλε μπεκ, για κίτρινα και πορτοκαλί. Τι διαφορές έχουν;
Ford Focus CC 1.6
EuropeGas EG Avance 32
drspiros
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ 10 Αύγ, 2013 23:49

Re: brc. sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τρί 01 Απρ, 2014 09:00

Τα χρώματα καθορίζουν τα μεγέθη των μπεκ. Τι ιπποδύναμη εχει το αυτοκίνητο σου;
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: brc. sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό drspiros » Τρί 01 Απρ, 2014 13:54

110-115 hp.
Ford Focus CC 1.6
EuropeGas EG Avance 32
drspiros
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ 10 Αύγ, 2013 23:49

Re: brc. sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τρί 01 Απρ, 2014 15:16

Εισαι στην αλλαγή πάνω. Με μπλε μπεκ και λιγο αύξηση στην πιεςη πνεύμονα θα δουλέψει μια χαρα.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: brc. sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό dalikerman » Τρί 01 Απρ, 2014 18:04

LPGas έγραψε:Εισαι στην αλλαγή πάνω. Με μπλε μπεκ και λιγο αύξηση στην πιεςη πνεύμονα θα δουλέψει μια χαρα.

Xρηστο, εχω το ιδιο μοτερ με το Σπυρο πιο πανω, Focus ti-vct 1.6 115hp (85kw), με τα πορτοκαλι τα οποια χρησιμοποιω κι εγω, δεν θα ηταν πιο ανετος;
Υπαρχει εξτρα κοστος;
Τάσος.....Ford Focus ti-vct 1.6 / Brc 24 seq.
dalikerman
 
Δημοσιευσεις: 29
Εγγραφή: Τρί 09 Ιούλ, 2013 20:45

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 48 επισκέπτες