bill80 έγραψε:Καλως σας βρηκα παιδια.Δεν εχω ιδεα απο μηχανικα αλλα μου κοβει.
Θα ηθελα να σας ρωτησω τα εξης και για αυτο συνδεθηκα:
Εχω ενα mitsubishi colt 2003 μοντελο 1300 κυβικα με 140000 χιλιομετρα. Το αμαξι ειναι νιντζα σε αριστη κατασταση. Ομως επειδη σε κανα εξαμηνο θα κανω λογω αλλγης εργασιας πανω απο 30.000 χιλιομετρα το χρονο αποφασισα να βαλω υγραεριο για οικονομια. Ερωτω:
1. Για το μοντελο μου προτεινετε μου ενα καλο κιτ και εγκαταστατη. Εχω ψιλοκαταληξει GEARTECH. Δε με ενδιαφερει η τιμη με ενδιαφερει να ειναι αξιοπιστο και να μην καιει τιποτα επειδη θα κανω 200 χιλιομετρα τη μερα πηγαινε ελα.
2. Διαβαζω οτι δεν πρεπει το κιτ να εχει λαδιερα αλλα συστημα ψεκασμου βενζινης για να μην παρεις βαλβιδες και εδρες στα χερια, αν και σκοπευω να τις αλλαζω καθε 60.000-80.000 χιλιομετρα. Διαβαζω σωστα? Επισης δε θελω να βαλω με συστημα ψεκασμου βενζινης και να θελω 5 λιτρα βενζινη ανα 100 υγραεριο αμα το παταω λιγο. Αν και αλλαζω ταχυτητες απο γεννησιμιου μου γυρω στις 3.000 με 3.500 στροφες, πλην προσπερασεων.
3.Μπορω να ρυθμισω για οικονομια το κιτ να ψεκαζει βενζινη στην εκκινηση και μονο οταν ανεβαζω πανω απο 4000 στροφες? Η θα παρω βαλβιδες αγκαλια στο χρονο πανω?
Ευχαριστω και καλα χιλιομετρα.
Καλως ηρθες, ανοιξε καλυτερα μια δικη σου θεματικη ενοτητα στη ενοτητα σχετικα με τις μαρκες.
Προσοχη στον εγκαταστατη!
Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk