LPGas έγραψε:.......
Η διαφορά που θα δεις με το Plug&Drive είναι 3-5% χαμηλότερη κατανάλωση, απόδοση 1-2% καλύτερη και ιδανικό ψεκασμό ακόμη και στις πιο ακραίες συνθήκες οδήγησης. Όλα σε σύγκριση με το Sequent 24. Αυτό που στην ουσία πληρώνεις είναι καλύτερος εγκέφαλος για τη διαχείριση του ψεκασμού.
Ενδιαφέρομαι για τοποθέτηση υγραερίου σε Opel Zafira 1.8 125PS του 2001 - έχω ήδη μιλήσει 2 φορές με την lpgas και πήγα και τους είδα και από κοντά. Διαβάζοντας εδώ - έχοντας τον ίδιο προβληματισμό για το ποιο κιτ είναι το πλέον κατάλληλο - μου δημιουργήθηκε μια απορία.
Δεδομένου ότι υπάρχει χαμηλότερη κατανάλωση 3-5% και καλύτερη απόδοση και με επίσης δεδομένο ότι διανύω περίπου 12000 Km / χρόνο κυρίως εκτός πόλης και με μέση κατανάλωση βενζίνης στα 7,5 l/100Km προκύπτει - μετά από τις σχετικές πράξεις - μια οικονομία από 25 έως και 40€ το χρόνο. Σε περίπτωση λοιπόν που η διαφορά τιμής ανάμεσα στα 2 συστήματα - δεν την ξέρω - είναι της τάξης των 100€ προκύπτει απόσβεση σε 2,5 έως και 4 χρόνια (ή σε 5 έως 8 χρόνια αν η διαφορά είναι 200€).
Τα 2,5 είναι το διάστημα που θα απαιτηθεί για να αποσβεστεί η αξία της επένδυσης έτσι κι αλλιώς. Τα 4+ όμως είναι μάλλον αρκετά με δεδομένη την αστάθεια της σημερινής κατάστασης (όχι πως ελπίζω να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο, το αντίθετο μάλλον). Νομίζω λοιπόν πως δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος να προτιμηθεί το p&d, όχι τουλάχιστον σε μοντέλα στα οποία δεν είναι αναγκαίο (π.χ. 6cyl) ή που είναι αρκετά παλαιά όπως το δικό μου. Έχω δίκιο ;