Σελίδα 13 από 18

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Σεπ, 2015 21:17
από donstefano
dimoskats έγραψε:Απο το Μάιο του 2013 και περιπου 40.000km με lpg και κανένα πρόβλημα....Άποψη μου πως απο euro 4 και μετα τα γιαπωνέζικα δεν καταλαβαίνουν τπτ μιας και κατασκευάζονται να δουλεύουν και με φτωχότερα μείγματα.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Υπαρχουν και TOYOTA με αρκετα προβληματα ομως.........

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Σεπ, 2015 10:19
από marsele
Καλημέρα,

Σκέφτομαι να προχωρήσω στην εγκατάσταση συστήματος lpg στο αυτοκίνητο μου (opel corsa d 1.4 μοντέλο 2010).Ο αρχικός μου προσανατολισμός ήταν να επιλέξω το κιτ της εταιρίας landirenzo αλλά διαβάζοντας τις αναρτήσεις στο forum με κέρδισε το κιτ της εταιρίας BRC. Ποιο από τα 2 κιτ (BRC sequent plug & drive ή sequent 24) θεωρείτε ότι είναι το καταλληλότερο για το αυτοκίνητο μου και θα ήθελα εάν υπάρχουν κάτοχοι αντίστοιχων μοντέλων opel που να έχουν προβεί σε εγκατάσταση KIT BRC να μου αναφέρουν τις εντυπώσεις τους. Η χρήση του αυτοκινήτου είναι καθημερινή με μέσο όρο χιλιομέτρων 70 χλμ και η οδήγηση που γίνεται είναι κανονική μέχρι 3.500-3.800 σ.α.λ..
Επίσης σκέφτομαι την εγκατάσταση να την κάνω στο lpgas στον Πειραιά μιας κι έχω διαβάσει τα καλύτερα.
Περιμένω κάποιες σοβαρές προτάσεις.

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Σεπ, 2015 15:11
από erimitis
Ρε φιλος 1ον η ερωτηση ειναι ακυρη καθως για κανα 200 ακομα βαζεις το plug and drive και ξενοιαζεις
2 ον αφου θα πας στον ηλια θα σου πει εκεινος ακριβως τι παιζει με το αμαξι σου

Στάλθηκε από το Breeze μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Οκτ, 2015 17:05
από mkirmizi
Εγκατασταση brc Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα σε όλους και συγχαρητήρια για την πολύ καλώ προσπάθεια.
Θα ήθελα να ρωτήσω τον LPGAS ή όποιον άλλον γνωρίζει για το αυτοκίνητο μου (Peugeot 206 αυτοματο 2003 μοντ.) στο τι να προτιμήσω μεταξύ των 2 παραπάνω συστημάτων . Το αυτοκίνητο κάνει καθημερινα 250χλμ σε εθνική οδό με μέση ταχύτητα 110.Με ενδιαφέρει πολύ να μην έχω προβλήματα και ας ζοριστω να δώσω την διαφορά τιμης, του plug & drive αν είναι απαραίτητο. Επίσης μου είπαν ότι σίγουρα θα απαιτήθει το εξαρτημα για την στάθμη του δείκτη για να είναι σωστή τουλάχιστον σε κάθε ξεκίνημα του κινητήρα και πολύ περισσότερο λίγη του ότι είναι αυτόματο. Ισχυει?
Επίσης για την μακέτα διάβασα ότι δεν είναι απαραίτητη αλλά θα ήθελα περίπου μια ενδεικτική αν γίνεται τιμή ναι κυρίως έναν συνάδελφο σας αξιόπιστο στην Θεσσαλονίκη (έχω διαβάσει για τον Σταθη Δημητρη) στον Λαγκαδα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Νοέμ, 2015 19:56
από navier
Καλησπέρα! Έκανα πρόσφατα μία έρευνα και κατέληξα στα συστήματα της BRC για να βάλω στο Hyundai i10 (2008 μοντέλο), 1100cc.
Ποιο από τα δυο συστήματα είναι καλύτερο για το αυτοκίνητο αυτό; Plug n drive ή sequent 24; Έχει κάποιο πρόβλημα με τις βαλβίδες το συγκεκριμένο μοντέλο;
900 ευρώ για sequent 24 είναι πολλά;
Ευχαριστώ

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Νοέμ, 2015 20:32
από tripas
Φίλε navier κοιτα τι πρέπει να βάλεις

http://www.brcgasequipment.ua/documents/insrtuktion/Hyundai/i10_11i_FSG0514304_it.pdf

Βρες όμως έναν εξουσιοδοτημένο εγκαταστατη της BRC να σου ριθμύσει σωστα τις αναλογιες στο VSR.
Θα ακουσεις πολλα στην πιάτσα αλλα ΜΟΝΟ BRC P&D θα βάλεις .

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Νοέμ, 2015 17:26
από navier
Φίλε tripas,
Τους λες για το plug n drive και σε κοροϊδεύουν. Σου λένε έχεις κανένα turbo αμάξι; Δε χρειάζεται λένε και ότι με το vale γίνεται η δουλειά. Για τη δε ρύθμιση που λες, ο εξουσιοδοτημενος λέει να το βάλει στο 10% για ψυχολογικους λόγους και ότι δε χρειάζεται. Είμαι σε αναζήτηση εγκαταστατη.

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Νοέμ, 2015 19:05
από tripas
Απο ποια περιοχή είσαι? Αφου με το BRC P&D θα τους πληρώσεις περισσοτερα λεφτα τι έγινε αυτοι δεν έχουν οικονομική κρίση?
Τέλος για το 10% σε ποσα mbar και απο πόσες στορφες ? Αν σου δείξει manual της BRC που λέει αυτα που σου λέει πάω πάσω.

Σου είπα εγω τι θα έκανα . Σημερα που έκανα service στον "Γεραντίδη gas" φίλτρα αεριου κλπ μετα απο σεχδον 38.0000km με LPG και συνολικά 91.000Km στον αναλυτή καυσαεριών με LPG το όχημα έχει λ=1.000 και CO=0.01 , HC=10 κλπ.

ΥΓ . Θεωρώ δεδομένο ότι το οικονομικο δεν είναι θέμα. Αλλιως αλλάζουν τα πράγματα.

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Δεκ, 2015 19:18
από dsvo
καλησπέρα..εχω ενα fiat punto του 2004(1.250cc) και σκεφτομαι να βαλω lpg..εκανα τις τελευταιες μερες μια ερευνα και σκεφτομουν να βαλω το brc sequent. σε μια κουβεντα μου προτειναν ωστοσο και το landirenzo evo...ποιο ειναι καλυτερο συστημα για αυτο το αυτοκινητο; ευχαριστω :)

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Μάιος, 2017 20:51
από panosl1
Καλησπέρα σ όλους. Εχω ένα Ford Mondeo MK3 1,8cc έχει το κινητήρα Duratec HE. Εχω κάνει 265.000 χλμ από το 2002 που το πήρα. Ηθελα τη γνώμη σας για το ποιο από τα δυο συστήματα είναι καλύτερο για τον κινητήρα μου. Εχω βέβαια σχεδόν καταλήξει στη BRC αλλά δε ξέρω ποιο σύστημα είναι καλύτερο - ασφαλέστερο για τις βαλβίδες και γενικότερα για το κινητήρα. Ευχαριστώ παίδες.