Σχετικά με την αλλαγή από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο.
Ο φίλος astragjtg έχει δίκιο. ¨Οπως καταλαβαίνεις σε αρκετά συστήματα είναι τεχνικά δυντόν ΑΛΛΑ
-Όπως γνωρίζεις μετά την εγκατάσταση για να αλλάξεις την άδεια πρέπει να σου δώσει ο εγκαταστάτης υπεύθυνη δήλωση που μεταξύ άλλων αναφέρει ότι τα μέρη του συστήματος είναι καινούργια. Αν πάρεις την δήλωση οκ μπορείς να πας να το δηλώσεις και δεν φαντάζομαι στο ΚΤΕΟ να σου δημιουργήσουν προόβλημα.
-Το κόστος της μεταφοράς πολλές φορές είναι ασύμφορο. Να ξέρεις επίσης ότι η δεξαμενή έχει ημερομηνία λήξης 10 έτη ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ οπότε αν χρειαστεί να μεταφέρεις το σύστημα και πλησιαζει και στην λήξη της πρέπει να προσθέσεις και το πιθανό τότε κόστος. Να μην σου πω ότι πως μπορείς να ξέρεις ότιη δεξαμενή θα ταιριάζει στο άλλο αυτοκίνητο; Ο πνεύμονας θα καλύπτει τα άλογα του καινούργιου αυτοκινήτου; Το σύστημα θα καλύπτει τις ανάγκες ή πιθανές "παραξενιές" του άλλου αυτοκινήτου (πχ άμεσος ψεκασμός) όλα αυτά πρέπει να τα συνυπολογίσεις για να κρίνεις την βαρύτητα αυτής της δυνατότητας. Έχει συζητηθεί το θέμα εδώ
viewtopic.php?f=10&t=644&hilit=%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%ACΣχετικά με την εγγύση κινητήρα πάλι έχει συζητηθεί σε διάφορα θέματα αν ψάξεις στο φόρουμ. Σϊγουρα είναι μεγάλη εξασφάλιση και ψυχική ηρεμία αλλά να είναι κάτι ουσιαστικό. Σου λέω τα κύρια σημεία που πιστεύω θα σε βοηθήσουν να κρίνεις αν αξίζει:
Όπως πάλι σου είπε ο Astragjtg πρέπει να είναι κάποιο επίσημο χαρτί με όρους (πολλές φορές και είναι και ασφαλιστήριο) και όχι μια ..... φωτοτυπία, Διάβασε καλά τους όρους για να μην βρεθείς εξ απροόπτου, έχει πολλές λεπτομέρειες.
-Ποια μέρη του κινητήρα καλύπτονται και ποια όχι. Καλύπτεται μόνο ο κινητήρας ή και ο καταλύτης ή και οι αισθητήρες; Κάπου διάβαζα για όρους που εξαιρούσαν τις βαλβίδες εξαγωγης που για πολλούς είναι η αχίλειος πτέρνα του υγραερίου.
-Πως αποδικνύεις σε περίπτωση ζημιάς, αν όντως φταίει το υγραέριο ή όχι.
-Για πόσο καιρό ισχύει η εγγύηση , άλλο 2 χρόνια και άλλο 2 χρόνια ή 40,000 χλμ
-Ποιο είναι το ποσό καλυψης πιθανής ζημιάς. Π.χ. 1000€ που γραφτηκε κάπου θεωρώ ότι είναι λίγα αν έχεις ένα σύγχρονο αυτοκίνητο.
-Αν έχεις υποχρεώσεις εσύ για να ισχύσει η εγγύηση. ΠΧ κάποιος φίλος εδώ έχει υποχρέωση να σφραγίζει ένα εξτρά βιβλίο καλής λειτουργίας του κινητήρα (όχι του συστήματος υγραερίου ) σε τακτά χρονικά διαστήματα σε συνεργείο. Έχει γραφτει ότι σε άλλη περίπτωση για να ισχύει η εγγύηση πρέπει να κάνεις υποχρεωτικά το σέρβις ανά χ χιλιόμετρα το οποίο κοστολογέιτε πανάκριβα (αν θυμάμαι καλά πάνω από € 100,00) και συμπληρώνουν ένα μαγικό " πρόσθετο -λάδι " που προστατεύει τον κινητήρα (όχι λαδιέρα πρόσθετο στα λάδια του κινητήρα). Το ουσιαστικό σέρβις είναι ένας οπτικός έλεγχος , έλεγχος μέσω Laptop και μια αλλαγή φίλτρου αξίας 10-20 €.
-Τέλος ποιός δίνει την εγγύηση ; Ο εγκατστάτης ή κάποια μεγάλη αντιπροσωπεία - ασφαλιστική εταιρεία;