Αν ειναι σκυλι ο κνητηρας γιατι δεν πας σε υγραεριο?? Οι λογοι που αποφεύγει ο κοσμος το φ.α. θεωρω οτι ειναι:
Το Φ.Α εχει 3πλασιο κοστος εγκαταστασης οπως και εσυ ειπες θελεις 2700€ για την εγκαστασταση . Με 900€ μια χαρα συστημα lpg βαζεις.
Ακομη και η πιο μεγαλη δεξαμενη του τυπου της, βγαζει λιγοτερα και απο τα μισα χλμ μιας lpg.
Περιορισμενο δικτυο εφοδιασμενου οποτε μια επιπλεον επιβαρυνση για τη μεταβαση απο την εδρα σου. Σκεψου απο αθηνα για θεσσαλονικη θα πρεπει να σταματησεις αλλες 2 φορες να γεμισεις , αμα βρεις βεβαια πρατηρια!, ειδαλως το υπόλοιπο ταξιδι με βενζινη.
Μεγαλο βαρος δεξαμενης το οποιο μεγαλωνει ακομη περισσοτερο καθως και σε κοστος, αν επιλεξεις να βαλεις και δευτερη δεξαμενη.
Αβολο σχημα δεξαμενης και χασιμο του αποθηκευτιλου χωρου πισω., Με τις ντοτατ στο υγραεριο, τις εξαφανιζουμε στη θεση της ρεζερβας, και με ενα κιτ επιδιορθωσης ελαστικων διώχνεις τη ρεζερβα και δεν χανεις χωρο στο πορτ-μπαγκαζ.
Λογω του πολυ υψηλου κοστους θες και παρα πολλα χλμ για αποσβεση το οποιο συναρτηση με το ρισκο ζημιας στη μηχανης αυξανεται ο βαθμος αβεβαιοτητας.
Το υγραεριο το 2011 ειχε εφκ 125€ και το 2017 430€ αυτο μεταφραζεται σε 25-30 λεπτα επιβαρυνση στη σημερινη τιμη του. Το Φ.Α μεχρι στιγμη εχει προνομιακη φορολογικη αντιμετωπιση η οποια σιγουρα θα αλλαξει αργοτερα οταν θα αυξηθουν οι χρηστες και τα πρατηρια. Επισης υπαρχει και η εμπειρια των καρτελ των πρατηριων που σε πολλες περιοχες κρατουσαν τις τιμες πολυ υψηλα.
Ολα τα παραπανω θεωρω οτι ειναι αρκετα αποτρεπτικα για να κανει κάποιος αυτη τη μετατροπη. Συν του οτι δεν ξερεις για ποσο καιρο θα μπορεις να εχεις το αυτοκινητο , ενα ατυχημα μπορει να σου το βγαλει οφφ το αυτοκινητο και ακομη να μην εχεις κανει καν αποσβεση.
Σημερα το να σκασεις στο ετσι 2.700€ για μια εγκασταση ειναι παρα πολλα και δυσκολα να τα μαζεψεις και να τα δωσεις. Πουλας αν ειναι αυτο που εχεις πχ 3000 βαζεις τα 2700 για cng, το πολυ βαζεις κανα χιλιαρικο ακομη και αγοραζεις μεταχειρισμενο ντιζελ και εχεις το κεφαλι σου ησυχο απο πιθανες ζημιες λογω ευπαθειας του κινητηρα.
Ποσα χλμ κανεις ετησιως και ποσο λες να το κρατησεις ακομη? Εχεις υπολογισει σε ποσα χλμ θα μπορεσεις να κανεις απόσβεση? Με πραγματικους υπολογισμους ομως και οχι με τους παρατραβηγμενους που κανουν συνηθως οι εγκαταστατες για να σε πεισουν.
Λες οτι τα νουμερα συνηγορουν για το φ.α, ποια νουμερα ? Αν ειναι μονο η τιμη , ναι οκ αλλα τα αλλα νουμερα ισως να λενε το αντιθετο.
Αφου λες οτι ο κινητήρας ειναι σκυλι για πιο λογω δεν πας σε υγραεριο και για πιο λογω χρειαστηκε η αντικατασταση του? Οφειλοταν στην προηγουμενη εγκατασταση υγραερίου που ειχες? Αν ειχε θεμα γενικα με το καυσιμο λογικα θα εχεις και με το φυσικο αεριο. Αν οφειλοταν σε κακο εγκαταστατη και τοποθετηση και τωρα με το φ.α. το ιδιο ρισκο παιρνεις να εχεις παλι το ιδιο αποτελεσμα.
Οποτε και λεω οτι καλυτερα ειναι να βαλεις υγραεριο αλλα με μεγαλη προσοχη στο συστημα που θα επιλέξεις και κυριως τον εγκαταστατη. Πολλοι μετανιωσαν που εβαλαν υγραεριο για ζημιες που παθανε και ο λογος οτι τσιγκουνευτηκαν να δωσουν 100-200-300€ παραπανω για να βαλουν ενα καλυτερο συστημα και σε καλο εγκαταστατη.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk