Σελίδα 12 από 14

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Φεβ, 2015 19:08
από erimitis
LP Gas φιλε μου σε βλεπω οτι και το δουλευεις αρκετα αλλα και ξερεις αρκετα για το BRC.Μιλησαμε μαζι και στο τηλεφωνο .Μακαρι να ημουν ποιο κοντα να στο εφερνα μια βολτα.
Λαμπρο υπαρχουν δυο συντελεστες ο long fuel trim και ο short fuel trim.Αυτοι οι δυο κανουν αξομειωση το μιγμα βενζινης και κατα συνεπεια και υγραεριου

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Φεβ, 2015 20:27
από labros
erimitis έγραψε:LP Gas φιλε μου σε βλεπω οτι και το δουλευεις αρκετα αλλα και ξερεις αρκετα για το BRC.Μιλησαμε μαζι και στο τηλεφωνο .Μακαρι να ημουν ποιο κοντα να στο εφερνα μια βολτα.
Λαμπρο υπαρχουν δυο συντελεστες ο long fuel trim και ο short fuel trim.Αυτοι οι δυο κανουν αξομειωση το μιγμα βενζινης και κατα συνεπεια και υγραεριου


Τους ξέρω αυτούς τους δείκτες. Η απορία μου είναι πως τους διαβάζει ο εγκέφαλος του seq24.

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Φεβ, 2015 23:04
από hlias
labros έγραψε:Τους ξέρω αυτούς τους δείκτες. Η απορία μου είναι πως τους διαβάζει ο εγκέφαλος του seq24.





τις διορθωσεις τις κανει ο εγκεφαλος της βενζινης και υποχρεωτικα τον ακολουθει αυτος του υγραεριου.

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Φεβ, 2015 00:41
από erimitis
Ακριβως.απλα το υγραεριο στο seq24 δεν αλλαζει χαρτογραφηση

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Φεβ, 2015 14:27
από labros
erimitis έγραψε:Ακριβως.απλα το υγραεριο στο seq24 δεν αλλαζει χαρτογραφηση


Δηλαδή διορθώνει σε πραγματικό χρόνο μέχρι ένα ποσοστό που του επιτρέπει η χαρτογράφηση αν κατάλαβα καλά.

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Φεβ, 2015 20:32
από erimitis
Οταν κανεις χαρτογραφηση βλεπεις τον long term fuel που κυμαινεται και αναλογος βαζεις ενδειξεις.Το σωστο θα ηταν να το βγαλεις στο δρομο και να δεις πως συμπεριφερεται σε διαφορετικες σχεσεις του κιβωτιου αλλα και ταχυτητας.
Οποτε φτιαχνεις μια αντίστοιχη καμπυλη υγραεριου κατα 20% τουλαχιστον ποιο πολυ καταναλωση ομως ιδια με την βενζινη.
Βεβαια κατα τα λεγομενα του lp gas που ειναι και εγκατασταστης σωστη ρυθμιση στην αυτολιπανση αναλογα με τις στροφες και το φορτιο.
Αν λεω κατι λαθος δεκτες οι παρατηρησεις

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Σεπ, 2015 20:40
από donstefano
Παιδια ερωτηση......

Για τα ευαισθητα μας ιαπωνικα (HONDA,TOYOTA,NISSAN) 14αρια, 16αρια μοτερ χωρις τουρμπο κτλ,εφοσον υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα να τοποθετηθουν ειτε το ενα ειτε το αλλο συστηματα,ποιο κατα τη γνωμη σας ειναι το ποιο καταλληλο για τη μακροζωια του κινητηρα?

Απαραιτητη βεβαια προυποθεση ενοειτε η σωστη ρυθμιση του συστηματος.Δε μιλαμε για σεναριο τοποθετησης απο ατζαμη μαστορα.

Αξιζει την οικονομικη διαφορα?Με λιγα λογια λογω εγκεφαλου και της καλυτερης διαχειρισης καυσιμου του P&D ενδεχομενως να επελθει πιο αργα η φθορα σε βαλβιδες,εδρες κτλ?

Παρακαλω τους εμπειρους και τους γνωστες για τα φωτα τους!

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Σεπ, 2015 22:28
από erimitis
Στεφανο αβλεπει να βαλεις το plug and drive φιλε.
Σε τι αμαξι μιλαμε

Σταλθηκε απο την αιθουσα του Eurogroup

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Σεπ, 2015 23:23
από donstefano
Επειδη διαβασα και τα αλλα σχολια σου και γενικα επειδη ειμαστε ευαισθητοι εμεις της TOYOTA σκεφτομαι σοβαρα για να κανω την υπερβαση και να βαλω το P&D.

Επισης εμεις με τα ιαπωνικα γενικοτερα ειμαστε συνηθισμενοι στην αξιοπιστια και οχι με τα μπες βγες συνεργειο,θα ηθελα αυτο οσο γινεται να συνεχιστει....

Θα μου πει ο αλλος μην βαλεις υγραεριο καν και μεινε με την αξιοπιστια σου και το κεφαλι ησυχο, απλα ετσι δεν μπορεις να χαρεις το αμαξι....ελεος δηλαδη που καταντησαμε-μας καταντησανε....

Απλα περιμενω και τις γνωμες των ειδικων για το θεμα......

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Σεπ, 2015 23:46
από dimoskats
Απο το Μάιο του 2013 και περιπου 40.000km με lpg και κανένα πρόβλημα....Άποψη μου πως απο euro 4 και μετα τα γιαπωνέζικα δεν καταλαβαίνουν τπτ μιας και κατασκευάζονται να δουλεύουν και με φτωχότερα μείγματα.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk