Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: brc. sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό drspiros » Τρί 01 Απρ, 2014 19:30

LPGas έγραψε:Εισαι στην αλλαγή πάνω. Με μπλε μπεκ και λιγο αύξηση στην πιεςη πνεύμονα θα δουλέψει μια χαρα.

Οι φράσεις "λίγο αύξηση στην πίεση" και "θα δουλέψει μια χαρα" μου ακούγονται λίγο ήξεις-αφήξεις, λίγο "στο περίπου".
(χωρίς παρεξήγηση φυσικά, άλλωστε έχουμε μιλήσει και από κοντά).
Επιλέγοντας να βάλω ένα σύστημα (P&D) που έχει τη διπλάσια τιμή από τα "φθηνά" (όχι ότι δεν υπάρχουν και ακριβότερα), προφανώς θέλω τον τελειότερο και ακριβέστερο συνδυασμό, και φυσικά το 100% των δυνατοτήτων του εκάστοτε συστήματος.

Edit: Όπως διάβασα εδώ http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=54&t=1217 τα πορτοκαλί μπεκ αυξάνουν την κατανάλωση σε χαμηλόστροφες συνθήκες οδήγησης, και είναι ιδανικά για μια οδήγηση στις 6.000 στροφές, σωστά; Εγώ πάλι ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση πάνω από τις 4.000-4.500 στροφές να το πάω με υγραέριο λόγω ευαίσθητων βαλβίδων. Άρα;
Ford Focus CC 1.6
EuropeGas EG Avance 32
drspiros
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ 10 Αύγ, 2013 23:49

Re: brc. sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 02 Απρ, 2014 17:10

Δεν υπάρχει τίποτα στο περίπου στο κατάστημα μας και σε όσα λέμε.
Είμαστε πολύ συγκεκριμένοι και προσέχουμε πολύ καλά όσα γράφουμε.
Μια μικρή αύξηση της πίεσης (5-10%) χρειάζονται πολλά αυτοκίνητα ειδικά την χειμερινή περίοδο με τα μίγματα που έχουμε στην Ελλάδα.
Επίσημα λοιπόν από την Ford Ιταλίας το συγκεκριμένο μοντέλο εξοπλίζεται εργοστασιακά με το BRC και με μπλε μπεκ. Έχουμε εδώ το εργοστασιακό τεχνικό εγχειρίδιο τοποθέτησης αν θέλεις κάποιος μπορεί να περάσει να το δει.
Η έννοια «ας έχει ένα περιθώριο» όταν τοποθετούμε μπεκ δεν υπάρχει. Στο αυτοκίνητο πρέπει να μπουν συγκεκριμένα μπεκ που θα το καλύψουν και θα διατηρήσουν τα σωστά επίπεδα την κατανάλωσης .
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό drspiros » Σάβ 05 Απρ, 2014 20:32

Είδα στο site ότι και τα δύο συστήματα έχουν εγκέφαλο 16bit. Ισχύει αυτό; Τι διαφορά έχει σε σχέση με ανταγωνιστικά συστήματα των 32bit?
Ford Focus CC 1.6
EuropeGas EG Avance 32
drspiros
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ 10 Αύγ, 2013 23:49

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό LPGas » Σάβ 05 Απρ, 2014 23:46

Ο Plug and Drive τρέχει στα 32bit
http://www.brc.it/public/depl_sq_brc_ta01z006-1_en.pdf
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό smyrali » Δευτ 07 Απρ, 2014 10:59

Καλημέρα,

μετά από πολλή σκέψη αποφάσισα να βάλω LPG στο αυτοκίνητο μου, που είναι ένα Leon 1.4 2003 (με πρόγραμμα REVO).
Είμαι ανάμεσα στα BRC Sequent 24 και το αναβαθμισμένο Plug and Play.

Έχω τις εξής απορίες:

1. Αυτή τη στιγμή σύμφωνα με τον trip computer του αυτοκινήτου σε συνθήκες κίνησης καίω 11-12 λτ/100χλμ, ενώ στην εθνική (100-120χλμ/ωρα) 6,5-7 λτ/100χλμ.
Με βάση τα παραπάνω, με τα 2 συστήματα τι κατανάλωση θα έχω όταν θα καίω πόλη και εθνική;
(Να σημειώσω ότι οδηγώ στρωτά, (αλλαγές στις 3500 στροφές και με μια σχέση πάνω σχεδόν πάντα).

2. Το ότι φοράει πρόγραμμα REVO από την αντιπροσωπεία από το πρώτο εξάμηνο που αγόρασα το αμάξι παίζει ρόλο; είχα αλλάξει και ρυθμιστή πίεσης βενζίνης (έτσι λέγεται νομίζω).

3. Θα μπορεί το trip computer όταν καίει LPG να δείχνει κατανάλωση στιγμιαία και μέση όπως με τη βενζίνη;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας!
smyrali
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τετ 06 Ιουν, 2012 12:49

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό LPGas » Δευτ 07 Απρ, 2014 11:38

Υπολογίζεις κατα μέσο όρο 15% αύξηση κατανάλωσης. Το προγραμμα επηρεάζει πολυ την κατανάλωση στους αυγκεκριμενους κινητήρες Γίαυτο και βλέπεις τόσο μεγάλη κατανάλωση εντός πόλης. Το trip δεν μπορει να δείξει κατανάλωση υγραερίου, παίρνει πληροφορίες απο τον εγκέφαλο της βενζίνης και οχι του υγραερίου.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό smyrali » Δευτ 07 Απρ, 2014 13:52

είχα ακούσει για opel corsa '12 που με μπορούσε να δει κατανάλωση υγραερίου στο trip computer εφόσον το υποστήριζε το σύστημα και ο εγκέφαλος....
smyrali
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τετ 06 Ιουν, 2012 12:49

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό xristosps » Τετ 17 Σεπ, 2014 11:00

Καλημέρα, είμαι και εγώ προς λύση με υγραεριοκίνηση καθώς ακούγοντας και διαβάζοντας για σύστημα BRC από τα κορυφαία ασχολήθηκα λίγο με ανάμεσα στους 2 τύπους plug & drive vs sequent 24. O εγκαταστάτης εδώ κεντρική Ελλάδα που μένω μου προτείνει το sq24 ως πιο κατάλληλο λέγοντας πως το plug&drive δεν έχει σημαντική διαφορά ή είναι πολύ αμελητέα για το αυτοκίνητο μου. Η διαφορά είναι στα 120ε περίπου μου είπε αλλά από εμένα δεν τίθεται θέμα τα χρήματα . Γιατί λοιπόν μου προτείνει το sq24 ενώ δεν με ενδιαφέρει η διαφορά χρημάτων? όντως δεν τα δω την διαφορά ? Διάβασα εδώ μέσα πως καλύτερη επιλογή είναι το plug&drive , του το ανέφερα κι μου είπε πως αυτό το σύστημα είναι για πιο απαιτητικά αυτοκίνητα με 140ps και πάνω με τουρμπίνα.
xristosps
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ, 2014 10:30

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό NtzanisNikos » Δευτ 06 Οκτ, 2014 20:26

Ο τυπος εδω απο οτι καταλαβα δεν τρυπαει καθολου εισαγωγη στο mondeo αλλα βαζει εναν ανταπτορα στα ηδη μπεκ βεντζινης?Σωστα?

https://www.youtube.com/watch?v=5n9ZQkEsIfg
NtzanisNikos
 

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό daidalus » Σάβ 08 Νοέμ, 2014 14:33

Καλησπερα ηθελα να κανω την εξης ερωτηση εχω ενα mercedes slk compressor tou 1999 με 192 ιππους θελω να βαλω ενα κιτ υγραεριου ημουν μεταξυ prins kai brc αλλα τελικα κλεινω πιο πολυ προς το κιτ της brc το θεμα ειναι οτι αλλοι εγκαταστατες επιμενουν για το μοντελο plug and drive λεγοντας μου πως ειναι απαραιτητο για το συγγεκριμενο αυτοκινητο επειδη ειναι compressor ενω αλλοι μου λενε πως το sequent 24 ειναι μια χαρα για το αμαξι μου και 150 ευρω πιο οικονομικο και οτιδηποτε αλλο θα ειναι περιττο, ηθελα την γνωμη σας γτ θελω αμεσα να προχωρησω και δεν ξερω τι απο τα δυο να επιλεξω.
daidalus
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ, 2014 14:28

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 62 επισκέπτες